Stran 1 od 3

V12 TDI (VAG)

Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:42 pm
Napisal/-a Spyker
VAG predstavil nov dizelski motor 6.0 V12 TDI, 4-ventilska tehnika, CR sistem, 2 turbini.

Rezultat:
Moč: 500KM
Navor: 1000 Nm med 1750 in 3000 rpm
Pospešek do 100 km/h: 5.5 (v Q7)

Sprva ga bodo vgrajevali v Audi Q7:

Slika

Še motor sam:

Slika

Slika

Slika

In graf:

Slika

Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:50 pm
Napisal/-a Spyker
Res je, vsekakor motor niso razvili za v samo en model. Sklepam da ga lahko sčasoma pričakujemo tudi v kakšnem drugem modelu (verjetno tudi Volkswagnov).

Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:59 pm
Napisal/-a esem
Na več straneh je bilo objavljeno, da naj bi šel najprej v A 8 (predvidoma 2008), nato šele v Q 7 (predvidoma 2010). Izhaja pa seveda iz motorja za zmagoviti R 10 (zmagal na 24 ur Le Mans-a in skoraj vse v American Le Mans seriji)

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:05 pm
Napisal/-a Tattoo-
Se mi zdi, da je tale motor direktna 'evolucija' dirkalnega motorja iz Audija R10, ki je letos zmagal na 24 ur Le Mansa!?

Hudo! 8)

EDIT: me je že esem prehitel...

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:09 pm
Napisal/-a INFINITI
To pa bo pečica pod haubo

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:27 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Hmm je možno da si dotični motor preselil tudi v R8?

Nekaj se je govorilo o testiranju gallarda, ki se je slišal kot dizel.

Motor?Fenomenalen.Ne vem sicer točno kaj bi ga rabu :lol: ,ampak je vseen en dosežek.Poglejte krivuljo navora. Pri 1000 obratih ima 500 Nm.

Zanima me kakšen menjalnik bo na voljo pri tem motorju?So razvili novega? Ali so šli k Buggatiju in sneli njihovega DSG...?

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:28 pm
Napisal/-a Asprex
Je kje podatek kolk bi naj to "požiralo"?

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:45 pm
Napisal/-a Tomcatter
Asprex je napisal/-a:Je kje podatek kolk bi naj to "požiralo"?


To tud mene zanima, sej to je bistvo dizla... dandanes tko al tko niti po nemčiji nemoreš konstantno držati več kot 200 km/h, in te postanek na bencinski odnese več cajta, kot kar si ga pridobiš kar greš 1min 10km/h hitreje kot ostali.

Nevem no, men se v glavnem ta motor zdi nesmiseln...razen če bo Jeremyu uspelo prevozit 1000km z enim tankom v Q7 :P

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:56 pm
Napisal/-a esem
Q 7
poraba (kombinirana ) naj bi bila 11,9 l, pospešek 5,5 s do 100, hitrost 250 km/h (limitirana), predstavljen bo že sedaj v Parizu, to glede letnice 2010 je verjetno izšlo iz špekulacij, ker bo motor ustrezal euro5 eko predpisom, ki stopijo v veljavo 2010. Imel bo 6-speed tiptronic.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 6:08 pm
Napisal/-a Tomcatter
Pol vem kam prvo v Parizu zavit :P

Objavljeno: Po sep 11, 2006 6:22 pm
Napisal/-a CERES
Smisel ali ne mislim, da bodo kupovali ta motor - avto 8) Pač kupovali ga bodo zaradi imidža :D Drugače se pa take mašine ne bi branil....bravo vag :)

Lp

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:11 pm
Napisal/-a Templar
Spyker je napisal/-a:Res je, vsekakor motor niso razvili za v samo en model. Sklepam da ga lahko sčasoma pričakujemo tudi v kakšnem drugem modelu (verjetno tudi Volkswagnov).


Edina VW ko sta sposobna požret tak motor sta Phaeton in Tuareg. Vse stalo bo po moje bolj na pol manjših motorjih.... Vprašanje če ga sploh spravijo v A6 :?:

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:11 pm
Napisal/-a Spyker
Tale motor se zna kljub dizelskemu značaju kar dobro prodajat v ZDA, dokler tja ne bo prišel kak ultra-high bencinc :) (zaenkrat je samo 4.2 FSI V 8) in V12 le nekaj pomeni čez lužo, zvok pa verjamem da je tud tak da se ga marsikater bencinc nebi branil, da ne omenjam sikajočih zvokov izpod dveh turbin na tko velikem dizlu. Še en plus je tovornjakarski navor, skor polovica ga je na voljo že pri prostem teku, torej od samega začetka avto grabi kot za stavo.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:14 pm
Napisal/-a Spyker
Templar je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:Res je, vsekakor motor niso razvili za v samo en model. Sklepam da ga lahko sčasoma pričakujemo tudi v kakšnem drugem modelu (verjetno tudi Volkswagnov).


Edina VW ko sta sposobna požret tak motor sta Phaeton in Tuareg. Vse stalo bo po moje bolj na pol manjših motorjih.... Vprašanje če ga sploh spravijo v A6 :?:


Sej sem rekel, da samo za v Q7 ga sigurno niso šli delat. Za v A6 pa sem prepričan da ne bo na voljo, tud zdajšnji orjaški 5.0 V10 TDI ni mogoče dobiti v šestici, kaj šele tega, to je rezervirano za največje hišne modele. No ja...pustimo se presenetit.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:19 pm
Napisal/-a DrMr
... mislim, da o tej D moči in vozilu vsi prisotni samo sanjarimo :D ...

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:20 pm
Napisal/-a Spyker
Na GCF strani piše da naj bi bila poraba le 11.9 l/100km :lol:

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:25 pm
Napisal/-a esem
Spyker je napisal/-a:Sej sem rekel, da samo za v Q7 ga sigurno niso šli delat. Za v A6 pa sem prepričan da ne bo na voljo, tud zdajšnji orjaški 5.0 V10 TDI ni mogoče dobiti v šestici, kaj šele tega, to je rezervirano za največje hišne modele. No ja...pustimo se presenetit.

In to je A 8, kar smo že prej povedali, tako kot tudi porabo.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 7:26 pm
Napisal/-a Spyker
Se opravičujem, porabo sem spregledal, glede modela kjer bo ta dizel še vgrajen pa vem da je bilo že napisano, jaz sem govoril o možnosti tega dvanajstvaljnika v modelu A6.

Objavljeno: Po sep 11, 2006 8:30 pm
Napisal/-a Templar
Spyker je napisal/-a:Na GCF strani piše da naj bi bila poraba le 11.9 l/100km :lol:


Ja že, ampak samo pod pogojem, če je merjeno v prostem teku motorja, avto pa pada iz črnokalskega viadukta. Za tistih 90m je ziher taka poraba :P

Objavljeno: Po sep 11, 2006 8:40 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Če se že pogovarjate o A6, potem bi pa lahko dodali na VW strani k Touaregu in Phaetonu še Passata. Passat in A6 sta premajhna avtomobila za takšne tavornjakarske motorje. Bo pa ta motor, če bo v Q7 100% potem tudi v Touaregu. Tudi Phaeton ga dobi, če ga dobi A8.