Stran 1 od 2

2006 Fiat Scudo, Citroën Jumpy in Peugeot Expert

Objavljeno: To nov 07, 2006 2:29 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Precej presenetljiva novica je prišla iz Francije, kjer so v tovarni Sevel Nord predstavil novo genercijo lahkih dostavnikov Scudo, Jumpy in Expert:

Slika

LP,
Martin

Objavljeno: To nov 07, 2006 3:12 pm
Napisal/-a gold hamster
Sj so skor isti :)

Objavljeno: To nov 07, 2006 4:25 pm
Napisal/-a IcEm4n
matr, jih bo skor težko ločevat od Boxerja/Jumperja/Ducatota. Pa sploh ne zgledajo slabo.

Objavljeno: To nov 07, 2006 4:27 pm
Napisal/-a Tomcatter
A ena izmed opcij je izbira značke :?:
Mislm kaj ma recimo fiat od tega če bo večina kupila peugeota, dnara je pa on glih tolko not vložu?

Objavljeno: To nov 07, 2006 5:23 pm
Napisal/-a lublancan
Tomcatter je napisal/-a:A ena izmed opcij je izbira značke :?:
Mislm kaj ma recimo fiat od tega če bo večina kupila peugeota, dnara je pa on glih tolko not vložu?


sej se tud fiate kupuje, recimo ducatov je ogromn
sama prodaja je pa odvisna od iznajdlivosti prodajalcev, tisti, ki da največji popust oz. ima nižjo ceno zmaga...

verjetn pa ni razlika samo v značkah, čeprou je namen da so čimbolj podobni, ker to znižuje proizvodne stroške...
ducato ima recimo poleg standardnih PSA motorjev še FIATovega...

Objavljeno: To nov 07, 2006 5:55 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
2,8 JTD/HDi je Fiatov, a se uporablja v vseh treh. 2,0 in 2,2 sta francoska.

Razlika je zgolj in samo v značkah.

Objavljeno: To nov 07, 2006 6:53 pm
Napisal/-a simply
Novi Ducatoti nimajo več, 2.8JTD motorja.

V kombijih je nov motor 3.0 JTD ( cca 157KM ).

Objavljeno: To nov 07, 2006 10:55 pm
Napisal/-a esem
Xandrej je napisal/-a:http://www.citroen-tuning-slo.com/forum ... .php?t=580

Jean-Martin Folz, predsednik PSA Peugeot Citroën in Sergio Marchionne, izvršni predstavnik Fiata, sta 7. novembra v podjetju Sevel Nord javnosti razkrila novo družino kompaktnih furgonov.
Nova vozila, ki bodo v prodaji od sredine januarja 2007 dalje, so nasledniki vozil Peugeot Expert, Citroën Jumpy in Fiat Scudo, po katerih se tudi imenujejo.
Novi kompaktni furgon se ponaša s široko paleto prostornih karoserij (5 do 7 m3) in večjo nosilnostjo (1000 in 1200 kg). Ta raznolikost ponuja strokovnjakom pravilni odgovor na posebne potrebe njihovih poklicev.
Poleg tega sta obe skupini razširili svojo ponudbo tudi z novimi ponudbami v svetu osebnih vozil. Ponudba, imenovana kombi, se nanaša na vozilo «ludospace» (kompaktno vozilo za prosti čas) zelo velikega formata, ki lahko služi za prevoz do 9 oseb.
Proizvodnja kompaktnih furgonov se nahaja v mestu Valenciennes, v tovarni Sevel Nord in je skupna za obe skupini. V njej je zaposlenih skoraj 4400 oseb. V industrijskem obratu, ki ga vodi in upravlja PSA Peugeot Citroën, sestavljajo tudi enoprostorska vozila višje stopnje opremljenosti znamk Peugeot, Citroën, Fiat in Lancia.
Industrijska investicija v proizvodnjo novih kompaktnih furgonov in kombijev se dviga na 440 milijonov evrov. Kapaciteta trenutne proizvodnje je 130 000 enot letno v 3 izmenah.
Modernizacija proizvodnih obratov, preureditev logistike in boljša ergonomija delovnih mest so bile glavne prednosti pri soočanju z raznolikostjo vozil, izdelanih na tem mestu. Z enoprostorskimi vozili višje stopnje opremljenosti, združuje Sevel Nord na eni sami liniji nove kompaktne furgone in kombije z različnimi karoserijami, ki imajo do 14 različnih oblik karoserije.


Z začetkom v letu 1995, je bilo v prejšnji generaciji vozil Peugeot Expert/Citroën Jumpy/Fiat Scudo v tovarni Sevel Nord v mestu Valenciennes narejenih približno milijon enot. Ta vozila, neznana na področju ugodja v vožnji pri gospodarskih vozilih, izhajajo iz odličnega razcveta v razredu vozil kompaktnih furgonov v Evropi.


Po prerojenih velikih skupnih furgonih (Citroën Jumper, Peugeot Boxer,Fiat Ducato), ki so bili razkriti maja lanskega leta, obe skupini z novo ponudbo nadaljujeta pomlajevanje svojega izbora gospodarskih vozil.
Naslednja stopnja napada se bo zgodila leta 2008, ko bo na trg prišel mali furgon, ki ga bodo izdelovali v Turčiji pod nadzorom Tofasa.

vir: 007 ;)

Objavljeno: Sr nov 08, 2006 2:44 pm
Napisal/-a esem
SlikaSlika
SlikaSlika

Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:00 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Notranjost je ponovno 100% Fiat kot že od C25/Ducato/J5.

Ogromen avto je tole, po mojem res ne more biti dosti manjši od prvega Vitota.

Objavljeno: Po nov 13, 2006 3:46 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Varianta s sedeži bo ogromen enoprostorec za manj denarja kot C8:

Slika

LP,
Joie

Objavljeno: Po nov 13, 2006 3:55 pm
Napisal/-a maniaxxx
sam so pa grdi :roll: ..ta novi ducato and company pa zgleda odspredaj sirok k avtobus k ma tako linijo :?

Objavljeno: Po nov 13, 2006 5:41 pm
Napisal/-a martin_krpan
Peugeot je tudi predstavil potniško različico Experta pod imenom Tepee. Avto se navzven razlikuje po odbojačih in vzratnih ogledalih v barvi karoserije in izgleda veliko bolje od osnovne različice.
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: To nov 14, 2006 9:31 am
Napisal/-a *speedy*
ja lepi so :D kašni pa bodo motorji

Objavljeno: Sr nov 22, 2006 5:54 pm
Napisal/-a martin_krpan
Še Scudo:
Slika
Slika
Slika
Slika

motorji: 1.6 multijet 90KM ter 2.0 multijet s 120 in 140 konjički.

Objavljeno: Sr nov 22, 2006 10:27 pm
Napisal/-a IcEm4n
škoda edin, da zadi mal preveč škatlasto delujejo, drgač so pa lepi

Objavljeno: Ne apr 01, 2007 2:18 am
Napisal/-a esem
Fiat je predstavil Scudo B2B z bogato opremo

Slika

Objavljeno: Ne apr 01, 2007 8:08 am
Napisal/-a Mži
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Ne apr 01, 2007 8:44 am
Napisal/-a michelin
z moje strani so vsi lepi še posebno Scudo bi se kr uzadi vozu in gledu tv :D

Objavljeno: Ne apr 01, 2007 6:20 pm
Napisal/-a di.nejcis
IcEm4n je napisal/-a:škoda edin, da zadi mal preveč škatlasto delujejo, drgač so pa lepi


poanta v škatlastem zadku je v tem, da pri sratejših verzijah (katero ducatota vozim jst) ni bil tako škatlast zadek...tu pa nastane problem. Ko naložiš 4 palete, ki so visoke 170cm, se vrata ne zaprejo :shock: :shock: :shock: :shock: ket ni škatlast! podna je dovol, zgoraj pa zmanka! In zato (si mislim) so prišli na idejo, da bi ta problem rešili brez dodajanja cm dolžine! :D