Stran 1 od 2
Citroen C-crosser
Objavljeno: Sr sep 06, 2006 1:04 am
Napisal/-a esem
Bliža se Pariški avtomobilski salon, ko bosta verjetno predstavljena Citroenov in Peugeotov SUV, oba na bazi Mitsubishi Outlanderja. Oblika Outlanderja je znana in se ne bo dosti spremenila, imela bosta PSA motorje (izbor kot pri C5/407). Pojavili so se spyshoti/fotošopi neznanega izvora (mnenja so deljena, osebno mislim, da je spodnja fotka fotošop, "žal" narejen po realnem avtu), ki so morda promocijske (tovarniške) bombice pred Pariškim salonom.
Koliko je smiselen tak SUV? Bomo videli (po odzivu kupcev)

Objavljeno: Sr sep 06, 2006 9:34 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
Objavljeno: Sr sep 06, 2006 11:07 am
Napisal/-a kljukec
Joie de vivre! je napisal/-a:Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
vse je odvisno od cene

Objavljeno: Sr sep 06, 2006 11:19 am
Napisal/-a rok46
Joie de vivre! je napisal/-a:Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
zakaj ga pa nebi?saj muranota ma tud francoska firma čez,oz je v njihovi lasti in določene komponente so iste,torej ne vidm razloga zakaj ga nebi...sam muranotu manjka dizl motor

Objavljeno: Sr sep 06, 2006 12:36 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Murano je bore malo francoski...
Zanimivo bi bilo, da bi Evropejci zavračali francoska terenca misleč, da edinole Japonci delajo zanesljiva 4x4 vozila...
Mimogrede, nekoč sem govoril z nekim Avstrijcem, ki je prisegal na deutsche Autos in se zaklel, da Japonca ne bo nikoli kupil... Imel je Opel Frontero

Objavljeno: Sr sep 06, 2006 2:00 pm
Napisal/-a IcEm4n
tele luči kr mal preveč spominjajo na 5vratnga c4
Objavljeno: To okt 03, 2006 12:37 pm
Napisal/-a drugmirko
Objavljeno: To okt 03, 2006 1:07 pm
Napisal/-a zupi13
ima multifunkcijski gumb kot BMW....

Objavljeno: To okt 03, 2006 1:34 pm
Napisal/-a dobek
zupi13 je napisal/-a:ima multifunkcijski gumb kot BMW....

nope, kvecemu preklop pogonov (2- in 4-kolesni)
sicer pa, ali je v tem avtu bore malo prostora, ali pa si je ta stric nalasc cudno nastavil pozicijo za volanom

Objavljeno: To okt 03, 2006 2:12 pm
Napisal/-a CERES
Res malo čudno sedi ali pa ga je malo preveč skupaj....hm glede avta pa mislim da ne bo ne vem kaj kaki veliki terenc. Padu bo v sigment tuscon-a...mogoče kakšen cm več...pustimo se presenetiti

Sam edino me moti da je prestavna ročica tako velika. Lahko bi bolje izpeljali prehod armaturne plošče proti dvema sedežema (ki se nadaljuje)

To bi lahko dejansko dvignili proti vrhu in bi pridobili fajn prostor in naslon za roke itd. Ampak to je moje mnenje :P
Lp
Re: Citroen C7 by Micka
Objavljeno: To okt 03, 2006 4:01 pm
Napisal/-a Mojster Miha
esem je napisal/-a:Bliža se Pariški avtomobilski salon, ko bosta verjetno predstavljena Citroenov in Peugeotov SUV, oba na bazi Mitsubishi Outlanderja. Oblika Outlanderja je znana in se ne bo dosti spremenila, imela bosta PSA motorje (izbor kot pri C5/407). Pojavili so se spyshoti/fotošopi neznanega izvora (mnenja so deljena, osebno mislim, da je spodnja fotka fotošop, "žal" narejen po realnem avtu), ki so morda promocijske (tovarniške) bombice pred Pariškim salonom.
Koliko je smiselen tak SUV? Bomo videli (po odzivu kupcev)
Motorji ne bodo izključno od PSA - bencinski agregati naj bi bili Mitsubishi-jevi in sicer (glede na napovedi) 2,4 l in 2 l turbo, dizelski pa bodo jasno "domači" - torej od PSA
Smiselnost takega "izdelka" je v kratko malo nujnosti imeti dovolj "barvno" prodajno paleto. Poleg recimo jim "klasičnih" modelov, mora imeti danes proizvajalec tudi t.i. trendovska vozila, pa čeprav je dobiček glede na vložena sredstva manjši kot pri klasičnih.
Odziv kupcev - mislim, da na domačem tržišču in ostalih tržiščih, kjer se "Made in France" "izdelki" dobro prodajajo ne bo težav, težje bo na tržiščih, kjer so že uveljavljeni konkurenčni "izdelki".
LP
Objavljeno: To okt 03, 2006 4:13 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Joie de vivre! je napisal/-a:Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
Fotošop - da ali ne ?
"Žlahta" - Peugeot je že pred časom po cestah preizkušal njihovo različico, ki naj bi nosila oznako 4007 - kar jasno govori o tem, da gre za vozilo izven njihove "železne" ponudbe - dve ničli oz 00 ima npr v oznaki tudi mali 1007, kar pravtako pomeni, da je posebnež
Torej - da bi Citroen "izpustil iz rok" takšno "vročo žemljico" dvomim. V bistvu (v primeru, da se odločijo za lansiranje) zgolj spremenijo obliko v smeri hišnega sloga in poiščejo primerno ime - ter seveda ponudijo tržišču.
LP
Objavljeno: To okt 03, 2006 6:57 pm
Napisal/-a dobek
zaenkrat je o mitsubishijevem bencincu govora samo za 2.4 litrskega z nekje 170km, dizli pa seveda PSAjevi
za 4007 pa krozijo spekulacije, da naj bi kvazi terenski 407, tako, da nisem ravno preprican, da bo to en od dvojckov, pardon, trojckov, ce stejemo se mitsubishija zraven
sicer pa, nekje v juzni franciji ze testirajo, samo so se v spalnih srajckah
http://www.autoexpress.co.uk/autoexpres ... t_suv.html
Objavljeno: Pe okt 06, 2006 2:39 pm
Napisal/-a Lignage
Me pa res zanima kolk se bosta francoza razlikovala od Outlanderja...
Jst upam, da se bosta čimveč.
tele luči kr mal preveč spominjajo na 5vratnga c4
Te luči so direktno skopirane iz C4.
lp, mm
Objavljeno: Če okt 26, 2006 2:09 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Esem, popravil sem naslov teme, upam da ne zameriš.
Citroën C-crosser:
Čeprav made in Japan, tudi ta Citroën trga gate!
LP,
Martin
Objavljeno: Če okt 26, 2006 3:18 pm
Napisal/-a Tomcatter
Lep, lep... samo mi je original spredaj lepši

Objavljeno: Pe okt 27, 2006 12:55 am
Napisal/-a esem
hvala, joie
dodajam angl text in uraden PR
Hot on the heels of the Peugeot 4007, sister-company Citroën has released info on its version of the sport-ute: the C-Crosser. Assembled by Mitsubishi, the C-Crosser and 4007 are essentially the same truck as the Outlander, the main distinguishable difference being a different face that identifies each of the three versions as belonging to their brand. Otherwise it appears to be largely a badge engineering venture, but the Citroën's front-end styling looks to us a lot better than that of its Peugeot counterpart.
At launch, the Citroën will be available only with a 2.2-liter HDi common-rail diesel with particulate filter, producing 156 hp, and can be run on 30% bio-diesel, a powerplant it shares with the Peugeot 4007. It drives through a six-speed gearbox, integrated with the multi-setting lockable four-wheel-drive system. Inside, the crossover, originally thought to be called the C7, can seat seven with flexible, modular seating. The third row folds away under the floor, and the second row has a 60-40 split, controlled electrically. The tailgate opens in two sections, which should make for easy loading.
Overall the crossover seems to work better as a Citroën than as a Peugeot, which our commenters seemed to find downright repulsive. PSA says the new crossovers give it a market share in what was once a niche market, but which has since grown into 6% of the European market.
[Source: Citroën]
Press Release
CITROËN C-CROSSER
THE EVERYDAY VEHICLE WITH AN ADVENTUROUS SPIRIT
Citroën is continuing to broaden its range with the launch of its high-end SUV, the C Crosser, available in Europe from summer 2007. In terms of styling, this new vehicle sits astride the conventional car and four-wheel drive categories, boasting the highest levels of performance, living space and comfort on offer in both of those categories.
With its flowing lines and elegant proportions (4.64 m long, 1.81 m wide and 1.73 m high including roof bars), the C-Crosser combines sporty looks with a vast interior – up to seven seats – together with an excellent trade-off between comfort and roadholding and all the environmental qualities of its HDi diesel engine and particulate filter.
The C-Crosser is also a highly versatile vehicle owing to its integral transmission system, which guarantees sure-footed behaviour on any kind of road in any kind of weather, and modular cabin layout, designed for a wide array of needs.
• Dynamic, status-enhancing body styling
The C-Crosser is instantly recognisable as a Citroën. The dramatic positioning of the chrome chevrons and the streamlined cut of the headlamps are feature stylistic cues of the Marque's latest creations.
The styling of the C-Crosser emphasises its robustness, with curvaceous bumpers and wheel arches, its vitality, with a flowing profile and plunging roof line, and its elegance, with numerous chrome details.
• Perfect trade-off between comfort and roadholding
The C-Crosser's dynamic styling is backed up by impressive on-road performance.
The vehicle is exceptionally responsive and vigorous on the road.
Always a Citroën strong point, the running gear of the C-Crosser – MacPherson at the front and multi-link axles at the back – provides an excellent trade-off between comfort and roadholding, further boosted by special 18-inch Michelin tyres.
• A high-performance diesel engine that respects the environment
The C-Crosser will be available at launch with a new 156 bhp EEC (115 kW) 2.2 l HDi diesel engine mated to a six-speed manual gearbox. This clean diesel engine, fitted systematically with a particulate filter (DPFS), can also run on 30% biofuel (Diester).
Placing the emphasis on driving pleasure and flexible use, it develops torque of 380 Nm while boasting excellent environmental performance and low fuel consumption.
• Integral transmission for safe journeys
With the C-Crosser's integral transmission, drivers get to choose from three transmission settings, depending on road conditions and driving style: four-wheel drive, two-wheel drive and a lock setting recommended for low-grip conditions, all of which are selected using the control behind the gear lever.
• Modular design for a wide array of needs
C-Crosser is easy to configure and reconfigure. Occupants can make these interior changes both quickly and effortlessly.
The vehicle can seat up to seven passengers thanks to a third row of two seats, which can be completely folded away beneath the floor.
Row 2 slides 80 mm back and forth for increased passenger comfort or luggage space. It also features a portfolio-style electrically controlled 60:40 split/fold function using two controls located in the boot.
The seats fold away to provide a completely flat floor together with a vast loading surface.
Another plus: the C-Crosser's boot opens in two sections. The lower part of the tailgate provides support for 200 kg, making it easy to load bulky objects and perfect as an al fresco seat.
• Perfect positioning in the Citroën range
The C-Crosser's status-enhancing style, generous dimensions (2.67 m wheelbase) and high-level performance perfectly round out Citroën's range of mid- and top-end vehicles, with the C5 and C6 saloons and C4 Picasso and C8 MPVs.
Meanwhile, the Marque is pursuing its strategy in the compact category with the C1, C2, C3 and C3 Pluriel, four complementary vehicles with extremely individual styling and concepts, to better meet the varied needs of its customers.
Equally at home in the city, on the open road and on rougher ground, the C-Crosser is for people looking for an extremely versatile vehicle that fulfils their desire for freedom and well-being.
*
Objavljeno: Pe okt 27, 2006 1:39 am
Napisal/-a esem
evo še slo prevod PR-a. Na posameznih mestih je tako slab, da puščam angleškega gor.
CITROËN C-CROSSER
PUSTOLOVSKI DUH VSAK DAN
Citroën nadaljuje širjenje svojega izbora vozil s trženjem SUV-ja visokega cenovnega razreda C-Crosser v Evropi od poletja 2007 dalje. Ta nova ponudba povezuje svet vozil klasičnih oblik in svet terenskih vozil s ponudbo dinamičnih storitev, udobja v potniškem prostoru in udobja pri najboljših vozilih obeh kategorij.
S svojimi tekočimi linijami in svojimi podolgovatimi dimenzijami (dolžina 4,64 m, širina 1,81 m in višina 1,73 m z nosilnimi drogovi prtljažnika na strehi) ima C-Crosser športni izgled, hkrati pa nudi veliko udobja v potniškem prostoru (na voljo je do 7 sedišč). Je odličen kompromis med udobjem, lego na cesti in dobrimi okoljevarstvenimi rezultati (dizelski motor HDi s filtrom sajastih delcev - FAP).
C-Crosser nudi resnično večstransko uporabo, po eni strani zaradi svojega sistema integralnega prenosa, ki mu omogoča prevoz potnikov po vseh poteh in pri vsakem vremenu, po drugi strani pa s prilagodljivostjo notranjega prostora, ki odgovarja najrazličnejšim potrebam.
*Dinamična oblika in statutarna velikost
C-Crosser prepoznamo na prvi pogled kot vozilo Citroën. Uporaba dvojnih kromiranih puščic ali tanke oblike žarometov so prepoznavni stilni znaki zadnjih stvaritev znamke.
Linije vozila C-Crosser izražajo poistovetenje z novim vozilom. Z zaobljenimi oblikami odbijačev in blatniških košev, dinamiko z vitkim profilom, padajočo streho in s prisotnostjo mnogih kromiranih detajlov poudarjajo trpežnost in eleganco.
* Popolna združitev med udobjem in lego na cesti
Dinamičnost vozila C-Crosser se da razbrati iz njegovega stila in temelji na objektivnih storitvah.
C-Crosser se odlikuje z izredno reaktivnim in dinamičnim obnašanjem vozila na cesti. V liniji veščin znamke Citroën oprijem s cestiščem vozila C-Crosser (sprednja prema Mc Pherson in zadnja prema z več vodili) zagotavlja izvrstno povezavo med udobjem in lego na cesti. Prisotnost 18 colskih posebnih pnevmatik Michelin izboljšuje ta rezultat.
* Dizelski motor združuje ognjevitost in varovanje okolja
Ob začetku prodaje bo C-Crosser na voljo z novim dizelskim motorjem 2,2 l HDi, 156 KM CEE (115 kW), povezanim s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Ta čisti dizel sistematično opremljen s filtrom sajastih delcev (FAP), lahko deluje s 30 % biogoriva (Diester).
Prednost je dana ugodju in enostavnosti uporabe, razvije navor 380 Nm ob tem prikazuje dobre okoljevarstvene rezultate in zmerno porabo.
* Integralni prenos zagotavlja varno vožnjo
Zaradi integralnega prenosa nudi C-Crosser vozniku možnost izbire med tremi načini delovanja prenosa glede na razmere vožnje in na želje obvladovanja mehanike: način delovanja na 4-kolesni pogon, način delovanja na 2-kolesni pogon ali način delovanja lock, ki je priporočen pri zmanjšanem oprijemu vozila s cestiščem.
Izbiro načinov delovanja omogoča eno samo stikalo, nameščeno za prestavno ročico.
* Prilagodljivost notranjega prostora za zadovoljitev najrazličnejših potreb
C-Crosser je vozilo z veliko prilagodljivostjo notranjega prostora. Različnim željam uporabnikov hitro in nenaporno prilagodljiv.
Zaradi 3. vrste sestavljene iz dveh sedežev, ki sta popolnoma zložljiva pod pod, lahko C-Crosser sprejme do 7 potnikov.
2. vrsta se pomakne za 80 mm, da omogoči večje udobje potnikov ali večjo prostornino prtljažnega prostora. Možno jih je zložiti z električnim preklopom 2/3 - 1/3 s pomočjo dveh upravljalnih stikal v prtljažniku.
Preklop sedišč omogoča ploščat pod, ki sprosti veliko površino za tovor.
Prtljažnik vozila C-Crosser se odpira v dveh delih. Spodnja loputa prenese 200 kg kar olajša natovarjanje obsežnih ali težkih predmetov in omogoča uporabo kot sedišče.
* Dovršena razporeditev v izboru vozil Citroën
S svojim določenim stilom, razkošnimi dimenzijami (medosna razdalja 2,67 m) in storitvami visokega nivoja C-Crosser popolnoma dopolnjuje trenutno ponudbo vozil Citroën srednjega in visokega razreda z limuzinami C5 in C6 ter enoprostorci C4 Picasso in C8.
Znamka nadaljuje lastno strategijo, ki jo je začela z vozili C1, C2, C3 in C3 Pluriel, štirimi med seboj dopolnjujočimi ponudbami, a stilsko in v zasnovi precej različnimi kompaktnimi vozili, s katerimi želi v največji meri zadovoljiti različna pričakovanja strank.
C-Crosser, primeren za vožnjo po mestu in po cesti kot tudi na podeželskih slabih poteh, je namenjen vsem, ki iščejo povsem mnogostransko vozilo, ki odgovarja njihovemu stremljenju po svobodi in ugodju.
Drugi del ima še nekaj informacij o sodelovanju in razlikah med trojčki.
PSA Peugeot Citroën povečuje svojo ponudbo s predstavitvijo novih SUV-jev.
Novi SUV-ji so plod sodelovanja med Mitsubishi Motors Corporation (MMC) in PSA Peugeot Citroën in bodo v prodaji pri znamkah Peugeot in Citroën od julija 2007 dalje. Opremljeni bodo z motorjem HDi s filtrom sajastih delcev (FAP). Cilj prodaje 30.000 vozil letno bo skupini omogočil, da postane polnovredni akter v razredu vozil, ki se mu obeta velik porast v Evropi.
Razred vozil 4X4, ki je bil tržna niša na začetku 90-ih let, je doživljal neprestano rast prodaje v Evropi. Terenska vozila predstavljajo 6% tržišča osebnih vozil v Evropi, kar je več kot milijon vozil v letu 2005, in so s tem postala razred zase.
* Donosen dogovor za obe skupini.
V začetku leta 2005 se obe skupini odločita za združitev znanja na področju ene platforme terenskega vozila za prosti čas, tipa SUV (Sport Utility Vehicle) v razvoju pri MMC. Partnerstvo se nanaša na prilagoditev te platforme za znamki Peugeot in Citroën. V duhu "zmagovalec-zmagovalec" je sklenjeno sodelovanje v korist obema sodelujočima.
PSA Peugeot Citroën tako razpolaga s tehnologijo 4X4, ki mu v Evropi omogoča predstavitev nove ponudbe v razredu vozil SUV. Mitsubishi Motors po drugi strani amortizira svoje investicije s povečano prodajo.
* Združitev najboljšega z dveh svetov: občutek varnosti terenskega vozila in možnost pobega z uhojenih poti z užitkom kot pri vožnji limuzine.
Mitsubishi Motors nudi novo platformo, ki izhaja iz priznanih tehničnih veščin na področju vozil s pogonom 4x4. Za ustrezno definicijo izdelka v skladu s svojimi standardi, se skupina PSA Peugeot Citroën udeležuje izdelave in prilagoditve svojih SUV-jev. Področje posegov pokriva oprijem s cestiščem. Elementi kot so zaviranje, krmiljenje, vzmetenje, zadnja prema in pnevmatike so predelani ter prilagojeni za zagotovitev najvišje stopnje udobja in obnašanja vozila na cesti v skladu z visokimi zahtevami skupine PSA Peugeot Citroën.
* PSA Peugeot Citroën opremlja svoje SUV-je z najboljšim iz lastne dizelske tehnologije
Zaradi uskladitve pobega iz vsakdanjosti in ekologije so vsi modeli Peugeot in Citroën serijsko opremljeni s filtrom sajastih delcev (FAP) tehnologije PSA Peugeot Citroën in združeni z najnovejšim dizelskim motorjem 2,2l HDi. Po vzgledu vseh motorjev HDi skupine PSA Peugeot Citroën, je 2,2l HDi zasnovan tako, da sprejme do 30% biodizelskega goriva.
PSA Peugeot Citroën potrjuje s širjenjem vozil z dizelskimi čistimi motorji, opremljenimi s filtri sajastih delcev, vodilni položaj na mednarodnem tržišču.
Dizelski motor z visokotlačnim neposrednim vbrizgavanjem po skupnem vodu, 2,2l prostornine, vgrajenim v SUV-je, je izpeljanka iz popolnoma novega bloka motorja, že prisotnega pri vozilih srednjega in višjega razreda znamk te skupine. Bil je razvit v sodelovanju z skupino Ford in prilagojen za posebne zahteve vozil 4X4.
* PSA Peugeot Citroën poudarja osebnost obeh svojih znamk.
Zvesta svoji strategiji, si skupina PSA Peugeot Citroën z obsežnim delom na notranjosti in zunanjosti vozil prizadeva, da vsaka njegovih znamk razpolaga z vozilom ki ima svojo lastno osebnost.
* PSA Peugeot Citroën nudi visoko stopnjo varnosti, udobja in, v tem razredu vozil, še nedoseženega ugodja v vožnji.
Ob obnavljanju svojega obstoječega izbora skupina PSA Peugeot Citroën s to novo ponudbo nadaljuje svojo strategijo osvajanja novih razredov vozil na tržišču.
Skupina obema znamkama nudi dodatna sredstva za pridobitev novih strank, ki želijo voziti "drugače", ne da bi se odpovedale užitku vožnje in udobju ter pri tem pa spoštovale okolje.
vir: 007
Objavljeno: Po okt 30, 2006 5:31 pm
Napisal/-a Zinik
super avto.
Vidis joie, da kdaj tut pohvalim citroen.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 3:40 pm
Napisal/-a Joie de vivre!