Stran 1 od 2
VW concept A
Objavljeno: Pe feb 17, 2006 11:50 am
Napisal/-a drugmirko
Objavljeno: Pe feb 17, 2006 12:47 pm
Napisal/-a CERES
Lep avto

sam si mi zdi da bi ga morali za kake 20mm spustiti
Deluje mi kot mali SUV
LP
Objavljeno: Pe feb 17, 2006 12:59 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
To napoveduje terenca na osnovi golfivca.
LP,
Joie
Objavljeno: Pe feb 17, 2006 1:01 pm
Napisal/-a Damjan19
terenc in coupe hkrati

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 1:10 pm
Napisal/-a RegY
coupe lih ni, glede na to, da ima 5 vrat

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 3:15 pm
Napisal/-a Spyker
Objavljeno: So feb 18, 2006 12:32 am
Napisal/-a RR
Nekaj najlepšega od njih, kar sem kdaj videl.
Končno so odstopili od svoje ............. klasike, zunaj in notri.
Lepo
Re: VW concept A
Objavljeno: So feb 18, 2006 7:50 am
Napisal/-a Cyrus
drugmirko je napisal/-a:naj bi prišel v produkcijo leta 2008 in ma 2.0 literski TSI motor z 150 konji. to naj bi menjalo TDI motorje, ki se jim tudi VW počasi odpoveduje, melo pa naj bi turbo in kompresor... lahko, pa da sem kej narobe zastopu, ker mi nizozemščina glih ni bohve kak dobra :P .
Samo TSI motorji? Kokr vem so to bencinarji.
Objavljeno: So feb 18, 2006 8:48 am
Napisal/-a milankregar
Kar se izgleda tiče, so mi antipatični samo ti oglati blatniki.

Zaradi teh blatnikov avto zgleda še višji, kot je v resnici ...
Objavljeno: So feb 18, 2006 10:10 am
Napisal/-a Tomcatter
To bi mogu bit CrossPolo :P
Upam da res razmišljajo z prodajo avtomobila, kr se mi zanimivi konccepti ki nikdar ne pridejo v produkcijo, prou brezveze
tale nizozemscina ti pa res dela problem
Objavljeno: Če mar 09, 2006 8:58 am
Napisal/-a mitjarak
tale nizozemscina ti pa res dela problem.tocni podatki so da bo avto res v serijski proizvodnji leta 2008, poganjal ga bo pa 1.4 TSI motor na zemeljski plin s kompresorjem in dvema turbo polnilnikoma s 150KM. poleg tega naj bi ga se odlikovala majhna poraba. ta motor bo pa ze letos vgrajen v golf GTI. ajde
Re: tale nizozemscina ti pa res dela problem
Objavljeno: Če mar 09, 2006 9:31 am
Napisal/-a Spyker
mitjarak je napisal/-a:tale nizozemscina ti pa res dela problem.tocni podatki so da bo avto res v serijski proizvodnji leta 2008, poganjal ga bo pa 1.4 TSI motor na zemeljski plin s kompresorjem in dvema turbo polnilnikoma s 150KM. poleg tega naj bi ga se odlikovala majhna poraba. ta motor bo pa ze letos vgrajen v golf GTI. ajde
Nizozemščine sicer ne znam ampak glede na to kaj piše v drugih člankih sklepam da tud tale tvoj prevod ni ravn 100% praviln

1.4 TSI s kompresorjem in enim turbo ponlilnikom, pa ne bodo ga vgrajevali v GTI-ja ampak v GT-ja. V GTI-ju je že 2.0 TFSI.
Objavljeno: Če mar 09, 2006 10:48 am
Napisal/-a Nixxon
Kompresor IN turbo? Kako pa to deluje? Mislim, kateri del poganja kaj?
Objavljeno: Če mar 09, 2006 11:00 am
Napisal/-a AuDi_
uf ja je kr luškan

Objavljeno: Če mar 09, 2006 11:45 am
Napisal/-a kljukec
Nixxon je napisal/-a:Kompresor IN turbo? Kako pa to deluje? Mislim, kateri del poganja kaj?
kokr jst vem je kompresor v nižjih vrtljajih in zmanjšuje turbo lukno
lp
Objavljeno: Če mar 09, 2006 1:30 pm
Napisal/-a RR
kljukec je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Kompresor IN turbo? Kako pa to deluje? Mislim, kateri del poganja kaj?
kokr jst vem je kompresor v nižjih vrtljajih in zmanjšuje turbo lukno
lp
Točno tko
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 10:36 am
Napisal/-a Nixxon
Zanimivo.
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 2:01 pm
Napisal/-a RR
Dvomim v vzdržljivost 1.4 TSI agregata s kompresorjem in turbo polnilnikom

Objavljeno: Pe mar 10, 2006 2:08 pm
Napisal/-a _B3yBo_
RR je napisal/-a:Dvomim v vzdržljivost 1.4 TSI agregata s kompresorjem in turbo polnilnikom

enako ...
Objavljeno: Pe mar 10, 2006 2:26 pm
Napisal/-a Slide
AudiRSboy je napisal/-a:RR je napisal/-a:Dvomim v vzdržljivost 1.4 TSI agregata s kompresorjem in turbo polnilnikom

enako ...
Glede na to da je ta motor pobral že nekaj nagrad, dvomim da je skonstruiran tako da se bo razletel...ampak so poskrbeli za vzdržljivost...
To je takšna špekulacija, kot da bi kdo rekel da dvomi v vzdržljivost agregata ki se vrti do 9000 obratov v minuti. Turbina in kompresor polnita pod majhnim tlakom, kompresor pač pomaga skrivati turbo luknjo, potem pa še turbina naredi svoje. Če bo tukaj motor zmogel 150 konjev, pa še toliko manj straha, saj v Golfu namelje 170 konjev ob zavidljivo majhni povprečni porabi.