Stran 1 od 6

Porsche 997TT

Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:01 pm
Napisal/-a PureTNT
Fotka:

Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:05 pm
Napisal/-a Tomcatter
:shock: :shock: WOW to pa je nekaj

Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:07 pm
Napisal/-a Hartkor
:shock: Gadno!!! Še posebej feltne so hude

Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:26 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Opasno.

kaki drugi podatki za novega 911? Morda je to kaka dirkaška različica?

Objavljeno: Če okt 13, 2005 9:54 pm
Napisal/-a Biskvitek
Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:

Objavljeno: Če okt 13, 2005 10:32 pm
Napisal/-a Štraus
Feltne so pa res zakon , to bi pa še jaz mel!!!! :shock:

Objavljeno: Če okt 13, 2005 11:22 pm
Napisal/-a Zzooommm
Lep Slika 8) :lol:

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 1:08 am
Napisal/-a PureTNT
Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 6:49 am
Napisal/-a Shebo
Videti je super. Za mašine pa že tako vemo, da konjenice ne bo manjkalo... :D

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 7:48 am
Napisal/-a Biskvitek
Ja to vem da je 997 samo kodna oznaka, jst sm prebral da naj bi bil motor isti samo malo bodo spremenili turbino in da naj bi mel 450KM! Za twinturbo verzijo pa prvič slišim, če bo potem svaka čast Porscheju! Za turbota pa tud če bo mel več konjev bo zelo zanimivo.....

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 12:22 pm
Napisal/-a PureTNT
Biskvitek je napisal/-a:Ja to vem da je 997 samo kodna oznaka, jst sm prebral da naj bi bil motor isti samo malo bodo spremenili turbino in da naj bi mel 450KM! Za twinturbo verzijo pa prvič slišim, če bo potem svaka čast Porscheju! Za turbota pa tud če bo mel več konjev bo zelo zanimivo.....


Twin turbo je na mestu že od 993 naprej ;) . Svetoval bi ti le, da ne poslušaš preveč avtomobilskih revij, saj ponavadi raztrobijo samo govorice. Turbinski sistem bo vsekakor dodelan, dodan bo sistem za eliminacijo zamika v odzivu (turbina se bo konstantno vrtela). S temi performansami mi 996 GT2 vsekakor vedno manj diši.

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:23 pm
Napisal/-a swifthead
matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se jebeš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:48 pm
Napisal/-a poršejček
PureTNT je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp


tocno tako in nic drugace ;)

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 2:56 pm
Napisal/-a PureTNT
swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP


Bolj kot pospešek 0-100 km/h je pri teh vozilih relevanten pospešek 0-200 oz. 100-200 km/h ter celo 0-300 km/h. Pri pospeševanju do prvih 100 km/h igrata veliko vlogo predvsem teža in oprijem, medtem ko se prave motorne sposobnosti pokažejo šele pri pospešku nad 100 km/h, ko je faktor oprijema že manjši. Za informacijo, 996TT X50 (paket 450 KM) je v Motor Trendu recimo dosegel pospešek 0-100 km/h v 3.6 sekunde, čeprav ga je potem Enzo pri pospeševanju do 200 prehitel za ca. sekundo in pol.

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 4:07 pm
Napisal/-a Mick Jerry
PureTNT je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp


Emmm ja. :pop: :jao: :atensn :tomidelej: :bow

A naj človek reče da naj se Ferrari močno boji Porscha?

Ko sm tele podatke bral je šla čeljust do tipkovnce. Fuj, še zdej je vsa slinasta.

DSG? Juhuhu, trgaaaaaa. Zelo všeč mi je to, da napišejo manj konjev kot jih je v resnici. Nekateri imajo konstansto čez leta da pišejo več kot je v resnici. Tole pa... noro. :shock:

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 4:25 pm
Napisal/-a Zzooommm
Še kakšnih dodatnih slik (v bolj civilnih resolucijah) se nebi branil...

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 8:00 pm
Napisal/-a PureTNT
Zzooommm je napisal/-a:Še kakšnih dodatnih slik (v bolj civilnih resolucijah) se nebi branil...

Si med promilom populacije, ki je videla tole sliko.

Ampak vseeno...

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 8:03 pm
Napisal/-a PureTNT
V bistvu enak kot, vendar bolje pač ni uspelo.

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 9:36 pm
Napisal/-a Tomcatter
Not sure, upam da je to isti. Zraven je pisal 997TT ampak jst ne vem :oops: :oops:
Slika

Objavljeno: Pe okt 14, 2005 9:51 pm
Napisal/-a PureTNT
Tomcatter je napisal/-a:Not sure, upam da je to isti. Zraven je pisal 997TT ampak jst ne vem :oops: :oops:
Slika


Gre za 997TT, le da je na mojih slikah produkcijski model, spodnji pa je testna mula.

Lp