Stran 9 od 11

VW obljublja novo generacijo bencinarjev

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 10:50 am
Napisal/-a Fenix_
A nislo pred kratkim dali ven nove motorje TSI ?
Mogoče pa jim zdej uspek kaj konkretnega :)

http://www.zurnal24.si/vw-obljublja-nov ... nek-228349

Volkswagen intenzivno razvija novo generacijo bencinskih motorjev, ki naj bi bili precej učinkovitejši od vsega, kar je danes na trgu.

Ulrich Hackenberg, tehnični šef iz Audija, je potrdil, da v koncernu pospešeno delajo na varčnejših, a vsaj enako zmogljivih bencinarjih.
Vendar pa napredka ne bo omogočila ena sama inovacija znotraj motorja, temveč računajo na kombiniranje več novih pristopov.

Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje".
O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je
Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja,
da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali
turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega.

Tudi Mazda razvija napredne bencinarje prihodnosti z izjemno kompresijo

Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe
prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.

Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik
odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol.

Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu,
pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne
na račun voznih lastnosti.

Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.

Re: VW obljublja novo generacijo bencinarjev

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 11:10 am
Napisal/-a yashica
Nič novega :)

"Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom" :lol: :lol: Na katerih substancah je novinar žurnala, da zapiše tako bedarijo. Kot da ima slovenski prodajni promil kakšen vpliv na mogočni koncern vw in razvojno strategijo motorjev.... verjetno še en biser iz fdv-ja kjer ne padeš drugače kot po stopnicah :mrgreen:

Re: VW obljublja novo generacijo bencinarjev

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 12:13 pm
Napisal/-a J.McLane
Fenix_ je napisal/-a:Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje".
O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je
Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja,
da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali
turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega.


Tako pomoč elektrike turbini ima od letos motor v F1, ta trik bo imel tudi Porsche v LeMansu. MGU-H V serijskem avtomobilskem motorju še nisem slišal, da bi to kdo imel.

Fenix_ je napisal/-a:Tudi Mazda razvija napredne bencinarje prihodnosti z izjemno kompresijo

Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe
prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.


Tak trik se lahko greš s spremenljivim krmiljenjem ventilov, vendar je problem v tem ker se zmanjša tudi efektivna prostornina motorja. Ta trik že danes uporablja veliko sistemov za krmiljenje ventilov, vendar bolj zato da se zmanjša sesalne izgube, v področju nižje moči, za večjo kompresijo pa ima kot kaže jaj** samo Mazda.

Fenix_ je napisal/-a:Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik
odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol.


To je mogoče res že implenetirano pri nekaterih avtomatikih, vendar pravi napredek bo to v povezavi s s&s sistemom:
http://www.car-engineer.com/stop-start- ... ped-bosch/
Si opazil sliko na zgornjem linku, čista VW notranjost, naključje?

Fenix_ je napisal/-a:Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu,
pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne
na račun voznih lastnosti.

Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.


Jaz tudi ne vem ali samo selektivno berem novice o novih bencinarjih in dizle preslišim, ali pa je res nekaj na tem da dizelski motor nima več veliko manevrskega prostora za napredek, sploh ko gre za vprašanje EURO6 ali US emisij.

Za spremembo mentalitete bo pa mogla poskrbeti tudi država, če bi bencin obdavčili enako kot dizel bi bili ceni sledeči:
Bencin 95: 1,321 €/l
Dizel: 1,345 €/l

Glede forsiranja enega in drugega motorja sta pa kot kaže dva lobija:

Na strani bencina:
- rafinerije - proizvodnja ne dohaja porabe dizla, medtem ko je bencina preveč in so ga prisiljeni prodajat čez lužo. tako je konča cena obeh goriv višja in tudi za samo rafinerijo se porabi več energije, ker se teži k skrajnim deležim.
- Okoljverstveni, (zakaj so že zaprli Pariz), čeprav bi bil argument, da novi dizli ne svinjajo, je povprečna starost dizla na cesti verjetno blizu 10 let, tu je pa vprašanje kako učinkoviti so še filtri, oz. jih lastniki itak odstranijo

Na strani dizla:
- evropski avto proizvajalci, ker so največ investirali v razvoj dizelskega motorja, na področju bencinarjev so bili pa močno v zaostanku (predvsem francozi). To se lepo vidi že če pogledate cenovno politiko med bencinom in dizlom za Nemčijo in Francijo (avtomobilski velesili) in Anglijo in Švico.
- okoljevarstveni, če gledamo samo iz vidka CO2. Ampak dejansko za rafinerijo in razžveplanje dizla danes porabimo veliko več energijo kot v preteklosti, tako da sam proces je verjetno že bolj energetsko potraten kot za bencin. Pa tudi poraba je direktno zavajujoča, saj dizel izpusti več CO2 in ima večjo energijsko vrednost na liter kot bencin. Ekvivalent 5 l dizla je nekje 5,9 l bencina, končnemu Janezu je pa itak pomembno samo to koliko plača na pumpi.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 12:37 pm
Napisal/-a Blasphemer
Mislim te VAG novotarije mi je smešno brat, a po informacijah kolega mehanika v eni od VAG avtohiš še 1.2 in 1.4 TSI ne znajo zrihtat po nekaj letih proizvodnje. Kaj bo šele takrat.

Ta VAG je vsako leto bolj podobn Applu al pa samsungu, prodaja par let stare tehnologije kot nove in inovativne. Če si največji ni nujno da si najboljši.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 1:58 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Blasphemer je napisal/-a:Mislim te VAG novotarije mi je smešno brat, a po informacijah kolega mehanika v eni od VAG avtohiš še 1.2 in 1.4 TSI ne znajo zrihtat po nekaj letih proizvodnje. Kaj bo šele takrat.

Ta VAG je vsako leto bolj podobn Applu al pa samsungu, prodaja par let stare tehnologije kot nove in inovativne. Če si največji ni nujno da si najboljši.


Nevem no. Res da so mogoče trenutno malo manj zanesljivi motorji, ampak da pa prodajajo staro tehnologijo pa ni ravno res. Tudi ostale znamke so kdaj usekale mimo pri downsizingu. Prvi TCE od Renaulta je šel prav hitro iz prodaje. Če ne upoštevamo pokvarljivosti so TSI motorji zadeli bistvo downsizinga. Nizka poraba, majhni izpusti in boljše zmogljivosti. Edini ki mu lahko konkurirajo je Fordov ecoboost. Vse ostalo pa pa še ni na nivoju.

Kar se tiče nove tehnologije pa mislim da ostale znamke še vedno zaostajajo. Sploh če pogledamo koliko malo znamk ponuja 4 kolesni pogon, DSG menjalnik in pa nastavljivo podvozje. Tudi če kaj od tega ponujajo gre samo za en model ne pa čez celo paleto avtomobilov.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 3:31 pm
Napisal/-a Blasphemer
5 let nazaj ko so prišli 1.2 in 1.4 TSI so bili res inovativni in edini na trgu. Zdaj je konkurenca čisto na nivoju TSI oz. jih nekateri prekašajo.

Kaj se pa tiče teh personalizacij v obliki haldex sklopke in nastavljivega podvozja so bolj premium stvari, kot nekej za navadnega smrtinika, ker drugače bi vse firme ponujale take stvari. Očitno se to ne splača...

DSG je super stvar, če bi delovala 200k km tako kot mora. Pa roko na srce redkokater zdrži tolko.

Dejstvo je da avtomobili ponujajo vsako leto več za isti dnar, posledično je treba nekje pršparati da lahko ponudiš toliko gadgetov. Temu primerno kvaliteta trpi, kar je realnost pri vseh znamkah, samo eni si tega nočejo priznati. In verjemite mi da vem o čem govorim, ker delam v avtomobilski industriji.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 3:39 pm
Napisal/-a pskoda
Potem lahko šefom poveš, da jim ni treba tolikšna požrešnost pri denarju in na ta račun recimo kvaliteto izboljšajo ali kaj podobnega oz spustijo nabavne cene avtomobilov :D

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 4:26 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Blasphemer je napisal/-a:5 let nazaj ko so prišli 1.2 in 1.4 TSI so bili res inovativni in edini na trgu. Zdaj je konkurenca čisto na nivoju TSI oz. jih nekateri prekašajo.

Kaj se pa tiče teh personalizacij v obliki haldex sklopke in nastavljivega podvozja so bolj premium stvari, kot nekej za navadnega smrtinika, ker drugače bi vse firme ponujale take stvari. Očitno se to ne splača...

DSG je super stvar, če bi delovala 200k km tako kot mora. Pa roko na srce redkokater zdrži tolko.

Dejstvo je da avtomobili ponujajo vsako leto več za isti dnar, posledično je treba nekje pršparati da lahko ponudiš toliko gadgetov. Temu primerno kvaliteta trpi, kar je realnost pri vseh znamkah, samo eni si tega nočejo priznati. In verjemite mi da vem o čem govorim, ker delam v avtomobilski industriji.


Samo, ti si trdil, da prodajajo staro tehnologijo, pa da jih je konkurenca ujela. Rabl so 5 let da so jih ujel, napovedani so pa novi motorji... Še vedno nevem iz kje tebi da prodajajo staro tehnologijo.

Kar se tiče te "personalizacije", je bil tud ABS včasih za doplačilo. Prav tako ESP, varsnostii pasovi, servo volan, el. šipe, klima in podobne stvari, ki so se takrat takim kot si ti zdele brezvezne/nepotrebne/preseravanje. Sedaj pa je to skoraj v vseh primerih serijska oprema.

Nevem v katerem sklopu avtomobilske industrije delaš, ampak tvoji komentarji so čisto brez utemeljitve.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 5:11 pm
Napisal/-a Blasphemer
Sej ni trajalo pet da so drugi ujeli TSI-je. Poglej turbobencinarje iz Fiat koncerna. Moj point je da so TSI bili takrat novi in inovativni, danes pa nimajo absolutno nobene prednosti pred drugimi. S tem da oni so totalno failali v kakovosti, drugi pa niso.

Druge utemeljitve kot € ne rabiš. Očitno ti ne delaš v nobenem sklopu industrije po tem takem... Če se že hočemo zbadat na osebnem nivoju.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 5:58 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Fiatovi multiair sistem je nekaj novega na trgu, ampak v praksi se še ni pokazal za kaj prida sistem. Če primerjamo 120 konjska motorja, ima TSI dokaj nižjo porabo klub "zastarelosti". Ta sistem nadzorovanja ventilov je prihodnost, vendar ga bodo morali dodelati, ker to še ni to.

Kar se pa tiče šparanja, pa je le en del padca kvalitete. Drugi del pa smo kupci sami, ki vedno bolj strmimo k hitrejšemu razvoju. Hitrejši razvoj pa pomeni manj časa za odkrivanje napak in reševanje problemov. Tehnologija gre tako hitro naprej, da če pride do napake, namesto da bi jo odpravili, raje dajo na trg nov produkt, ki zamenja starega. Pri tem z malo sreče rešijo več problemov. Odpravijo napake prejšnega izdelka in pa dodajo nove tehnologije za še večji izkoristek in podobno.

Delam pa v gumarski industriji, v vseh sklopih od razvoja, proizvodnje in prodaje.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 6:42 pm
Napisal/-a xxl
Bat_zajla je napisal/-a:Fiatovi multiair sistem je nekaj novega na trgu, ampak v praksi se še ni pokazal za kaj prida sistem. Če primerjamo 120 konjska motorja, ima TSI dokaj nižjo porabo klub "zastarelosti". Ta sistem nadzorovanja ventilov je prihodnost, vendar ga bodo morali dodelati, ker to še ni to.


1.4 120 KM ni multiair,ampak 135,140,170.Kombinirana poraba moje Alfe 170KM je 5,8,TSI 105 s ketno pri Golfu istega letnika 2011 je 5,7,razlika v konjih pa ogromna,toliko o dodelanosti.Poraba v praksi je nekaj drugega,odvisna od marsičesa in marsikoga ;)

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 7:21 pm
Napisal/-a Bat_zajla
xxl je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:Fiatovi multiair sistem je nekaj novega na trgu, ampak v praksi se še ni pokazal za kaj prida sistem. Če primerjamo 120 konjska motorja, ima TSI dokaj nižjo porabo klub "zastarelosti". Ta sistem nadzorovanja ventilov je prihodnost, vendar ga bodo morali dodelati, ker to še ni to.


1.4 120 KM ni multiair,ampak 135,140,170.Kombinirana poraba moje Alfe 170KM je 5,8,TSI 105 s ketno pri Golfu istega letnika 2011 je 5,7,razlika v konjih pa ogromna,toliko o dodelanosti.Poraba v praksi je nekaj drugega,odvisna od marsičesa in marsikoga ;)


No priznam se nisem pozanimov za dotični motor. No pa glejmo potem za TSI 160 in multiair 170. Po spritmonitorju sta si zelo blizu. Tudi močnejši različici 230 konjski sta tudi skoraj čisto enaki pri porabi. Tvoja primerjava 105 TSIja z 170 multiairom pa je čisto brezpomena. In tvoja povprečna poraba je tudi najnižja poraba na spritmonitorju na sploh, tako da nevem kako ti voziš ta avto.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 7:26 pm
Napisal/-a pskoda
Alfista še nisem videl po cest da bi se jajcal VW-ja pa že miljonkat zato je taka razlika na tem vašem sprintmonitorju

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 7:44 pm
Napisal/-a J.McLane
... xxl je govoril za deklarirano porabo, ne za njegovo ;)

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 7:56 pm
Napisal/-a jordan
Me zanima, kdaj bo prišel čas, ko bo poraba enako močnih motorjev, bencinskega in dizelskega agregata, identična tudi pri porabi. Pa ne zgolj na papirju, ampak dejanska na spritmonitorju.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 7:59 pm
Napisal/-a xxl
J.McLane je napisal/-a:... xxl je govoril za deklarirano porabo, ne za njegovo ;)

Tako je,in čeprav sta motorja neprimerljiva,sta pri porabi približno enaka,to sem želel povedati,ko leti pripomba o nedodelanosti nagrajenega multiair motorja.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr apr 02, 2014 8:09 pm
Napisal/-a J.McLane
jordan je napisal/-a:Me zanima, kdaj bo prišel čas, ko bo poraba enako močnih motorjev, bencinskega in dizelskega agregata, identična tudi pri porabi. Pa ne zgolj na papirju, ampak dejanska na spritmonitorju.


Takrat ko bo bencinski agregat 12% bolj učinkovit od dizelskega, ali ob svetem nikoli :lol:

Resno, primerjava v litrih ni na mestu, energetsko je 5 l dizla = 5,6 l bencina. Nižja cena dizla je pa dar države.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Če apr 03, 2014 12:04 am
Napisal/-a jordan
J.McLane je napisal/-a:
jordan je napisal/-a:Me zanima, kdaj bo prišel čas, ko bo poraba enako močnih motorjev, bencinskega in dizelskega agregata, identična tudi pri porabi. Pa ne zgolj na papirju, ampak dejanska na spritmonitorju.


Takrat ko bo bencinski agregat 12% bolj učinkovit od dizelskega, ali ob svetem nikoli :lol:

Resno, primerjava v litrih ni na mestu, energetsko je 5 l dizla = 5,6 l bencina. Nižja cena dizla je pa dar države.



Gledam, da veliko ljudi navija za TSI in hkrati pluvajo po TDI. Pravzaprav če pogledam podrobneje, so TSI fani prav usekani na porabo in po stremljenju po nižji porabi (ter lovljenju TDI porabe) opazujejo po BC vsako najmanjšo prevoženo pot. Imel sem TDI 105 in vozilo sem dobesedno zlorabljal, skupno porabo po 50.000 km pa sem imel 5.95 litra. Kar se je dogajalo vmes nisem nikoli računal in me ni bolela glava.

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: So apr 05, 2014 2:02 am
Napisal/-a ~toMmy~
Kakorkoli obrneš, je med (zelo) zadovoljnimi lastniki (sodobnih) turbo bencinarjev daleč največ takšnih, ki vozijo T(F)SI-je! :mrgreen:

Re: VW (VAG) - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: So apr 05, 2014 8:27 am
Napisal/-a MadIggy
Zanimivo pri tem pa je, da povprečna poraba turbo bencinarjev v resnici pri isti moči ni nič manjša od sodobnih atmosfercev, prej obratno.