Stran 1 od 4

2005 UAZ Patriot

Objavljeno: To avg 23, 2005 7:57 pm
Napisal/-a lada man
Slika

Predstavljam vam novo terensko vozilo UAZ Patriot naslednik legendarnih ruskih terencev UAZ, katere je uporabljala ruska rdeča armada

Uradni naslov podjetja UAZ (tudi v alngleščini)
http://www.uaz.ru

Predstavitev terenca UAZ Patriot
http://patriot.uaz.ru/

17 avgusta je stekla serijska proizvodnja vozil UAZ Patriot
Slika

Novi UAZ združuje značilno rusko vzdržljivost s sodobno tehnologijo. Patriot se izdeluje v popolnoma prenovljeni tovarni po zgledu japonskih izdelovalcev avtomobilov. Pri razvoju novega modela je UAZ tesno sodeloval s priznanimi izdelovalci avtomobilskih komponent kot so: Bosch (kpl. elektika in elektronika na vozilu - žarometi, zaganjač, alternator, računalnik vžiga,...), Luck (sklopka), ZF (mehanizem servo upravljalca), Dymos (menjalnik in prenosi), Aidco (instrumentna plošča),... Konec leta se bo Patriot pojavil tudi na zunajih tržiščih (tudi v EU).

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Preizkus vozila UAZ Patriot v ruski reviji
http://autoreview.ru/archive/2005/13-14/uaz/

Slika

Slika

Tehnične značilnosti:

Wheel configuration 4x4
Number of seats 5(9*)
Demensions, mm 4647x2080x1900/2000(with roof frames)
Road clearance, mm 210
Equiped vehicle weight, kg 2070
Full weight, kg 2670
Cargo capacity, kg 800
Max. speed, km/hour 150
Fuel consumption, at 90 km/h; litres per 100 kg 14,0/10,4/13,2(city out-of-town/ mixed cycles)
Engine ZMZ-409.10
Fuel Gasoline A-92
Volume, litres 2,693
Maximum capacity, kW (horsepower)/revolutions per min 94,1(128)/4400
Maximum torque, N*m(kgsm)/revolutions per min 217,6/2500
Transmission Mechanical, 5-stage
Gear box 2-stage(I-1, II-1,94)
Front brakes disk-type, ventilated, with two cylinders,with floating caliper
Rear brakes drum-type, with one cylinder, with automatic adjustment of the clearance between the lining and the drum
Tyres 225/75R16, 245/70R16

Ali še pomnite tovariši legendarnega UAZ-a 469?
Slika
Minilo je že več kot 40 let. Dane ga še vedno izdelujejo pod imenom UAZ Hanter
Slika

Slika

Slika

Slika

UAZ je eden najstarejši ruskih proizvajalcev vozil. Prvi UAZ je bilo izdelan maja leta 1942.

Lep pozdrav!

Objavljeno: To avg 23, 2005 8:01 pm
Napisal/-a B|ind
:shock: :shock:
hud đipek ;)

Objavljeno: To avg 23, 2005 8:05 pm
Napisal/-a Slicker
ni slab glede na to da je rus. mal podobnosti z novo nivo?

Objavljeno: To avg 23, 2005 8:15 pm
Napisal/-a Tomaz40
Na videz super izgleda. Me pa mal bega, ker izgleda da nima air-baga za sovoznika. Torej je drobovje še zmer ruski. :? :?

Objavljeno: To avg 23, 2005 8:20 pm
Napisal/-a DaDek
notranjost me spominja na discovery-a, znunanjost pa MALO na nissan terranota.. še koga ?:)


drugač pa je cool

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 9:00 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Na prvi pogled zelo lepo izdelan. Prava izbira za hardcore offroaderje. Če bi mu dodali še dizelski moorček z vsaj 150 konji, bi bil ta avto odlična alternativa obstoječim terencem.

LP,
Joie

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:23 am
Napisal/-a nebivedu
Dizla ne morejo delat, ker v sibiriji vsak dizel zmrzne, bencinar se pa še kr pelje, tko da delajo samo bencinarje.

Cena bo pa tok kot kitajska frontera - 17.000 eurov.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:35 am
Napisal/-a YOC
Kr dost žre se mi zdi. Drgač pa itak so Rusi zmer delal na funkcionalnosti. Torej point ni v tem kako prideš na vrh hriba (npr. ledr zici) ampak je point da prideš na vrh hriba.

Pa tud ne vem če je to res vredno več kot 4 mio sit :?

lp

8)

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 10:43 am
Napisal/-a nebivedu
Glede vzdržljivosti si poglej kakega starega uaza, ki se še vedno vozi po naših cestah, pa pride tut na vsak hrib. Cena bi mogla bit pa mal nižja, da bi se folk začel zanimat za tak avto, ker za 4 milione že odlično toyoto al pa nissana dober letnik dobiš.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:02 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Dizel seveda ni primeren za ruske podnebne razmere, bi pa bil nujno potreben, če bi s tem avtom hoteli uspeti v Evropi.

LP,
Joie

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:15 am
Napisal/-a nebivedu
Ni nujno da bi bil nujno potreben - bencin pa dizel sta skor ista cena, dizla bi pa tak avto spil isto zaradi teže, tko da se pomoje ne splača - 2600ccm avto pije 14 litrov po mestu že skor vsak. Izven naselij pa 10 litrov tut ni dost zaradi teže, 2 toni je vseeno dost težak avto.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:41 am
Napisal/-a Furious_G
na 4. sliki ga zvija tko ko kakega unimoga! :shock: tole pomoje gre zelo dobro po brezpotjih (čeprav je kar malo velik)! :) kar se tega tiče se ga po mojem mnenju ne da primerjat s frontero - glede na konkurenčno ceno. (zgolj moje mnenje)

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 11:58 am
Napisal/-a nebivedu
Tko se zvija, ker ima dobro narejeno podvozje - frontera se skrije glede podvozja - že niva je dobro šla po terenu, tole pa gre še mnogo bolje.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 12:30 pm
Napisal/-a f127
Hudiča...sploh ni slabo... Teli Rusi znajo bit opasni, pa cena bo verjetno tud nižja, tko da...sej veste včasih, pa še danes, je Lada Niva zakon na terenu!

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 12:44 pm
Napisal/-a Furious_G
@nebivedu: pomoje si me ti ravno narobe zastopu. to, da se zvija kot unimog je blo mišljeno kot kompliment. če poznaš unimoge veš kam vse lahko prideš z njimi... :)
tole bi pomoje rabl sam še ene ''taprave'' gume, pol bi bla pa bomba! :)

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 1:54 pm
Napisal/-a nebivedu
Sej sem napisal tko - preberi še enkrat post. Napisal sem da se tko zvija, ker ima tko dobr narejeno podvozje.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 3:38 pm
Napisal/-a vazman
Ker smo glh pri ruskih terencih, mogoče kdo ve kaj več o tem, zadnje čase ne spremljam več tega področja, verjetno nas bo rusofile spet zaposlila jesen,ki je v casu salona v moskvi na ruskem avtomobilističnem področju vedno vroča, vendar na žalost tudi temu sledi mrzla zima in marsikateri projekt zmrzne. za vedno. :cry:


http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=21153&highlight=volga


UAZ se očitno premika, VAZ(lada) tudi nekaj miga in se trudijo, GAZ(volga) pa še ni prešla fazo predstavljanja prototipov, ki obnemijo avtomobilistično javnost, sploh po tem ko več desetletij ne predelajo nič novega. Volgin osrednji model je še vedno klasična limuzina z imenom 31105, ki temelji na GAZu 21 iz leta 1968.
GAZ 3106 je samo eden v vrsti prototipov te tovarne, ki so se bleščali na moskovskem salonu in dlje kot do maloserijske proizvodnje, kot denimo lepa velika retro oblikovana limuzina volga 3111 niso prišli.

sicer se bo pa kmalu zgodil nov moskovski avtomobiiski salon in tam lahko spet pričakujemo impozantne prototipe z imeni starih legend in s vrtoglavo ceno, ki bodo verjetno pristali v garaži kakega ruskega miljonarja, kot npr Volga V12.

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 4:26 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ker hud terenc :shock:

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 5:06 pm
Napisal/-a Shebo
Uf tole pa je za hribe! :tomidelej:

Objavljeno: Sr avg 24, 2005 5:22 pm
Napisal/-a Tomcatter
Je kr vsecen, edin notranjost mi dela mal zastarelo. Pa motorji ne vem ce so glih med top quality, ampak se mi zdi kr resna konkurenca drugim terencem.