Stran 1 od 3

2006 Holden Commodore

Objavljeno: Če maj 04, 2006 3:32 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ta avto pri nas ni naprodaj, a je vseeno tako znan, da si zasluži nekoliko pozornosti.

Prihaja novi VE Commodore, naslednik modela VR, ki je temeljil še na Opel Omegi iz l. 1993.

Prvič po 30 letih Commodore ni izpeljanka velikega Opla; ker je Opel z zadnjo Omego opustil zadnji pogon, so novo RWD platformo morali razviti Avstralci sami. Iz Avstralije bo nato odšla v ZDA (Pontiac, Buick,...) ter mogoče tudi v Evropo (Opel)

Holden VE Commodore:
http://network.news.com.au/image/0,10114,5148682,00.jpg
http://network.news.com.au/image/0,10114,5148683,00.jpg
http://network.news.com.au/image/0,10114,5148681,00.jpg

Motorja: 3.6 V6, 6.0 V8... te budale so še hujše od Jenkijev...

LP,
Joie



LP,
Joie

Objavljeno: Če maj 04, 2006 5:24 pm
Napisal/-a Tomcatter
A pol bi to lahko čez nekaj časa kaka Opel Omega ali Vectra--(opažam da se po internetu neki o novi opel vectri govori zato) :?:

Objavljeno: Če maj 04, 2006 6:27 pm
Napisal/-a Lignage
Tomcatter je napisal/-a:A pol bi to lahko čez nekaj časa kaka Opel Omega ali Vectra--(opažam da se po internetu neki o novi opel vectri govori zato) :?:


Mislim, da v Evropi nove Omege še dolgo ne bomo videli, če jo sploh bomo še kdaj... Za novo evropsko Vectro je ta avto preprosto prevelik. Pri GM so nastopili časi, ko niti malo ne tvegajo. Vse se jim mora 100% izplačat.

Tole je za Avstralijo in za potrebe tamkajšnjega trga. Je pa že skrajni čas, da bo stara Omega tudi v Avstraliji dobila naslednico.

Objavljeno: Če maj 04, 2006 10:20 pm
Napisal/-a Lignage

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 8:28 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Tile zadnji PS-i so precejšnji bullshit, saj temeljijo na Saturn Auri, ki ima sprednji pogon.

TOLE, tole pa so prave sličice avstralske legende:

http://img228.imageshack.us/img228/6588 ... ve18cu.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/4190 ... ve28bf.jpg

In pa še varianta s podaljšano medosno, imenovana Statesman:

http://photos1.blogger.com/blogger/3545 ... den2.0.jpg
http://photos1.blogger.com/blogger/3545 ... den1.0.jpg

Glede na velike stroške, ki jih povzroči razvoj povsem novega vozila, Commodorjev pa naredijo le dobrih 100000 na leto, bo ta avto 100% globalen. Govori se o tem, da naj bi celotna paleta Pontiacov v nekaj letih dobila RWD, poslužili pa naj bi se ravno Avstralca. Skoraj gotovo je že tudi to, da bo Holden Statesman v Amerki postal Buick Park Avenue.

Zakaj veliko število avstralcev še vedno prisega na zadnji pogon in velike motorje, pa mi ni jasno... Cena bencina so namreč veliko višje kot v ZDA.

LP,
Joie

Objavljeno: So jul 15, 2006 7:40 pm
Napisal/-a martin_krpan
V nedeljo, 16. julija bo svetovna premiera novega Commodora.

Še nekaj vohunskih fotografij notranjosti:
Slika
Slika

Podobna Avensisovi.
Padlo mi je tudi v oči, da bo očitno imel stikala za električna stekla pod menjalnikom med sprednjima sedežema :shock:

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:52 am
Napisal/-a martin_krpan
In evo prve uradne fotografije (različica SS):
Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Commodore Calais V:
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 11:10 am
Napisal/-a McFly
martin_krpan je napisal/-a:Padlo mi je tudi v oči, da bo očitno imel stikala za električna stekla pod menjalnikom med sprednjima sedežema :shock:


pa sej jih ma tudi Omega, če je to naslednik pač niso spreminjali tega (zadnjič smo malce driftali z 2.0i karavanom :P )

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 1:22 pm
Napisal/-a slobender
Zgleda res ql. :shock:

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 9:08 pm
Napisal/-a martin_krpan
Holden je predstavil tudi podaljšani, bolj luksuzni verziji Commodorea, to sta Caprice in Statesman. Modela se tudi oblikovno precej razlikujeta od krajše verzije. Ta dva avtomobila bosta osnova za Chevrolete, Daewooje in Buicke v Aziji in J. Ameriki.

Caprice:
Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika

Statesman:
Slika
Slika Slika Slika

Objavljeno: Po avg 21, 2006 9:01 am
Napisal/-a esem
še nekaj o holden commodor-ju

Holden HSV unintentionally uncovered
Embargos don't seem to be working the way they used to. Traditionally, buff-books would get pictures and details about a particular vehicle sometimes months ahead of it launch, ensuring that specific articles would find themselves printed in specific publications at specific times. The newest member to join the ranks of the outted is the new Holden Commodore HSV.

The HSV is the high-po sibling to the Commodore SS-V, available down under, and the revisions at this point may be limited to what you can gather from the photos, specifically the "look-at-me" body kit and the plus-one or plus-two wheel upgrades.

One substantial improvement may be the addition of the MagnaRide active suspension system found on the Ferrari 599 and various GM models, but that, along with engine displacement, transmission options and other details are all conjecture.

Since the embargo was only to last through this coming Monday, August 21st, expect to see more details next week.

Slika

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 5:09 pm
Napisal/-a martin_krpan
Tudi uradno so predstavili top verzijo Commodorea, serijo HSV-E. Avto poganja Chevroletov 6 litrski V8, ki razvija 411 KM. Naprodaj je v treh paketih:

ClubSport R8 (osnovna raven):
Slika
Slika

Senator Signature (bolj konzervativnega videza, luksuzna oprema - zračno vzmetenje, DVD sistem,...):
Slika
Slika

GTS (najbolj športen, z 20-palčnimi platišči):
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 5:28 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Avstralci so povsem ubrisani...

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 6:02 pm
Napisal/-a dobek
Joie de vivre! je napisal/-a:Avstralci so povsem ubrisani...


but i like them :bow

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 7:49 pm
Napisal/-a AgitatoR
En podpis bi prosil. :-P

Objavljeno: Sr avg 23, 2006 7:57 pm
Napisal/-a HajdukS
odzadaj je oduren. skoda. :cry: lepsi bi bil s klasicnim hisnim dizajnom zadnjih luci.

Objavljeno: Po feb 05, 2007 2:15 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Dokaz, da bo naslednji Pontiac G8 ribedžan Commodore, se skriva v temlem videu:

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=2832510

GM doživlja prepotreben preobrat, in to s pomočjo svojih prekooceanskih filial Opla, Daewooja in Holdna.

Pontiac naj bi postal "vznemirljiva" ljudska znamka v okviru GM, tako nekako kot Dodge.

GM očitno nekaj dela za preživetje, v tem trenutku ostaja najbolj problematičen Ford, ki kaže da se je povsem izpel. Tudi ta naj bi reševal sebe z uvozom "podružnične" evropske in avstralske robe.

Objavljeno: Po feb 05, 2007 2:26 pm
Napisal/-a adis
priznati pa je treba da je avto zverina prava :) nebi se ga branil

Objavljeno: Po feb 05, 2007 3:29 pm
Napisal/-a Eazy-O
Mnja, je pa bilo slišati pritoževanja glede Pontiaca GTO. Ni bi ravno povšeči vsem.

Za primerjavo:
http://www.avonhill.com/thumbnails/coup ... GTO_1.jpeg
http://www.edmunds.com/media/seo/500/20 ... ac.gto.jpg

Hm. Ni to to, a? :)

Objavljeno: Po feb 05, 2007 4:13 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Leta 1993 bi bil, 2002 je bil že v letih. Je pa Holden Monaro/Pontiac GTO baje prava zver, brezkompromisni muscle.