Stran 1 od 2

Nissan Murano v Sloveniji

Objavljeno: To mar 08, 2005 11:31 am
Napisal/-a ice
NISSAN MURANO V SLOVENIJI

Te dni se v Sloveniji pričenja prodaja izjemnega večnamenskega vozila Nissan Murano. Namenjen hitro rastočemu tržnemu segmentu večnamenskih vozil, je na našem trgu na voljo za dobrih 11 milijonov tolarjev. Cena vključuje popolno serijsko opremo.

• Izrazit oblikovni slog
•Močan 3,5-litrski V6 motor s 172kW (234KM)
• Sodoben CVT menjalnik
• Sistem 4x4 ALL MODE
• Popolna serijska oprema: električno vodeni usnjeni sedeži s pomnilnikom namestitev, avtomatska klimatska naprava, biksenonski žarometi, barvna vzvratna kamera, navigacijski sistem, vrhunski audio sistem BOSE

Že ob svoji prvi predstavitvi v Evropi na salonu v Ženevi 2004 je javnost presenetil in navdušil Nissanov pristop, ki ukinja ločnico med običajnimi terenci in družinskimi vozili. Nudi prostornost, udobje in vozno dinamiko limuzine visokega razreda, hkrati pa zmogljivosti, živahnost ter prestiž športnega vozila.

Zelo individualen
Nissan obrača uveljavljena pravila v tem segmentu na glavo. Murano je edinstven športni terenec z lastnim značajem in slogom.

Oblikovan v kalifornijskem Nissan Design America (v tej državi je bilo v dveh letih prodanih že več kot 100.000 primerkov), ima Murano izrazito plastično obliko, ki združuje značilno držo štirikolesnika z obrisom, ki poudarja dinamiko in športno živahnost. Nissanova nova platforma FF-L (motor spredaj, pogon spredaj, velike mere) ima izrazito dolgo medosno razdaljo ki zagotavlja prostorno kabino. Velika 18-palčna lita platišča so potisnjena v vogale, kar daje Muranu videz "vkopanosti", ki ga še poudarjata kratka previsa spredaj in zadaj.

Ena izvedenka
Tako kot povsod v Evropi je tudi v Sloveniji v prodaji ena sama, popolno opremljena izvedenka Murana. Kupec lahko izbira med različnimi klasično elegantnimi ali izrazitejšimi barvami.

Vsak Murano je mehansko gledano enak. Poganja ga kompaktni 3,5-litrski V6 agregat, znan že iz 350Z in roadsterja. V celoti iz aluminija izdelani agregat s 24 ventili in dvema odmičnima gredema razvije v Muranu moč 172kW (234KM) in navor 318Nm. Najvišja hitrost znaša 200km/h.

Zvezno spremenljivo prestavno razmerje
Namesto konvencionalnega ročnega ali avtomatskega menjalnika ima Murano računalniško krmiljeni CVT menjalnik s praktično neskončnim številom prestavnih razmerij.

Menjalnik CVT uporablja jermen in dve jermenici spremenljivih premerov. Brez klasičnih stopenj med prestavami ves čas zagotavlja delovanje motorja v optimalnem območju vrtljajev. Rezultat so gladko pospeševanje, gospodarno delovanje in nizke emisije izpušnih plinov.

Vrtljaji motorja so ves čas konstantni, saj se menjalnik zvezno prilagaja vožnji in zagotavlja zadosten navor ne glede na naklon ceste.

Ročno pretikanje s šestimi prestavami
Nissan je sistem CVT nadgradil še z možnostjo športnega sekvenčnega pretikanja. S kratkimi potiski osrednje menjalne ročice naprej ali nazaj lahko voznik izbira med šestimi programiranimi prestavnimi razmerji.


Pogon ALL-MODE 4x4
K Muranovim edinstvenim zmogljivostim prispeva velik delež pri Nissanu razviti sodobni in za uporabo enostavni elektronsko krmiljeni ALL-MODE 4x4 sistem pogona. Najprej vgrajen v zelo uspešni X-TRAIL in dodatno izpopolnjen za Murano, zagotavlja ALL MODE varno in sproščeno vožnjo v vseh pogojih, tako na cesti kot po terenu. Elektronika skrbi za učinkovit prenos pogonske sile na podlago. Ob tem, da je zmogljivejši od konkurenčnih sistemov 4x4, je kompaktni ALL-MODE tudi znatno lažji od njih.

V običajnih razmerah poganjata Murano prednji kolesi, kar zmanjšuje izgube energije in varčuje gorivo. Takoj, ko sistem zazna zdrsavanje koles, pa avtomatsko aktivira osrednjo sklopko v zadnjem diferencialu in pogon se ustrezno porazdeli med prednjo in zadnjo os.

Dinamika kot pri osebnem avtomobilu
Popolnoma neodvisne večtočkovne obese in natančno krmiljenje preko zobate letve zagotavlja Muranu vozno dinamiko in raven udobja značilni za cestne avtomobile, medtem ko štirikolesni pogon izboljšuje oprijem v slabem vremenu in zunaj ceste. S to rafinirano kombinacijo živahnosti in moči je Murano avto izrazitih voznih užitkov. Vozni užitki so eno od osrednjih izhodišč Nissanove filozofije izdelkov - od Micre preko 350Z do Murana.

Kabina nudi obilo prostora petim potnikom in njihovi prtljagi. Zadnja klop je zložljiva v razmerju 60/40. Mehanizem za zlaganje je enostaven: s potegom enega vzvoda v prtljažnem prostoru se zadnja klop zloži plosko v pod in poveča prtljažni prostor na 877 litrov.

Izvirne rešitve za odlaganje drobnarij
Odlagalne površine so izvirne in razkošne. Dvojni predal s ključavnico na osrednji konzoli je dovolj globok za prenosni računalnik, dopolnjujejo pa ga izvlečni predalčki v vratih ter odlagalne površine za kovance, mobilne telefone, sončna očala, kozarce in steklenice. Pokrit predal v tleh prtljažnika omogoča skriti vrednejše predmete pred nepovabljenimi očmi.

Murano je izjemno bogato opremljen; njegova serijska oprema je na ravni vrhunskih vozil v razredu SUV. Poleg stabilne šasije in avtomatskega menjalnika nudi popoln spisek serijske opreme, vključno z usnjenimi sedeži, električno pomičnima prednjima sedežema z desetimi smermi nastavljanja in pomnilnikom nastavitev pri voznikovem sedežu, nastavljivimi pedali, avtomatsko klimatsko napravo, 225-vatnim hi-fi sistemom Bose z avtomatskim izmenjevalcem CD-jev v armaturni plošči, električno pomičnim strešnim oknom, zatemnjenim zadnjim steklom, 18-palčnimi litimi platišči, biksenonskimi žarometi, tempomatom ter edinstvenim Nissanovim navigacijskim sistemom s tridimenzionalnim Birdview prikazom zemljevida iz ptičje perspektive.

Vzvratna kamera
Tako kot Primera ima tudi Murano majhno širokokotno barvno vzvratno kamero, vgrajeno ob registrski tablici. Ob vklopu vzvratne prestave se na zaslonu prikaže jasna slika dogajanja za vozilom, širinske in globinske pomožne črte na zaslonu pa vozniku pomagajo k natančnejšemu vzvratnemu manevriranju.

Murano prihaja v času, ko se trg vrhunskih SUV in večnamenskih vozil v Evropi hitro širi. Leta 2003 je prodaja na tem segmentu dosegla 180.000 vozil, v primerjavi s 85.000 vozili leta 2000, kar pomeni povečanje za več kot 100%. Čeprav je ta trg trenutno bolj naklonjen modelom z dizelskimi motorji (leta 2003 je bilo razmerje približno 70/30 v korist dizelskim motorjev), pa imajo velik potencial tudi modeli z bencinskimi motorji, kakršen je Murano s svojim uveljavljenim motorjem V6.

Cena
Murano je že na voljo pri Nissanovih pooblaščenih prodajalcih z enotno in zelo konkurenčno ceno 11.346.112 tolarjev. Glede na to, da je na voljo le v eni različici, se kupec lahko odloča le med različnimi barvami notranjosti in zunanjosti. Doplačilo za kovinsko barvo znaša 145.200 tolarjev.

Objavljeno: To mar 08, 2005 1:22 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Avto je sicer zanimiv, vendar odločno predrag. V Ameriki stane 2 milijona manj pa ponuja isto.

LP
J. de Vivre

Objavljeno: To mar 08, 2005 1:31 pm
Napisal/-a Turbobitch
To da je u amriki cenej ni niče čudn. Je pa lep avto, pa mojmu fotru čiiist HUUD.

Objavljeno: To mar 08, 2005 3:21 pm
Napisal/-a metallic
Joie de vivre! je napisal/-a:Avto je sicer zanimiv, vendar odločno predrag. V Ameriki stane 2 milijona manj pa ponuja isto.

LP
J. de Vivre


Predrag? Poglej nemško konkurenco, ki (pomoje) ni dosti boljša.
V ameriki za 2M cenejši? Misliš 1/2? PS, bojda je evropska različica močno izbolšana od ameriške. 8)
Edina težava tega avtomobila je v tem, da nima dizla... :?

Objavljeno: To mar 08, 2005 3:38 pm
Napisal/-a INFINITI
metallic je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Avto je sicer zanimiv, vendar odločno predrag. V Ameriki stane 2 milijona manj pa ponuja isto.

LP
J. de Vivre


Predrag? Poglej nemško konkurenco, ki (pomoje) ni dosti boljša.
V ameriki za 2M cenejši? Misliš 1/2? PS, bojda je evropska različica močno izbolšana od ameriške. 8)
Edina težava tega avtomobila je v tem, da nima dizla... :?


Hehe džoja si ugotovu da so avtomobili v ZDA cenejši - svaka čast stari :lol:
Anyway eu murano je doživel preko 1800 sprememb, da bi ustrezal našim kupcem, dizl pa prihaja

Objavljeno: To mar 08, 2005 3:54 pm
Napisal/-a Neo32
Slika

to je to? tak bo tud za slovensk trzisce?

ker sm ga glih zadnc vidu na avtocesti, sm mislu da je lexusov terenc, sam pol od spredi je cist drugi...

Objavljeno: To mar 08, 2005 6:25 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Da so avtomobili v Ameriki cenejši ve vsak butec, tudi jaz. A murano ima vseeno pretirano ceno. V Ameriki je s popolnoma istim motorjem in opremo na voljo za $27,000, to je 4,9 milijona SIT. Pri nas je avto torej krepko več kot 100% dražji.

Za primerjavo: Mazda 3 z dvolitrskim motorjem v Ameriki stane $17,655, to je 3,2 mio SIT.
Pri nas je primerljiv model 56% dražji, to je okroglih 5 mio SIT. Že ta razlika je ogromna, mazda 3 se v Ameriki tretira kot poceni vstopni model, pri nas pa že skoraj kot premium kompaktni razred.

Skratka, nočem preveč pametovati, le hočem dokazati, da je murano precej precenjen.

LP
Joie

Objavljeno: To mar 08, 2005 6:40 pm
Napisal/-a metallic
Pa ga uvoz iz amerike... :-P
PS, ta model za 27k ma precej manj opreme kot ta evropski, ampak je še vedno najmanj 4M cenejši. Klinc, avto v ameriki ne velja kot luksus in zato ni takih davkov. :evil:

Objavljeno: To mar 08, 2005 6:52 pm
Napisal/-a speedfight
hmm...Zelo všečen đip ni kj moj brat ga je že vozil(v Sloveniji) in je reku da je res en boljših đipou kar jih je videl maš use kar hočš edino diesla bi lohk naredl ker po njegovem mnenju res bencinci ne pašejo đipe težke po 2t in več :P :P

LP miha

Objavljeno: To mar 08, 2005 7:02 pm
Napisal/-a Mikson
Skoraj vsi avtomobili so v ZDA cenejši, tudi evropski. Zaradi nizkega tečaja dolarja pa zdaj še posebej.

Pri dražjih je prihranek največji. Če bi kupoval Rolls Roycea bi z uvozim iz zda "prihranil" 50.000 EUR.

PRi BMW 7 je prihranek cca. 10.000 EUR. Cene japoncev in ameriških avtov pa so tam sploh smešne. Zgolj za primerjavo, novi Chrysler 300m z 5.7 V8 motorjem stane 33.000 USD, kar je 6 mio, pri nas pa 11mio.

Objavljeno: To mar 08, 2005 7:39 pm
Napisal/-a INFINITI
Joie de vivre! je napisal/-a:Da so avtomobili v Ameriki cenejši ve vsak butec, tudi jaz. A murano ima vseeno pretirano ceno. V Ameriki je s popolnoma istim motorjem in opremo na voljo za $27,000, to je 4,9 milijona SIT. Pri nas je avto torej krepko več kot 100% dražji.

Za primerjavo: Mazda 3 z dvolitrskim motorjem v Ameriki stane $17,655, to je 3,2 mio SIT.
Pri nas je primerljiv model 56% dražji, to je okroglih 5 mio SIT. Že ta razlika je ogromna, mazda 3 se v Ameriki tretira kot poceni vstopni model, pri nas pa že skoraj kot premium kompaktni razred.

Skratka, nočem preveč pametovati, le hočem dokazati, da je murano precej precenjen.

LP
Joie


Stopnja opreme pri enem in drugem je popolnoma drugačna - od tod ta dodatna razlika, ker je osnovni model murana dol gol v primerjavi z evropskim. Isto kako osnovni Z recimo, ki ga ni na volj v EU - Zda model nima niti zapore diffa, niti brembo, niti bose ozvočenja, niti 18 col feltn.... a štekaš? -ralika med osnovnimi modeli je OGROMNA

Objavljeno: To mar 08, 2005 8:41 pm
Napisal/-a pilgrim
uvodni post je sicer klasičen reklamni tekst, ki hvali - vendar:
ne glede na razlike v ceni med ZDA in SLO je moje mnenje:
da je to lep avto,
da je - v primerjavi s konkurenco (upam, da se ne motim, da so to BMW X5, mercedes ML, cayenne, tuareg...) cenejši - vsaj malo,
in ima po moje več stila;
znamka ni tako razvpita
mislim, da bo na testih dokazal, da je vreden zaupanja
(podobno kot - spet: po moje - subaru tribeca).

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 11:03 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ajde,recimo da je opravičljiva razlika med ceno tu in tam čez pri muranotu ene 4 milijone. Dejanska razlika je 6 mio. Kaj avto ponuja več za tista 2 mio? Fora je spet ista kot že pri mnogokaterih. Nisem videl dejanske razpredelnice opreme, mi lahko zato kdo pove, kaj naš murano nudi več?

Cene v Ameriki ne določa samo razlika v valutah, temveč tudi nižje obdavčenje ter ogromna zasičenost trga. Nikjer se ne nabira toliko neprodanih avtov kot tam, tako da so marže izredno nizke.

Meni je tudi lep avto, eden najlepših Japoncev. Še bolj vznemirljiv mi je njegov bratec infiniti FX, enega pogosto videvam v Ljubljani.

LP
Joie

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 11:04 am
Napisal/-a Courage™
toti avto stoji v Mariboru pri nissanu na Ptujski

Ko sem ga vido sem samo oke vun vrgo :shock: :shock: :shock: ker je bomba đipek!

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 7:43 pm
Napisal/-a pilgrim
Courage™ je napisal/-a:toti avto stoji v Mariboru pri nissanu na Ptujski!


grem pogledat

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 8:31 pm
Napisal/-a AgitatoR
Tale avto je neglede na opremo specialen. Qa je hud ej. sploh z ˝21

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 8:53 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Mene ta avto tudi zelo prepriča. Imam pa občutek, da notranjost ni ravno na nivoju premium klase. Preveč podobna tisti iz 350Z (BTW v tem avto je odlična).

Slika

Preveč plastično mi deluje.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 8:54 pm
Napisal/-a metallic
Jebiga, jenkiji majo drugačen okus. P tut oni pluvajo nissanove notranjosti... :-P

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 9:18 pm
Napisal/-a Master7
Kr neki prbijate, da nima zapore diferenciala, pa feltne, pa Bose sistem. Vam že zdej povem, da če nebi blo tga v ponudbi se nebi niti en avto prodal v Ameriki. Kokr jst vem so Amerikanci poćeni na te dodatke, sploh pa omenjena slednja dva.
LP

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 9:51 pm
Napisal/-a INFINITI
Master7 je napisal/-a:Kr neki prbijate, da nima zapore diferenciala, pa feltne, pa Bose sistem. Vam že zdej povem, da če nebi blo tga v ponudbi se nebi niti en avto prodal v Ameriki. Kokr jst vem so Amerikanci poćeni na te dodatke, sploh pa omenjena slednja dva.
LP


Da ne boš nam tukaj tople vode odkrival noob: Pejt si pogledat kaj ima osnovni model 350 Z na www.nissanusa.com za 26.700 $ pa si poglej opremo v primerjavi z osnovnim modelom v EU ; sej angleščino pa nemščino imati v osnovni šoli al kaj?

http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html
http://www.nissan.de/data/flat_pages/01 ... prices.pdf