Stran 1 od 1

Porsche Carrera GT Gemballa

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 3:41 pm
Napisal/-a Biskvitek
Najbl nor tuner pri porschu
http://64.34.99.133/cars/2006@$Gemballa@$Mirage%20Evolutionx.html

sm kr brez besed
sicer so slike photoshopi sam zgleda da bo taka
2.000.000$
1000KM
noro :evil:

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 7:27 pm
Napisal/-a Caterham
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:01 pm
Napisal/-a M3
o shit GT-ja dodatno predelovat :bonk :D

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:04 pm
Napisal/-a Caterham
Cist tko, za ferbc....a je kdo naredu aftermarket predelavo CGT? Al pa da jo je ksn individualc se kej "oplemenitil"? ;) Drgac pa itak sami superlativi o temu avtu.....

LP

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 8:28 pm
Napisal/-a Liquid
Kaj pa vem,men je že original dost hud 8)

Objavljeno: So maj 07, 2005 4:37 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Avto je v originalu tak, da bi mumoralo na vratih pisati "PREPOVEDAN TUNING". Pa tudi PSji me ne prepričajo kaj preveč. Ne vem koliko je ta novica kredibilna....

Lp,
don CONSIGLIO

Objavljeno: So maj 07, 2005 4:57 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
adijo pamet je tole

Objavljeno: Ne maj 08, 2005 9:36 pm
Napisal/-a PureTNT
Tole je Photoshop, sicer narejen v studiu Gemballa. Gre za prevarantsko podjetje, ki mu nikoli ne bi zaupal svojega avtomobila. Določenemu gospodu iz Bahraina so v Turbo vgradili paket GTR 650. Glede tega, da so na avtomobilu še ko je ponj prišlo dostavno podjetje izvajali zadnje popravke, bi lahko izjemoma bil ravnodušen. Ne morem pa biti ravnodušen do tega, da se je avto le nekaj tednov po dostavi VNEL in popolnoma zgorel. Uwe Gemballa ni priznal krivde in je bila zadeva nato razrešena šele s tožbo. Najboljši del? Po tem, ko je avto končal na odpadu, si ga je drznil vključit v Gemballin letni koledar, istočasno pa je bila proti njemu naperjena tožba s strani lastnika! Mimogrede, Gemballa ne predeluje motorjev, pač pa to prepušča podjetju TTP - bivši Lotec. Podjetje je zelo spoštovano in v tem primeru krivda ni bila pri njih, ker so med predelovanjem avtomobila v tovarni poškodovali določene še kako pomembne dele. Menda je bil pri tem posegu prisoten celo g. Grmballa sam, nato pa so zadevo popravili na hitro in tako nepopoln in smrtno nevaren avtomobil poslali stranki, ki je zanj plačala skoraj 300.000 evrov.
Nazaj k temi: Carrera GT je avtomobil, ki ni namenjen predelavi. Motor, s katerim so pričeli je imel prek 800 KM, vendar so moč zmanjšali zaradi voznosti samega vozila, saj je Röhrl kot magično mejo določil 600 KM. Aerodinamika avtomobila je popolna in razne grde dodelave naredijo več škode kot koristi, s tem ko uničijo ravnotežje. Sploh pa bi s tako višino (če temu lahko tako sploh rečem) po cesti plužil vse pred seboj. Poznam dve osebi, ki imata Carrero GT in oba imata poškodbe spodnjega dela. Porsche zato sedaj ponuja modifikacijo, ki vozilo spredaj zviša za 10, zadaj pa za 9 mm. Gemballa pa bi karoserijo še bolj približal tlom...

Ocena: katastrofa, če bo le en sam avtomobil predelan s tem paketom.

Lp

Objavljeno: Po maj 09, 2005 2:11 pm
Napisal/-a swifthead
tole proti Veyronu!!!!

Objavljeno: Po maj 09, 2005 4:16 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Oh finta v levo. Montezemolo ima prav, ko pravi da Ferrariji ne potrebujejo predelave. Točno enaka zgodba je z Carrero GT. 911-ka že, ampak tole pa ne.
Pokvari mu čistost linij, ki jih ima. Če bi obstajalo tole, potem bi potrebovali orožni list za vožnjo :con.

Objavljeno: To maj 10, 2005 12:07 am
Napisal/-a Misak
Mick Jerry je napisal/-a: Če bi obstajalo tole, potem bi potrebovali orožni list za vožnjo :con.


Pa potrdilo o fuknjenosti ... :D

Objavljeno: To maj 10, 2005 2:53 pm
Napisal/-a metallic
Kupš skylina za 100.000$, uložiš še 100.000$ pa maš 1000 hrčkov. Zakaj bi rabu dat 2M$? :?

sux.press... :mrgreen: :P

Objavljeno: To maj 10, 2005 3:46 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Mislim da Skyline nima kej praskat prot Carreri GT, je ja le čisto druga klasa. CGT je malodane formula. Vozne lastnosti pomoje niso primerljive in bi se CGT prot Skylineu bolj po jajcih prasku(pa da ne bo kdo mislu, da pravim da je Skyline slab avto).

Objavljeno: To maj 10, 2005 3:57 pm
Napisal/-a dunker
Sploh pa zvok, mmm, zvok... Carrera GT na tem področju nima niti najmanjše konkurence... Aaa!!! :shock:

Objavljeno: To maj 10, 2005 4:09 pm
Napisal/-a metallic
Mick Jerry je napisal/-a:Mislim da Skyline nima kej praskat prot Carreri GT, je ja le čisto druga klasa. CGT je malodane formula. Vozne lastnosti pomoje niso primerljive in bi se CGT prot Skylineu bolj po jajcih prasku(pa da ne bo kdo mislu, da pravim da je Skyline slab avto).


1) blo je mobisux style. Mislm, da sm vse povedu... ;)
2) za 100.000$ potunan skyline ni glih švoh, pomoje, da bi mel vsak supercar težave... ;)

Pa da ne bo spet vojna ZI ŽRMN VS ĐPEN, tole je zgolj eno realno mnenje. Itak sta oba zanič. :P

Objavljeno: So dec 17, 2005 12:12 am
Napisal/-a Spyker
Link v prvem postu vrže na napačno stran, tko da nevem a so to te slikce al ne:

Gemballa GTR 650 Avalanche

Slika

Slika

Slika

With the new GEMBALLA GTR 650 Avalanche, based on the Porsche 997 Carrera, the Leonberg, Germany Porsche conversion specialist GEMBALLA has created THE absolute dream car for the 2006 sports car year, optionally on 19” or 20” wheels. This ultimate German sports car will be available to a selected clientele starting next year. With this refined, ultra-sporty and equally reliable automobile, GEMBALLA is continuing in its very own great tradition of sports car construction. The GEMBALLA Avalanche, Mirage and Cyrrus models from the 80’s didn’t earn their legendary reputation for no reason.

The performance of the 2006 dream car is already the first attention-getter. The GEMBALLA GTR 650 Avalanche’s motor boasts a breathtaking 650 hp. Part of the motor’s conversion by the GEMBALLA engineers included eliciting an impressive 820 Nm torque, guaranteed to bring a satisfied smile to the driver’s lips already at 4800 RPM. In comparison, the standard Porsche 997 model features maximum 400 Nm torque at 4600 RPM. The difference puts the GTR 650 Avalanche’s sprinting qualities in a class all their own. The GTR 650 Avalanche reaches the 200 km/h mark in only 11.2 seconds, and its top speed leaves doubters in the dust: The irrepressible GTR 650 Avalanche engine delivers a maximum tempo of up to 335 km/h.

But peak performance wasn’t the only item at the top of the GEMBALLA engineers’ spec sheet. The Porsche conversion specialists placed just as much emphasis on the safety and durability of the Avalanche. Titanium piston rods, an intake system specially developed by GEMBALLA, three intercoolers and a special turbo configuration ensure GEMBALLA pleasure for a long time to come. And its lucky owner only has to share this pleasure with one passenger, because for safety reasons, from 650 hp the GTR 650 Avalanche is only available as a two-seater.

Massive eight-piston brake calipers and accordingly sized 380 millimeter diameter perforated disk brakes make sure the Avalanche also slows to a safe stop. The GTR 650 Avalanche sits on 19” wheels with tires sizes of 235 (front) and 315 (rear). The new 20” racing wheels are also optionally available, with tire sizes of 245 (front) and 325 (rear). For the particularly ambitious driver who would like to push the GTR 650 Avalanche’s envelope, for example on the ‘Nordschleife’, GEMBALLA also offers an optional roll bar.

The new Avalanche’s body and interior are equally as exclusive and unique as its driving performance and safety components. All of its add-on components are made of carbon. Fenders and sidewalls are all metal. And the future owner of the GTR 650 Avalanche can also look forward to GEMBALLA sport seats, a GEMBALLA sport steering wheel and aluminum pedals. Starting at 240,000 Euros, the new GEMBALLA dream car becomes tangible sports car euphoria.

Objavljeno: So dec 17, 2005 12:57 am
Napisal/-a PureTNT
Uwe Gemballa je cepec, tako v poslovnih odnosih, kot tudi do ostalih ljudi. Kar se tiče ene od strank, ji je avtomobil dostavil z veliko zamudo, le-ta se je nato zaradi nekvalitetnega dela vnel in zgorel, Gemballa mu ni hotel izplačati odškodnine, nato pa je imel pogum takrat že zogljeneli avto vključit v Gemballin letni reklamni koledar. Tace stran.

Objavljeno: So dec 17, 2005 9:51 am
Napisal/-a m_z
res je veliko slabega slišat o Gemballi, ampak zgleda da to nekater še vedno NE odvrne od nakupa takšne ruske rulete na 4 kolesih - in skoraj nism mogel verjet svojim očem ko sm v četrtek po tretji videl na Litostrojski: G55 GT 750 :shock:
torej takšno pošast:
http://streetdream.de/cars/gemballa/g55_gt_750.html


skor nism mogu verjet lastnim očem - mogu sm kr nekajkrat pogledat da sm se prepričal...pa tut k sreči sm hitr uspel okno odpret na sopotnikovi strani, da me je prepričal tut z zvokom ko je poletel mimo mene po desni...

in zakaj je vse skupaj še bolj neverjetno - ker so bile gor ljubljanske tablice (s preizkušnjo)...dober glas seže v deveto vas - slab bi pa morla še dlje - pa očitno ni :D

Objavljeno: So dec 17, 2005 11:15 am
Napisal/-a Chopster
Sam tole je pa res prava pošast in tovarna moči :shock: Čeprov po govoricah sodeč vprašanje koliko časa se bo tale slovenec z njem vozil, ker je eden od porschejev baje zgorel le nekaj časa potem ko so ga predelali pri gemballi.

Objavljeno: So dec 17, 2005 11:58 am
Napisal/-a mikko
Se je na Gumballu pokazal Cayenne Gemballa ja :lol:
Gemballa je treba za j***a obesit :!: