Stran 1 od 6

Daewoo zavzema svet?

Objavljeno: So mar 25, 2006 9:07 am
Napisal/-a Joie de vivre!
No, ni tako grozno.

Je pa dejstvo, da je GM-Daewoo daleč najbolj uspešen del ameriškega velikana GM, ki cilja predvsem na manj zahtevne kupce, ki cenijo preprostost, uporabnost in anonimnost.

Zakaj pišem to? Ker je Daewoo začel izrivati Opla na njegovih tradicionalnih trgih:

Kitajska: tam je največja GM-ova znamka Buick. Nekoč je bil Buick Sail preoblečena Corsa, zdaj skoraj celoten program temelji na daewoojih. GM je trenutno prehitel VW in je na Kitajskem na 1. mestu.

Indija. Opel je bil tam prisoten vsaj desetletje, če ne več. Sestavljali so najprej Astro, potem pa Corso. Ravno te dni so znamko Opel ukinili in v ospredje postavili Chevroleta (ki kajpak prodaja daewoojeve izdelke)

Južna Amerika. Tamkajšnji Chevrolet je bil vedno bolj nemški kot ameriški, celotna paleta je temeljila bodisi na povsem aktualnih ali malce starejših oplovih modelih. Sedaj tudi tam Aveo, Optra/Nubira, Spark odžirajo ogromen kos pogače Astri, Corsi itd.

Avstralija. Tamkajšnji Holden je več kot desetletje prisegal na uvožene Ople iz Evrope, sedaj se to hitro spreminja. Astra sicer ostaja, toda namesto Barine (Corse) se je pojavila nova Barina (Kalos/Aveo). Kar čez noč, brez pompa. Novinarji so totalno popizdili, toda večine Avstralcev to ne zanima, majhen avto mora biti tam poceni in nič drugega. Poleg tega so med Barino in Astro vtaknili se Vivo (Lacetti/Nubira), ki pošteno ogroža obstoj Astre.

Evropa. Prihajajoča Frontera je pod kožo Daewoo. Naslednja Corsa naj bi bila razvita v sodelovanju z Daewoojem.

Zakaj je prišlo do tega, po mojem? Zaradi koristi, koristi in še enkrat koristi. Debeloritežem v Detroitu ni važna Oplova evropska duša, važem jim je money, in tega dobijo več pri enem prodanem Daewooju kot Oplu.

Kaj pravite vi na to?

LP,
Joie

Objavljeno: So mar 25, 2006 9:13 am
Napisal/-a romanus
opel ne bo več opel.torej mi ki še imamo ople kot ople,bomo lahko čez par let avte prodajali v muzeje,kot zadnje svoje vrste :(
so pa čist mimo udarili :!:

Objavljeno: So mar 25, 2006 9:16 am
Napisal/-a ice
Pač to vidm kot izdelavo na cenejših trgih, proces globalizacije... in različne kvalitete za različne trge. Sej na drugih področjih ni nič drugače: slovenska Nutella je narjena na Poljskem in ima precej slabši okus kot italijanska... kupiš kašo une mariborske firme (pozabu ime) je gor slovenska pravljica o kaši - spodaj pa mali tisk "Uvoženo iz Ukrajine". Gorenje TVji tudi baje (tko slišat) dajejo samo nalepke gor, proizvajajo pa se v Rusiji in še kakšnih bolj zabačenih državah...

Isto je sedaj smešnica ko dobiš robo iz npr. Anglije s poštnino ceneje kot pa pri (nekoč) velikem slovenskem distributerju, ki te je molzel kot se je dalo...

Objavljeno: So mar 25, 2006 9:20 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Imaš povsem prav in podobno postaja z avti. Dokler bom dihal, bom vpil: ko j**e Korejce.

LP,
Joie

Objavljeno: So mar 25, 2006 12:00 pm
Napisal/-a kljukec
oplova evropska duša?
jst nism opla nikol smatral tako- ampak kot najmanj kvaliteten nemški avto- zadnji modeli le to več niso
me pa neki zanima- a smo evropejci več vredni?
če smo dražji še ne pomeni da smo boljši ;)
kmal ns bodo dohitel po kvaliteti
lp

Objavljeno: So mar 25, 2006 12:52 pm
Napisal/-a metallic
Mislm, da bo bl daewoo pobral tehniko oplu kot obratno. In če bo že kdo "zavzel svet" od korejčkov, bo to velik prej storil hyundai/kia. ;)
PS, filling mam, da tut korejčki počas ugotavljajo, da velik muska za mal cekinov pač ne gre. Če bodo dohitel svetovno industrijo pri varnosti, kakovosti, dizajnu,... jo bodo tut pri ceni. ;) Kar se počas tut kaže.

Objavljeno: So mar 25, 2006 3:21 pm
Napisal/-a AS_
Jah tale daewoo..prov sux :D . Jest mam nubiro sx karavan in so deli tok dragi za ta avto, da se ti samo zvrti pred ocmi k vids racun od serviserja (bencinska crpalka 40 000sit z delom, imobilizator 80 000sit, pa pred vsakmu servism nekej crkne, da na koncu nanese minimalno 40 000sit). Kot da bi vozil mercedeza. Kuri pa tudi ne pod 8 (mam 1.6 16v). Edina dobra stvar na njem je, da je prostoren. Prodat ga pa tud ne morm k bi premal dobu :x j***a totalna..waaa :D

Objavljeno: So mar 25, 2006 5:00 pm
Napisal/-a milankregar
AS_ je napisal/-a:bencinska crpalka 40 000sit z delom, imobilizator 80 000sit, pa pred vsakmu servism nekej crkne, da na koncu nanese minimalno 40 000sit). Kot da bi vozil mercedeza. Kuri pa tudi ne pod 8 (mam 1.6 16v).

Ne najdem avtomobila letnik 1998-2006, ki bi imel cenejše dele (originalni so običajno še 2x dražji), poraba pa tudi ni slaba ... torej v čem je problem? :?

Objavljeno: So mar 25, 2006 5:07 pm
Napisal/-a Dejch
Razen tega da je Daewoo? Sicer pa Opel nikoli ni bil najbol nemski, se nemci ga nikoli niso vzeli cisto za svojega, ampak vec ali manj ameriskega. Sicer pa kaj je skoda Opla, ce tko pogledas ni bila nikol neka znamka, ki je butala na custva oz. bolj redko. Ne vem, Opel je pac bil masovni proizvajalec avtov za rajo in to je Daewoo sedaj. Kratko malo vsakemu se j**e. Tko kot bi se za VW, Toyoto, Renault, Fiat in slicne masovne firme za rajo.

Objavljeno: So mar 25, 2006 5:29 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Dejch je napisal/-a:Razen tega da je Daewoo? Sicer pa Opel nikoli ni bil najbol nemski, se nemci ga nikoli niso vzeli cisto za svojega, ampak vec ali manj ameriskega. Sicer pa kaj je skoda Opla, ce tko pogledas ni bila nikol neka znamka, ki je butala na custva oz. bolj redko. Ne vem, Opel je pac bil masovni proizvajalec avtov za rajo in to je Daewoo sedaj. Kratko malo vsakemu se j**e. Tko kot bi se za VW, Toyoto, Renault, Fiat in slicne masovne firme za rajo.


To ni res, Opel je za Nemce tako nemški kot VW, tudi Forda si lastijo, čeprav je ta veliko bolj evropski kot nemški.

LP,
Joie

Objavljeno: So mar 25, 2006 7:08 pm
Napisal/-a Lignage
Saj človek nekako razume, da se take stvari dogajajo na trgih, kjer je BDP res nizek, in kupna moč majhna. Recimo Kitajska, Indija, države Južne in latinske Amerike... To pa, da Holden v Avstraliji Ople v zamenjuje s precej manj varnimi Daewooji (Chevroleti) je pa zame res nizkotno dejanje. Vsakdo, ki se tega zaveda, verjetno ne bo kupil avtomobila znamke Holden.

Niti ne smem pomislit, da imajo res pestro ponudbo, v Evropi že pokopane in glede same kakovosti mnogokrat pograjane, Opel Omege, v nevemkolk različicah, namesto, da bi jo zamenjal s kakšnim sodobnejšim in varnejšim avtom.

Če bi živel v Avstraliji, si avta znamke Holden ne bi nikoli kupil.

Tale smajli lepo ponazarja odnos Holdna do avstralskih kupcev: :-:o ;

lp, mm

Objavljeno: So mar 25, 2006 8:10 pm
Napisal/-a lebica
Dejch je napisal/-a:Razen tega da je Daewoo? Sicer pa Opel nikoli ni bil najbol nemski, se nemci ga nikoli niso vzeli cisto za svojega, ampak vec ali manj ameriskega. Sicer pa kaj je skoda Opla, ce tko pogledas ni bila nikol neka znamka, ki je butala na custva oz. bolj redko. Ne vem, Opel je pac bil masovni proizvajalec avtov za rajo in to je Daewoo sedaj. Kratko malo vsakemu se j**e. Tko kot bi se za VW, Toyoto, Renault, Fiat in slicne masovne firme za rajo.


To pa sploh ni res in se zelo motiš Evropske firme že stoletje proizvajajo avtomobile in so tud že nekaj izumile in kar naprej nekaj izboljšujejo in se mi zdi da so daleč najbolj napredne glede na znamke po drugih kontinentih.
Daewoo je pa le salba kopija le teh in bi se reklo da je avto brez duše. Sej ne rečem oblikovno so še nekak pri tehniki in varnosti so pa čist mimo- dobiš kombinacijo ameriško korejskega avta, ki se maje na cesti ko se pa zaletiš pa se zlomi kot šibica.

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 2:26 am
Napisal/-a HajdukS
lebica je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Razen tega da je Daewoo? Sicer pa Opel nikoli ni bil najbol nemski, se nemci ga nikoli niso vzeli cisto za svojega, ampak vec ali manj ameriskega. Sicer pa kaj je skoda Opla, ce tko pogledas ni bila nikol neka znamka, ki je butala na custva oz. bolj redko. Ne vem, Opel je pac bil masovni proizvajalec avtov za rajo in to je Daewoo sedaj. Kratko malo vsakemu se j**e. Tko kot bi se za VW, Toyoto, Renault, Fiat in slicne masovne firme za rajo.


To pa sploh ni res in se zelo motiš Evropske firme že stoletje proizvajajo avtomobile in so tud že nekaj izumile in kar naprej nekaj izboljšujejo in se mi zdi da so daleč najbolj napredne glede na znamke po drugih kontinentih.
Daewoo je pa le salba kopija le teh in bi se reklo da je avto brez duše. Sej ne rečem oblikovno so še nekak pri tehniki in varnosti so pa čist mimo- dobiš kombinacijo ameriško korejskega avta, ki se maje na cesti ko se pa zaletiš pa se zlomi kot šibica.


Kr tolazi se... Niso. Pa to govorim v primerjavi z korejo. Japonske sploh ne bom omenjal. dalec najbolj napredne my ass.

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 3:21 am
Napisal/-a dobek
ce se samo spomnim, da so se ameri 45 let bali, da jih bodo pojahali rusi...in pol pridejo kosooki :o
pred casom je na enem drugem forumu nekdo imel v podpisu nekaj v stilu, bog nas obvaruj naravnih katastrof in korejskih avtov...pocasi se bom zacel strinjat :P

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 9:21 am
Napisal/-a metallic
HajdukS je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Razen tega da je Daewoo? Sicer pa Opel nikoli ni bil najbol nemski, se nemci ga nikoli niso vzeli cisto za svojega, ampak vec ali manj ameriskega. Sicer pa kaj je skoda Opla, ce tko pogledas ni bila nikol neka znamka, ki je butala na custva oz. bolj redko. Ne vem, Opel je pac bil masovni proizvajalec avtov za rajo in to je Daewoo sedaj. Kratko malo vsakemu se j**e. Tko kot bi se za VW, Toyoto, Renault, Fiat in slicne masovne firme za rajo.


To pa sploh ni res in se zelo motiš Evropske firme že stoletje proizvajajo avtomobile in so tud že nekaj izumile in kar naprej nekaj izboljšujejo in se mi zdi da so daleč najbolj napredne glede na znamke po drugih kontinentih.
Daewoo je pa le salba kopija le teh in bi se reklo da je avto brez duše. Sej ne rečem oblikovno so še nekak pri tehniki in varnosti so pa čist mimo- dobiš kombinacijo ameriško korejskega avta, ki se maje na cesti ko se pa zaletiš pa se zlomi kot šibica.


Kr tolazi se... Niso. Pa to govorim v primerjavi z korejo. Japonske sploh ne bom omenjal. dalec najbolj napredne my ass.


Hajduk strikes again... :rofl :rofl :har
:bonk

PS, sej mogoče, da so bl napredne 8korejske) ampak pri avtomobilih tega definitivno ni vidt. ;)

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 10:46 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Če ne bilo Evrope (Nemcev), sploh ne bi bilo avtomobila.

Azijofili, kar tolažite se.

LP,
Joie

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 12:25 pm
Napisal/-a Templar
Joie de vivre! je napisal/-a:Če ne bilo Evrope (Nemcev), sploh ne bi bilo avtomobila.

Azijofili, kar tolažite se.

LP,
Joie


Hmmmm

Jaz bi rekel takole:

Aprentice has surpassed the master! :twisted:

:con

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 2:19 pm
Napisal/-a djoti
Žalostno je da se lahko kaj takega dogaja (da nekega kvalitetnega evropejca nadomestijo z neokusnim korejec :( )
po mojem so zato tudi kriva množična odpuščanja delavcev pri oplu.
GM prosveča veliko pozornosti korejskemu chevroletu predusem zaradi cenejše proizvodnje ki prinese več denajra kot nek Evropejec ki zahteva večje stroške in tudi razvojni program tirja svoje.
če se ne motim je Gm-ova last tudi Volvo in Saab ki zadnje cajte ne blestita najbolje upamo da se podobna zgodba nebo zaključila z oplom :S

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 2:21 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Voznik Audija bo pomislil na Autobahn, voznik Alfe na Monico Belucci (in bo takoj s cvišngasom dal dol v tretjo), voznik Citroëna bo pomislil na Champs Elysee, voznik Chryslerja bo pomislil na zapuščeno pumpo nekje v Arizoni, S ČIM ZA BOGA pa se bo identificiral voznik korejca?

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 2:27 pm
Napisal/-a metallic
Skodelico riža? :lol: :lol: :P Al pa kinderjajčkom... :-P

djoti&co: stvar je tut v tem, da jenkiji in mogoče (verjetn) tut avstralci gledajo na avtomobile drugač. Ne vem kako gledajo na avtomobile, ampak dejstvo je, da prodajo goro korejsklih avtomobilov (zda) pa ko so japončki še delal grde kište, ki niso ble podobne ničemur so jih tut odlično prodajal (le zakaj je karjola najbolje prodajan avto vseh časov, itd). Pač, mogoče mal nižja cena in folk navali v štacune. Pa očitno so jim še všeč rižojedi avtomobili.
Pa za zamenjavo oplov za daewooje je lahko tut krivo katastrofalno stanje v gmu. ;)