Stran 1 od 2

Suzuki Cervo

Objavljeno: To nov 07, 2006 5:09 pm
Napisal/-a martin_krpan
Japonski Suzuki je predstavil naslednika legendarnega mestnega avtomobila Alto pod imenom Cervo. Izhaja iz koncepta MR Concept. Poganjal ga bo 600 kubični VVT motorček.
Slika
Slika
Slika

Japonci in Korejci delajo vse bolj drzno oblikovane avtomobile. Tudi notranjost je v primerjavi z Altom velik napredek. Cervo bo prišel tudi v Evropo, glede Slovenije še ni podatkov.
Oblika malce spominja na novo Corso.

Objavljeno: To nov 07, 2006 5:38 pm
Napisal/-a leoCar
Le zakaj ne vgradijo najmanj 1200ccm motorčka :cry: , ali pa več ;)
Drugače pa lep avto.

Objavljeno: To nov 07, 2006 6:04 pm
Napisal/-a esem
leoCar je napisal/-a:Le zakaj ne vgradijo najmanj 1200ccm motorčka :cry: , ali pa več ;)
Drugače pa lep avto.

Japonci imajo dosti nižje davke za tako kubaturo. Navsezadnje je to mestni avto.

MK, kako to, da je to v galeriji in ne v VP?

Objavljeno: To nov 07, 2006 6:05 pm
Napisal/-a martin_krpan
esem je napisal/-a:
leoCar je napisal/-a:Le zakaj ne vgradijo najmanj 1200ccm motorčka :cry: , ali pa več ;)
Drugače pa lep avto.

Japonci imajo dosti nižje davke za tako kubaturo. Navsezadnje je to mestni avto.

MK, kako to, da je to v galeriji in ne v VP?


Moja napaka :oops:
Naj prosim kateri moderator premakne temo v Vozila prihodnosti.

Objavljeno: To nov 07, 2006 10:48 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ena od stvari, ki jih pri nas res pogrešam, pa so tile japonski kei (pod 660 ccm) avtomobilčki. Ponudba je nenormalno pestra in zanimiva.

Zadnji pravi kei avto pri nas je bil najbrž subaru rex ali se motim?

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:00 pm
Napisal/-a samekk
prva slika mi deluje kot neki Hyundai Atos s podaljškom :oops:
drgač pa japonc kot japonc......slab zunaj, dober noter(motor ;) )

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:10 pm
Napisal/-a kljukec
samekk je napisal/-a:prva slika mi deluje kot neki Hyundai Atos s podaljškom :oops:
drgač pa japonc kot japonc......slab zunaj, dober noter(motor ;) )

po čem pa sklepaš da je dober- vzdržljiv motor?
sam zato ker je japonc=
žalostno :oops:

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:17 pm
Napisal/-a sanny
kljukec je napisal/-a:
samekk je napisal/-a:prva slika mi deluje kot neki Hyundai Atos s podaljškom :oops:
drgač pa japonc kot japonc......slab zunaj, dober noter(motor ;) )

po čem pa sklepaš da je dober- vzdržljiv motor?
sam zato ker je japonc=
žalostno :oops:


zakaj pa druzga...sej je že sam po tem samoumevno :twisted:

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:17 pm
Napisal/-a samekk
kljukec je napisal/-a:
samekk je napisal/-a:prva slika mi deluje kot neki Hyundai Atos s podaljškom :oops:
drgač pa japonc kot japonc......slab zunaj, dober noter(motor ;) )

po čem pa sklepaš da je dober- vzdržljiv motor?
sam zato ker je japonc=
žalostno :oops:

kaj ne slovijo japonci po vzdržljivih motorjih :?: ne vem :roll:
ne vem kdo je že to reku da bi moral italjani delat karoserijo, japonci pa motor ;)
V glavnem, sklepam da je dober motor sam zaradi tega ker je japonc, ja :P

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:33 pm
Napisal/-a _B3yBo_
zgleda ozk pa visok....k pihnes kda se bo prevrnu....

Objavljeno: To nov 07, 2006 11:37 pm
Napisal/-a milankregar
Če bi mu odstranil oznake in me vprašal za znamko tega avtomobila, bi bil trdno prepričan da je Opel.

Objavljeno: Sr nov 08, 2006 6:20 pm
Napisal/-a esem
še par podatkov o motorjih itd

Suzuki has brought a new kei car to the Japanese domestic market. Dubbed the Cervo, the little five-door gets a bold front end treatment dominated by oversized, teardrop-shaped headlamps that flank a chrome-trimmed trapezoidal grille. The lower fascia's grille opening extends to the corner foglight mounts, giving Cervo a smiling visage. The car's slab-sided profile is nicely interrupted by an upward-angled accent line. Drivers who select the sportier TX trim (above) see the car dressed up with alloys, additional skirting, and a rear decklid spoiler that caps a tidy rear end. The car's styling is such that if you covered the "S" logo and replaced it with, say, a Peugeot badge, you wouldn't bat an eyelash. This is a nice-looking kei.

Suzuki CervoIn total, three trim levels -- G, T, and TX -- will be offered. G and T sport less aggressive bodywork (seen at right) than the TX. G models receive the normally aspirated 54-horse 660cc engine, while T and TX get the more powerful 60HP turbocharged variant. All cars receive a 4-speed automatic, and a choce of 2WD or 4WD is available for all trim levels. As for the interior, the two-tone buckets in front (on the TX at least) are joined by a split rear bench that flips down for extra cargo storage. Bluetooth, keyless entry/start, and iPod integration are all optional. Full pricing info for all grades is in the spodaj povezan press release. http://64.233.179.104/translate_c?hl=en ... 061107.htm

As an added bonus, the G model meets Japan's 4-star emissions standard and exceeds the 2010 fuel economy standards by an additional 10-percent. Economical, quirky, and practical -- the Cervo looks like another hit for Suzuki in Japan, where the consumer appetite for new kei cars is nothing short of voracious. We wouldn't be the least bit surprised to learn that initial orders smash the first month's sales projections to bits. Such has been the case with many new kei launches this year so far. Why should this one be any different?

Source: Suzuki


SlikaSlikaSlika

Objavljeno: So nov 11, 2006 12:06 pm
Napisal/-a martin_krpan
Še nekaj podatkov o avtu. Trenutno ga poganja 0,6 litrski motor z močjo 54 oz. 60 KM. 60 konjska različica ima turbo polnilnik. Na razpolago je (kot itak vsi japonski avtomobili) s dvo- ali štirikolesnim pogonom ter ročnim ali avtomatskim menjalnikom.
Dolg je malce manj kot 3,4 metra. Poleg opreme, ki jo je naštel že Esem, lahko omenim še ksenonske žaromete in avtomatsko klimo. Zagotovo bodo lahko kupci doplačali še za številne zunanje ''aerodinamične'' dodatke.
Osnovni model na Japonskem stane 6.899 EUR, najdražji pa 9.147 evrov.

Evropska verzija verjetno ne bo imela 4*4 pogona, prav tako bo serijska in opcijska oprema skromnejša (vsaj če sodimo po nekaterih drugih Japonarjih, kot je Daihatsu Trevis)
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: So nov 11, 2006 2:15 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Potemtakem res pride v Evropo?

Objavljeno: So nov 18, 2006 1:06 am
Napisal/-a Lignage
milankregar je napisal/-a:Če bi mu odstranil oznake in me vprašal za znamko tega avtomobila, bi bil trdno prepričan da je Opel.


Jaz tudi. Izgleda mi kot da ima obliko povzeto po novi Corsi. Tole bi bil več kot dober naslednik Agile:

Slika

:mrgreen:

lp, mm

Objavljeno: So nov 18, 2006 1:58 am
Napisal/-a dobek
bibil, ja...in tudi verjetno bo

Objavljeno: So nov 18, 2006 5:17 am
Napisal/-a esem
A ni super to, kje ima tablico (cervo) - postrani. Usta do ušes in kot bi ga zvijalo od smeha, ko te vidi. Posrečeno

Slika

Objavljeno: So nov 18, 2006 10:56 am
Napisal/-a dobek
esem je napisal/-a:A ni super to, kje ima tablico (cervo) - postrani. Usta do ušes in kot bi ga zvijalo od smeha, ko te vidi. Posrečeno


ali pa kot da je skrbav, s samo enim zobom :P

Slika

Objavljeno: So nov 18, 2006 11:07 am
Napisal/-a samekk
dobek je napisal/-a:
esem je napisal/-a:A ni super to, kje ima tablico (cervo) - postrani. Usta do ušes in kot bi ga zvijalo od smeha, ko te vidi. Posrečeno


ali pa kot da je skrbav, s samo enim zobom :P

Slika

ta je pa dobra :rofl :rofl

Objavljeno: So nov 18, 2006 12:59 pm
Napisal/-a IcEm4n
ja od spredi na hitr res zgleda k opel. Pa pr števcih mi je ful smešn: k sm vidu 140 max na števcu, sm mislu d so milje (prbližn 220km/h), so pa km/h. Pa d ma 9000 obratov na števcu... :lol: :lol: :lol: