Stran 1 od 6

Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:55 am
Napisal/-a TITan
As well as the 1.4 l Twincharger with 125 kW / 170 HP described in detail above, Volkswagen is also launching the Golf GT with the most powerful diesel engine on the market and the most powerful that has ever been available ex-works in a Golf: the 2.0 TDI with 125 kW / 170 HP: The exceedingly frugal Golf GT 2.0 TDI is exciting to drive because it offers impressive power reserves in all situations. The direct-injection pump/nozzle turbo diesel with piezoelectric elements, four-valve technology, two overhead camshafts and a diesel particulate filter as standard develops 125 kW / 170 PS at 4000 rpm. Its torque curve reaches an imposing maximum of 350 newton metres on a plateau of 1800 to 2500 rpm. The performance figures for this, the most powerful Golf TDI ever, are convincing across the board: It achieves a maximum speed of 220 km/h (136 mph) and accelerates from stationary to 100 km/h (62 mph) in only 8.2 seconds; and all this with a consumption of only 5.9 l/100 km (47.9 mpg) diesel.


Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).

Motor bo imel 170km in 240nm navora

Slika

http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... tml?page=2

Objavljeno: To avg 30, 2005 1:00 am
Napisal/-a krt206
Zanimivo bo videt vzdržljivost prve mašine, dizel bo pa na voljo kot GTD, če se ne motim, ponovno obujena oznaka.

Precej novosti napovedujejo še za motorno paleto. Na vrh motorne palete se bo tako v prihodnje zavihtel 250 konjski 3,2-litrski FSI, ki bo med drugim poganjal tudi novo različico R32 s štirikolesnim pogonom, bo pa na voljo tudi v kupe-kabrioletu in SUV-ju. Govori se tudi o še močnejši različici, 3,6-litrskem V6 z 280 konji! V prihodnjem letu nameravajo nekoliko zmanjšati težo in povečati tudi moč GTI-ju. Obeta se še novi GTD (izgled GTI-ja!), ki ga bo poganjal 170-konjski TDI.

Najzanimivejša motorna novost letošnjega IAA pa bo zagotovo novi najmanjši motor v golfu. Le 1,4-litra na prvi pogled izgleda bore malo, a motorju povsem novega koncepta pomagata pri dihanju mehanski in turbo-kompresor, s čimer 1,4-litrski FSI razvije visokih 170 konjev! Kasneje nameravajo enako velik motor predstaviti še v nekoliko šibkejši verziji s 140 konji, enako tehnologijo pa bodo uporabili tudi pri 1,6-litrskem motorju, ki bo tako razvil 195 oz. 240 konjev.

Objavljeno: To avg 30, 2005 1:08 am
Napisal/-a TITan
Sigurno se bodo pojavile kake napake (vsaj na prvih serijah). Če bo motor se izkazal vsaj toliko dobro kot 1.8t bo zanimivo videti swape take mašine v kak lažji avto (golf 1 1.4 Twincharger :D ).

Re: Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Objavljeno: To avg 30, 2005 7:49 am
Napisal/-a dobek
TITan je napisal/-a:Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).


twin-turbo je po novem kompresor+turbo?
prej bi rekel dve turbini, mala in velika...

Re: Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Objavljeno: To avg 30, 2005 10:17 am
Napisal/-a mloncar
dobek je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).


twin-turbo je po novem kompresor+turbo?
prej bi rekel dve turbini, mala in velika...

v članku piše 1.4 l Twincharger, torej dvakratn prisilno polnjenje.. ..torej so samo dve možnosti:

a) dve turbini
b) turbina+kompresor

Objavljeno: To avg 30, 2005 11:14 am
Napisal/-a swifthead
ja tut v Car&Driverju piše celo DOUBLE-charger kar so rekl da kompresor bo skoz prisotn in bo lepo dajal navor pri nižjih vrtljajih (bo uporabno ) kasneje pa se pridruzi se turbina ki bo dala top-en power!!! baje pride zadevščina še na večje motorje, 2.0!!!!

Objavljeno: To avg 30, 2005 11:32 am
Napisal/-a dobek
se posujem s pepelom...

Volkswagen will reach into the past for a combined supercharger-turbocharger system to boost power and fuel economy in its small gasoline engines.

The system, dubbed SuperTurbo Compounding by supercharger supplier Eaton, eliminates turbo lag while boosting overall power and fuel economy by 15 to 20 percent. Eaton, the apparent supplier of the supercharger for the engine, says a car fitted with the system will likely be shown at the upcoming Frankfurt show.

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:08 pm
Napisal/-a Spyker
Se pravi bo kompresor deloval ves čas, pri višjih obratih pa se mu pridruži še turbina. Če mal pomislm bi reku da bo to slabo deloval na kompresor, al se motm? Zarad turbo luknje mislim, ko se bo turbina zavrtela bo to sunek na kompresor....tko nekak si jest to prestavljam.

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:15 pm
Napisal/-a swifthead
res,amapk Kompresor je togo vezan na motor z jermenom ki pa se vrti z močjo motorja, torej mu tisti zračni pritisk v turbini nau delal preglavic!!!poleg vsega pa bo tu še preklopna loputa za take primere!!!!
zamišljaj si da se lopatice turbine vrtijo z močjo pretoka zrak, torej z veliko hitrostjo a ne navorom(ustavil bi jo že z približno 90N sile, medtem ko lopatice(bolje rečeno dvojni vijaki)kompresorja pa so namontirani da se vrtijo z navorom motorja ki vsekakor presega 100Nm, se pa res ne vrtijo tako hitro a zato tukaj ni BlowOff ventila, ker upada tlaka sploh NI, če pa je pa se sploh ne pozna!!!

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:26 pm
Napisal/-a CupraR
Čist sfalen. Tale mali 1.4 motor nej dajo rajš v polota, ker mi je nekako 1.4 motor (pa tut če je navit) mal premali za tega "pujsa" :lol: Mislm da bo prej 2.0TFSI 185 ps vgrajen v golfa.

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:30 pm
Napisal/-a Spyker
CupraR je napisal/-a:Čist sfalen. Tale mali 1.4 motor nej dajo rajš v polota, ker mi je nekako 1.4 motor (pa tut če je navit) mal premali za tega "pujsa" :lol: Mislm da bo prej 2.0TFSI 185 ps vgrajen v golfa.


170KM v polotu je pa žar truga na kolesih ;) Tud preveč za samo sprednji pogon pomoje, glede na to da je avto majhen in lahek.

Pa o kakšnem 2.0 TFSI motorju govoriš da ima 185KM? Ta motor ima 200KM.

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:37 pm
Napisal/-a dobek
185 naj bi mel s to kombinacijo 1.6litrski motor, 2.0 pa 240

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:38 pm
Napisal/-a CupraR
Pa kdo je reku da je samo ena verzija 2.0T?? Zaenkat sta dve verzije (vsaj men znani): 2.0T 200ps v Golfu GTI in 2.0T 185 v Leonu :twisted: V Seata pa naj bi pršla še 240ps različica.

Ja no 170 ps v Polota al pa 200 v Golfa. Isti k. polo je itak že tolk velik ratu in težak da 170 ps ne bi bil noben problem, seveda za eno GTI verzijo.
Če ma lahk Ibiza že 2 generaciji 180 ps notr :!: :!:

Nekak se mi zdi smešno 1.4+turbo v golfu.

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:41 pm
Napisal/-a dobek
aja...1.4 naj bi bile dve verziji, 140 & 170km

Objavljeno: To avg 30, 2005 12:51 pm
Napisal/-a splash
sam bi bla pa fešta k bi imel mal registracije. :D :-P

Objavljeno: To avg 30, 2005 5:17 pm
Napisal/-a AudiQUATTRO
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: To avg 30, 2005 5:25 pm
Napisal/-a CupraR
Prednji odbijač mi je bistevno lepši kot pr GTI-ju,ker ni maska iz enga kosa, edino škoda da ni črne mrežce namest teh lajšt.

Objavljeno: To avg 30, 2005 5:33 pm
Napisal/-a RAPMAN
moje mnenje: mislm da so teli carji :shock: 8) gt ubija kok bo to stal al kok stane če je že kdo kje zasledil 1.4 turbina kompresor :shock: hudo 8) :DDD :bow :woohoo

Objavljeno: To avg 30, 2005 6:29 pm
Napisal/-a Doc_
Kr hud :shock: pomoje bo kr uredi ;) pa še v dobri zavarovalni grupi :P

Objavljeno: To avg 30, 2005 6:35 pm
Napisal/-a Cyrus
Kaj pa cene?