VW obljublja novo generacijo bencinarjev
Objavljeno: Sr apr 02, 2014 10:50 am
A nislo pred kratkim dali ven nove motorje TSI ?
Mogoče pa jim zdej uspek kaj konkretnega
http://www.zurnal24.si/vw-obljublja-nov ... nek-228349
Volkswagen intenzivno razvija novo generacijo bencinskih motorjev, ki naj bi bili precej učinkovitejši od vsega, kar je danes na trgu.
Ulrich Hackenberg, tehnični šef iz Audija, je potrdil, da v koncernu pospešeno delajo na varčnejših, a vsaj enako zmogljivih bencinarjih.
Vendar pa napredka ne bo omogočila ena sama inovacija znotraj motorja, temveč računajo na kombiniranje več novih pristopov.
Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje".
O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je
Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja,
da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali
turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega.
Tudi Mazda razvija napredne bencinarje prihodnosti z izjemno kompresijo
Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe
prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.
Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik
odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol.
Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu,
pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne
na račun voznih lastnosti.
Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.
Mogoče pa jim zdej uspek kaj konkretnega
http://www.zurnal24.si/vw-obljublja-nov ... nek-228349
Volkswagen intenzivno razvija novo generacijo bencinskih motorjev, ki naj bi bili precej učinkovitejši od vsega, kar je danes na trgu.
Ulrich Hackenberg, tehnični šef iz Audija, je potrdil, da v koncernu pospešeno delajo na varčnejših, a vsaj enako zmogljivih bencinarjih.
Vendar pa napredka ne bo omogočila ena sama inovacija znotraj motorja, temveč računajo na kombiniranje več novih pristopov.
Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje".
O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je
Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja,
da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali
turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega.
Tudi Mazda razvija napredne bencinarje prihodnosti z izjemno kompresijo
Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe
prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.
Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik
odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol.
Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu,
pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne
na račun voznih lastnosti.
Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.