Stran 1 od 2
VW-jevi dizli po novem s skupnim vodom
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 6:11 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Povsem preverjena je novica, da se VW poslavlja od tehnologije črpalka-šoba (Pumpe Düse) in se vključuje v mainstream z uporabo sistema common rail. Ime TDI bo po mojem ostalo, saj je postalo že skoraj "legendarno". Pravzaprav v nekaterih Audijevih modelih dizelske motorje že napaja skupni vod, pa se še vedno imenujejo TDi.
Še članek iz magazina Automotive News:
MUNICH -- Volkswagen group will switch completely to common-rail technology when it launches a new generation of three- and four-cylinder diesel engines starting in 2007.
The German automaker is dropping the unit-injector fuel management system from its diesels.
VW decided it would be too difficult to adapt the system, which it calls Pumpe-Düse, to work with the particulate filters. The filters must be added so diesel systems can meet tougher European Union emission laws due to take effect before the end of the decade.
When it was introduced in 1998, VW's unit-injector system was touted as a revolutionary technology that made diesel engines quieter, more powerful and more efficient than engines with traditional fuel-injection systems.
But unit-injector systems have lost their technological edge over common-rail fuel-injection systems.
VW uses common-rail systems on its models with V-6 and V-8 diesel engines.
Common-rail benefits
The latest common-rail systems are cheaper to manufacture than unit-injector systems. They also run more quietly and can handle the injection cycle demanded by diesel particulate filters much better than unit-injector systems.
Robert Bosch supplies 1.8 million unit-injector systems a year to VW, its only customer for a technology that Bosch developed.
A Bosch spokesman said the company is in talks with VW to supply the carmaker with Bosch common-rail systems to replace the unit-injector technology.
Bosch supplied 5.8 million common-rail systems to customers in 2004 and 25 million since 1997. One of its customers is VW subsidiary Audi.
Last November, VW opened a E240 million joint-venture plant in Stollberg, eastern Germany, with Siemens VDO Automotive to manufacture injectors for unit-injector systems.
A VW source said the plant could be used to produce other parts, likely common-rail system components.
Siemens VDO is a leading supplier of piezo-actuated injectors for common-rail systems.
LP,
Joie
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 7:15 pm
Napisal/-a pogo
in kk zgleda ta nov sistem delovanja common rail???
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 7:40 pm
Napisal/-a E=mc^2
pogo je napisal/-a:in kk zgleda ta nov sistem delovanja common rail???
tako kot zgleda pod pokrovi fiata, peugeota, toyote, renaulta....(multijet, hdi, d-4d.dCi,...)
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 7:57 pm
Napisal/-a Spyker
E=mc^2 je napisal/-a:pogo je napisal/-a:in kk zgleda ta nov sistem delovanja common rail???
tako kot zgleda pod pokrovi fiata, peugeota, toyote, renaulta....(multijet, hdi, d-4d.dCi,...)
Pomojem ni iskal tazga odgovora
Preišči mal po forumu sej se je že dost govoril o tem če se ne motim.
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:06 pm
Napisal/-a kljukec
čudn glede na to da folk trdi da je črpalka ta naj ta bulš
končno je vw pršu na ''edini pravi'' dizl- trenutno seveda

ops:
lp
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:16 pm
Napisal/-a TheCjen
kljukec je napisal/-a:čudn glede na to da folk trdi da je črpalka ta naj ta bulš
končno je vw pršu na ''edini pravi'' dizl- trenutno seveda

ops:
lp
Nic ni cudnega na tem, sploh ce si prebral zakaj so se odlocili za tako potezo. Kljub temu, da folk trdi da je crpalka- soba najbolsi sistem za dizle. Temu mnenju se pridruzujem tudi sam, ampak ekoloski standardi postajajao vse hujsi in zato so common rail dizli pac primernejsi.
Lp. TheCjen
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:17 pm
Napisal/-a E=mc^2
kljukec je napisal/-a:čudn glede na to da folk trdi da je črpalka ta naj ta bulš
končno je vw pršu na ''edini pravi'' dizl- trenutno seveda

ops:
lp
ah edini pravi dizel je 1.x D. dizli so sam za traktorje

Objavljeno: Pe nov 04, 2005 8:18 pm
Napisal/-a E=mc^2
TheCjen je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:čudn glede na to da folk trdi da je črpalka ta naj ta bulš
končno je vw pršu na ''edini pravi'' dizl- trenutno seveda

ops:
lp
Nic ni cudnega na tem, sploh ce si prebral zakaj so se odlocili za tako potezo. Kljub temu, da folk trdi da je crpalka- soba najbolsi sistem za dizle. Temu mnenju se pridruzujem tudi sam, ampak ekoloski standardi postajajao vse hujsi in zato so common rail dizli pac primernejsi.
Lp. TheCjen
pa zarad traktorskega vžiga in ropota so se pomojem tud odločli zato
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 9:53 pm
Napisal/-a Mate
Problem PD sistema je predvsem visoka cena. Zato se ga ne uporablja pri vecjih motorjih (vsi vec kot 4 valjni VWjevi motorji so mel ze sedaj CR). Kar pa za VW predstavlja dvojni strosek - razvoj tako PD kot CR sistema.
Objavljeno: Pe nov 04, 2005 9:58 pm
Napisal/-a Spyker
E=mc^2 je napisal/-a:TheCjen je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:čudn glede na to da folk trdi da je črpalka ta naj ta bulš
končno je vw pršu na ''edini pravi'' dizl- trenutno seveda

ops:
lp
Nic ni cudnega na tem, sploh ce si prebral zakaj so se odlocili za tako potezo. Kljub temu, da folk trdi da je crpalka- soba najbolsi sistem za dizle. Temu mnenju se pridruzujem tudi sam, ampak ekoloski standardi postajajao vse hujsi in zato so common rail dizli pac primernejsi.
Lp. TheCjen
pa zarad traktorskega vžiga in ropota so se pomojem tud odločli zato
Tud zdej zvok ne bo bencinarski

Objavljeno: So nov 05, 2005 2:00 am
Napisal/-a esem
Že dalj časa je bilo jasno, da bo tudi VW popustil. Razlika med CR in PD je kot razlika med izločanjem mehkih klobas in trdih bobekov - medtem ko je prvo svileno olajšanje, je drugo rafalno naprezanje, tako sluh kot ostali čuti razliko opazijo takoj. Te razlike se pač ni dalo eliminirati. Zadnji udarec pa je bila uvedba tretje generacije CR s piezo tehnologijo. Ta ima še precej rezerv, tudi v razvoju samega cikla izgorevanja, pri PD pa jih praktično ni več - vsaj ne za razumno ceno, ki je bila tudi glavni faktor za zamenjavo. Samo poglejte printerje - tudi najcenejše - razvoj gre v pikolitre in verjetno manj kot tisočinke sekunde in to za par tisočakov.
To pa, da menjavajo PD s CR zaradi ekoloških vzrokov, je bolj marketinškega izvora. Itak že imajo filter delcev tudi pri PD. Če bi bila PD tehnologija cenejša, bi jo (verjetno spet s pomočjo ekoloških sloganov, ker Nemci take radi slišijo, za razliko od nas - žal) razvijali naprej, a se jim računi ne izidejo, ne samo pri PD, tudi drugje uvajajo nekakšne varčevalne programe.
Sicer pa VW še nima CR dizla niti pri močnejših (npr V10TDI) vozilih, edina CR dizla v celem VAG-u sta nova V6 in V8 pri Audiju.
Objavljeno: So nov 05, 2005 10:25 am
Napisal/-a drugmirko
jep... sej to smo meli na tapeti že v VW EcoRacer temi (ki je zdej že potonila nekam stran s prve strani), kjer pa je blo generalno mnenje še vedno v prid ohranitve PD sistema, ker naj bi VW za leto 2007 razvijal nove TDIje.
vse skupej pa bo, poleg tehnoloških prednosti okrog mirnega in tišjega delovanja&lažjega doziranja goriva pri vbrizgu definitvno melo prej kej s ceno proizvodnje, kot pa z ekologijo! met hudo sofisticiran (=drag) sistem visokotlačne pumpe in šobe na vsakem valju je pač dražje, kot pa če maš za celo mašino sam eno pumpo! in to skoraj trikrat, če govorimo o najmanjših, tricilindričnih motorjih... pri V10 je razlika temu primerno večja!
Objavljeno: So nov 05, 2005 4:10 pm
Napisal/-a Cyrus
A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Objavljeno: So nov 05, 2005 4:27 pm
Napisal/-a Shebo
Cyrus je napisal/-a:A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Saj slišiš kako lepo ropota. Pristno dizlersko črpalka-šoba:P
Drugače pa pozdravljam ta 'napredek'.
Objavljeno: So nov 05, 2005 4:33 pm
Napisal/-a speedfight
Sh3bO je napisal/-a:Cyrus je napisal/-a:A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Saj slišiš kako lepo ropota. Pristno dizlersko črpalka-šoba:P
Drugače pa pozdravljam ta 'napredek'.
Jap tko nekak

No pa so le nemci začel delat tud common rail tehniko za dizlske motorje! Biu je že skrajni čas(ekologija, mirnejši tek...) Upajmo da ga bodo dobr pogruntal da ne bo kašnih "hendikepou" :P
LP
Objavljeno: So nov 05, 2005 4:52 pm
Napisal/-a Cyrus
Sh3bO je napisal/-a:Cyrus je napisal/-a:A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Saj slišiš kako lepo ropota. Pristno dizlersko črpalka-šoba:P
Drugače pa pozdravljam ta 'napredek'.
Am 170km dizla še ni na cestah, je samo un s 140km (oba 2.0). Ma ta ta 140km res precej neprijetno ropotajoč zvok in me zanima, če bo pri unem s 170km (ko ma neke piezo šobe) kej bolje

?
Objavljeno: So nov 05, 2005 5:24 pm
Napisal/-a TheCjen
speedfight je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Cyrus je napisal/-a:A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Saj slišiš kako lepo ropota. Pristno dizlersko črpalka-šoba:P
Drugače pa pozdravljam ta 'napredek'.
Jap tko nekak

No pa so le nemci začel delat tud common rail tehniko za dizlske motorje! Biu je že skrajni čas(ekologija, mirnejši tek...) Upajmo da ga bodo dobr pogruntal da ne bo kašnih "hendikepou" :P
LP
Ne vem kaj tocno mislis z Nemci, ampak prav vsi nemski proizvajalci avtomobilov ze precej casa uporabljajo common rail tehnologijo, vkljucno z VW, o katerem je govora v tej temi. Kot ze povedano pa pri VW tega sistema se ne uporabljajo na 4 valjnih dizlih.
Lp. TheCjen
Objavljeno: So nov 05, 2005 6:17 pm
Napisal/-a Slicker
sam upjmo da bojo ko nardil da se ne bojo tko kvarli kt na začetku lagune.
Objavljeno: So nov 05, 2005 7:10 pm
Napisal/-a speedfight
TheCjen je napisal/-a:speedfight je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Cyrus je napisal/-a:A uni 2.0tdi 170km dizel, ki pride zdej vn za Golfa in Passata je še vedno na star način narjen?
Saj slišiš kako lepo ropota. Pristno dizlersko črpalka-šoba:P
Drugače pa pozdravljam ta 'napredek'.
Jap tko nekak

No pa so le nemci začel delat tud common rail tehniko za dizlske motorje! Biu je že skrajni čas(ekologija, mirnejši tek...) Upajmo da ga bodo dobr pogruntal da ne bo kašnih "hendikepou" :P
LP
Ne vem kaj tocno mislis z Nemci, ampak prav vsi nemski proizvajalci avtomobilov ze precej casa uporabljajo common rail tehnologijo, vkljucno z VW, o katerem je govora v tej temi. Kot ze povedano pa pri VW tega sistema se ne uporabljajo na 4 valjnih dizlih.
Lp. TheCjen
Ja vem da nekateri že majo common rail(BMW, Opel,...) Sm za VW sm mislu manjše motorje 1.9, 2.0. Seveda te k jih je količinsko največ in se največ prodajajo, da nebi blo pizdarij
LP
Objavljeno: So nov 05, 2005 9:35 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Speedfight, vsi že imajo common rail. Najprej sta bila alfa in fiat (mislim da l. 97, se motim?), sledil je MB in PSA itd. itd. BMW in Opel/Isuzu sta bila daleč za ostalimi.
LP,
Joie