Stran 1 od 2

BMW 7 Hydrogen

Objavljeno: Po okt 09, 2006 1:08 pm
Napisal/-a GEISTERFAHRER
Tako, pa je šlo v serijo vozilo z alternativnim gorivom na vodik! BMW je v serijo poslal predelan model 7, ki lahko zraven bencina, v posebno vakumsko komoro, tanka vodik ohlajen na -253°C! Stranski produkt izgorevnaje je voda!
V Nemčiji imajo zaenkrat samo tri bencinke pumpe, kjer točijo vodik in sicer dve se nahajata v Berlinu, tretja pa v Münchnu!
Zdaj boš lahko zadaj, namesto auspuha, namontiral kar armalovo armaturo! :P

http://www.autobloggreen.com/2006/09/12 ... ydrogen-7/
_________________

Objavljeno: Po okt 09, 2006 1:16 pm
Napisal/-a Mad
...Leta 97 je BMW naredil isto z BMW serije 5 ... mogoče pa se vseeno ne splača glede na odziv ? L.p. Mad

Objavljeno: Po okt 09, 2006 2:07 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
To so se že s prejšnjo sedmico tako igrali. Niti prejšnja niti ta pa ne gresta v serijsko proizvodnjo. Proizvodnja za izbrane. To ne pomaga nikomur.

Objavljeno: Po okt 09, 2006 2:18 pm
Napisal/-a esem
To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.

Objavljeno: Sr okt 11, 2006 2:04 pm
Napisal/-a esem
Moram dopolniti prejšnji post. Revija Popular Mechanics je eno od treh "eko" nagrad za preboje v avtomobilizmu dodelila Ge-ju za dosežke v razvoju pridobivanja vodika - pocenitev elektrolize. več v angl:

It's in technologies like GE's low-cost electrolyzer that the automakers must be setting their highest hopes. The system, which will likely be christened with a catchy, techy name soon, used a high-tech plastic called Noryl to produce a kilogram of hydrogen for about $3 instead of the $6 or $8 it currently costs. The system's lead engineer, Richard Bourgeois, sees a time when hydrogen filling stations won't need a fuel delivery. They'll just make their own fuel.

Objavljeno: Sr okt 11, 2006 2:34 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
Vseeno mislm da bo tale zadeva na vodik bolši izhod kot karkol električnega!!

Sm slišu, da se vsaj zvok motorja kokr tolk ohrani za razliko od nemih električarjev, kjerih ne bom nikol prenašu!

Objavljeno: Sr okt 11, 2006 2:41 pm
Napisal/-a esem
BMW Motorsport je napisal/-a:Vseeno mislm da bo tale zadeva na vodik bolši izhod kot karkol električnega!!

Sm slišu, da se vsaj zvok motorja kokr tolk ohrani za razliko od nemih električarjev, kjerih ne bom nikol prenašu!

govoriš o ekoloških, energetskih ali zvočnih problemih človeštva?

Objavljeno: Sr okt 11, 2006 6:04 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
Predvsem o slednjem, ostalo dvoje me nikoli niti zanimal ni, tako da mi je vseeno za tista dva problemčka. ;)

Objavljeno: Sr okt 11, 2006 6:57 pm
Napisal/-a Doc_
BMW Motorsport je napisal/-a:Predvsem o slednjem, ostalo dvoje me nikoli niti zanimal ni, tako da mi je vseeno za tista dva problemčka. ;)


Si mogoče američan :?: :lol: :P

Objavljeno: Če okt 12, 2006 8:18 am
Napisal/-a HeP][MeN
Mogoče bo še enkrat premislu, ko bo na stara leta hodu z gasmasko okol :P

Objavljeno: Če okt 12, 2006 8:29 am
Napisal/-a Bor
A ni avto na vodik ubistvu avto na elektriko. Z vodikovimi gorilnimi celicami ( al kakor temu že rečemo) pa pridobiva elektriko. Če je temu tako potem bi pa lohk mal kombinirali ACU+vodik+ regeneracija ob bremzanju in imaš dosti večji dosgeg. Vrejtno je zaenkat edini problem velikost in teža vse te opreme.

Objavljeno: Če okt 12, 2006 9:38 am
Napisal/-a dobek
nope, vodik gre v zgorevalno komoro. testira tudi mazda z wankli, ki so baje bolj primerni, kot klasicni ottovi motorji


edit:
je pa ta bmw dalec od serijskega (pravzaprav je tretji projekt na to temo, zacelo se je s prejsnjo 7ico, nadaljevalo pa s prototipom). se za novinarje so imeli zraven voznika, ki ni nikogar spustil za volan...

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 3:01 am
Napisal/-a esem

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 12:52 pm
Napisal/-a Zinik
esem je napisal/-a:To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.


Jst se ne strinjam s tabo. Ravnokar si v nic dal dosedanje in prihodnje napore veliko znanstvenikov. Na podlagi kaksnega vira?

Vodika je v vesolju neskoncno, izkoristki gorivne celice so teoreticno vecji od kateregakoli pogona danes in to brez emisij. Res škart ja.

Mislim da je edini problem gorivne celice ravno naftni lobi. (je predraga in premalo razvita, le zakaj??? Tudi vodika ne moremo bolj cisto pridelovati... le zakaj? Ker se ne splaca ... To da se pa ne splaca je pa problem ene druge debate.)

PS: Bor, strinjam se s tabo.

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:02 pm
Napisal/-a Zinik
dobek je napisal/-a:nope, vodik gre v zgorevalno komoro. testira tudi mazda z wankli, ki so baje bolj primerni, kot klasicni ottovi motorji


edit:
je pa ta bmw dalec od serijskega (pravzaprav je tretji projekt na to temo, zacelo se je s prejsnjo 7ico, nadaljevalo pa s prototipom). se za novinarje so imeli zraven voznika, ki ni nikogar spustil za volan...


????
pomoje si ti nekaj zamesal...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cells

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:04 pm
Napisal/-a esem
Zinik je napisal/-a:
esem je napisal/-a:To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.


Jst se ne strinjam s tabo. Ravnokar si v nic dal dosedanje in prihodnje napore veliko znanstvenikov. Na podlagi kaksnega vira?

Vodika je v vesolju neskoncno, izkoristki gorivne celice so teoreticno vecji od kateregakoli pogona danes in to brez emisij. Res škart ja.

Mislim da je edini problem gorivne celice ravno naftni lobi. (je predraga in premalo razvita, le zakaj??? )

Če te prav razumem, kaniš pridobivat vodik iz vesolja? :evil:
BMW 7 nima gorivnih celic, ima batni motor, če bi izvolil kaj malega prebrati s teh linkov, ki so v temi objavljeni, bi videl, da ima sedmica s skoraj isto količino vodika kot bencina tudi skoraj pol manjši doseg - torej je konkretno izkoristek tu še precej nižji kot pri benc motorju (ne vem natančno, ker se ne spomnem energijske vrednosti vodika).
Kaj je torej škart in kdo koga daje v nič s tvojim kratkim postom? lp

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:08 pm
Napisal/-a Zinik
Pardon nisem vedel da se ne pogovarjamo o "pravi" gorivni celici. Oprostite moji posti so irelevantni.

To da je vodika neskoncno v vesolju sm napisal ker bi bil to lahko pogon prihodnosti katerega goriva je v mediju v katerem obstajamo neskoncno. Nic drugega. Nisem reku da ga lahko pridobivamo kako drugace kot na zelo nerazvit nacin in ob tem porabimo ogromno energije in onesnazujemo okolje. Ampak tako je za zdaj. Pa jst ne KANIM nicesar drugega kot podpirati kakrsnekoli raziskave v tej smeri. Ti ocitno podpiras druge ideje.

PS: oprosti, rekel si da v vodiku ni prihodnost. Ti se tudi bol natancno izrazaj pol. ;)

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:31 pm
Napisal/-a esem
Trenutno se zdijo najboljša varianta gorivne celice za proizvodnjo elektrike (stop & go, regeneracija itd). Na kaj bodo pa gorivne delale, je pa še odprto vprašanje. Vodik se zdi zaradi problemov shranjevanja, distribucije in predvsenm pridobivanja, za kar je potrebna precej velika količina energije, omejena, zasilna, začasna rešitev. Se pa na problemu pridobivanja masovno raziskuje. To vsekakor podpiram. Povdarjam samo, da takle BMW 7 ni drugega kot promocija, čeprav v čakanju na kaj boljšega. Nekaterim je to celo pesek v oči.

Ravnokar sem videl, da je mlad hrvatski znanstvenij izumil prenos elektrike po zraku. Dvomim, da je uporabno za večje moči, bomo videli. Če je sploh kaj na tem?
lp

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Zinik
To naj bi izumil ze tesla... :shock:

Bomo videli. :twisted:

PS: Ko zacnemo stepat fuzijske elektrarne po svetu, se zacnemo brigat za nasa zivljenja direktno in ne prek papirne oblike, energija ne bo vec tak problem.

Objavljeno: Sr nov 15, 2006 1:39 pm
Napisal/-a esem
Zinik je napisal/-a:To naj bi izumil ze tesla... :shock:

Bomo videli. :twisted:

PS: Ko zacnemo stepat ITR-e po svetu, se zacnemo brigat za nasa zivljenja direktno in ne prek papirne oblike, energija ne bo vec tak problem.

Tesla je to hotel, tudi če mu je kaj uspelo, so to učinkovito skrili.
Kaj je ITR - morda "Beam me up, Scotty"?