Stran 1 od 2

Subaru diesel

Objavljeno: So mar 25, 2006 12:37 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
O tem se govori že nekaj časa, naj bi bil plod sodelovanja s Poršejem. Potem je vse skupaj utihnilo, sedaj pa so novice spet prišle na plan.

Bokserski dizel naj bi prišel ven konec naslednjega leta, najprej v Legacyju, najprej v Evropi, nato pa tudi v ZDA in na Japonskem, saj tudi tam zanimanje za tovrstne agregate hitro raste. L. 2010 naj bi bilo pol evropskih Subarujev dizlov ter tretjina vseh v svetovnem merilu. Vsekakor zanimivo.

Preberite http://msnbc.msn.com/id/11997143/

Me prav zanima kako bo tak motor zvenel.

LP,
Joie

Objavljeno: So mar 25, 2006 2:12 pm
Napisal/-a GorazdO
Želim jim vse dobro... čeprav nisem pristaš sajavčkov... bo pa zanimivo opazovat, kako se bo stvar razvijala v prihodnje... in kako se bodo obnesli motorji.

Objavljeno: Po mar 27, 2006 5:43 pm
Napisal/-a AMG Kompressor
končno so dojeli da je selbstzunder tisto pravo in da se bo še kako ujemal z 4x4 in navor je tisto kar potrebujejo avti pri premagovanju slabega cestišča!!!

P.S.: -upam da bo kmalu kak WRX Sti-D verzija impreza uletela :lol:

Objavljeno: Po mar 27, 2006 6:03 pm
Napisal/-a RasTa
AMG Kompressor je napisal/-a:končno so dojeli da je selbstzunder tisto pravo in da se bo še kako ujemal z 4x4 in navor je tisto kar potrebujejo avti pri premagovanju slabega cestišča!!!

P.S.: -upam da bo kmalu kak WRX Sti-D verzija impreza uletela :lol:


Srčno upam da nebo dizelske impreze WRX. To je tko k da bi v ferarrija dal dizla not! :? KAr se pa navora tiče imajo pa Subaruji reduktor. :roll:

Objavljeno: Po mar 27, 2006 6:51 pm
Napisal/-a SubaruFreak
No ce bodo koncno naredili dizla oziroma saj so ga ze zdavnaj,( samo zaradi same ekonomicnosti vgradnje niso dali zelene luci projektu), potem bo to vsekakor ena posebnost oziroma kar svetovna novost na podrocju avtomobilskih masin... Prvi diesel boxer na svetu:) ... Gotovo bo bombasticna stvar...

Objavljeno: Po mar 27, 2006 7:20 pm
Napisal/-a beliblisk
Sti dizel? hahahahahah ne me smejat

Re: Subaru diesel

Objavljeno: Po mar 27, 2006 9:58 pm
Napisal/-a BBoss
Joie de vivre! je napisal/-a:Bokserski dizel naj bi prišel ven konec naslednjega leta, najprej v Legacyju, najprej v Evropi, nato pa tudi v ZDA in na Japonskem, saj tudi tam zanimanje za tovrstne agregate hitro raste.


Sam a nimajo na Japonskem neko sranje z blazno visokimi davki za dieselske motorje? Če se ne motim v prosti prodaji ne moreš dobiti osebnega avtomobila na diesel saj še velika večina kamionov laufa na bencin :?: :?:

Kako bodo pri Subaruju izvedli ta veliki met na Japonsko tržišče z dieslom mi ni čisto nič jasno razen, če se jim obetajo neke spremembe na tem področju. Mogoče jih bo pa dieselski boxer prepričal :lol:

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 10:07 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Evo ga:

Slika

Predstavljen bo v Ženevi, članek tukaj.

LP,
Martin

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 2:21 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Nekaj me zanima pri teh Subarujevih bokserjih: zadevščina ima dve turbini ali je izpuh združen in speljan v eno? Na tej sliki se vidi kot da ima samo eno, zato me zanima za bencinarje.

No tole zadevo na sliki bom pa menda v živo videl.

Objavljeno: To jul 29, 2008 10:00 am
Napisal/-a vojkostar
RasTa je napisal/-a:
AMG Kompressor je napisal/-a:končno so dojeli da je selbstzunder tisto pravo in da se bo še kako ujemal z 4x4 in navor je tisto kar potrebujejo avti pri premagovanju slabega cestišča!!!

P.S.: -upam da bo kmalu kak WRX Sti-D verzija impreza uletela :lol:


Srčno upam da nebo dizelske impreze WRX. To je tko k da bi v ferarrija dal dizla not! :? KAr se pa navora tiče imajo pa Subaruji reduktor. :roll:

ti pa nimaš velik poma o avtomobilih ane :) verjetno nisi 24 ur le mans gledov, kjer razni TDI in HDI dizli pičijo mem ferarija :D

Objavljeno: To jul 29, 2008 11:44 am
Napisal/-a batek
vojkostar je napisal/-a:
RasTa je napisal/-a:
AMG Kompressor je napisal/-a:končno so dojeli da je selbstzunder tisto pravo in da se bo še kako ujemal z 4x4 in navor je tisto kar potrebujejo avti pri premagovanju slabega cestišča!!!

P.S.: -upam da bo kmalu kak WRX Sti-D verzija impreza uletela :lol:


Srčno upam da nebo dizelske impreze WRX. To je tko k da bi v ferarrija dal dizla not! :? KAr se pa navora tiče imajo pa Subaruji reduktor. :roll:

ti pa nimaš velik poma o avtomobilih ane :) verjetno nisi 24 ur le mans gledov, kjer razni TDI in HDI dizli pičijo mem ferarija :D

Če si to resno mislil....ti moram na žalost povedat da majo tile dizli turbinco, če jo daš ferrariju na becinca bi šlo to po zraku....pa edini,ki to tekmovanje resno jemlje je audi in deloma peugeot,ker je pač francoska firma, ostali so pa mulci ki pač majo dnar in radi dirkajo. :(

Objavljeno: To jul 29, 2008 12:15 pm
Napisal/-a CupraR
vojkostar je napisal/-a:
RasTa je napisal/-a:
AMG Kompressor je napisal/-a:končno so dojeli da je selbstzunder tisto pravo in da se bo še kako ujemal z 4x4 in navor je tisto kar potrebujejo avti pri premagovanju slabega cestišča!!!

P.S.: -upam da bo kmalu kak WRX Sti-D verzija impreza uletela :lol:


Srčno upam da nebo dizelske impreze WRX. To je tko k da bi v ferarrija dal dizla not! :? KAr se pa navora tiče imajo pa Subaruji reduktor. :roll:

ti pa nimaš velik poma o avtomobilih ane :) verjetno nisi 24 ur le mans gledov, kjer razni TDI in HDI dizli pičijo mem ferarija :D


Verjetno si tudi seznanjen z pravili, katera zelo malo omejujejo prototipe z dizl motorji?? Ni bit težko prvi če imaš kolikor toliko proste roke naprom konkurenci z bencinarji, ki so zelo omejeni..

Objavljeno: To jul 29, 2008 1:36 pm
Napisal/-a Dr.M3
Lemans je že brezveze. ;)
Tisti, ki so resni v motošportu gredo v F1 ali pa rally. Tam na lemansu imaš pa 2,3 resne proizvajalce. In to je to. :roll:

Naj gre Audi za božjo voljo že v rally strašit z dizlom da vidimo kako se bo obneslo. Seveda z istimi pravili kot za bencinske motorje. :roll:

Objavljeno: To jul 29, 2008 9:51 pm
Napisal/-a Tattoo-
Zaradi enega butastega posta se potem namnoži še za pol strani neumnih odgovorov...pa pojdimo kar po vrsti:

vojkostar je napisal/-a:verjetno nisi 24 ur le mans gledov, kjer razni TDI in HDI dizli pičijo mem ferarija :D

Ti pa očitno nimaš pojma o 24 ur Le Mansa...če bi malo pozorneje spremljal dirko, bi lahko vedel, da sta tako Audi kot tudi Peugeot dirkala v razredu LMP1, medtem ko so Ferrariji dirkali v razredu GT2! :roll: Med razredi je pa taka razlika, kot če bi primerjal dirkalnik F1 (razred LMP1) in gokard (razred GT2)...

batek je napisal/-a:pa edini,ki to tekmovanje resno jemlje je audi in deloma peugeot,ker je pač francoska firma, ostali so pa mulci ki pač majo dnar in radi dirkajo. :(

Peugeot je zadnje tri leta vlagal enormne količine denarja in svojih tehničnih zmogljivosti, da bi (ponovno) zmagal na tej legendarni dirki...zaradi tega so tudi odšli iz rallya, da bi se lahko popolnoma posvetili samo (celoletnim) pripravam na dirko! In tudi velika večina ostalih udeležencev je profesionalnih dirkaških ekip, ki se preživljajo izključno z dirkanjem...mulcev, ki imajo pač denar in radi dirkajo v Le Mansu praktično ni več!

CupraR je napisal/-a:Verjetno si tudi seznanjen z pravili, katera zelo malo omejujejo prototipe z dizl motorji?? Ni bit težko prvi če imaš kolikor toliko proste roke naprom konkurenci z bencinarji, ki so zelo omejeni..

Ne vem, koliko si ti seznanjem s pravili, ampak tehnična pravila v enaki meri omejujejo tako dizelske, kot tudi bencinske motorje...v nobenem razredu in z nobenim motorjem nimaš "proste roke" napram konkurenci! ;) Osnovno načelo tehničnih pravil pa je, da so dirkalniki v posameznem razredu čim bolj enakovredni...

Dr.M3 je napisal/-a:Lemans je že brezveze. ;)
Tisti, ki so resni v motošportu gredo v F1 ali pa rally. Tam na lemansu imaš pa 2,3 resne proizvajalce. In to je to. :roll:

Ti si pa sploh en "doktor" :roll:

24 ur Le Mansa je legenda in sigurno dirka vseh dirk! Poleg vsega pa je dirka v Le Mansu poleg dirke za 500 milj Indianapolisa in VN Monaca ena izmed treh najprestižnejših in največjih dirk na svetu! In tisti, ki so resni v motošportu gredo ravno v Le Mans oz. so tam tekmovali / zmagovali...tudi tvoj priljubljeni BMW je pred vstopom v F1 za uveljavitev in svojo dirkaško kredibilnost enostavno MORAL najprej zmagati v Le Mansu! ;)

Danes dirkalniki v Le Mansu v eni sami dirki prevozijo daljšo razdaljo, kot pa jo prevozijo dirkalniki F1 v celi sezoni...hitrosti in obremenitve prototipov in dirkačev v Le Mansu so pa praktično enake kot tiste v F1! Samo toliko o resnosti in zahtevnosti posameznega tekmovanja! :roll:

Če je pa medijska pokritost dirke v SLO v kurcu in sam nimaš pojma o sami odmevnosti dirke v Le Mansu, pa nisem jaz kriv...

Dr.M3 je napisal/-a:Naj gre Audi za božjo voljo že v rally strašit z dizlom da vidimo kako se bo obneslo. Seveda z istimi pravili kot za bencinske motorje. :roll:

Še ena izmed tvojih frustracij, ki so povezani z Audijem...in sedaj, ker Audi serijsko zmaguje v Le Mansu je pa to tretjerazredna in nepomembna dirka?! :lol: Pa tudi če bi šel Audi v rallyi in tam zopet osvojil vse kar se osvojiti da, sem prepričan, da bi taki kot si ti zopet našli 1001 izgovor za pluvanje...

Objavljeno: To jul 29, 2008 9:55 pm
Napisal/-a adis
@dr.m3: pač tko je audi rulz :!: :-P

Objavljeno: To jul 29, 2008 10:03 pm
Napisal/-a Dr.M3
Žal je Le Mans v zadnjem času tretjerazredna dirka. Kje se udejstvujejo največji?
Če bi bila dirka vseh dirk bi se udejstvovala tovarniška elita. ;) Tako pa vemo kam proizvajalci molijo svoje tiče (F1, wrc) ;)
Lemans je tovarniško res močno pokrita samo s strani Audija, pa morda Pežoja? Ali se motim? Kje so Ferrari, MB, Subaru, Toyota? Koliko proizvajalcev sploh ima tam tovarniška moštva?
Malce resnosti Tattoo. ;)

Tattoo: kaj naredi težavnost dirke? Misliš da je to razdalja, ki jo morajo premagati? :roll: To je KONKURENCA!

Objavljeno: To jul 29, 2008 10:17 pm
Napisal/-a Dr.M3
Evo tko btw. Naredimo analizo koliko "tovarniških moštev" se udejstvuje v različnih športih pa bomo hitro pri konkurenci.

F1: MB, BMW, Ferrari, Renault, Toyota, Honda
WRC: Ford, Citroen, Subaru, Suzuki
Lemans: to pa ti napiš ker vidim, da si na tekočem. Seveda napiši zgolj tovarniška moštva in ne ene amaterje, ki sestavijo nek avto in potem dirkajo. Ker to ni prava konkurenca, saj tudi takega zaldeja nimajo kot tovarniške ekipe.:lol:


Danes dirkalniki v Le Mansu v eni sami dirki prevozijo daljšo razdaljo, kot pa jo prevozijo dirkalniki F1 v celi sezoni...hitrosti in obremenitve prototipov in dirkačev v Le Mansu so pa praktično enake kot tiste v F1! Samo toliko o resnosti in zahtevnosti posameznega tekmovanja!

Še tole sem prej pozabil. A po tvoje je zmaga v ultramaratonu bolj prestižna od kakega New Yorkšega maratona? Po tvoje je Robičev uspeh po tisti neprekinjeni dirki po Franciji primerljiv s pravim Tour de France-om (kjer je konkurenca par razredov večja)? Kot sem že prej rekel. V športu, tudi motošportu je izključno konkurenca tista, ki šteje. Je dirka po Franciji lažja kot Giro d Italia, ker se ne vzpenjajo na Mortirolo? Seveda ne. Ker zahtevnost naredi konkurenca.
Ker je glih konec Toura še to: :lol:
Če grem jaz kolesarit na Alp d' Huez z recimo 13 tekmovalci, od tega jih je do vrhga zmožno v enem pravem tempu prit 10. Ali če grem jaz s konkurenco iz Toura tekmovati v vožnji na Vršič? ;) Vsekakor je potem etapa na Vršič par razredov težja. Ne bit jezen Tattoo ampak tako je, kar se tiče konkurence in zmagovanja v enem športu tiče.

Objavljeno: To jul 29, 2008 11:03 pm
Napisal/-a snikerson
Dr.M3, sej za tebe se tk že ve, da si VAG hater, nč novega... :D

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 12:12 am
Napisal/-a Dr.M3
:clapclap A to ti je argument sedaj tule? :roll:
Nisem pa nič bolj VAG hater (mimogrede, kako sem VAG hater, če mi je pa 3/4 avtov VAG koncerna všeč? :roll: A če človek ne napiše glih da je Polo boljši od 911ke je kar nek VAG hater ali ker ne drkam na Passata??...) kot ste nekateri VAG fanboyi tule gor. ;)
Napiši raje kak protiargument na moje pisanje v prejšnjih dveh postih.

Podobno kot bi napisal. Adis ti si itak audi fanboy. :tomidelej:

Malo resnosti v takih debatah. 8)

Sprijaznite se. Na Lemansu je pač konkurenca daaaaleeeč od F1 in daaaleč of WRC. Ni treba bit nek vag hater, da to ugotoviš. Seveda čestitke Audiju za osvojene zaporedne naslove ( 8) ) ni pa treba glih dobivat izlive, ker ni neke prave (množične) tovarniške konkurence.

Objavljeno: Sr jul 30, 2008 7:29 am
Napisal/-a adis