Stran 1 od 5

Audi RS6 Avant

Objavljeno: Če jan 06, 2005 9:58 pm
Napisal/-a exclusive
Konec 2006 pride novi RS6 Avant: 5.2 bi-turbo 600 KM !

Tukaj računalniška slika, kakšen bo morda (najbrž) izgledal:


http://www.audiforum.nl/phpBB2/download.php?id=10463

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:02 pm
Napisal/-a Spyker
:DDD :DDD :wiihuu :wiihuu =I =I

Stroooj! Kakšni podatki?

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:05 pm
Napisal/-a M3
dobra konkurenca za M5 100hp več, zanimiv dvoboj bo :lol:

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:10 pm
Napisal/-a VaLe
Wuhuuuuu... noro dober :DDD :woohoo

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:11 pm
Napisal/-a Spyker
Samo tole bo pomoje tud težka mrcina ;)

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:15 pm
Napisal/-a RAPMAN
tole je lepo huda najbolša marcina sam :shock: če ga boš lah vidu :twisted:

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:18 pm
Napisal/-a Avalon
Jao kaj taki avti rajcajo, sam kaj ko so po večini nedosegljivi... mogoče k bo 10 let str, da ga bom mel. :cry: Drugač pa figo pa M5 tole bi takoj mel. Stvar okusa, da ne bo prepirov. Pač karavan pa taka mašina.. neskladno ampak tako popolno.

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:36 pm
Napisal/-a Spyker
Avalon vse se strinjam, edino to ko si napisal da ni skladno karavan pa taka mašina. Zakaj to nebi blo skladno? Pač daljši avto. to še ne pomeni da ni skladno če ima tako mašino, celo nasprotno, zaželjeno je da če je avto večji (je tudi težji) da je tudi motor močan (in ta je definitivno močan :D ). No to je moje mnenje o sladnosti karavana in tako močne mašine.
Pa zanima me, kakšna bi izgledala nekaravanska različica.

Objavljeno: Če jan 06, 2005 11:01 pm
Napisal/-a andrej777
Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.

Objavljeno: Če jan 06, 2005 11:08 pm
Napisal/-a Norden
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


In praviloma laufa na programu 400 konjev? :)

Objavljeno: Če jan 06, 2005 11:19 pm
Napisal/-a andrej777
Norden je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


In praviloma laufa na programu 400 konjev? :)


Kr tolažte se z tem. :lol: :lol: :lol: :lol: Samo en gib z palcem te loči od 507KM ki jih doseže brez prisilnega polnjenja.

In nč se ni treba bat avto zdrži vse konje. Če jih nebi bi jih mel pač manj. Tist gumb je pomoje samo zato ker je BMW (in lahko bi tudi vsi) pogruntal da je to 10x več kot rabš (recimo 2 naša busa ki sta polna težka blizu 20 ton mata po 380KM pa je dost da gre bus hudo dobr) tako ti dajo možnost da se mal lepše in ekonomično pelješ in da te ne zabije v sedež vsakič ko trzneš v gasom. In res tudi manj obremenjuješ motor. Ampak to ne pomeni da bo z 507 KM pri 200.000km crknu. Samo sklopka in vsi ležaji bojo zdržal nekaj 10% več kilometrov več s tem je manjše vzdrževanje, in motor zdrži več kot boš kadarkoli naredu kilometrov preden ga boš zamejal. verjetno tudi če bi ga skos na 507KM žgal.

Objavljeno: Če jan 06, 2005 11:21 pm
Napisal/-a menjekul
tekma kdo ma več mišic je že mal smešna...

Objavljeno: Če jan 06, 2005 11:28 pm
Napisal/-a VaLe
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


Mislim da bi Audi brez problema tudi brez turbin toliko konjev ven spravil... jaz mislim da je še vedno bolši motor od Audia, ker uporablja turbine.

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 6:32 pm
Napisal/-a Avalon
Demo je napisal/-a:Avalon vse se strinjam, edino to ko si napisal da ni skladno karavan pa taka mašina. Zakaj to nebi blo skladno? Pač daljši avto. to še ne pomeni da ni skladno če ima tako mašino, celo nasprotno, zaželjeno je da če je avto večji (je tudi težji) da je tudi motor močan (in ta je definitivno močan :D ). No to je moje mnenje o sladnosti karavana in tako močne mašine.
Pa zanima me, kakšna bi izgledala nekaravanska različica.


Preberi zadnjo besedo, zadnjega stavka pa ti bo vse jasno kaj si mislim o tem avtu. 8)
Nekaravanska različica... A6 S-line tak bo izgledal tako kot pri prejšnji verziji. Seveda tehnika pod havbo bo pa razred zase.

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 6:46 pm
Napisal/-a dj_em
a ful me na A3 spominja ta slika :roll:

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 8:28 pm
Napisal/-a PureTNT
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


Za tako težak avto in tolikšno moč na kolesih je štirikolesni pogon nuja. Za M5 se ne boj, tale A6 mu bo pošteno otežil dan. Kar pa se tiče prostornine in prisilnega polnenja pa gre tukaj za dva popolnoma različna koncepta. Turbomotor je tu uporabljen za zagotovitev navora tudi v nižjih obratih, kar pomeni odlično pospeševanje pri vseh obratih. Pogon na vsa štiri kolesa je pri tolikšnem navoru tudi nuja. Kar se tiče sposobnosti razvoja N/A motorja, Gallardov V10 s 500 KM je razvil Audi, pa je precej manj kontroverzen kot BMW-jev "biser".

Kr tolažte se z tem. Samo en gib z palcem te loči od 507KM ki jih doseže brez prisilnega polnjenja.

In nč se ni treba bat avto zdrži vse konje. Če jih nebi bi jih mel pač manj. Tist gumb je pomoje samo zato ker je BMW (in lahko bi tudi vsi) pogruntal da je to 10x več kot rabš (recimo 2 naša busa ki sta polna težka blizu 20 ton mata po 380KM pa je dost da gre bus hudo dobr) tako ti dajo možnost da se mal lepše in ekonomično pelješ in da te ne zabije v sedež vsakič ko trzneš v gasom. In res tudi manj obremenjuješ motor. Ampak to ne pomeni da bo z 507 KM pri 200.000km crknu. Samo sklopka in vsi ležaji bojo zdržal nekaj 10% več kilometrov več s tem je manjše vzdrževanje, in motor zdrži več kot boš kadarkoli naredu kilometrov preden ga boš zamejal. verjetno tudi če bi ga skos na 507KM žgal.


Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 8:33 pm
Napisal/-a Fullback
jao audi rula...že rs4 je bla mrcina, rs 6 pa itak...

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 9:09 pm
Napisal/-a andrej777
Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!


Vs folk čudno gleda na tsit gumb. K prtisneš tist gumb ni nobenga turbota ali tunanja avta. Avto ma v osnovi 507KM in ma možnost zmanjšati na 400KM. Ne pa da ma v osnovi 400KM. Na 400 ma računalniško omejene. Tut enzo z nevekolk konji nima omejitve. Kolikor motor da ven tolk maš. BMW ma pa pač možnost zmanjšat na 400KM iz že zgoraj naštetih razlogov. Tot ut približno ne pomeni da pa tistih 507 KM nebi zdržu če bi skos tako vozu. Je pa dal BMW ljudem z tem tak občutek. Mogoče bi blo bolš da bi bil gumb za zmanjšanje moči.

Je pa res da je dal audi turbino gor verjetno za večji navor. Samo če bi mel avto 50KM več bi jih verejtno vsen mel več in nebi omejili na 600KM.

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 9:43 pm
Napisal/-a PureTNT
andrej777 je napisal/-a:
Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!


Vs folk čudno gleda na tsit gumb. K prtisneš tist gumb ni nobenga turbota ali tunanja avta. Avto ma v osnovi 507KM in ma možnost zmanjšati na 400KM. Ne pa da ma v osnovi 400KM. Na 400 ma računalniško omejene. Tut enzo z nevekolk konji nima omejitve. Kolikor motor da ven tolk maš. BMW ma pa pač možnost zmanjšat na 400KM iz že zgoraj naštetih razlogov. Tot ut približno ne pomeni da pa tistih 507 KM nebi zdržu če bi skos tako vozu. Je pa dal BMW ljudem z tem tak občutek. Mogoče bi blo bolš da bi bil gumb za zmanjšanje moči.

Je pa res da je dal audi turbino gor verjetno za večji navor. Samo če bi mel avto 50KM več bi jih verejtno vsen mel več in nebi omejili na 600KM.


Dobro, glede gumba za POVEČANJE MOČI imaš svoje mnenje. Ko avto prižgeš ima motor 400 KM, tako pač je. Glede tistih 50 KM več nisem čisto prepričan, da te prav razumem. Če misliš, da bi Audi, ČE BI BIL MOTOR SPOSOBEN razviti 650 KM na cesto dal takšno verzijo se motiš. Motor ima še ogromne rezerve, 650 KM avto lahko razvije samo s spremembami parametrov mešanice bencina in zraka in povečanjem pritiska turbine, pa motor ne bi bil kaj dosti več obremenjen. Te pa moram na tem mestu vprašat: zakaj? Se zavedaš kaj pomeni 600 KM? Misliš, da bi opazil razliko 50 KM? Da sva na jasnem, na tem mestu lahko vzamem stari 3000GT in z vložkom nekaj prek 2 mio. SIT iz njega iztisnem še vedno dokaj zanesljivih 600 KM. Pa kaj? Vozila s turbomotorjem imajo OGROMNE rezerve kar se tiče moči, vendar gre načeloma s povečanjem moči roko-v-roki tudi zmanjšanje voznosti (turboluknja). Zakaj bi iz limuzine s 600 KM poizkušal iztisnit 700 KM, če imaš lahko 600-konjski čudovito vozen avtomobil? Do 200 km/h bo v pospeševanju razlika največ sekundo in pol, kot voznik tega ne boš opazil. Ne bi škodilo da bi malce pretehtal dejstva, preden na slepo začneš ven metat izjave v podporo tvoji priljubljeni znamki.

Lp

Re: Audi RS6 Avant

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 9:45 pm
Napisal/-a INFINITI
exclusive je napisal/-a:Konec 2006 pride novi RS6 Avant: 5.2 bi-turbo 600 KM !

Tukaj računalniška slika, kakšen bo morda (najbrž) izgledal:


http://www.audiforum.nl/phpBB2/download.php?id=10463


Zelo uporabno za vožnjo v naši pofukani policijski državi :x

BTW - kdaj gremo gnila j***a našim politikom v glavo metat? :twisted: