Stran 1 od 1

Daihatsu Terios

Objavljeno: Sr sep 28, 2005 10:55 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Tudi na tega smo menda pozabili, že pozabljeni koncept D-compact iz Frankfurta, v bistvu novi Terios:

Slika
Slika
Slika

LP,
Joie

Objavljeno: Sr sep 28, 2005 11:26 pm
Napisal/-a ice
Smo že debatiral, IMHO eden najbolj perspektivnih modelov...

Objavljeno: Če sep 29, 2005 7:59 am
Napisal/-a RegY
zelo lep avtek, čeprav me odzadaj čisto rahlo spominja malo na rav4... ampak je pa zelo lep :)

Objavljeno: Če sep 29, 2005 8:56 am
Napisal/-a nebivedu
Evo vam podatki in še par stvari, cena bo pa toliko kot sedaj stane terios - 3.068.000 sit;

Še nekaj kar bi najbrž moral vsi vedet - od leta 1998 se daihatsu prodaja pod Toyotinim imenom, tako da problemov s temi avtomobili tako kot s toyotami skorajda ni. Toyota dela velike modele, daihatsu pa male mestne avte, in tko imajo vse razdeljeno.
Daihatsu became a subsidiary company of Toyota Motor
Corporation in 1998. Since then, Daihatsu has been placed in
charge of developing the global compact-car market as a member
of the Toyota Group.

Nimam pa pojma kdaj bo tole šlo v serijsko proizvodnjo - pomoje da 2006 bl proti koncu al pa začetek 2007, če bo sploh šel v serijsko proizvodnjo.

Slika

The D-Compact 4X4 is Daihatsu's proposal for a new compact SUV that's more powerful, more dynamic and more handsome. Its dynamic and sophisticated styling is an expression of the car's pure SUV performance and ease of use in the city. The newly developed 1.5-litre engine supports nimble acceleration in all speed ranges and delivers the powerful driving performance you'd expect of an SUV.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Pa še mal podatkov - zanimive so predvsem gume - 235/55/18
Specifications — D-Compact 4X4
Dimensions Overall length mm 4075
and weight Overall width mm 1745
Overall height mm 1760
Wheelbase mm 2580
Track (front) mm 1445
Track (rear) mm 1480
Min. road mm 200
clearance
Kerb weight kg 1230
Seating capacity 5
Turning circle m 10
(wall-to-wall)
Engine Type Petrol, inline 4-cylinder,
DOHC, 16-valve, DVVT
Displacement cc 1495
Bore ? stroke mm 72 ? 91.8
Max. output kW/rpm 77/6000
Max. torque N·m/rpm 140/4400
Compression ratio 10.0
Fuel system EFI
Drive Full-time 4WD (with
mechanical centre
differential lock) rearwheel
drive
Transmission 5-speed manual
Suspension Front MacPherson struts with
coil springs
Rear 5-link coil springs
Steering Rack and pinion
Brakes Front Discs
Rear Drums, leading and
trailing
Tyres 235/55R18
Fuel consumption litres/100 km 8.6
(EU combined mode)
CO2 emissions g/km 196.0

Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:52 am
Napisal/-a Shebo
Meni osebno vleče na pomanjšano Toyoto Rav4. Tako, da se mi oblika dopade..

PS: Kaj pomeni IMHO?

Objavljeno: Če sep 29, 2005 10:04 am
Napisal/-a ice
IMHO = in my humble opinion (moje skromno mnenje)

Objavljeno: Če sep 29, 2005 10:43 am
Napisal/-a nebivedu
Ice tole bo najbrž tvoj naslednji avto?

Objavljeno: Če sep 29, 2005 10:47 am
Napisal/-a Psymon
nebivedu je napisal/-a: ...tako da problemov s temi avtomobili tako kot s toyotami skorajda ni....


Tole drži! Mamo Teriosa že od leta 1997, 76k km, pa nam ni blo treba dat še niti tolarja na motor, ker res dela vse v nulo. No, razen redne servise skoz delamo. Mašina je še danes kot nova.

Tk da bo tale D-Compact res ql avtoček, sploh če bo cena res takšna pa še malo večji od teriosa bo.

Objavljeno: Če sep 29, 2005 11:19 am
Napisal/-a nebivedu
Psymon je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a: ...tako da problemov s temi avtomobili tako kot s toyotami skorajda ni....


Tole drži! Mamo Teriosa že od leta 1997, 76k km, pa nam ni blo treba dat še niti tolarja na motor, ker res dela vse v nulo. No, razen redne servise skoz delamo. Mašina je še danes kot nova.

Tk da bo tale D-Compact res ql avtoček, sploh če bo cena res takšna pa še malo večji od teriosa bo.


Dej ti mal več o tem avtu povej, ker ga moja boljša polovica prav obožuje in bi si ga rada privoščila. Kok je kej poraba, cene servisov in vožnja po slabših cestah?
Res me zanima, ker mam sam predhodnika - ferozo in tut nimam nobenih problemov - zdej ma mal čez 266.000 kilometrov, pa dela ko urca, odkar sem ga kupil sem imel problem samo s smetmi v tanku, ki sem jih dobil na eni stari petrolovi pumpi skupaj z bencinom.

Objavljeno: Če sep 29, 2005 12:47 pm
Napisal/-a Psymon
nebivedu je napisal/-a:
Psymon je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a: ...tako da problemov s temi avtomobili tako kot s toyotami skorajda ni....


Tole drži! Mamo Teriosa že od leta 1997, 76k km, pa nam ni blo treba dat še niti tolarja na motor, ker res dela vse v nulo. No, razen redne servise skoz delamo. Mašina je še danes kot nova.

Tk da bo tale D-Compact res ql avtoček, sploh če bo cena res takšna pa še malo večji od teriosa bo.


Dej ti mal več o tem avtu povej, ker ga moja boljša polovica prav obožuje in bi si ga rada privoščila. Kok je kej poraba, cene servisov in vožnja po slabših cestah?
Res me zanima, ker mam sam predhodnika - ferozo in tut nimam nobenih problemov - zdej ma mal čez 266.000 kilometrov, pa dela ko urca, odkar sem ga kupil sem imel problem samo s smetmi v tanku, ki sem jih dobil na eni stari petrolovi pumpi skupaj z bencinom.


Avto je prav ql zadevca, no mogoče mal mejhn za mojih 184 cm. Drugače je lastnik mama, vendar se dost s njim voziva tud sestra in jaz. Poraba: najmanj sm mew 8,1 ko sm šou na morje, drgač pa se suče tam okol 8,7 se mi zdi. Sam je pa res, da je avto vožen bolj kot ne na kratke relacije. Pozim je pač mal več, sam mnde nikol čez 10. Za servise ti nebi vedu točn povedat, ker je mew to fotr čez (jaz mam komaj eno leto izpit). Tko napamet se mi zdi, da je servis na cca. 10.000 - 12.000 km ali eno leto. Vozne lastnosti (vsaj terenske) so pa odlične, tk da za na avtocesto ta avto glih ni, ker je ful glasn (160 km/h sm se vseen z njim pelau :lol: ). Zgrešit nimaš nič, je pa res, da kr drži ceno, sploh če gledaš v primerjavi s kakšnim clio-m istega letnika. Naš nima klime, smo pa dal zato kasneje vgradit ˝šibedah˝, pa tud ALU felge smo pol kupl. Mogoč dam kmalu tud slikce gor....

Objavljeno: Če sep 29, 2005 12:51 pm
Napisal/-a ice
nebivedu je napisal/-a:Ice tole bo najbrž tvoj naslednji avto?


Ne vrjamem, da bom zdržal na cliotu še leto ali dve ;) vrjetn bom kr novega ignisa vbodu.

Objavljeno: To jan 17, 2006 9:32 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Praktično enak konceptu je serijski Terios:

Slika
Slika
Slika

LP,
Joie

Objavljeno: To jan 17, 2006 9:59 am
Napisal/-a ice
Hm, že v prodaji?!

Objavljeno: To jan 17, 2006 10:11 am
Napisal/-a Walker_P
Ni slabo. :D

Objavljeno: So nov 15, 2008 4:02 pm
Napisal/-a martin_krpan
2009 Terios (oz. Bego) in Toyota Rush za Japonsko. Spremenjen sta sprednji odbijač in grafika zadnjih luči.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Toyota launched a minor facelifted version of the Toyota Rush in Japan on the 13th of November 2008. The version of the Rush sold in the Japanese market is the short wheelbase version of course, which is sold here as the Perodua Nautica while the Toyota Rush that UMW Toyota Motor sells is a long wheelbase 7-seater version.

The new Toyota Rush features a new front bumper, new tail lamps, and a new alloy wheel design for the G trim level. The 2WD automatic model also scores 15.4km/l on the Japan 10-15 mode fuel economy
test, which is a 5% improvement over the original Rush.

The Toyota Rush is also known as the Daihatsu Be-Go, Daihatsu Terios in different markets, and the Perodua Nautica in Malaysia. It is available in both short wheelbase and long wheelbase versions with the option of 7 seats, depending on the market it is sold in.

Daihatsu also unveiled its facelifted Be-Go in Japan on the same day, as they are parallel products - the same thing sold under different badges in the same market.


http://paultan.org/archives/2008/11/15/ ... -in-japan/