Stran 1 od 4
Dodge prihaja v Evropo (EDIT: ...in spet leti nazaj v ZDA)
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:03 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
DaimlerChrysler se je očitno odločil okrepiti prisotnost Chryslerja in Jeepa s še tretjo znamko ameriškega dela koncerna.
Na ameriškem trgu Dodge največ služi s terenci in pick-upi, proizvaja pa tudi zanimive osebne avtomobile. H nam je do sedaj prihajal le viper in pa neon s chryslerjevo značko, v Ameriki se neon prodaja zgolj kot Dodge.
Pri nas naj bi Dodge igral vstopno vlogo koncerna DC, to je pod Chryslerjem, in sicer predvsem z naslednikom neona, ki naj bi se imenoval dodge caliber in je nastal na osnovi naslednjega mitsubishi lancerja. Avto je narejen tako po ameriškem kot po evropskem okusu: ameriški je izrazit dodgeov nos, evropski pa kombilimuzinski zadek.
Za ameriški trg je predviden mitsubishijev 2.4-litrski motor, za evropski pa hyundajevi motorji z razponom od 1.4 do 2 litra gibne prostornine. Vgrajevali bodo seveda tudi dizle, predvidevam da mercedesove.
LP
J. de Vivre
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:07 pm
Napisal/-a M3
a misliš na uni avto ki piše dodge neon replacement???
1.4 v tako velikem avtu
a bo lahko speljal? :P
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:14 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Tudi golf ima motor 1.4 in gre čisto OK. Ta avto spada v golfov razred.
(da ne botreba linkat. By: don CONSIGLIO)
LP
Joie de Vivre
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:16 pm
Napisal/-a M3
f*** ej na sliki zgleda ogromn! sorry
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:19 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Imaš prav, izgleda ogromen. Optični trik, rezultat ogromnih koles in stranskih izboklin.
Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:23 pm
Napisal/-a TITan
Matr, mitsubishi, hundai, mercedes...A ne znajo en svoj motorček narest
P.S. Neon je celo lažji od Golfka 4 pa 5

Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:33 pm
Napisal/-a _Jerry_
Ce bo TOLE poganjal 1.4 motor(CEK), dam jaz j***a STRAN :P
Kvecjemu z dvema turbinicama, mogoce
Sicer pa ne bi bil presenecen glede na to s kaksnimi kosilnicami se eni sadomazohisti pri nas vozijo...

Objavljeno: Če feb 10, 2005 10:46 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Tukaj vas je precej prepotentnih mladcev. Za vaš okus bo dodge brez skrbi ponudil tudi kaj strupenejšega, zame bi bil 1.4 več kot dovolj. Sam vozim 1.1 in z njim z malo vetra v hrbet dosežem 170 km/h, to pa je že za 40 km/h prekoračena najvišja hitrost pri nas.
LP
Joie
Objavljeno: Če feb 10, 2005 11:23 pm
Napisal/-a _Jerry_
Joie de vivre! je napisal/-a:Tukaj vas je precej prepotentnih mladcev. Za vaš okus bo dodge brez skrbi ponudil tudi kaj strupenejšega, zame bi bil 1.4 več kot dovolj. Sam vozim 1.1 in z njim z malo vetra v hrbet dosežem 170 km/h, to pa je že za 40 km/h prekoračena najvišja hitrost pri nas.
LP
Joie
Pomoje sem jaz najstarejsi tukaj, z 29 leti ze skoraj oldtimer :P Ko slisim besedo Dodge pomislim na Chargerja in Challengerja, ne pa na vrtno kosilnico

No, glede na to kar se pri nas prodaja pod imenom Chevrolet, me niti ne cudi, se mi pa vseeno obraca zelodec

To je navadna zloraba imena v komercialne namene in cisto nic drugega
Kar se tice motorja pa se tole: tvoj avto ima z motorjem 1.1 verjetno boljse zmogljivosti, kot bi jih imela tale rec z 1.4 literskim. Ni vse v motorju ampak igra glavno vlogo razmerje moc/teza, pri tem pa tudi na zracni upor tegale "enoprostorca" ne gre pozabiti

Tole ne bi 170 videlo niti od dalec, pa ceprav bi bila karoserija in podvozje iz aluminija

Sicer pa ne recem da moras imeti stroj zaradi divjanja -retardiranci na tej strani luze zal se vedno niso pogruntali, da je voznja z mocnejsim motorjem veliko bolj lezerna (in s tem udobna) ravno zaradi NAVORA, ki ga ta nudi...
Temu se potem rece VESELJE DO ZIVLJENJA, pardon, VOZNJE

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 12:42 am
Napisal/-a don CONSIGLIO
Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi golf ima motor 1.4 in gre čisto OK. Ta avto spada v golfov razred.

(da ne botreba linkat. By: don CONSIGLIO)
LP
Joie de Vivre
Po mojih informacijah je za Neon predviden zaenkrat le 2.4, ni 1.4
Avtomobili, ki bodo prišli v Evropo:
Dodge to debut in Europe in 2006 with the following: Viper roadster & coupe, compact SUV based on Cherokee with M80 styling cues (concept to be shown in Chicago in February), Neon replacement called Caliber to be shown in Geneva in March (see pic above), and a Sebring/Stratus sized sports-sedan (probably based on the current Galant) and next PT Cruiser in 2007 (based on new Caliber/Lancer platform). The Caliber and S/S relpacements will be available with FWD and AWD. After 2007, Dodge may get its own version of the COLT/ForFour in Europe only.
LP,
don CONSIGLIO
Objavljeno: Pe feb 11, 2005 12:44 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Retardiranci na tej strani luže si ne moremo privoščiti tako močnih avtomobilov kot jih zagovarjaš ti. Američani so kronični hiperpotrošniki in namesto žgancev pojejo tri mastne hamburgerje, namesto ulic imajo avenije, namesto avtov imajo malodane kamione, namesto 4 cilindrov jih imajo 8, pa čeprav vsega tega ne rabijo. Pač jim je vse bolj dostopno, hrane je na pretek, prostora tudi, avti so manj obdavčeni, bencin pa cenejši.
Seveda, ko slišimo ime Dodge, dobimo bolj zveneče asociacije, a ta znamka je vedno bila vodilna v Ameriki med ponudniki konkurentov Japoncem. Najuspešnejša sta bila vsekakor dodge omni (naš talbot horizon) ter dodge neon. Dodge je vedno prodajal avto nižjega razreda, medtem ko se je chrysler štel za bolj 'premium' v koncernu.
V Evropi naj ne bi ponujali zgolj naslednika neona, ampak tudi terenec nitro, temelječ na cherokeeju, novi stratus (naš chrysler stratus je bil pravzaprav dodge, pomislite prednjo masko v obliki masivnega križa, zaščitnega znaka znamke). Kot prvi model v Evropi pa bo predstavljem - verjameš ali ne - dodge viper.
Sploh pa, dragi Džeri, če se boš odločal za novi Dodge Caliber, boš gotovo dobil tudi kako SRT-4 varianto z preko 200 konji. Jaz ostajam pri 1.4i.
Objavljeno: Pe feb 11, 2005 12:52 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Moj nemški vir pravi takole:
Dodge Caliber
Im ersten Halbjahr 2006 will Chrysler die Marke Dodge als preisgünstiges Einstiegs-Label nach Europa bringen. Begleitet wird diese Neueinführung von diversen neuen Modellen. Das wichtigste ist eine viertürige Schrägheck-Limousine, die als Konzept-Studie namens Caliber auf dem Genfer Salon im März 2005 vorgestellt werden soll. Der Caliber tritt die Nachfolge des glücklosen Chrysler Neon an. Er basiert auf einer neuen, gemeinsam mit Mitsubishi entwickelten Plattform, die für Front- wie auch Allradantrieb ausgelegt ist. Als Motorisierung kommt der von Hyundai für Chrysler und Mitsubishi entwickelte und auch produzierte Theta-Vierzylinder zum Einsatz, den es als Benziner in Größen von 1,4, 2,0 und 2,4 Liter Hubraum geben wird.
Komur nemščina ni domača: motorji bodo predvidoma 1.4, 2.0 ter 2.4, rezultat kooperacije med DCX, Mitsubishijem in Hyundaijem.
Objavljeno: Pe feb 11, 2005 1:32 am
Napisal/-a M3
no dobro verjetno bo 1.4 z 100km ki bo premikala normalno ta avto. pa dovolj kreganja.
p.s. joie de vivre pa dej si v avatar ami8, tist je taprav joie de vivre (ponosen lastnik :P )
Objavljeno: Pe feb 11, 2005 10:20 am
Napisal/-a INFINITI
Als Motorisierung kommt der von Hyundai für Chrysler und Mitsubishi entwickelte und auch produzierte Theta-Vierzylinder zum Einsatz, den es als Benziner in Größen von 1,4, 2,0 und 2,4 Liter Hubraum geben wird.
2.4 theta je hyundaijev koncept in izdelek, izdeloval se bo v koreji, na japonskem in zda, pod njihovo taktirko, ker je zasnovan kot motor, ki zdrži 300.000 milj brez okvare, zato bodo zelo striktni glede kvalitete dobaviteljev komponent. Za primerjavo - toyotin standard je 180.000 milj BTW. 2.4 theta je že na voljo v novi sonati - kmalu tudi pri nas

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 3:34 pm
Napisal/-a RegY
hehehe
hyundai v dodgeu
didn't see that one coming :P

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 5:52 pm
Napisal/-a [SlasH]
kje so časi, ko je veljal rek: 2l displacement reffers only to soda :P
Objavljeno: To feb 15, 2005 11:04 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Eko, sedaj tudi uradno: prvi Dodgei pridejo čez lužo naslednje leto, njihov volumenski model pa bo Caliber:
http://www.autoindex.org/news.plt?no=1076
LP
J. de Vivre
Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:29 pm
Napisal/-a _Jerry_
Joie de vivre! je napisal/-a:Retardiranci na tej strani luže si ne moremo privoščiti tako močnih avtomobilov kot jih zagovarjaš ti.
Glede tega imas deloma vsekakor prav. Evropa sicer ni dosti revnejsa kot Amerika (vsaj ne bistveno), imamo pa zato bistveno drazji bencin. Ampak se je kdo vprasal, zakaj je tako? Kot da Evropa ne bi imela svojih crpalisc nafte? Seveda jih ima, zato pa Nemci, Francozi in Anglezi rinejo v "zdruzeno Evropo" -da bi prisli do poceni bencina, so pripravljeni pozreti celo migracije revnega prebivalstva v njihove bogate dezele! Ocitno le in samo zato, da bi prisli do naravnih bogastev -drugega pametnega razloga jaz res ne vidim. Nase zivljenje torej kroji politika. In ravno zaradi politicne ureditve je povprecnemu Americanu nafta bolj dostopna kakor povprecnemu Evropejcu! Tam je to naravno. American svojemu predsedniku mirno odpusti vse svinjarije in bedarije, da se le lahko vozi s svojim 7 literskim Dodgeom. To sicer ni prav, ker je zelo egoisticno, ampak ravno tako se mi ne zdi prav, da je nafta v Evropi nenormalno obdavcena! To izvira se iz komunisticnih casov, ko je bilo zakoreninjeno misljenje, da je avto cisti luksuz in da naj raja raje vozi bicikl ali moped! Se s tem strinjas? Seveda ne! Ljudem mora vlada OMOGOCITI luksuz, seveda pa mora s primernimi in pametnimi zakoni poskrbeti, da do njega pridejo le posteni in delavni! To je smisel demokracije! Bogastvo za vse (tiste, ki so si ga ZASLUZILI). Napram (nehotenemu, a tako se je pac pokazalo) smislu komunizma: Revscina za vse (za tiste, ki so si jo in tiste, ki si jo NISO zasluzili). Saj bo tudi Evropa prisla enkrat do tega, ampak zelo pocasi. Zaenkrat pa je seveda Ameriski sistem kljub vsem svojim navideznim nasprotjem in (iz evropskega vidika gledano) nesmislom navadnemu cloveku veliko bolj prijazna kot Evropa, vsaj kar se avtomobilisticnih strasti tice. In kot avtomobilski navdusenec mi verjetno ne bos rekel, da si ne zelis vsaj kancka "amerikanizacije" evropske politike -ali pac...?

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:55 pm
Napisal/-a Biskvitek
če bi kupu dodga bi vzel tegale
500KM
4.9s-100km/h
mam filmček doma kok to gume zakuri ne morš verjet
Objavljeno: Če feb 17, 2005 11:28 am
Napisal/-a Joie de vivre!
_Jerry_ je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Retardiranci na tej strani luže si ne moremo privoščiti tako močnih avtomobilov kot jih zagovarjaš ti.
Glede tega imas deloma vsekakor prav. Evropa sicer ni dosti revnejsa kot Amerika (vsaj ne bistveno), imamo pa zato bistveno drazji bencin. Ampak se je kdo vprasal, zakaj je tako? Kot da Evropa ne bi imela svojih crpalisc nafte? Seveda jih ima, zato pa Nemci, Francozi in Anglezi rinejo v "zdruzeno Evropo" -da bi prisli do poceni bencina, so pripravljeni pozreti celo migracije revnega prebivalstva v njihove bogate dezele! Ocitno le in samo zato, da bi prisli do naravnih bogastev -drugega pametnega razloga jaz res ne vidim. Nase zivljenje torej kroji politika. In ravno zaradi politicne ureditve je povprecnemu Americanu nafta bolj dostopna kakor povprecnemu Evropejcu! Tam je to naravno. American svojemu predsedniku mirno odpusti vse svinjarije in bedarije, da se le lahko vozi s svojim 7 literskim Dodgeom. To sicer ni prav, ker je zelo egoisticno, ampak ravno tako se mi ne zdi prav, da je nafta v Evropi nenormalno obdavcena! To izvira se iz komunisticnih casov, ko je bilo zakoreninjeno misljenje, da je avto cisti luksuz in da naj raja raje vozi bicikl ali moped! Se s tem strinjas? Seveda ne! Ljudem mora vlada OMOGOCITI luksuz, seveda pa mora s primernimi in pametnimi zakoni poskrbeti, da do njega pridejo le posteni in delavni! To je smisel demokracije! Bogastvo za vse (tiste, ki so si ga ZASLUZILI). Napram (nehotenemu, a tako se je pac pokazalo) smislu komunizma: Revscina za vse (za tiste, ki so si jo in tiste, ki si jo NISO zasluzili). Saj bo tudi Evropa prisla enkrat do tega, ampak zelo pocasi. Zaenkrat pa je seveda Ameriski sistem kljub vsem svojim navideznim nasprotjem in (iz evropskega vidika gledano) nesmislom navadnemu cloveku veliko bolj prijazna kot Evropa, vsaj kar se avtomobilisticnih strasti tice. In kot avtomobilski navdusenec mi verjetno ne bos rekel, da si ne zelis vsaj kancka "amerikanizacije" evropske politike -ali pac...?

Džeri, s teboj se nikakor ne morem strinjati. Tvoja politična razmišljanja? No, Zahodnjaki na Vzhodu nikjer ne bodo dobili poceni bencina, širitev Evrope je bila predvsem rezultat večanja notranje trga in večanja zunanje konkurenčnosti, da bo tudi znotraj EU več poceni delovne sile in da bomo s tem bolj konkurenčni ZDA in Kitajski. Kar je v Evropi nafte, jo najdemo v Severnem morju.
Američani tradicionalno zapravljajo z energijo, kar jim jaz ne štejem v plus. Pomisli kakšne nepotrebne avtomobile vozijo, koliko nepotrebne elektrike pokurijo v hiši, koliko nepotrebnih hamburgerjev požrejo. Tu ne vidim nobenega plusa.
Tudi jaz imam rad V8 motorje, a če pogledam povsem racionalno, takega motorja ne rabim, ampak bi ga imel zgolj za zadovoljevanje strasti.
Cene bencina niso stvar demokracije, TO je socialistično razmišljanje, ampak predvsem stvar trga z dodanim političnim elementom, to je davkom. In dokler bo bencin onesnaževal okolje in zdravje, naj bo obravnavan kot luksuz, tako kot alkohol in cigarete. Uživam vse tri, alko, čike in bencin, in pri vseh me peče vest zaradi onesnaževanja samega sebe in okolja, tako da mi ni problem plačati tisti davek na luksuz.
Prava dolgoročna vrlina je varčevanje in evropska politika sledi temu. Je v vsakem primeru bolj zdrava alternativa prekomernemu zapravljanju. Tudi jaz si želim cenejši bencin, magari zastonj, a bodi prepričan, tudi v Ameriki se bo jako podražil in takrat bodo oni jokali, ko se jim bomo mi, navajeni vsega hudega, lepo potihem smejali.
Da je bencin luksuz, ni socialistična ideja, v Evropi je bil vseskozi po naftni krizi drag. Vlade so pač izkoristile zaslužek in se mu ne bodo odpovedale.
Če hočemo količkaj ohraniti našo že tako bolno naravo, se bomo vozili s 4 cilindrčki, jebat ga. Čeprav res ne vem kaj te skrbi, dobiš kopico zmogljivih dizelskih šestakov, ki požrejo komaj toliko kot bencinar nižjega razreda.
LP
J. de Vivre