Stran 1 od 2

Porshe 997 GT3

Objavljeno: So nov 12, 2005 7:15 pm
Napisal/-a PureTNT
Avtomobil je pripravljen na splovitev, ta teden se izvaja slikanje za PRESS fotografije. Imel bo povečano verzijo motorja z blokom 964, prostornina bo iz prejšnjih 3600 povečana na 3800 ccm, moč bo znašala 415 KM. Na Nordschleifu je po mojem viru sodeč od F430 z menjalnikom F1 hitrejši za celih 9 sekund.

Lp

Objavljeno: So nov 12, 2005 7:21 pm
Napisal/-a prstko
:shock: to more pa pol kr ornk letet :-P

lp

Objavljeno: So nov 12, 2005 7:37 pm
Napisal/-a B|ind
crxman je napisal/-a::shock: to more pa pol kr ornk letet :-P

lp


najbrs da res :shock: :D :lol:
Na Nordschleifu je po mojem viru sodeč od F430 z menjalnikom F1 hitrejši za celih 9 sekund.
:shock: ce je to res.. --> :bow :vrum

Objavljeno: So nov 12, 2005 9:40 pm
Napisal/-a Alta GT
NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.

Objavljeno: So nov 12, 2005 9:54 pm
Napisal/-a salesky
No vse je mogoče. Počajamo da bo kje uradno pisalo.

Objavljeno: So nov 12, 2005 10:43 pm
Napisal/-a Symon
Alta GT je napisal/-a:NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.

Matr si se raspizdil! (ta človek ima prvo objavo tu- torej se mu je zdelo vredno samo za tole prijavit) DRUGIČ PIŠI Z MALIMI ČRKAMI, KER DRUGAČE TO SMATRAMO KOT VPITJE!!!!
Kdo je rekel, da se ne da narediti drugačnega a vseeno še boljšega podvozja? ;)

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 1:20 am
Napisal/-a PureTNT
Alta GT je napisal/-a:NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.


Otrok, najprej naredi vozniški izpit, potem se nauči spletne olike, takoj nato pa se lahko vrneš. Do takrat pa ne trati mojega časa s takšnimi nizkointeligentnimi izjavami. Tehnologijo Formule 1? Ne sanjaj.

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 11:18 am
Napisal/-a Fullback
sej tehnologijo formule 1 ma tut yugo...resda tehnologijo iz leta 59 , amak vseen... :jao:

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 11:28 am
Napisal/-a CupraR
GT3 je direkt za na pisto.
F430 bo kokurenčen ko bodo dal vn F430 Stradale varjanto :D tako kot pr f360 Modeni. To je to....

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 12:16 pm
Napisal/-a perko84
men predvsem manjka tukajle kakšna slika :?

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 5:51 pm
Napisal/-a Alta GT
Se opravicujem, ker je moj komentar zgledal kot vpitje.Nism imel tega namena ampak me pa zelo zivcera ce nekdo nekaj navede brez da bi navedel podatke kje je to zasledil!Se enkrat se opravicujem!

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 6:17 pm
Napisal/-a Biskvitek
Komi čakam slike..... tale porsche bo ubijalski, 9 sekund je ogromno če je bil tok hitrejši od F430, kaj pa kej o GT3 RS se že kaj govori......

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 7:13 pm
Napisal/-a PureTNT
Alta GT je napisal/-a:Se opravicujem, ker je moj komentar zgledal kot vpitje.Nism imel tega namena ampak me pa zelo zivcera ce nekdo nekaj navede brez da bi navedel podatke kje je to zasledil!Se enkrat se opravicujem!


Tole prihaja iz ust določene osebe, zaposlene v tovarni Porsche, kateri je to v neformalnem pogovoru navedel sam Walther Röhrl. nikoli ne navajam virov iz revij, ker ponavadi navajajo lastne špekulacije in nič drugega.
Kar se tiče GT3RS zaenkrat vem samo to, da bo widebody (se pravi enake širine kot Turbo), podatkov o moči pa še nisem izvedel.

Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:07 am
Napisal/-a esem
V temi http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=38095 imaš nekaj linkov na 997 gt3 (kakšen je star, se podvaja), dober je pa tale http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=227496 . Tam najdeš poleg nekaj slikc in texta tudi tole slikco v resoluciji 1,6k x1,2k http://www.forocoches.com/galeria/data/ ... 006_04.jpg

Objavljeno: Po nov 14, 2005 12:25 pm
Napisal/-a Tilen
Hudo! Moj sanjski avto je postal še bolj "sanjski" :P :twisted: Glede tistih 9 sec je čist možno. Kdor ne pozna srca GT3-ja naj ne govori prehitro, ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

Objavljeno: Po nov 14, 2005 3:43 pm
Napisal/-a AMG Kompressor
u glavnem to bo sekal!!!

glede F430 Challenge Stradale pa sam to, na Nuru je mela slabši cajt od M3 CSL tko da dost o Ferrariju in njegovi kao F1 tech.....tut Carrera GT na dirkališču poje Enzot, Ferrari ima res samo še ime in nč druzga k po performansu je mau čudn!!!

tole o 9 sekundah čist vrjamem ker konji niso vse in Porsche ma vrhunski podvozje in pa lego ter bremzanje!!! tut absolutni rekorder na Nur je 911 GT2RS (996 gen.) z cajtom 8:12!!!!!!

...komi čakam uradne fotke pa ostale 997 stupe...Turbo, Turbo S, GT3 RS, GT2 (tale bo pomojm delal nove rekorde na Nur).....hhuuuuuuuudooooooooo 8)

Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:31 pm
Napisal/-a Symon
Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...

Objavljeno: Po nov 14, 2005 5:16 pm
Napisal/-a PureTNT
Symon je napisal/-a:
Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...


Za cestna vozila rekord trenutno drži Carrera GT s 7:28. Dottinger Höhe velja za najdaljšo ravnino na svetu (kar se tiče prog) in na tem odseku so zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, kar še toliko bolj nazorno pokaže kvaliteto podvozja v ovinkih.

Drugače se s tem, da ima Ferrari samo še ime ne strinjam, vendar pri Porscheju istega ranga ponavadi dobiš več v smislu performans. Tudi tale GT3 ima realno zagotovo okoli 430-440 KM. Mnogi Porscheji 996 GT2 so na gredi imeli izmerjenih tudi do 540 KM.

Mimogrede, na Porschejevem neuradnem testiranju je 997 Turbo v "handling" testih menda že prekosil F430. Je pa to vsekakor pristranska informacija, zato bom počakal, da si preberete teste v revijah junija naslednje leto ;) .

Objavljeno: Po nov 14, 2005 5:44 pm
Napisal/-a Tattoo-
AMG Kompressor je napisal/-a:u glavnem to bo sekal!!!
tut absolutni rekorder na Nur je 911 GT2RS (996 gen.) z cajtom 8:12!!!!!!

WRONG!!! Trenutni absolutni rekord Zelenega pekla drži Radical SR8 z časom 6:55!!! Porsche 911 GT2RS sploh nikoli ni držal absolutnega rekorda! :roll: Zelo dolgo časa pa si je rekord lastil Stefan Bellof, ki ga je postavil leta 1983 z Porsche 956 (ampak Porsche 956 je popolnoma druga zver, kot pa 911 GT2/GT3...)

Link: http://www.radicalextremesportscars.com/news_folder/nord0905/index.php

PureTNT je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:
Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...


Za cestna vozila rekord trenutno drži Carrera GT s 7:28. Dottinger Höhe velja za najdaljšo ravnino na svetu (kar se tiče prog) in na tem odseku so zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, kar še toliko bolj nazorno pokaže kvaliteto podvozja v ovinkih.

Drugače se s tem, da ima Ferrari samo še ime ne strinjam, vendar pri Porscheju istega ranga ponavadi dobiš več v smislu performans. Tudi tale GT3 ima realno zagotovo okoli 430-440 KM. Mnogi Porscheji 996 GT2 so na gredi imeli izmerjenih tudi do 540 KM.

Mimogrede, na Porschejevem neuradnem testiranju je 997 Turbo v "handling" testih menda že prekosil F430. Je pa to vsekakor pristranska informacija, zato bom počakal, da si preberete teste v revijah junija naslednje leto ;) .


1.) Glede držanja rekorda (med road legal vozili ter tudi absolutno) sem že zgoraj napisal...trenutno je v rokah Radical SR8

2.) Res je, da je ravnina Dottinger Höhe najdaljša (kar se tiče prog) ter so na tem odseku zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, ampak na Nürburgringu kot celoti (22,8 km ter 173 ali koliko že ovinkov) na končni čas veliko bolj vpliva dobro podvozje ter s tem povezane čim večja hitrost, s katero je avto sposoben odpeljati ovinke (ne nazadnje ima Radical SR8 samo 360 KM!) kot pa sama surova moč motorja.

Se pa strinjam, da je Ferrari še vedno veliko več kot samo ime...ampak da pri Porscheju za plačan denar dobiš veliko več! ;)