Stran 1 od 3
Civic Type R-Novosti
Objavljeno: Če sep 14, 2006 2:37 pm
Napisal/-a Sokol
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=15045
Motor ostaja isti.Čeprav je na njem nekaj sprememb kot so nova balansirna gred drive by vire cotrola gasa VTEC variable valve timing in VTC spremenljiva sesalna cev .VTEC se aktivira sedaj pri 5200 rpm maksimalna moč pa je pri 8000 rpm.Pri hondi pravijo da bo imel avna na volju več uporabnega novora.
Več si preberite na dodanem linku.
LP
Objavljeno: Če sep 14, 2006 3:52 pm
Napisal/-a esem
naj bi imel malenkost večjo moč, s krajšimi prestavnimi razmerji so kljub večji teži ohranili enake pospeške, končna ista
"The Type-R's 2.0-liter i-VTEC engine has been reworked to improve useable torque through lowering the point at which the high-lift, long duration valve timing kicks in to 5,200 rpm. There's now also an indicator light to the right of the speedo to indicate when i-VTEC has taken over at 5,200 rpm. The 2.0-liter receives a small increase in power up to 201 PS (about 198 hp)."
na linku so iste fotke s klikom nanje povečane čez stran
http://www.autoblog.com/2006/09/13/hond ... in-europe/
na tem pa še 16 celostranskih (nekatere iste kot prej)
http://www.autoblog.com/2006/09/14/redh ... pe-r-pics/

Objavljeno: Če sep 14, 2006 4:27 pm
Napisal/-a LudiLimun
Tale je pa adijo.
pr type-R vsaj zadek nekak še zgleda, medtem k pr navadnih verzijah men nikakor ne potegne. da ne bo pomote, o tem avtu imam odlično mnenje, sam zadek (ne glede na to kakšne barve je avto) zgleda pr vseh enak. pomoje ker je preveč steklenih površin.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 4:31 pm
Napisal/-a speedfight
Še kar lepa Honda, mogoče bi se lahko pri motorju nekoliko bolj potrudili

Objavljeno: Če sep 14, 2006 6:40 pm
Napisal/-a Escalade
LudiLimun je napisal/-a:Tale je pa adijo.
pr type-R vsaj zadek nekak še zgleda, medtem k pr navadnih verzijah men nikakor ne potegne. da ne bo pomote, o tem avtu imam odlično mnenje, sam zadek (ne glede na to kakšne barve je avto) zgleda pr vseh enak. pomoje ker je preveč steklenih površin.
s tem se pa res strinjam, avto mi je zelo vsec, ampak zadek res ne potegne, pri type-r seriji velik leps pride, mogoce zato k je mal nizji. men se zdi da je zadek nekoliko prevec v zraku
Objavljeno: Če sep 14, 2006 6:52 pm
Napisal/-a milankregar
To je že skoraj nepremičnina, glede na evropsko ponudbo Opla, VWja, Forda, Renoja, ...
Objavljeno: Če sep 14, 2006 7:09 pm
Napisal/-a esem
milankregar je napisal/-a:To je že skoraj nepremičnina, glede na evropsko ponudbo Opla, VWja, Forda, Renoja, ...
Ne vem, a se samo delaš nevednega, si to res ali pa samo provociraš? Povej, kateri od teh razen (manšega) clliota ima ob primerljivi moči take pospeške. Golf je kot krava proti temu, morajo mu za približno iste pospeške nabit pol večji motor ali dodat turbo. Kateri od ostalih športnikov se vrti preko 8000 vrtljajev? Glede na kompaktnost, težo in izkušnjo prejšnjih R verzij bo tudi vodljivost gotovo boljša od večine. Type-R ima že v osnovi vse za pravega HH.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 7:22 pm
Napisal/-a milankregar
esem je napisal/-a:milankregar je napisal/-a:To je že skoraj nepremičnina, glede na evropsko ponudbo Opla, VWja, Forda, Renoja, ...
Ne vem, a se samo delaš nevednega, si to res ali pa samo provociraš? Povej, kateri od teh razen (manšega) clliota ima ob primerljivi moči take pospeške. Golf je kot krava proti temu, morajo mu za približno iste pospeške nabit pol večji motor ali dodat turbo. Kateri od ostalih športnikov se vrti preko 8000 vrtljajev? Glede na kompaktnost, težo in izkušnjo prejšnjih R verzij bo tudi vodljivost gotovo boljša od večine. Type-R ima že v osnovi vse za pravega HH.
Malo kateri HH ima sploh primerljivo moč. Večina ima veliko bolj okrepljeno konjenico. Sramota za Hondo, ki je včasih bila sinonim za športnost, danes pa bolj penzioniste razveseljujejo, kaj močnejšega pa niso sposobni razviti.

Objavljeno: Če sep 14, 2006 7:23 pm
Napisal/-a Sokol
No tukaj se strinjam z esem-om!Mislim da ne rabimo biti razočarani zaradi tega ker honda ni dvignila max moči.Treba se je zavedat da je pravtako pomembna krivulja oz ploščina pod krivuljo in v tem primeru je vsekakor večja kar pa pripomore k prožnosti motorja in posledično tudi bolj uglajeni vožni.Po specifikacijah pa je avto prekleto hiter in to mu ne moremu očitat.Res je da motor po prožnosti ne moremo primerjat z turbo motorji kar mislim da tudi ni fer.Nenazadnje ima ta motor tudi nekaj prednosti pred turbo motorji.(večja odzivnost, zvok o katerem lahko turbo motorji samo sanjajo in voljo do vrtenja)
LP
Objavljeno: Če sep 14, 2006 8:03 pm
Napisal/-a LudiLimun
Voljo do vrtenja, JEAH MAN, to je honda. Jst mislm da so obrati bl zaščitni znak honde, kukr pa načupana mašina. Slednje lohk nardi usak, pa še turbine rabjo zravn.
Kar se pa motorja tiče, sm mnenja da je čist dovolj. Zato pa je honda za ljubitelje, ne pa da jo boš kupu, pa se pred svojimi kolegi z brutalnim nemcem d*kaš.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:06 pm
Napisal/-a Templar
Zdaj nočem tu omenjat spet Top geara samo dajte se spomnit tisti ki ste gledali 6 del aktualne sezone ko gre za primerjavo Mondeota ST220, Mazde 6 MPS in Vectre VXR. Kljub temu da ima Vectra turbiran V6 in da je sicer bila hitra v ravni liniji zaradi motorja je zaradi tega kako je avto neuporaben v ovinkih izgubljal na vlko in bil na stezi zadnji.
Mazaj k Civicu:
Iz tega sledi da je bedarija če devaš noter ne vem kakšne turbine in ne vem kaj še vse če avto tega ne spravi na cesto. Poleg vsega pa je Honda že v startu od vseh najnižja(mali frontalni upor) z najnižjim težiščem. Golf je še vedno Golf in Astra še vedno Astra samo da ima mogoče malo nižje podvozje in nek reaktor ki se bolj vozi zraven za okras.
Po moje je tudi še vedno zakon da narediš atmosferski mlinček kot pa limanje turbin in ne vem kaj še vse.
Honda je po moje spet nazaj na prestolu HH. Bravo! Ko bi le tako prednjo masko imel tudi "civilni" model. Ker je po moje obupno tisto z steklom pa špegli...
Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:30 pm
Napisal/-a ShowDown
Očitno še nekateri niste vozili bencinca s turbino. No turbo, no fun.

Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:40 pm
Napisal/-a bass
Tale civic bo pometel s konkurenco tako kot prejšnji in nič drugače. Edina konkurenca po voznih lastnostih je za moje pojme HH focus in pa AR147gta.
Opel ima preveč moči in podkrmari kot tanker, golf je pa .... golf - povprečen avto, pa ima lahko nevemker menjalnik, še vedno bo golf.
Zanimiva bi bila HH mazda 3, če sploh pride k nam.
Najboljši motor izmed vseh HH-jev imata sigurno civic in 147.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 10:37 pm
Napisal/-a Templar
bass je napisal/-a:Tale civic bo pometel s konkurenco tako kot prejšnji in nič drugače. Edina konkurenca po voznih lastnostih je za moje pojme HH focus in pa AR147gta.
Opel ima preveč moči in podkrmari kot tanker, golf je pa .... golf - povprečen avto, pa ima lahko nevemker menjalnik, še vedno bo golf.
Zanimiva bi bila HH mazda 3, če sploh pride k nam.
Najboljši motor izmed vseh HH-jev imata sigurno civic in 147.
Kot si rekel Golf je Golf pa če dajo gor tono plastike GTI značk in ne vem še česa je to še vedno papamobil.
MAzda 3 MPS pride baje v kratkem s 260KM in bo verjetno še malo našpanana turbo 2.4 mašina iz Mazde 6 MPS. Če bo imela 4X4 kot večja sestra ne vem bi pa bilo škoda če nebi ker vlka MPS rula ravno zaradi tega, trojka pa je premajhna da bi lahko samo na sprednjem kolesnem paru kaj posebnega delala s tako štalo.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 10:38 pm
Napisal/-a Blinder
Manj konjev - vecja prodaja. Kaj ni tako?
Objavljeno: Če sep 14, 2006 11:07 pm
Napisal/-a Symon
Templar je napisal/-a:Če bo imela 4X4 kot večja sestra ne vem bi pa bilo škoda če nebi ker vlka MPS rula ravno zaradi tega, trojka pa je premajhna da bi lahko samo na sprednjem kolesnem paru kaj posebnega delala s tako štalo.
Menda bo imela FWD.

Žlahta s Fordom Focusom dela svoje.

Nekje sem prebral zakaj za vraga ljudje kupujejo Focusa, če imajo pa na isti osnovi Mazdo 3, več kvalitete in nasplošno boljša je... Ah ja...
Nazaj k temi. Ziher bo spet kreg turbo vs NA...

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 8:13 am
Napisal/-a INFINITI
Preden bo res nek kreg, ki bo rezultiral z zaklepanjem: VSAK IMA SVOJ OKUS.
Eden ima rad vrtljaje in odzivnost; drugi polno opremljeni avto z prisilnim poljenjem, tretji veliko kubaturo. Ne drekajte sem ter tja kaj je boljše - ker najboljše je tisto kar tebi osebno paše. Enemu dol visi za tistih sekudo dve na dirkališču in ima raje luksuz, drug si bo pa nogo odrezal da bo hitrejši. Dosti o temu; naslov je Honda Type-r in razglabljajte o njej.

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 9:56 am
Napisal/-a rok46
vsi primerjate z astro in GTI-jem...kje je pa megan RS? ko je pojedu obedva? bomo vidl kako se bo odrezala na ponovnem testu HH...vrti se že vrti,sej je honda,potem lahko pa tud poraboi pričakuješ precej večjo kot pri konkurentih...
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 10:25 am
Napisal/-a Mojster Miha
Bistvo sprememb je v "karakterju" motrja - spremenjen in prilagojen je novemu imidžu CIVIC-a, ki je v tej generaciji drugačne sorte kot v predhodnici.
Sicer pa samo največji Kekci dvomijo v zmogljivosti in lastnosti HONDE - posebno takše z oznako TYPE R.
Predvsem pa ne jo primerjat s konkurečnimi "GTI" (oz OPC, RS ... in kakorkorli se že imenujejo), ker je to po lastnostih bistveno ali vsaj dovolj drugačen drugačen avto.
V bistvu pa kregarija, ki se tu razvija potrjuje preko splošnega mnenja dejstvo, da se lastniki takšnih vozil (v praksi velikokrat "potrjeno") delijo v dve skupini
- v prvi so kupci, ki kupijo avto na tak način, da so zmogljivosti + pripadajoče lastnosti njemu všeč, predvsem pa jih bo znal v polni meri izkoristit
- v drugi so kupci, ki kupujejo po "znački", imidžu, obliki, količini dodatkov in razne plastike na vozilu ... in ostalih lastnostih - zmogljivosti in pripadajoče lastnosti pa ostajajo v večini primerov neizkoriščene
Zame je največja bedarija kupovat takšen avto in ga potem uporabljat za "šminko". Za takšne primere je po mojem prepriačnju bolje kupti "osnovni" agregat (bencin ali dizel z dobrimi 70 kW) in nanj "zmetat" vso manjkajočo plastiko, plastiča ...
LP
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 10:44 am
Napisal/-a simply
Kdaj bodo kakšni testi?