Stran 1 od 3

Mitsuoka: Orochi, Galue 204 etc

Objavljeno: Sr okt 04, 2006 12:32 am
Napisal/-a esem
Še en Mitsu - tokrat Mitsuoka.

Orochi (osemglava kača iz japonske folklore - zato tudi Kabuki na predstavitvi!) je sedaj dokončan in predstavljen v produkcijski verziji. Koncept je bil zunaj že davnega 2001, avto je sicer ekskluziven (v naslednjih 4 letih jih bodo naredili 400) in eksotičen po dizajnu, ni pa superšportnik, kar je sicer sedaj že kar navada.


Carview je napisal/-a:The 3.3L V6 mounted aft of the passenger compartment is Toyota's well-known 3MZ-FE, which sees duty in the Camry, Solara, Sienna, Highlander, and Lexus RX (hybrid and standard versions). It makes around 230 horsepower and is connected to a Toyota 5-speed automatic. The decision was made to place efficiency and ease of use ahead of high performance.

Speaking of performance, no numbers were released along with the technical specifications, but don't expect anything earth-shattering. The car's average power, combined with a weight of approximately 3,400 pounds (around 100 less than a Solara), is not a recipe for big-time track numbers. In Japan, though, exclusivity seems to trump all, and that's a commodity the Orichi has in abundance. So what if it has just 230 horsepower? In Japan, arriving anywhere in one of these will bestow instant superstar status upon the driver.

400 Orochis will be built over the next four years, each costing ¥10,500,000 (around $89,000 USD). Orders can be placed beginning today with the first deliveries taking place in January 2007.

[Source: Carview (translated)]





Slika
Slika

nekaj iz njihove zgodovine (sori, ker ne razumem japanski lenguić)
Slika


SlikaSlika
SlikaSlika


Še osnovni tehnični podatki

Technical Specifications:

Total length / Width / Total height = 4560mm / 2035mm / 1180mm
Wheelbase: 2600mm
Ground Clearance: 130mm
Vehicle weight: 1580kg
Passengers: 2
Engine: 3.3L V6DOHC (Toyota 3MZ-FE)
Max output: 233ps (172kW) at 5600rpm
Max torque: 33.4kg-m (328Nm) at 4400rpm
Fuel capacity: 60 liters (unleaded premium)
Transmission: 5-speed AT (Toyota)
Drive system: Mid-engine/rear drive
Suspension: front and rear double wishbone
Tires: Front: 245/45ZR18, Rear: 285/40ZR18
Body: hand made FRP make body
Door: side impact door with built-in steel beams
Chassis: handmade steel space frame

Equipment:
Low-beam side HID, motorized door mirror, airbags, automatic A/C, the Panasonic HDD Navigation, power windows, immobilizer, and full leather interior all standard


tako je zgledal koncept 2001

SlikaSlika


tako pa je zgledal koncept 2005

SlikaSlika


za resne dodajam še (free!??) telefon

* [orochi] private free dial 0120-676-244
* [orochi] private home page www.mitsuoka-orochi.com/

Objavljeno: Sr okt 04, 2006 5:56 am
Napisal/-a ThugBoy
ma men je spredi ful hecn, zgleda ko da se smeje :D

Objavljeno: Sr okt 04, 2006 7:17 am
Napisal/-a zupi13
ThugBoy je napisal/-a:ma men je spredi ful hecn, zgleda ko da se smeje :D


saj bi ga verjetn sam od uzadi za trenutek vidu..... :P
zanimivi karoserijski detajli. kot bi bil kak morski pes z bojnimi ranami...

Objavljeno: Sr okt 04, 2006 8:44 am
Napisal/-a sandek
japonski slr :bow :bow

Objavljeno: Sr okt 04, 2006 8:56 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Men zgledaker fajn! Ni tak da bi zgledal kov vsi ostali, ki so si skoraj podobni! ;)

Objavljeno: Pe okt 06, 2006 6:55 pm
Napisal/-a martin_krpan
89.000 USD za avto z 230 KM.
:roll: :ue :nae

Objavljeno: Pe okt 06, 2006 10:08 pm
Napisal/-a INFINITI
Mitsuoka: naredi HARAKIRI in nehaj sramotit japonsko avtomobilsko industrijo!!! You ugly f*** ;)

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 2:33 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
:D
sploh neveš kaj bi lohk napisov
men je bedn

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 3:39 pm
Napisal/-a tha_man
Spredaj zgleda kot sploščena multipla :vc

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 3:52 pm
Napisal/-a Coleman
To je neka mešanica med CLR MERDO(luči), avto ob strani podoben Saleen S7, odzadi je kot Ferrari Enzo, sprednja maska je pa podobna mogoče Maseratiju :D

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 3:53 pm
Napisal/-a dunker
Tud men je grd. :D Pa odločno pretežak za svojo podhranjeno konjušnico ... :D

Za primer: Brera ima nekako podobno razmerje med močjo in težo, pa baje ni nič kaj poskočna ... ampak za razliko od tele spake je vsaj prelepa na pogled in mnogo cenejša. ;)

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 3:56 pm
Napisal/-a eentox
Poleg Multiple najgrši avto kar sem jih videl :P

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 4:53 pm
Napisal/-a esem
Saj avto ni namenjen evropskemu trgu.
Ekskluzivnost prinaša tudi visoko ceno (in obratno), motor ni nikoli bil nujen za ekskluzivnost (čeprav lahko temu močno pripomore). Tisti, ki hoče dirkat, ga bo pač stunal, pa je. Za kaj takega je vsekakor dobra osnova.
Mislim, da je za japonski trg dizajn nekaterim zelo posrečen - gotovo je tam dosti takih, ki jim ni všeč kot tudi dosti takih, ki jim je zelo všeč - po moje več kot prvih. To se lahko sklepa že po tem, da je proizvodni avto praktično nespremenjen glede na koncept pred petimi leti, kar kaže, da so ga fani tam odlično sprejeli in ga torej želijo takega, kot je. Morda bi se debata iz povdarjanja, kako grd je, raje razvila v primerjavo različnosti okusov.
Če pa je kje na forumu kdo, ki obvlada japonsko, naj prosim malo prečekira odziv na njihovih forumih in nam to v par besedah posreduje, če se mu da. Hvala

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 8:22 pm
Napisal/-a tha_man
Meni sicer ni grd, po svoje je simpatičen, tako kot Multipla. Problem je le, da simpatičnost ni ravno vrlina, ki jo iščem pri športnih avtih :roll:

Ekskluziven bo definitivno, in poglede bo tudi privabljal. Če bodo to pogledi občudovanja, al bo povzročil salve smeha, je pa odvisno od publike.

Objavljeno: Ne okt 08, 2006 8:57 pm
Napisal/-a kljukec
kakšne pa ma tale stvor pospeške pa končno?
gor pr karakteristikah ni al sm pa spregledal :oops:
lp

Objavljeno: Če dec 07, 2006 1:53 pm
Napisal/-a esem
Avto dobiva nagrade na Japonskem - toliko o različnosti okusov itd

Slika
Slika


Sicer pa delajo predvsem priredbe (še prej pa replike) klasičnih angleških avtov, kot npr.:

Slika
Slika

Če hoče kdo pogledat ostale modele iz prodajne palete, jih najde tu:
http://www.mitsuoka-motor.com/english/lineup/index.html

Zdaj so začeli prodajati K-4 - mini mestni avto (2,5 X 1,3 m) z Nissanovim zračno hlajenim 50 ccm motorjem, ki rabi 3 l /100 km. Avto ima avt. sekv. menjalnik, gre 50 km/h tehta 180 kg in stane na Japonskem skoraj naših 5000 eu. Seveda, če ga kupite v paketu (z natančnimi navodili) in ga v treh dneh sestavite. Avto je tudi prestal japonske varnostne teste (verjetno prilagojene velikosti?),


Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Če apr 12, 2007 6:03 pm
Napisal/-a martin_krpan
Najnovejši model tovarne - Galue Convertible tokrat ne temelji na Japoncih, ampak na... mislim, da fotografije povejo dovolj ;)

Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.mitsuoka-motor.com/lineup/ga ... index.html

Objavljeno: Če apr 12, 2007 6:16 pm
Napisal/-a INFINITI
Hehe a to so mustanga sunl al kaj - ojej kake gljive ludare jejo njihovi dizajnerji :lol:

Objavljeno: Če apr 12, 2007 6:18 pm
Napisal/-a Jorgi
Kva pa je to za en spak ... Slika

Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:17 pm
Napisal/-a menjekul
zgleda, da ima tudi japonska svojega "TVR"-a ... "poseben" za "poznavalce in ljubitelje" :lol:

sprednji del tega belega (ob katerem stoji ona maškara) spominja na morskega psa kladivarja :D