Stran 1 od 2

Ferrari Super ENZO

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 7:50 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
To bi zgledalo kot ena močnejša Challenge verzija. Kam močnejša??!!

Look! Up on Fiorano! It's Super Enzo!

Ferrari raised eyebrows in Maranello by running this modified Enzo supercar around the company’s Fiorano test track. Additional front air intakes, a heavily revised rear end and relocated exhaust outlets distinguish the car from the version Ferrari ceased building in 2004.

Speculation—based in part on the revised rear end and the flames seen licking from the exhaust during testing—suggests a car with an engine more powerful and larger than the original’s 6.0-liter, 660-hp V12, possibly a 6.5- or 6.8-liter V12.

Does this indicate Ferrari may assemble more Enzos in addition to the produced tally of 399? Don’t count on it, says our Ferrari insider, who tells us the car is merely part of Ferrari’s standard technology development program and is from the original batch of production Enzos.

Slika

Slika

Slika

Slika

Dihjemajoče!!!!

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 7:57 pm
Napisal/-a Liquid
:shock: :shock: Da dol padeš,še več moči,sej nimajo mere :lol: Ferrari :clapclap

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 8:07 pm
Napisal/-a Caterham

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 8:11 pm
Napisal/-a Fullback
tut najboljšim se zgodi...hehe :P

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 8:19 pm
Napisal/-a Caterham
Sam da neki probam......:twisted:

Debata je ze odprta, zato zapiram duri v to temo..... hehehe, at least it felt good. ;) ;)

LP

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 8:33 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Mogoče je res že odprta, vendar v nepravem podforumu in tudi ne upošteva pravil odpiranja novih tem v "Vozilih prihodnosti"...hehe

Zato ne bom zaprl duri v to debato :lol: :lol: :lol:

Lp,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 8:45 pm
Napisal/-a Caterham
:P :P :P :D :D

Una debata je v podforumu splosna debata. Ah, pa sej to ni moj problem. Ti znas forum urejat in za zdej se mi zdi da delas super delo. Aja, btw, tale ferrari je cist besn.... ;) ;)

LP

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 9:18 pm
Napisal/-a xopy
Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:

Objavljeno: Pe maj 13, 2005 9:46 pm
Napisal/-a Zm3-D3n
:woohoo :wiihuu :vrum :clapclap :clapclap :clapclap

Objavljeno: So maj 14, 2005 8:27 am
Napisal/-a De_Tomaso
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)

Objavljeno: So maj 14, 2005 10:28 am
Napisal/-a PureTNT
De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.

Objavljeno: So maj 14, 2005 10:31 am
Napisal/-a PureTNT
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sistem F1 se v stop-and-go prometu rad scvre, zato z njim ne v službo. Vzdrževanje je izjemno drago, saj rutinski servis mirno stane tudi do nekaj tisoč evrov.

Lp

Objavljeno: So maj 14, 2005 4:29 pm
Napisal/-a Aleš
nočem bit pameten, sam a maš ti mogoče par tardečih u garaž parkiranih???

Objavljeno: So maj 14, 2005 5:18 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
don CONSIGLIO je napisal/-a:Mogoče je res že odprta, vendar v nepravem podforumu in tudi ne upošteva pravil odpiranja novih tem v "Vozilih prihodnosti"...hehe

Zato ne bom zaprl duri v to debato :lol: :lol: :lol:

Lp,
don CONSIGLIO


sej sm tm napisu da ne vem kje odpret topic :roll:

a če je pa v nepravilnem delu odprta tema, se pa isto temo odpre povsod?

Regy bi dal ta topic pod ključ :P

Objavljeno: So maj 14, 2005 5:20 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
aja, opazil sem da nikjer ne napišeš vira, kje si našel to novico ;)

Objavljeno: So maj 14, 2005 8:38 pm
Napisal/-a Mick Jerry
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.


14.000 USD za menajvo zobatega jermena????
Pa to ni avion, mater. Si mogoče napisal kako nulo preveč? Po približnem izračunu je to ene 3 miljone SIT kar je prbližn 7.5 % vrednosti novega F430( če gledamo Modeno še huje- 10%). Ah, jooooj, avto pri katerem namerno iščeš tunele in gromozanske škarpe zaradi zvoka, spuščaš gas zaradi pokanja dimnikov in zaradi katerega ponoči ne spiš ter ga greš ob 1.43 ponoč pogledat- če vsi konji lepo spijo in ga pokrivaš, da ti konji slučajno ne postanje poniji... :o

Objavljeno: Ne maj 15, 2005 9:43 am
Napisal/-a PureTNT
Mick Jerry je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.


14.000 USD za menajvo zobatega jermena????
Pa to ni avion, mater. Si mogoče napisal kako nulo preveč? Po približnem izračunu je to ene 3 miljone SIT kar je prbližn 7.5 % vrednosti novega F430( če gledamo Modeno še huje- 10%). Ah, jooooj, avto pri katerem namerno iščeš tunele in gromozanske škarpe zaradi zvoka, spuščaš gas zaradi pokanja dimnikov in zaradi katerega ponoči ne spiš ter ga greš ob 1.43 ponoč pogledat- če vsi konji lepo spijo in ga pokrivaš, da ti konji slučajno ne postanje poniji... :o


Nobene ničle preveč. Sedaj ti je morda jasno zakaj sem zadržan glede lastništva teh vozil. Je pa znanec na svojem novem F430 ravnokar napravil 900 km vožnjo po Autobahnu in poroča, da je avto javil napako E-DIFF failure, kar naj bi nakazovalčo na odpoved diferenciala. Diferencial je sicer deloval še naprej, se je pa izkazala občutljivost elektronike. Naslednja napaka je skakanje iz prestave. Po njegovih besedah je "zelo neprijetno, ko ti na prehitevalnem pasu pri več kot 200 km/h avtomobil namesto v 6. prestavi v N". Šele ko se je avtomobil ustavil do 50 km/h mu ga je uspelo spravit nazaj v prestavo. Mimogrede, leva izpušna cev rožlja.

Lp

Objavljeno: Ne maj 15, 2005 12:10 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:aja, opazil sem da nikjer ne napišeš vira, kje si našel to novico ;)


No, zdej se moram še tebi opravičit, ker sem ti kopiral temo. Pač ne morem čekirat debate na vseh podforumih. Sory. ;)

V zgornjem navedku pa lahko sklepam dve stvari:

-da nisi prebral pravil, ker tega določila v mojem dopisu ni
-da bi to določilo lahko dodal, saj sem ga v času pisanja očitno pozabil

Kako da nisi vedel, kam uvrstiti to debato? Saj govori o avtomobilu, ki se pripravlja, poleg tega pa so slike spyshoti...

Je pač kar je. Jaz se bom potrudil, da bom še bolj pozoren (moral bi tvojo debato prestavit sem), ti pa se boš potrudil, da boš uvrstil debato pod pravo rubriko ;)

@Pure TNT: Tega pa res nisem vedel, čeprav ni nihče nikoli ni govoril o kakšni veliki kakovosti Ferrarijev. Se pa spomnim, da je recimo Jeremyju frfotal brisalec pri Scagliettiju. Čez celo Francijo...

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Po maj 16, 2005 2:48 pm
Napisal/-a Mick Jerry
@PureTNT: se da v F430 dobiti ročni menjalnik ali samo F1?
Kakorkoli, če mate kakih 20 litrov bencina preveč se priporočam za vožnjo v kaki Modeni ali F430. Že mogoče res, da se kvarijo bolj kot Porscheji, vendar pa Porscheji nikol ne bodo dosegl statusa mita. Čeprav en Carrera Turbo ni napačn...

Če poznaš tipa ki ima tak avto in me je pripravljen pelat sm tuki. :twisted:

Objavljeno: To maj 17, 2005 4:45 pm
Napisal/-a PureTNT
Mick Jerry je napisal/-a:@PureTNT: se da v F430 dobiti ročni menjalnik ali samo F1?
Kakorkoli, če mate kakih 20 litrov bencina preveč se priporočam za vožnjo v kaki Modeni ali F430. Že mogoče res, da se kvarijo bolj kot Porscheji, vendar pa Porscheji nikol ne bodo dosegl statusa mita. Čeprav en Carrera Turbo ni napačn...

Če poznaš tipa ki ima tak avto in me je pripravljen pelat sm tuki. :twisted:


F430 se dobi z obema variantama menjalnika, ročnim in F1. Porsche ne rabi kakršnegakoli posebnega statusa, ker je med zanesenjaki že dolgo pripoznan kot načeloma superioren svojemu italijanskemu bratrancu (čeprav je, kot sem rekel, novi F430 zelo prijetno presenečenje). Edina stvar pri Ferrariju je to, da je bolj ekskluzivno vozilo, ker jih pač naredijo manj. Če ti kupca veseli, potem vse dobro, osebno pa imam raje Porschejev bolj umirjen slog. Še to - nisem še srečal voznika Ferrarija, ki bi imel karkoli za povedat čez Porschejev image :) . Drugače sta Carrera in Turbo dva različna avtomobila, ki se razlikujeta v mnogo pogledih.

Lp