Stran 1 od 1

Hyundai MATRIX Restyling

Objavljeno: To mar 15, 2005 7:28 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Pri nas je poznan že kar nekaj časa, tako da so se odločili za manjšo prenovo v srednjih letih. Tudi zato, ker do sedaj ni pokazal kaj prida dosti v smislu prodajnih rezultatov.

Jaz pa se sprašujem, če bo to kaj pomagalo. Ali sploh lahko?

Slika

Pininfarina je imel očitno par slabih dni...

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: To mar 15, 2005 7:29 pm
Napisal/-a lublancan
še zmeram je grd

Objavljeno: To mar 15, 2005 7:37 pm
Napisal/-a Tomaz40
Sam mater je prostoren notri. Sm bil ful presenečen ko sem se not usedu. Najprej sm mislu da je kot en Getz ampak je za ta razred avta zlo prostoren.

Objavljeno: To mar 15, 2005 7:56 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Prenova očitno ni novost na našem trgu, ravno takega že prenovljenega sem pred dnevi videl v Škofji Loki.ž

LP
Joie

Objavljeno: To mar 15, 2005 7:57 pm
Napisal/-a metallic
Ojoj... :jao:

Objavljeno: To mar 15, 2005 8:01 pm
Napisal/-a Eazy-O
Men je pa luštn... :oops: Tko nasploh me mal na katrco spominja... Ah naša Katrca... RIP...

LP
Eazy

Objavljeno: To mar 15, 2005 8:04 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Joie de vivre! je napisal/-a:Prenova očitno ni novost na našem trgu, ravno takega že prenovljenega sem pred dnevi videl v Škofji Loki.ž

LP
Joie


Mislilm, da imaš prav, ampak še ni bil predstavljen tlele.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: To mar 15, 2005 8:17 pm
Napisal/-a INFINITI
Zgleda da je Pininfarina še 10x hujši od Bangla :lol:

Objavljeno: To mar 15, 2005 8:21 pm
Napisal/-a Media3
Temu se upravičeno reče grdo :jao:

Objavljeno: To mar 15, 2005 8:21 pm
Napisal/-a music_man
Oblika ni najbolsa.
Sam ma pa nov dizel motor. 1.5 CRDI 102km

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 1:15 am
Napisal/-a Joie de vivre!
INFINITI je napisal/-a:Zgleda da je Pininfarina še 10x hujši od Bangla :lol:


Sicer ni v povezavi z dano temo, ampak me je vseeno zbodlo: kdor kritizira Bangla, je b****. BMW še nikoli ni proizvajal tako oblikovno zanimivih avtomobilov in z njimi še nikoli ni tako dobro služil. Spomnim se, kako so idiotski nemški avtomobilistični novinarji kritizirali BMW, da so vsi njegovi avtomobili enaki in kako so čakali na trenutek, ko bo med BMW-je končno privihrala raznolikost. Ko je ta s pomočjo genija Chris Banglea končno prišla, so ga hoteli linčati in s pomočjo duševno defektne peticije odstaviti. Meni BMW-ji (z izjemo stare serije 3 (od '90 naprej)) nikoli niso bli všeč, zdaj pa se s trdim tičem vsakokrat ozrem za novim Z4, sedmico, šestico ali petico.

Tudi se spomnim idiotskih nemških novinarjev, kako so kritizirali iDrive in menjalno ročico pri sedmici. Sedaj so vsi tiho, ko te ideje vsi kopirajo (audijev MMI ali šalthebl v novem ML-u). Vse po principu: Audi že ve, torej naj ostane tako...

Tako da....

LP, Joie de Vivre

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 3:43 am
Napisal/-a INFINITI
Oblika je stvar okusa, glede na to da je celo vodstvo BMWja priznalo da je dizajn sedmice strel v prazno so potemtakem vsi bedaki zate kaj ne? -Malo si poišči, članek, oziroma scan teksta je celo na tem forumu, zato pa so takoj naročili redizajn, že po prvem letu slabe prodaje v Evropi, ki je najpomembnejše tržišče kar se tiče imidža znamke. Dejstvo je tudi da BMW oziroma bangle ni še nikoli doživel toliko kritike glede oblikovanja in glede na to da so celo pisali lastniki BMW peticije da se Bangle odstrani, je vodstvo BMW zelo hitro poslalo Banglu sporočilo naj se malo brzda. Idrive pa dvomim da si sploh kdaj videl v živo ali pa ga celo uporabljal med vožnjo. Za nekoga ki ima rad elektroniko niti ni tako zelo kompliciran, vendar me je najbolj razpizdilo pomikanje iz glavnega menija v kar 4 podmenije da nastavim najbolj osnovne zadeve med vožnjo, kar je zame nevarno početje. Še dodatno sranje je bilo to da ni escape gumba, temveč moraš po isti poti nazaj do glavnega menuja. Imel sem priložnost biti na dnevu testiranj novih sedmic in lastniki so v glavnem rekli da se jim zdi sistem prekompliciran, eden je celo rekel da je naročil na servisu kako naj mu nastavijo avto, ker se v njem ne znajde. BMW je kmalu za tem predstavil precej izboljšano različico Idrive sistema, ki je bolj intuitiven in lažji za uporabo. AUDIjev MMI, pa sploh ne primerjaj, ker je pa špica simpl in zelo ugoden za uporabo (ravno tako sem mnenja da ga še sploh nisi uporabljal). Avti morajo biti lahki za uporabo, ker niso vsi kupci hekerji, temveč bi se radi posvetili vožnji sami - pa naj te to zbada kolikor te hoče Džoja :lol: Ko boš prevozil s sedmico kolikor sem jaz, ali pa si sploh lastil nekaj z BMW značko boš lahko komentiral kaj je lastnikom BMW všeč in kaj ne - do takrat pa bodi raje tiho na to temo.

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 4:20 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Joie de vivre! je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Zgleda da je Pininfarina še 10x hujši od Bangla :lol:


Sicer ni v povezavi z dano temo, ampak me je vseeno zbodlo: kdor kritizira Bangla, je b****. BMW še nikoli ni proizvajal tako oblikovno zanimivih avtomobilov in z njimi še nikoli ni tako dobro služil. Spomnim se, kako so idiotski nemški avtomobilistični novinarji kritizirali BMW, da so vsi njegovi avtomobili enaki in kako so čakali na trenutek, ko bo med BMW-je končno privihrala raznolikost. Ko je ta s pomočjo genija Chris Banglea končno prišla, so ga hoteli linčati in s pomočjo duševno defektne peticije odstaviti. Meni BMW-ji (z izjemo stare serije 3 (od '90 naprej)) nikoli niso bli všeč, zdaj pa se s trdim tičem vsakokrat ozrem za novim Z4, sedmico, šestico ali petico.

Tudi se spomnim idiotskih nemških novinarjev, kako so kritizirali iDrive in menjalno ročico pri sedmici. Sedaj so vsi tiho, ko te ideje vsi kopirajo (audijev MMI ali šalthebl v novem ML-u). Vse po principu: Audi že ve, torej naj ostane tako...

Tako da....

LP, Joie de Vivre


Podpis ;)

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 4:32 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
INFINITI je napisal/-a:Oblika je stvar okusa, glede na to da je celo vodstvo BMWja priznalo da je dizajn sedmice strel v prazno so potemtakem vsi bedaki zate kaj ne? -Malo si poišči, članek, oziroma scan teksta je celo na tem forumu, zato pa so takoj naročili redizajn, že po prvem letu slabe prodaje v Evropi, ki je najpomembnejše tržišče kar se tiče imidža znamke. Dejstvo je tudi da BMW oziroma bangle ni še nikoli doživel toliko kritike glede oblikovanja in glede na to da so celo pisali lastniki BMW peticije da se Bangle odstrani, je vodstvo BMW zelo hitro poslalo Banglu sporočilo naj se malo brzda. Idrive pa dvomim da si sploh kdaj videl v živo ali pa ga celo uporabljal med vožnjo. Za nekoga ki ima rad elektroniko niti ni tako zelo kompliciran, vendar me je najbolj razpizdilo pomikanje iz glavnega menija v kar 4 podmenije da nastavim najbolj osnovne zadeve med vožnjo, kar je zame nevarno početje. Še dodatno sranje je bilo to da ni escape gumba, temveč moraš po isti poti nazaj do glavnega menuja. Imel sem priložnost biti na dnevu testiranj novih sedmic in lastniki so v glavnem rekli da se jim zdi sistem prekompliciran, eden je celo rekel da je naročil na servisu kako naj mu nastavijo avto, ker se v njem ne znajde. BMW je kmalu za tem predstavil precej izboljšano različico Idrive sistema, ki je bolj intuitiven in lažji za uporabo. AUDIjev MMI, pa sploh ne primerjaj, ker je pa špica simpl in zelo ugoden za uporabo (ravno tako sem mnenja da ga še sploh nisi uporabljal). Avti morajo biti lahki za uporabo, ker niso vsi kupci hekerji, temveč bi se radi posvetili vožnji sami - pa naj te to zbada kolikor te hoče Džoja :lol: Ko boš prevozil s sedmico kolikor sem jaz, ali pa si sploh lastil nekaj z BMW značko boš lahko komentiral kaj je lastnikom BMW všeč in kaj ne - do takrat pa bodi raje tiho na to temo.


INFINITI, to so tvoje zelo subjektivne ocene, ki jih prodajni rezultati krepko zanikajo. Sam mogoče res nisem imel na svojo razpolago Sedmice, ampak sem se pa precej igral z i-Driveom v 5ki (poenostavljena verzija) in moram reči, da se mi je zdelo vse zelo logično in enostavno za uporabo. In res je tudi, da je MMI po svoji ideji zelo podoben BMWjevemu sistemu. Prišel je za njim.

Kar se tiče oblike, menim, da je šlo samo za začeten šok. Danes je ostalo ostrih kritikov Banglea relativno malo, čeprav se strinjam, da je k temu pripomoglo tudi opozorilo k zmernosti. Razen Sedmice ni doživel noben drug model kakršnegakoli vala kritik. Med preprostimi ljudmi (tisti, ki se ne zanimajo za avte) nisem do sedaj še nikogar slišal, da bi kritiziral obliko Petke. Slišal pa sem ogromno odobravanj. Peticija je bila res malo pretirana.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 5:41 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Moj dragi Infiniti, če se ob mojem pisanju počutiš prizadet, se ti opravičujem. A kakor sva pravila Don in jaz, prodajni rezultati dajejo prav Bangleu. Po mojih podatkih se sedmica povsod bolje prodaja kakor razred S.

Da je vodstvo Beemveja hotelo brzdati Banglea, se mi zdi nesmiselno. Ravno to vodstvo je odobrilo vse njegove ideje in ravno to vodstvo ga ima še vedno zaposlenega v svoji hiši. Lahko bi ga ze davno dali na čevelj. Mogoče jim njegovi avtomobili niso všeč, a trgu vsekakor so, in to je njihova prioriteta, ne pa mnenje nekih nemških bundesliga BMW-Fahrerjev.

Vizionarji nikoli niso zazeljeni in so bili ze mnogokrat zrtve linčev, pomislite samo na Sokrata, Kopernika, Kennedyja, Djindjića.

Nisem rekel da je iDrive ne vem kako dober, ker o tem nimam pravice pisati, saj se ga nisem se nikoli dotaknil. Rekel sem samo, da so to idejo vsi kurcali, zdaj pa jo v izboljšani varijanti ze kopirajo.

LP,
Joie

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 6:24 pm
Napisal/-a INFINITI
BMW je zabležil padec prodje v evropi kar se tiče sedmic - porasla pa je prodaja v ZDA in Aziji, to je celotna resnica. Idrive je pa kakor sem že sam pisal sedaj izboljšan in to precej, izboljšana verzija je pa prišla ZA audijevim MMI in je meni osebno skoraj kopija tega - pa OK ne bomo zdej o temu kaj je bilo prej kokoš ali jajce. Dejstvo je tudi (lčlanek v auto motor und sport), da je vodstvo BMWja večkrat opozorilo Bangla po sedmici da naj ga take it easy in po temu je prišla nova petica, trojka in šestica(ki je meni osebno zelo všeč) - ampak ok sem že rekel da o okusih nima smisla razpravljati, čeprav je bilo pri sedmici jasno ugotovljeno, da je bilo ogromno kritik na avto. Zakaj je bangle še vedno tam? - Ne vem, verjetno ima dobro pogodbo in kakega močnega mecena v koncernu, da drži vodstvo za j***a; o tem tudi ne bom razpravljal ker je več kot očitno da gre za osebne interese nekaterih ljudi. Kar se pa tiče vizionarjev, pa Bangle nima veze z Kopernikom, Kennedyem, saj je njegov prspevek človeštvu ničen in smešen v primerjavi s temidvemi, torej smešna primerjava. Đinđić je pa tudi bil kriminalac svoje sorte(kje je že tista slika ko drži kalašnjikov z četnipko kokardo na glavi nad obrobjem okupiranega sarajeva?) , ki je popušil metek zaradi boja za oblast s strani drugih političnih kriminalcev;- tukaj tudi ne vidim primerjave.

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 6:47 pm
Napisal/-a krt206
še grši

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 7:27 pm
Napisal/-a Dejch
Tema je o Hyundai-u ne vem zakaj se govori o BMWju. Enim je vsec, enim pac ni. Prodaja pa ni merilo lepote, ampak dobre trzne kampanje. Nove BMWje vidis prakticno povsod, ali je to rap videospot, film ali reklama. Sicer pa tale Hyundai sploh ni napacen in je bol prjazn ocem, kakor stari matrix.

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 7:37 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Bangle je oblikovalski vizionar. Bangle ni v BMW-ju noben šef, vodstvo bi zlahka zavrnilo njegove oblike, pa jih očitno ni. Posrali so se ob idiotskih novinarskih blebetanjih. Banglea sem s starimi vizionarji primerjal zato, ker je enako kot omenjeni skoraj doživel linč. Oblika je seveda vedno stvar okusa. Nekaj pa le velja: če je design dober, ljudi spolarizira (serija 7). Če je design slab, je vsem grd (thalia).

Govoriti o Djindjicu kot kriminalcu se mi zdi zaljivo. Srbija še ni videla tako pametnega človeka. Sploh pa tukaj ne govorimo o politiki.

LP,
Joie

Objavljeno: Če mar 17, 2005 5:00 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ko že govorimo o matrixu in Pininfarini, sem tudi jaz pomislil, da bi slavni mali Farina lahko ustvaril kaj boljšega. Očitno mu niso nakazali dovolj denarja. Takih primerov je še nekaj, ko bi bilo bolje, da bi Korejci sami oblikovali avto kot pa ga naročili pri Italijanih.

Konec 80. let je Bertone izrisal tole xantio, ki ni bila sprejeta, a je projekt gotovo poceni posredoval Korejcem:


Slika

daewoo espero, designed by Bertone:

Slika