Stran 1 od 2
Porsche 911 (997) GT3
Objavljeno: So mar 12, 2005 9:32 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Objavljeno: So mar 12, 2005 10:06 pm
Napisal/-a splash
lepota!!!!!!!!!!! sam zakaj v gt3 ne dajo stranskih šob?
Objavljeno: So mar 12, 2005 10:19 pm
Napisal/-a carrera 4S
Full hud! Skor tok k moj :P
sam avspuhi so mal čudni dva taka pa dva taka

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:01 pm
Napisal/-a Caterham
A je mozno da bo mel turbo VW-ov DSG menjalnik?
Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:10 pm
Napisal/-a Liquid
Porsche

Sej res da so vsi skor enaki za nekatere,sam zame je vsak nekaj posebnega.
lp,LiquidDesign
Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:18 pm
Napisal/-a GOX
Zverina
Objavljeno: Ne apr 10, 2005 11:19 pm
Napisal/-a AgitatoR
splash je napisal/-a:lepota!!!!!!!!!!! sam zakaj v gt3 ne dajo stranskih šob?
Brez škrg je še lepši. Pa nove-stare okrogle luči so tut

lepe.
Objavljeno: Po apr 11, 2005 7:34 am
Napisal/-a Spyker
Caterham je napisal/-a:A je mozno da bo mel turbo VW-ov DSG menjalnik?
Kje si to slišal?
Se pa nebi nič čudil, je čist možno.
Objavljeno: Po apr 11, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Caterham
Demo je napisal/-a:Caterham je napisal/-a:A je mozno da bo mel turbo VW-ov DSG menjalnik?
Kje si to slišal?
Se pa nebi nič čudil, je čist možno.
Kolega PureTNT mi je povedu in glede na njegovo znane sm kr dost preprican da se zna to res zgodit....
Objavljeno: Sr apr 13, 2005 3:44 pm
Napisal/-a PureTNT
Caterham je napisal/-a:Demo je napisal/-a:Caterham je napisal/-a:A je mozno da bo mel turbo VW-ov DSG menjalnik?
Kje si to slišal?
Se pa nebi nič čudil, je čist možno.
Kolega PureTNT mi je povedu in glede na njegovo znane sm kr dost preprican da se zna to res zgodit....
PDK/DDK. Vendar malo kasneje, ne direktno ob splovitvi. Lp

Objavljeno: Po apr 18, 2005 11:55 am
Napisal/-a s_mande
splash je napisal/-a:lepota!!!!!!!!!!! sam zakaj v gt3 ne dajo stranskih šob?
Predhodnik jih je imel,ne?Sem ga nekaj dni nazaj videl in samo buljil kot tele v nova vrata!:shock: Sem ga moral poslikati. :P
Se nakaj slikic,ce jih lahko prilepim!
Lep dan zelim se naprej.Hud je pa stari model,mislim stari-kako se slisi.Kaj pa sele ta kao novesji model.A bomo sploh lahko kdaj peljal kaj taksnega.

Objavljeno: Po apr 18, 2005 12:02 pm
Napisal/-a M3
tale mi je precej lepši ker veliko bolj agresivnejši, tale ta nov
pa mi deluje preveč nevtralen, tak preveč normalen v primerjavi z ostalimi.
sej ne da ga nebi imel :P ali pa da mi je grd, sam če je že gt3 pa naj se tudi vidi
a ne?

Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:14 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Nism čist siguren ampak tole je se mi zdi da GT2, ker GT3 ima tak dvojni spojler, ki je bolj zaobljen, ta ma pa bolj na alu-wing foro pa še spredni odbijač je drugačen. Bom točno pogledal...

Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:17 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Jap, stric google pravi da je tole GT2. Zgleda da lastnik ni glih prov preveč brihten, ker je dal tablico GT3 gor.

upam sam, da nism zdele jst hudooooo zamoču.

Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:18 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:35 pm
Napisal/-a PureTNT
Sem, pa ne samo GT2. Drugače pa mi je pri Porscheju všeč ravno to, da nihče tukaj ni ugotovil, za kater avto gre. Avto naj bi bil GT2, izdajajo ga 6,5 cm širši zadek, drugačne zadnje luči, drugačen sprednji odbijač, drugačna platišča (ki so za modela 2004 pri GT2 in GT3 sicer v enakem stilu) in predvsem stranske šobe. Le-te pa so tam zaraditega, ker gre za avtomobil s prisilnim polnjenjem. Še ena cvetka: tole je "navaden" 996 Turbo. GT2 je nižji za 20 mm in ima 6-batne čeljusti rumene barve. Ta avto je glede na tla previsok in ima napačne zavore. Pa v ozadju vidim obris sedežev, ki jih GT2 nima. Gospod "GT 3" je dodal sprednji odbijač in zadnji pokrov motorja s krilcem, ki omogočata boljše zmogljivosti pri višjih hitrostih, odstranil pa je tudi oznako modela. Nekdo, ki mu samozavest ni prav posebno močna stran.
Lp
Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:39 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Mick Jerry je napisal/-a:Nism čist siguren ampak tole je se mi zdi da GT2, ker GT3 ima tak dvojni spojler, ki je bolj zaobljen, ta ma pa bolj na alu-wing foro pa še spredni odbijač je drugačen. Bom točno pogledal...

Er...
PureTNt, jst sm nekak ugotovu.

Ker tale stroj krasi steno garaže.
Kakšn je občutek v GT2? A je avto še zmer udoben vsaj malo, al je čist dirkaško trd?
Kako se obnaša na meji glede na to da ima zadaj pogon in motor? Povej vsaj mal...
Objavljeno: Po apr 18, 2005 2:58 pm
Napisal/-a PureTNT
Mick Jerry je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:Nism čist siguren ampak tole je se mi zdi da GT2, ker GT3 ima tak dvojni spojler, ki je bolj zaobljen, ta ma pa bolj na alu-wing foro pa še spredni odbijač je drugačen. Bom točno pogledal...

Er...
PureTNt, jst sm nekak ugotovu.

Ker tale stroj krasi steno garaže.
Kakšn je občutek v GT2? A je avto še zmer udoben vsaj malo, al je čist dirkaško trd?
Kako se obnaša na meji glede na to da ima zadaj pogon in motor? Povej vsaj mal...
Avto je bil s takratnimi nastavitvami trd kot kamen. Sicer se z njim ne bi bilo težav vozit dnevno, sploh če imaš raje trša podvozja, sploh zato, ker je podvozje nastavljivo, vendar to vsekakor ni grand tourer. Se da preživet. Avto je izjemno stabilen, čeprav daje krajša medosna razdalja občutek nervoznosti (vendar gre samo za občutek - v primerjavi s kakšnim AMG 55 je veliko bolj stabilen, čeprav je občutek drugačen). Je pa avto izjemno zahteven pri vožnji na limitu, ker se ti oprijem zdi praktično neizčrpen, vendar imaš, ko enkrat popusti, polne roke dela. Ogromno GT2 (po nekaterih ocenah kar 25% vseh proizvedenih) je bilo že razbitih. Če pri temu avtomobilu sredi ovinka popustiš plin, gre zadek svojo pot. Ne pozabi, da nima drugih pomagal, kot le ABS in pa mehanski LSD. V dežju vozit pa ga je popolna nočna mora. Faktor, ki dodatno otežuje vožnjo na meji, je turbo sistem, saj nekje nad 3000 obrati motor dokaj grobo sune (polnilniki so dokaj veliki K24) in če nisi pred ovinkom prilagodil obratov ter avta nisi vajen, boš lahko o celotni vožnji poročal vlečni službi. GT3 je lažji, okretnejši ter zaradi linearnega napredovanja obratov lažji za vožnjo (vendar nikakor ne preprost). GT2 zahteva čas, da se navadiš njegovih karakteristik (sam sem sicer potreboval le šnelkurs), te pa za potrpežljivost nagradi z izjemno vozniško izkušnjo. Danes je cena rabljenega lahko tudi že manj kot 100.000 evrov, za kar dobiš avtomobil, ki prekaša vse ostalo do razreda supercar (CGT, Enzo, etc.).
Lp
Objavljeno: Po apr 18, 2005 3:05 pm
Napisal/-a PureTNT
Pozabil sem na podate, ki bo zanimal večino:
pospeševanje ti ovije želodec okoli hrbtenice in zabije oči v zadnji del glave
Lp
Objavljeno: Po apr 18, 2005 4:09 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Liquid je napisal/-a:Porsche

Sej res da so vsi skor enaki za nekatere,sam zame je vsak nekaj posebnega.
lp,LiquidDesign
beseda