Novi Zotye T700. Sicer so vidni elementi koncerna JLR, a gre vseeno za dokaj originalen in predvsem atraktiven SUV (za razliko od klona Macana). Navdušuje notranjost s povsem digitalno inštrumentno ploščo in ogromnim sredinskim zaslonom, pod katerim so kot klavirske tipke postavljena fizična stikala. T700 poganja dvolitrski turbo motor, ki razvija 220 konjev. Predvidena začetna cena je 150.000 RMB, kar znaša malce nad 20.000 EUR.
Lifan predstavlja svoj največji SUV, 4820 mm dolgi X80. Poganja ga hišni dvolitrski turbo z 197 konji. Avto je nekaj let preživel v razvojnih vicah, kar se najbolj pozna v notranjosti.
Nova generacija Great Wallovega bestsellerja Haval H6. Tehniko je podedoval od predhodnika, motor je dvolitrski turbo z največjo močjo 197 KM. Kot je običajno za to znamko, bosta na voljo Blue in Red Label verziji, ki se razlikujeta predvsem po zunanjih detajlih. Notranjost je minimalistična in prijetna na oko z zračniki po vzoru na Passatove.
Great Wall je kreiral še eno znamko vozil, ki naj bi ponujala bolj premium izdelke. Imenuje se WEY, njihov prvi produkt pa je (seveda) SUV vozilo VV7. Tehniko si deli z ostalimi hišnimi sorodniki, izstopa pa po atraktivni obliki in urejeni notranjosti.
Zinoro, skupni projekt podjetij BMW in Brilliance, ki ponuja vozila na alternativne pogone, predstavlja drugi model - 60H. Temelji na podaljšanem BMW X1 (X1L, narejen samo za Kitajsko) in si sposoja tehnologijo hibridnega X1 xDrive 25Le.
novi JAC Refine S7. Zunanjost je sicer prilagojena tamkajšnjem okusu z značilno masivno hišno masko, jim je pa notranjost lepo uspela, IMO. Sredinski zaslon je presenetljivo majhen za kitajsko vozilo, a je uspešno vkomponiran v konzolo. S7 poganjajo turbo motorji z močjo od 173 do 190 KM. Na voljo kot 5 ali 7 sedežnik.
Changfeng Liebao (Leopaard) CS9. Dimenzije 4315*1840*1650, medosna 2600 mm. Motor je predelani Mitsubishijev 1,5 turbo s 122 konji. Pogon samo na sprednji kolesi. V notranjosti izstopa 12 palčni zaslon, preko katerega se upravlja z večino funkcij (tudi klimo), možno je glasovno ukazovanje. Cena od 76.800 RMB dalje.
novi Dongfeng Fengshen AX4, tehnično in dimenzijsko soroden modelu AX5 (str. 103), a bolj drznih potez in z predimenzioniranimi svetili, sploh meglenkami. Tudi DLR ne bi bilo treba fizično s kromom ločit od glavnega žarometa. Bo pa vsaj izstopal na cesti, kar tudi nekaj pomeni.
še en Havalov SUV, kot da jih nimajo dovolj. Ta nosi ime M6 in tehniko starega H6 (str. 89). Zopet bosta na voljo rahlo oblikovno različna Blue Label in Red Label, kot velja za vse njihove modele.