Stran 1 od 8

2009 Ferrari California

Objavljeno: So jun 18, 2005 12:20 am
Napisal/-a don CONSIGLIO
Tako je. čez dve ali tri leta bo tudi Ferrari ponudil svojega AM V8. Šlo bo za najcenejšega Ferrarija, ki bo imel sprednji V8 motor z 400 KM. Prevzel bo znamenito ime, ki ga je slavni ustanovitev znamke dal staremu modelu, kateri pa ga je dobil po Enzovem tragično preminulem sinu Dinotu.

Nekateri vtisi:

Slika

Slika

Slika

Slika

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: So jun 18, 2005 12:26 am
Napisal/-a Zm3-D3n
Nice zadevca, pomoje v zivo se leps zgleda :) :vrum

Objavljeno: So jun 18, 2005 1:14 am
Napisal/-a ItaliaMACHINA
lepo, lepo..

smernice kažejo na klassiko, res lep avto, ampak je za okras... kljub 400PS ;)

Objavljeno: So jun 18, 2005 7:22 am
Napisal/-a cossy
za mojo denarnico bo še zmeraj predrag drugač pa ful lep

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:01 am
Napisal/-a GOX
mene mau na bentlya spominja

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:14 am
Napisal/-a Rok`
GOX je napisal/-a:mene mau na bentlya spominja


enako, sploh zadnji del (continental gt).

Objavljeno: So jun 18, 2005 9:57 am
Napisal/-a Eazy-O
:shock: Lepooo... Zelo všečna ritka :) A ta dva velika air intejka spredi bosta postala stalnica? Kolk pa stane "ta najcenejši"?

Objavljeno: So jun 18, 2005 11:45 am
Napisal/-a Mick Jerry
Mislm, da sta prva dva fotoshopa bolj verjetna kakor tisti srebrn. Mi je pa zelo lep.

Nekako morajo zapolnit luknjo v prodajni paleti, ki bo nastala, ko bo šel iz prodaje 360 Modena. Zdajšni 430 se je pomaknil precej gor, skoraj do Maranella oz. po moči do Testarosse.

Bi ga mel at ta kuj. Se zdi kot pomanjšan Scagllieti.

Aja še to: Dino so nosili avtomobili izključno Ferrariji z 6-valjnim motorjem.

Objavljeno: So jun 18, 2005 11:52 am
Napisal/-a McFly
ko ga pogledam, najprej pomislim na
Slika
funny how brains work :lol:

sicer pa všečno :twisted:

Objavljeno: So jun 18, 2005 11:59 am
Napisal/-a xsAMOR
Kva ma to na prvh 2 slikah 26" feltne ( tko mi zgleda :P)


Drgač se pa strinjam s temu :
COSWORTH LOOK je napisal/-a:za mojo denarnico bo še zmeraj predrag drugač pa ful lep

Objavljeno: So jun 18, 2005 12:20 pm
Napisal/-a lublancan
zakva bo meu pa motor spredi???
a ni taprvi dino meu motorja zadi in je biu lih zarad tega posebn?

Objavljeno: So jun 18, 2005 12:26 pm
Napisal/-a krt206
Avto zgleda lep, ni kej, sam vprašanje to spet, kako bo to najcenejši ferrari, upam, da ne tko k gallardo, k nej bi biu namenjen kao za konkurenco poršu 911, zdej se pa vid, kakšno ma ceno.

Objavljeno: So jun 18, 2005 4:41 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Mick Jerry je napisal/-a:Mislm, da sta prva dva fotoshopa bolj verjetna kakor tisti srebrn. Mi je pa zelo lep.

Nekako morajo zapolnit luknjo v prodajni paleti, ki bo nastala, ko bo šel iz prodaje 360 Modena. Zdajšni 430 se je pomaknil precej gor, skoraj do Maranella oz. po moči do Testarosse.

Bi ga mel at ta kuj. Se zdi kot pomanjšan Scagllieti.

Aja še to: Dino so nosili avtomobili izključno Ferrariji z 6-valjnim motorjem.



Mislil si napisati z osmimi valji, ne.

Drugače pa opažam izrazito rast znanja pri Mick Jerryu v zadnjem času, da lahko rečem samo kapo dol.

Objavljeno: So jun 18, 2005 4:51 pm
Napisal/-a metallic
Mick Jerry je napisal/-a:Mislm, da sta prva dva fotoshopa bolj verjetna kakor tisti srebrn. Mi je pa zelo lep.

Nekako morajo zapolnit luknjo v prodajni paleti, ki bo nastala, ko bo šel iz prodaje 360 Modena. Zdajšni 430 se je pomaknil precej gor, skoraj do Maranella oz. po moči do Testarosse.

Bi ga mel at ta kuj. Se zdi kot pomanjšan Scagllieti.

Aja še to: Dino so nosili avtomobili izključno Ferrariji z 6-valjnim motorjem.


550 je slabši od 430, grem stavt. Na prvem top gearovem testu je maranello poču recmo clia V6 dol za mišji falus... :-P
Je pa vsekakor bolš, da nardijo en cenejši športn avto, kot pa kombi. :-P

Objavljeno: So jun 18, 2005 5:09 pm
Napisal/-a Mick Jerry
@mettalic: skoraj normalno je da je slabši. Navsezadnje je F430 nov, Maranello pa je v osnovi že dokaj star, ne glede na Modifikacije dve leti nazaj. Razvoj podvozij v zadnjem času je neverjeten.

@De_Tomaso: ok, zdej bom sam sebe blamiral glede na to kaj si napisal o znanju, samo a niso bili to 6-valjniki? :oops:

Aha, sem že najdu knjigo. Niso bili samo 6-valjniki. Bila sta dva 6 cilindrca: Dino 206(1966-1969, 180 KM in seveda 2000 ccm) ter Dino 246 GT/GTS(1969-1974 in 1972-1974, 2400 ccm), bil pa je tut V8 in sicer Dino 308 GT4 2+2( 1974-1980).
Samo niso bili prodajani vedno pod znamko Ferrari, pač pa pod Dino.

No pa sm sam seb razjasnu, da ne bom spet De_Tomasa moril.

Objavljeno: So jun 18, 2005 6:30 pm
Napisal/-a Tattoo-
Mick Jerry je napisal/-a:Samo niso bili prodajani vedno pod znamko Ferrari, pač pa pod Dino.


Ferrarijeve Dino V6 motorje so imele tudi Lancie Stratos ;)

Objavljeno: So jun 18, 2005 7:26 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Da, dinoti so imeli tudi motorje s 6 valji, a najbolj znani so bili z 8 valji.

In res je tudi, da so jih vgrajevali v Lancie stratos.

Res je tudi, da so Dinote prodajali tudi celo pod znamko Fiat in sicer kot Fiat Dino od leta 1966 do 1973 in to s V6 2.0 motorjem s 160 konji.


Pa ne moriš jarry, sem prav navdušen nad tvojim znanjem. :D

Objavljeno: So jun 18, 2005 7:54 pm
Napisal/-a Mick Jerry
@Tattoo-: nism vedu, da so mele te motorje tut Lancie Stratos. Pa nism mislu kot da so jih imeli izključno Ferrariji. Mislu sm, da so se Ferrariji, ki so imeli V6, pač tudi ime Dino.

@De_Tomaso: hehe, hvala glede tistga o znanju. :oops: Sicer se pa bolj spoznam na Audija RS4 (prejšni model, B5). So mi pa najlepši italjanski avti in naj naj firma Ferrari.

Objavljeno: So jun 18, 2005 7:56 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Ferrari je pa itak, naj naj.


RS4, to misliš tistega s cosworthovim motorjem?

Objavljeno: So jun 18, 2005 8:07 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Da tistega. Biser glede tehnike. Kot Ferrariji 5 ventilov na valj, 2 turbini, 380 KM, 4x4,... zelo tunabilna mašina. Samo z čipom se da doseči 420 KM, da ne govorimo o resnih predelavah.

Poglej še malo forum Avto-moto šport. Nova pravila F1 obetajo.

Zdej pa res zadost off-topica, drugače bo Don jezen. :P