Stran 1 od 12
2007 Hyundai i30
Objavljeno: Če sep 07, 2006 6:10 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
V Parizu bo Hyundai predstavil koncept avtomobila nižjega srednjega razreda. Po izgledu sodeč bo njegova osnova Kia C'eed, proizvajal pa se bo na Slovaškem. Accentu tako ne bo treba več tekmovati z Golfom & co., kamor ga napačno (ali zanalašč) postavljajo nemški novinarji:

LP,
Joie
Objavljeno: Če sep 07, 2006 6:31 pm
Napisal/-a IcEm4n
Hyundaijev Cee'd? A pol ga bojo skupi s Cee'dom delal al bo to v drugi tovarni na slovaškem?
Objavljeno: Pe sep 08, 2006 12:04 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Samo za Arnejsa bodo scimprali drugo tovarno v Banski Bistrici

Objavljeno: Pe sep 08, 2006 1:15 am
Napisal/-a RegY
samo za info... kia in hyundai se delata vsak v svoji tovarni... ena je na češkem, ena na slovaškem... točno bo pa povedal templar, ker si nisem točno zapomnil kje je kera
Objavljeno: Pe sep 08, 2006 7:08 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ista osnova v dveh tovarnah? Kar ne morem verjeti.
Objavljeno: Pe sep 08, 2006 7:53 am
Napisal/-a lucky009
na slovaškem bo tovarna za hyundaija zdej je v tučiji, zakaj pa nebi bla podobna sej je kia od hyundja

zakaj bi zapravlali nevem kolk dnara za razvoj novga avta če so lepo razvil en avto pa ga mata obe ferme sam mal spremenijo in to je to.Se ne bi zgodilo prvič v zgodovini avtomobilizma
Objavljeno: Pe sep 08, 2006 11:33 am
Napisal/-a Templar
V Nosovicah na Češkem bo še ena tovarna(bolje rečeno dve) Hyundai Kia Avtogrup (brezveze da govorimo o dveh različnih proizvajalcih)
Na Slovaškem je že zrasla nova tovarna v kateri bodo konec leta začeli izdelovati Riote, naslednike Cerata t.i. E(european) D(design) koncept in verjetno sorodne Hyundaijeve modele (3V accent in CEED) so napovedali še gradnjo tovarne Hyundaijev še v Nosovicah na češkem.
Prvi modeli naj bi prišli iz tekočih trakov oktobra 2008. V tovarni bodo izdelovali osebne avtombile (verjetno dražje/bolje opremljene in bolj motorizirane modele KIA ED in Hyundai CEED) in SUV-e. Načrtovana proizvodnja bo 200.000 enot, ki pa jo naj bi od 2009 do 2011 zrasla na 300.000 vozil letno.
V sklopu te tovarne bodo izdelovali tudi menjalnike za potrebe obeh HKAG tovarn v Evropi, saj bo predvidena letna zmogljivost 600.000 enot, koliko pa je nekje trenutno prodaja obeh dveh v Evropi. Del modelov bodo verjetno še vedno uvažali iz Koreje.
Vrednost investicije je 1.3 milijarde EUR in bo neposredno in posredno dala delo okoli 6500 ljudem.
Objavljeno: Ne sep 10, 2006 7:55 am
Napisal/-a partty
Jah vrjetn Elantre ne bo sploh več za evropski trg. Ta nova ja namenjena samo za ZDA in Azijo, verjetn pa praw tako Ceed ne bo za ZDA. To pa nism vedu da ljudje primerjajo Accenta z Golfom katera niti zdaleč ne spadata v enak razred. To vrjetn zanalašč delajo da bi zasmegovali Korejce, vrjetn v koreji pa primerjajo Santa Feja s Foxom

Objavljeno: Ne sep 10, 2006 9:25 am
Napisal/-a Templar
partty je napisal/-a:Jah vrjetn Elantre ne bo sploh več za evropski trg. Ta nova ja namenjena samo za ZDA in Azijo, verjetn pa praw tako Ceed ne bo za ZDA. To pa nism vedu da ljudje primerjajo Accenta z Golfom katera niti zdaleč ne spadata v enak razred. To vrjetn zanalašč delajo da bi zasmegovali Korejce, vrjetn v koreji pa primerjajo Santa Feja s Foxom

Ma ja ne bo enaka oblika tudi reklo se bo drugače. Platforma zagotovo in notranje oblikovanje skoraj enaka. Tudi bencinski motorji bodo enaki. Dizelske motorje pa bodo skoraj gotovo delali v EU.
Glede nemških novinarjev pa sej vemo kako je bilo z testiranjem medcedesovega radarskega sistema zaviranja, ko je urednik ali podurednik autobilda do zadnjega diha zrdil da sistem dela čeprav je bilo vsem že pred testom jasno da sistem ne dela v tisti hali. Konec koncev so ti novinarji pa če gledaš Top-Gear, Motovision ali bereš naš avtomagazin vsi dosti subjetkivni(Clarkson je tako hvalil Jaguarja XK pa čeprav je jasno da so samo poklepali zunanjost ostalo pa je 5 let zastarel model). Take fore so lahko kvečjemu za vodilo in vsaka stvar zahteva kritično razmišljanje in ne moreš it vse na prvo žogo, itak se ne moreš zanest na en sam vir. Prepričat se moreš sam. Če pa kupec ne vidi očitne fore glede accenta in Golfa pa kaj češ tudi taki morjo bit...
Objavljeno: Po sep 11, 2006 9:55 pm
Napisal/-a Lignage
Sej ljudje, če se pač ne zanimajo za to, niti ne morejo vedet kam kakšen avto spada po velikosti, zato se da precej manipulirat. Najbolj zanimiv primer mešanja razredov med kupci je bila zagotovo seatova Cordoba. Mnogi so mislili, da je to avto v golfovem razredu, ki ima obliko podobno meganu ali xsari...
Mislim, da zdaj odkar so mali evropejci postali veliki ne bi smelo biti več težav kam spadata Rio in Accent. Avta, ki sta prej bila nekje vmes, sta zdaj končno dobila svoj razred.
Drugače bo pa verjetno zanimivo spremljat, kako se bodo te korejski načrti v Evropi uresničevali. Ne vem zakaj se mi zdi tako, da bo tole znalo odjedati trg tam domači Škodi
lp, mm
Objavljeno: Po sep 11, 2006 10:03 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ma ne vem... Sem bil na Češkem, pa nisem videl niti enega C1, P107 ali Aygota. Niti enega, pa sem bil tam 3 dni. Je pa res, da za ta denar dobiš že Octavio I.
Templar, ti si en težki frajer. Cel svet ve, da je Clarkson navaden zajebant, samo ti ne...
Objavljeno: To sep 12, 2006 6:52 pm
Napisal/-a drugmirko
Objavljeno: To sep 12, 2006 9:00 pm
Napisal/-a esem
lep, zadaj bi bil tudi, a je grozen samo zaradi teh prevelikih luči. Morda bo v živo bolje.
Pravijo, da bo morda tudi hibridna verzija.
Objavljeno: To sep 12, 2006 11:24 pm
Napisal/-a Templar
Joie de vivre! je napisal/-a:Ma ne vem... Sem bil na Češkem, pa nisem videl niti enega C1, P107 ali Aygota. Niti enega, pa sem bil tam 3 dni. Je pa res, da za ta denar dobiš že Octavio I.
To bi bil zanimiv podatek katerega leta gospodovega si bil na Češkem...
Joie de vivre! je napisal/-a:Templar, ti si en težki frajer. Cel svet ve, da je Clarkson navaden zajebant, samo ti ne...
Clarkson je jasno budalo ampak še vedno je mu tovarne in zastopniki šopajo avtombile. Ali je za show ali kaj drugega res ne vem, vseeno pa včasih celo kaj relavantnega pove. Je pa res da se ne spomnim več kdo je tist avto hvalil, možno da je bil tud Hamster.
Ma res ne vem kaj je tvoj problem...a te muči da da nisi ti napisal česa kar sem jaz? Ti je kakšna novička ušla da bi lahko nabil kak nov nesmiseln post ali štreno?
Now go to kitchen and have a cookie.

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 7:39 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Templar je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Ma ne vem... Sem bil na Češkem, pa nisem videl niti enega C1, P107 ali Aygota. Niti enega, pa sem bil tam 3 dni. Je pa res, da za ta denar dobiš že Octavio I.
To bi bil zanimiv podatek katerega leta gospodovega si bil na Češkem...
Joie de vivre! je napisal/-a:Templar, ti si en težki frajer. Cel svet ve, da je Clarkson navaden zajebant, samo ti ne...
Clarkson je jasno budalo ampak še vedno je mu tovarne in zastopniki šopajo avtombile. Ali je za show ali kaj drugega res ne vem, vseeno pa včasih celo kaj relavantnega pove. Je pa res da se ne spomnim več kdo je tist avto hvalil, možno da je bil tud Hamster.
Ma res ne vem kaj je tvoj problem...a te muči da da nisi ti napisal česa kar sem jaz? Ti je kakšna novička ušla da bi lahko nabil kak nov nesmiseln post ali štreno?

Now go to kitchen and have a cookie.

Na Češkem sem bil pred mesecem dni. Kot rečeno, niti enega trojčka.
Problem ne vem če je v meni, pač me je že večkrat zbodla tvoja 100% prepričanost v svoje izjave, borba za svoj prav, krvav boj proti vsakemu nasprotnemu mnenju itd... Vse lepo in prav, če ne bi potem izustil posplošitev kot je primerjati Clarksona z Avtomagazinom... Avtomagazin med vrsticami sicer pogosto pokaže simpatije do določenega vozila, ampak je vseeno resna revija.
Clarkson ni budala, daleč od tega.
lp,
Martin
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 1:36 pm
Napisal/-a Templar
Joie de vivre! je napisal/-a:
Problem ne vem če je v meni, pač me je že večkrat zbodla tvoja 100% prepričanost v svoje izjave, borba za svoj prav, krvav boj proti vsakemu nasprotnemu mnenju itd... Vse lepo in prav, če ne bi potem izustil posplošitev kot je primerjati Clarksona z Avtomagazinom... Avtomagazin med vrsticami sicer pogosto pokaže simpatije do določenega vozila, ampak je vseeno resna revija.
Clarkson ni budala, daleč od tega.
lp,
Martin
Clarkson je precej neresen to da je budala je res zelo pretirano ker nekdo ki dobi plačano ogromno denarja da počne to kar on počne v nedeljskem prime timeu ko lahko pri nas gledaš ali Maria ali kak 100X prevrten film si prej zelo uspešen da ti to rata:idea: , vse lepo in prav da podpira UK avtoindustrijo ampak take "hece" ko si Si pa včasih privošči take da res ne vem ka bi reku al resno misli ali se heca... XK je sploh primer preprotekcioniranja da dol padeš.
Glede avtomagazina, dajmo eno konstruktivno debato vžgat v splošnem delu od tem na mesto da se kregamo kdo raje vozi avtomatika.
Res je kar praviš da so subjektivni ampak da so resni pa je po moje je Clarkson v ravno enaki meji subjektiven in neresen (iz drugega zornega kota, oni ravno ne kurijo kamp prikolic). AM ga včasih tako mimo vsekajo ali pa zelo neprofesionalno ocenjujejo. Spomnim se članka ko je eden od novinarjev napisal test o avtomobilu ko ga je kupil ženi. Vse lepo in prav ampak ne vem ali sem jaz tako zaj**** ali pa on ni opazil očitni felerjev, ki jih avtomobil ima...
Praktično vse naše avto revije so nekak enake, kar se tega tiče ocenjevanja avtomobilov in so zelo podobni nemškim da skoraj že res delajo take bedarije kot je primerjanje Accenta z Golfom, ki so ga kr prevzeli čeprav se je vidlo da ne vedo ravno zakaj

Objavljeno: Pe sep 22, 2006 10:51 am
Napisal/-a himi
Izgleda da bo tudi serijski model dokaj podoben conceptu. Seveda ne bo tako športen, ampak vseeno najbrž kr privlačen na pogled.
Objavljeno: Pe sep 22, 2006 2:37 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Prvi res LEP Korejec.
Objavljeno: Po dec 25, 2006 12:35 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: So feb 03, 2007 9:17 pm
Napisal/-a himi
to si predstavljajo italjani...kr zanimivo!