Stran 1 od 4
Aston Martin naprodaj in splosna tema!
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:09 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ford resno razmišlja, da bi prodal to znamko, ki je komaj začela cveteti:
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=116676
Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.
Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?
LP,
Joie
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:19 am
Napisal/-a dobek
wild guess...renault-nissan
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:54 am
Napisal/-a nebivedu
Kitajci bodo kupili roverja, to se že kr nekaj časa govori. Po jaguarju se steguje renault, za LR se bodo pa pomoje tut kitajci potegovali.
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 12:02 pm
Napisal/-a rok46
dobek je napisal/-a:wild guess...renault-nissan
bingo! js tud mislm d bo tko

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 12:09 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Rover je že nekaj časa kitajski, ni? Kolikor jaz vem, sta edinole zaščiteni znamki MG in Rover v lasti BMW-ja.
Renault-Nissan ima res neke apetite po Jaguarju, vendar se meni zdi LR veliko bolj privlačna zadeva. AM menda ne bo imel težav s kupcem... Kak DaimlerChrysler zna biti opasen, čeprav se še ni oglasil. Tudi Toyoti bi prišla prav kaka evropska luksuzna znamka.
Zna biti zanimivo.
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 1:57 pm
Napisal/-a milankregar
Leta 1989 so Aston-a dobili takorekoč zastonj, ker je imel na hrbtu za 100 let izgube. Ford Motor Company namerava v bližnji prihodnosti investirati 1,5 milijarde evrov v svoje hčerinske znamke, zato delajo obsežne analize določenih znamk, torej če se v katero slučajno ne bi splačalo investirati. Mediji seveda špekulirajo in poročajo, kot da bodo se vsega po vrsti znebili (za Jaguar so že uradno potrdili, da ga ne prodajo, za land Rover in Aston Martin pa še potekajo analize).
Glede na to, da Aston Martin iz svoje stoletne krize ne bo mogel priti še naslednjih 40 let, obstaja možnost da se ga pri Fordu znebijo. Vprašanje, če ga je kdo pripravljen kupiti in sposoben financirati naslednjih 40 let.
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 1:59 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Kako je lahko AM imel 100-letno izgubo in se hkrati obdržal do danes? To je skregano z vsako ekonomsko logiko...
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 2:08 pm
Napisal/-a milankregar
Joie de vivre! je napisal/-a:Kako je lahko AM imel 100-letno izgubo in se hkrati obdržal do danes? To je skregano z vsako ekonomsko logiko...
Malo si preberite zgodovino Aston Martina in poglejte za kakšen denar ga je Ford kupil leta 1989 in s kakšno izgubo. Vsa ta leta je ogromno vlagal vanj, znamko pripeljal do vrha svetovnih prestižnih športnih znamk, komaj nekaj let nazaj je AM kočno začel delati profitabilno, ampak iz rdečih številk ne bo prišel še naslednjih 40 let. Kdo ga je vsa ta leta financiral ne sprašuj, lastnik verjetno ... saj objavijo vsako letno finančno inekcijo Forda hčerinski znamki AM.
Pa še članek iz današnje Avtomanije in s tem se popravljam, Ford je kupil AM 2 leti prej kot sem jaz zgoraj napisal.

ops:
Potem, ko je še pred kratkim Fordova elitna divizija izgledala kot harmonična družinica, se pri Fordu zdaj ozirajo tudi za kupci znamke Aston Martin. Koncern, ki ga mučijo izgube, pridelane predvsem s strani te elitne družinice, je napovedal, da je za dobre denarčke pripravljen prodati svoj večinski delež tudi v družbi iz Warwickshira.
Pri Fordu so večinski delež, ki je takrat znašal 75 odstotkov, kupili leta 1987, čez sedem let pa je AM postal v celoti last ameriškega koncerna. Pred kratkim je v javnost pricurljala tudi vest, da bo tovarna prve dobičke žela šele čez štiri desetletja. Bržkone se kupcev za Aston Martin ne bo trlo...
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 2:41 pm
Napisal/-a esem
Ford prodaja Jaguar, ampak (za zdaj?) samo v paketu z Land Roverjem. Pojavili pa so se že prvi interesenti za AM:
That didn't take long, did it? Apparently Aston Martin is a hotter brand than we thought, as CAR online is reporting that two European luxury good firms, neither with experience in the automotive industry, are both interested in the marque. Swiss-based Richemont, who you might know by its Cartier brand of French jewelry and watches, and French holding company LVMH, best known for its Louis Vuitton and Fendi brands of luggage and hand bags, are the two companies that could potentially pay up to $1 billion or more for Aston Martin.
The eventual buyer is going to get the Aston Martin name, the company's factories at Gaydon and Newport Pagnell, the entire R&D team and the brand's management including CEO Ulrich Benz.
[Source: CAR]
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 2:54 pm
Napisal/-a milankregar
Še nekaj uradnih sporočil
Ford Motor Company (NYSE: F) announced today it has begun the process of exploring strategic options for Aston Martin, with particular emphasis on a potential sale of all or a portion of the unit.
“As part of our ongoing strategic review, we have determined that Aston Martin may be an attractive opportunity to raise capital and generate value," said Chairman and Chief Executive Officer Bill Ford. “Aston Martin Lagonda has flourished under Ford ownership, which is why we believe it is prudent to consider a sale of all or part of this prized brand. Since Aston Martin’s dealer network, product architecture and size are distinctly different from other Ford brands, it is the most logical and capital-smart divestiture choice. The objective of any sale would be to position Aston Martin within a structure and resource base sufficient to allow it to reach its full potential, while enabling Ford to efficiently raise capital for its other brands.”
Mr. Ford added, "Regarding our other Premier Automotive Group brands, we've made no decisions, as our review of strategic alternatives continues. However, we continue to be encouraged by Jaguar's progress and by the strength and consumer appeal of the Jaguar, Land Rover and Volvo product lineups."
The company said there can be no assurance that the decision to explore strategic options for Aston Martin will result in any transaction, which would be subject to Board approval. Ford Motor Company, a global automotive industry leader based in Dearborn, Mich., manufactures and distributes automobiles in 200 markets across six continents. With about 300,000 employees and more than 100 plants worldwide, the company’s core and affiliated automotive brands include Aston Martin, Ford, Jaguar, Land Rover, Lincoln, Mazda, Mercury and Volvo. Its automotive-related services include Ford Motor Credit Company.
Date: August 31, 2006
Source: Ford Media Site
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 2:55 pm
Napisal/-a milankregar
BBC NEWS
Aston Martin could soon be sold off, after owner Ford announced that it was looking at the future of the brand.
Ford said it was exploring strategic options for the luxury brand "with particular emphasis on a potential sale" of all or part of the unit.
A spokesman for the firm said it had already received a number of approaches for the brand from potential buyers.
Ford added there was no guarantee the review would result in Aston - made famous by James Bond - being sold.
"As part of our ongoing strategic review, we have determined that Aston Martin may be an attractive opportunity to raise capital and generate value," said chairman and chief executive Bill Ford.
"Aston Martin Lagonda has flourished under Ford ownership, which is why we believe it is prudent to consider a sale of all or part of this prized brand."
Unprofitable
Aston is part of the Premier Automotive Group (PAG) of luxury car brands which also includes Jaguar, Land Rover and Volvo.
The division has been struggling in recent years, and in a filing to US financial watchdogs earlier this month Ford said it expected PAG to be unprofitable in 2006.
However, Mr Ford said the group had not yet made a decision on the future of the entire division.
Speculation has grown in recent weeks that Ford's underperforming UK Jaguar unit could be put up for sale.
Ford bought Jaguar in 1989, but has since struggled to make any money from the company. Late last year, the luxury carmaker posted a pre-tax loss of £429.3m for 2004.
The UK subsidiary has been a major drain on Ford's resources. In December, it pumped £1.2bn into Jaguar to keep it afloat.
Re: Aston Martin naprodaj
Objavljeno: So sep 02, 2006 4:10 am
Napisal/-a Lignage
Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.
Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?
LP,
Joie
Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford

, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo

Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že...
lp, mm
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 11:28 am
Napisal/-a Tomcatter
Po mojem bo pa po njih kaka nemška firma posegla... LR bi BMW fajn pasu, Aston pa kakemu VW :P
No ja sej je vse mogoče, sam upam da bo šlo z vsemi znamkami na boljše kot je
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 11:51 am
Napisal/-a kljukec
jst bi dal AM renaultu, LR bi mogu kupt bmw, jaguarja pa porsche
lp
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 2:08 pm
Napisal/-a Templar
Nekaj komentarjev:
VAG dvomim da bo karkoli kupoval ker imajo dosti problemov s Seatom in splošno prodajo izven EU. Edini res rentabilni znamki koncerna sta Škoda in Audi.
Renault-Nissan je v prvem polletju imel izgubo in 4% padec prodaje kar pravijo da bodo popravili z zmanjševanjem stroškov(končno se ti ljudje navadijo na kolikortoliko OK avtomobile pa smo spet 6 let nazaj...

)
PSA(Peugeot-Citroen) množično seli tovarne na vzhod ker so imeli lani skupni padec prodaje in dobička. Dvomim da imajo toliko denarja in interesa...
BMW zagotovo ne bo kupoval konkurenčne znamke ala Jaguar ali AM ker so zadnja leta melatali ogromno denarja v to da bi jih nadšibali ker so jim direktna konkurenca. Mogoče LR samo tudi vprašanje ker ima BMW velike načtre s svojim SUV programom, odvisno kako daleč so ga že spravli in koliko bi si lahko z LR pomagali.
Mercedes je dovolj samozadosten in dvomim da se bodo šli kaj v to smer sicer pa celoten sistem Daimler-Chraisler že ve kaj pomeni prevzet molzni stroj kot je prestižna znamka.
Hyundai-Kia MC so že rekli da nočejo Jagurja čeprav jim je bil ponujen, so ocenli da se jim ne splača. Da bi se zagreli za AM močno dvomim ker nimajo dovolj velikih agregatov na zalogi za pogon bodočih modelov in bi jih morali kupovati drugje. LR pa mislim da jim ni preveč zanimiv ker že imajo izdelan AWD program ki se bo kvečjemu razširil za še kak Pick up ali močnejši 4X4 pol pa je segment popolnjen.
Toyota ni resen kupec za drugega kot recimo AM ker v tem segmentu Toyota razen enega Lexusa nima nič. AWD program imajo v nulo porihtan in enako executive segment z Lexusom.
Treba je vedet da Toyota s samo 2 znamkama proda toliko avtomobilov kot GM z vsemi skupaj.
Po moje znajo kaj kupit Kitajci ali pa kateri od Ruskih milijonarjev kar pa pomeni v obeh primerih takšen ali drugačen konec za znamko. Kitajci bojo kupli le značko po tem ko bo že vse v stečaju, Rusi pa tako kot so TVRja še to spravli na kant in se zapufali.
Po moje je dosti možnosti da se pojavijo kakšni outsiderji ali vlagatelji ki bodo prevzeli vso zadevo. Samo po moje je Jaguar že na Roverjevi poti ker je očitno da Ford ni bistveno vlagal v razvoj znamke v zadnjih šestih letih. Motorje so jim dobavljali iz Fordocih tovarn dizle pa v sodelovanju s PSA. Platforme so bile izključno hand-me-down od Mondeotov ali pa so jim jih posodili pri AM.
Edini rentabilen je po moje LR.
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 8:59 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
LR je rentabilen? Dvomim.
Tvoje analize so zanimive. Tudi jaz ne vidim ene jasne rešitve, vse se zdi megleno.
Le nekaj je res: tudi zadnje tri "angleške" tradicionalne znamke so doživele 100-letno prekletstvo angleške avtoindustrije... Kar ne more verjet človek.
Objavljeno: Po sep 04, 2006 10:09 am
Napisal/-a INFINITI
Po mojem bodo kitajci kupili take zadeve; ker nimajo nobenega razvitega branda skozi katerega bi tržili tak prestiž. -Pa še keša imajo več kot dovolj za kaj takega
Objavljeno: Po sep 04, 2006 10:33 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ampak na obstoječih trgih jih ne bodo več prodajali... Le kdo bo kupil kitajskega Jaguarja, lepo vas prosim? Znamka bi v trenutku izgubila vso zaupanje.
Objavljeno: Po sep 04, 2006 10:51 am
Napisal/-a INFINITI
Ne, mislil sem da bi vse pustili tako kot je; isti delavci isti kraj proizvodnje itd. Samo dali bi jim kakšno finančno injekcijo in posodobili proizvodnjo. Tako so naredili z parimi motoristični brandi in so dejansko uspesnejši in bolj konkurenčni.
Objavljeno: Po sep 04, 2006 11:31 am
Napisal/-a metallic
Če bojo kitajčki kupl tole, pol bo ponos angleške industrije propadu čez noč, dobesedno.
