Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 3:03 pm

kljukec je napisal/-a:
adis je napisal/-a:na splošno za vse znamke upam da bodo kej cene padle dol....ker vnovični vzpon fiata mora prinesti nekatere spremembe na trgu, če ne pri cenah pa pri dodatni opremi, ki je bo vse več in več že original in ne bo treba veliko doplačevati zanjo vsaj mislim tako

zakaj že?
sej fiat ni tako zelo močna znamka
so pa francozi velik naredil za trg pri serijski opremi
lp


Npr. s katerimi avtomobili ?

Če pogledaš recimo desetletje nazaj je GOLF IV serijsko nudil več kot konkurenčni MEGANE tistega obdobja - poleg tega določenih dodatkov, ki so bili na voljo pri GOLF-u pri RENAULT-u niso bili sposobni dobavit oz izdelat ... niti z doplačilom

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če maj 24, 2007 3:14 pm

prostoročno kartico za vžig mislš?
to kar govoriš po mojem mnenju ni res- zakaj se je vedno rekl, da so nemci škrti
veš osnovni model je golf sdi- ki v 4. generaciji ni mel praktično nič opreme- oz. 1.4 motor
in megan v tem razredu je mel ogromno osnovne opreme
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 3:15 pm

Mad je napisal/-a:... Vse največje iznajdbe skoraj v avtomobilski industriji si lastijo Fiatovi inženirji - njihov razvojni oddelek je izredno tehnološko močen npr. - imeli so že recimo leta 76 v avtih isti injection kakor WV leta 85 prvi so imeli 16 ventilca, njihova pogruntavščina je Common rail na dieslu prodali pa so ga Boschu in Mercedesu ... osnovo za motor 1.9 Tdi so si WV-jevci sposodili od Fiata ... ne se bat za Fiat vsake toliko zaspi pa se zbudi ... prav zanima me koliko bo stal Punto Abarth tisti z 180 km motorjem ... po moje bo to še eno malokalibersko orožje ki bo z malo predelavami delalo red na cestah ... L.p. Mad


Lepo bi bilo, da bi pri FIAT-u obudili stare dobre čase :tomidelej:

Bo pa težko - recimo to kar ponuja FIAT pod znamko ABARTH je zame zloraba imena - če samo pomisliš na to kar je g. CARLO ABARTH ustvarjal v svoji dobi ... predvsem pa na kakšen način.

Sicer pa: uspeh FIAT-a v nižjih razredih ni bil nikoli vprašljiv - GRANDE PUNTO in vsi njegovi predhodniki so bili uspešnice.

Problem je neuspešnost v ostalih razredih.

lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 3:20 pm

kljukec je napisal/-a:prostoročno kartico za vžig mislš?
to kar govoriš po mojem mnenju ni res- zakaj se je vedno rekl, da so nemci škrti
veš osnovni model je golf sdi- ki v 4. generaciji ni mel praktično nič opreme- oz. 1.4 motor
in megan v tem razredu je mel ogromno osnovne opreme
lp


GOLF 4 SDI je imel serijsko recimo 4x disk zavore, ki so bile pri MEGANU redkost (če so sploh bile) - dalje nastavljivost volana (globina + višina), po višini nastavljiv vozniški sedež, 2x zračne blazine, odbijači v barvi vozila, ISOFIX na zadnjih sedežih pa še kaj bi se našlo - poleg tega si pri SDI recimo lahko naročil digitalno-avtomatsko klima napravo, ki je pri MEGANU nisi dobil niti pod točko razno - pa še kakšen "cukrček" bi se našlo.

In če tudi je bil najosnovnejši GOLF IV - 1,4 bencin dražji kot MEGANE 1,4 - so omenjeni dodatki, ki jih je imel GOLF IV serijsko pri doplačilu v MEGANU ceno dvignili nad ceno GOLF-a

LP
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Če maj 24, 2007 4:22 pm

GOLF 4 SDI je imel serijsko recimo 4x disk zavore,

LOL s tem se pa ni za hvalit :P to je imela Alfa že v 60ih kot serjisko opremo :D

dalje nastavljivost volana (globina + višina)

pa tole tudi :P
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2174
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Če maj 24, 2007 4:51 pm

Ok tole je pa že smešno. Sicer se moj post ne nanaša na tole temo direkt ampak ok. Ko berem poste sem dobil občutek kot, da ga pišejo osnovnošolci. Res. Samo kreganje kdo je bil prvi pri tem in kdo je imel prvi to in ono. A ne zna nobeden tukaj konkretno in odraslo napisati en post? Ja alfa je imela to serijsko že pred xy leti. Big deal.

lp in sorry za offtopic
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Če maj 24, 2007 5:02 pm

eh kaj čem, če se pa hvali s štirimi diski :) big deal ane? temu primereno tudi moje sporočilo :-P
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Če maj 24, 2007 5:28 pm

Dejstvo je, da je golf skozi prve štiri generacije postavljal merila kakovosti in napredne tehnike v svojem razredu, a to je preteklost in preteklost lahko slaviš, hvališ pa se lahko s sedanjostjo, golf pa je tu s peto generacijo zgubil kar večino svoje prednosti.
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če maj 24, 2007 5:35 pm

kljukec načelo konkurence pravi, da vsak novi konkurent prinese nekaj dobrega na trg ali je to v ceni ali pa v večji ponudbi dodatne opreme bomo še videli kar se tiče znamk alf in lancie
pri fiat puntu grande so že dali npr. bluetooth & me v pakete kot dodatno opremo, česar nisem zasledil pri nekaterih drugih...primer je kot ta ko se je odprl lidl, prišle so nove in stare stvari ki jih že poznamo a cena je drugačna - cenejša....to se dogaja tudi na avto.trgu,kar je prov.
in je prov da se fiat "group" dvigne ker je bil že čas. italijani kar izrišejo tudi ustvarijo in če nebi bilo fiat-a bi bil avto.trg pust z pustimi oblikami,italijani pa si drznejo kar je tud prov

lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če maj 24, 2007 8:00 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:prostoročno kartico za vžig mislš?
to kar govoriš po mojem mnenju ni res- zakaj se je vedno rekl, da so nemci škrti
veš osnovni model je golf sdi- ki v 4. generaciji ni mel praktično nič opreme- oz. 1.4 motor
in megan v tem razredu je mel ogromno osnovne opreme
lp


GOLF 4 SDI je imel serijsko recimo 4x disk zavore, ki so bile pri MEGANU redkost (če so sploh bile) - dalje nastavljivost volana (globina + višina), po višini nastavljiv vozniški sedež, 2x zračne blazine, odbijači v barvi vozila, ISOFIX na zadnjih sedežih pa še kaj bi se našlo - poleg tega si pri SDI recimo lahko naročil digitalno-avtomatsko klima napravo, ki je pri MEGANU nisi dobil niti pod točko razno - pa še kakšen "cukrček" bi se našlo.

In če tudi je bil najosnovnejši GOLF IV - 1,4 bencin dražji kot MEGANE 1,4 - so omenjeni dodatki, ki jih je imel GOLF IV serijsko pri doplačilu v MEGANU ceno dvignili nad ceno GOLF-a

LP

govorim o zamenjavah modelov- in megane je pršu lep cajt pred golf V
in je prinesel nove standarde leta 02
je pa res problem pri fiatu trenutno v ponudbi v višjih razredih- trenutno nima praktično nič
v golf razred bo imel močnega igralca, višje pa še vedno nič pametnega, saj karavanska croma po moje faljen avto
lp
lp
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če maj 24, 2007 8:31 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:prostoročno kartico za vžig mislš?
to kar govoriš po mojem mnenju ni res- zakaj se je vedno rekl, da so nemci škrti
veš osnovni model je golf sdi- ki v 4. generaciji ni mel praktično nič opreme- oz. 1.4 motor
in megan v tem razredu je mel ogromno osnovne opreme
lp


GOLF 4 SDI je imel serijsko recimo 4x disk zavore, ki so bile pri MEGANU redkost (če so sploh bile) - dalje nastavljivost volana (globina + višina), po višini nastavljiv vozniški sedež, 2x zračne blazine, odbijači v barvi vozila, ISOFIX na zadnjih sedežih pa še kaj bi se našlo - poleg tega si pri SDI recimo lahko naročil digitalno-avtomatsko klima napravo, ki je pri MEGANU nisi dobil niti pod točko razno - pa še kakšen "cukrček" bi se našlo.

In če tudi je bil najosnovnejši GOLF IV - 1,4 bencin dražji kot MEGANE 1,4 - so omenjeni dodatki, ki jih je imel GOLF IV serijsko pri doplačilu v MEGANU ceno dvignili nad ceno GOLF-a

AJDE MOJSTER NAKLADAŠ. JAZ SEM MEL NA FIATU VSE ŠTIRI DISKE IN SEM ZADNJE DAL STRAN JIH ZAMENJAL Z BOBNI ,KER TRIKRAT BOLJ ZAVIRAJO. IN NITI SLUČAJNO NIMAŠ VELIKO SREČO IN USPEŠEN MODEL AVTA ZATO, KER MA ŠTIRI DISKE. DRUGAČE SE SPOMNIM GOLFOV ŠE NE TAKO DOLGO NAZAJ ,KO SI MORAL DESNI ŠPEGELJ DOPLAČAT
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če maj 24, 2007 8:37 pm

E=mc^2 je napisal/-a:Dejstvo je, da je golf skozi prve štiri generacije postavljal merila kakovosti in napredne tehnike v svojem razredu, a to je preteklost in preteklost lahko slaviš, hvališ pa se lahko s sedanjostjo, golf pa je tu s peto generacijo zgubil kar večino svoje prednosti.

se podpišem 10 krat če se je treba ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Pe maj 25, 2007 6:01 pm

a ni ta tema namenjena fiatom, alfam pa lanciam na pa golfom in meganom???
uglavnem...danes sem šou pogledat bravota in sem samo :shock: :shock: ...mater je lep!! šou sem tudi na kao testno vožnjo žal je vozla mama ker izpit bom meu čez 14 dni...ampak ni važno avto je super edino prostora za stvari odlagat ni 0...kar je pri puntotu 2 (ki sem ga navajen) full
tip je reku da je osnovna cena za 2000eur nižja kot v italiji :)
pa armaturno čeprav je podobna uni v grande puntu je dosti lepša
avto je vreden ogleda...kr odpravte se ga pogledat :P :D
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 25, 2007 7:33 pm

glih dans sm vidu bravota in mi je fuuuuul podoben na punta....sam da je ta večji....tko je pritegnil moj pogled vsekakor, ga bo treba preizkusit kej če bo možnost :D
 
Uporabniški avatar
Frizzy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Sr avg 04, 2004 1:26 pm

Napisal/-a Frizzy Pe maj 25, 2007 8:36 pm

po dolgem času spet prave turbo mašine :bow :vrum :clapclap :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So maj 26, 2007 9:03 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... Vse največje iznajdbe skoraj v avtomobilski industriji si lastijo Fiatovi inženirji - njihov razvojni oddelek je izredno tehnološko močen npr. - imeli so že recimo leta 76 v avtih isti injection kakor WV leta 85 prvi so imeli 16 ventilca, njihova pogruntavščina je Common rail na dieslu prodali pa so ga Boschu in Mercedesu ... osnovo za motor 1.9 Tdi so si WV-jevci sposodili od Fiata ... ne se bat za Fiat vsake toliko zaspi pa se zbudi ... prav zanima me koliko bo stal Punto Abarth tisti z 180 km motorjem ... po moje bo to še eno malokalibersko orožje ki bo z malo predelavami delalo red na cestah ... L.p. Mad


Lepo bi bilo, da bi pri FIAT-u obudili stare dobre čase :tomidelej:

Bo pa težko - recimo to kar ponuja FIAT pod znamko ABARTH je zame zloraba imena - če samo pomisliš na to kar je g. CARLO ABARTH ustvarjal v svoji dobi ... predvsem pa na kakšen način.

Sicer pa: uspeh FIAT-a v nižjih razredih ni bil nikoli vprašljiv - GRANDE PUNTO in vsi njegovi predhodniki so bili uspešnice.

Problem je neuspešnost v ostalih razredih.

lp
... Kaj novi razred ki ga odpira Punto S 2000 ti ne daje po Abarthu ? 2000 ccm motor ki ima pogon 4x4 in brez turbine 270 km za 1100 kg teže ? Mislim da so blizu ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 11:08 pm

Govori se, da sta se Ford in Fiat dogovarjala o nakupu PAG-a (Jag+Land Rover)

From the "That Was Yesterday" files: Jag, Land Rover, Volvo are on the block

Posted Jun 11th 2007 12:57PM by Jonathon Ramsey
In April, Mulally said Jaguar was part of the Way Forward plan and wasn't going to be sold, but needed to get its act together. News today, however, is that Ford has been trying to sell Jaguar and Land Rover to Fiat ever since February. Ford has also retained Goldman Sachs and Morgan Stanley to help it sell all of the PAG brands, including Volvo.

The talks with Fiat -- held between Ford of Europe head Lewis Booth and Fiat CEO Sergio Marchionne -- fell through last month. Fiat was interested in Land Rover because of the pace of SUV sales, and the fact that its "five brands are almost nonexistent in the growing global SUV market." Fiat was also interested in Land Rover's US dealership network, thinking Alfa might be able to pair up with them. Jaguar interested Fiat for its RWD platforms and V6 and V8 engines. But Marchionne ended the talks over fears its credit rating would be adversely affected by acquiring Jaguar and Land Rover.

PAG lost $327 million last year, but could be in the black this year, overall, having reported a $402 million pre-tax profit in the first quarter. Jaguar, however, has held things back: it has lost $500 million to $1 billion every year for the last six years, and Jag itself says it will be in the red this year and next. Neither Ford nor Fiat would admit to the talks, but Ford said it "is continuing to assess a number of strategic options for all of its operations. We're not specifying what they are and what we're evaluating."

[Source: Automotive News]
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 11:32 pm

FIAT je obdelal 1.9 JTD in mu dodal še eno manjšo turbino - zadnje modne smernice pač :P , tako da bo motor po novem imel 180 KM (kasneje samo za F, L, AR celo 190 KM) ter 400 Nm navora, kar je rekordno (cca 210 Nm na liter prostornine) oz pri vsega 1.250 obratih že 300 Nm. Če to vtaknejo v GP, bodo imeli izstrelek. Bravo FIAT!

tehnične značilnosti tu http://www.omniauto.it/download/fiat-tst.pdf


Slika

Il Gruppo Fiat mette il biturbo!
A luglio debutta il nuovo 1.9 JTD "Twin Stage" da 180 cavalli


La notizia arriva direttamente da Fiat Powertrain, il comparto del gruppo torinese specializzato nello sviluppo di nuove unità propulsive: anche Fiat è pronta a lanciare la tecnologia diesel Twin Stage Turbo (doppio turbocompressore) che consentirà ad un 1.9 JTD di raggiungere una potenza specifica vicina ai 100 cavalli al litro.

Il nuovo motore, derivato dall’attuale 1.9 JTD 16v, unisce valori elevati di potenza e coppia (rispettivamente 190 cavalli a 4000 giri e 400 Nm a 2.000 giri), ad ottimi valori di coppia ai bassi regimi (300 Nm sono disponibili già a partire da 1.250 giri). Risultati ottenuti grazie alla tecnologia del doppio turbocompressore: un turbo più piccolo funziona ai bassi regimi per ottimizzare la coppia e la risposta dei veicolo alle basse velocità; se la potenza richiesta è più elevata entra in funzione il secondo turbocompressore di dimensioni maggiori che bypassa completamente il primo. Tali prestazioni sono unite a consumi di carburante relativamente contenuti e ad una riduzione delle emissioni inquinanti (NOx in primis). In questo senso, il motore è progettato per rientrate nei futuri standard di omologazione Euro 5.

Il nuovo JTD sarà prodotto nello stabilimento campano di Pratola Serra in due varianti: una da 190 cavalli destinata esclusivamente ai marchi del Gruppo Fiat (in gergo tecnico si parla di “clienti captive”) e l’altra depotenziata a 180 cavalli che sarà fornita anche ad altre Case automobilistiche (“clienti non captive”). La produzione della 1.9 JTD 180 cavalli inizierà in luglio mentre per la versione più potente bisognerà aspettare l’estate del 2008.
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio To jun 12, 2007 9:58 pm

tej se pa ne hecajo več!!! :D :D
ta majhna dela pri nizkih hitrostih ta velika se uklopi potem...a potem če zamenjaš obe dve z večjimi turbinami...kolko konjičkov je potem?? :P :P
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr jun 13, 2007 2:06 pm

jaz sem pa vidu da so dali v lancio Y 1.3 mJTD z 105hrčki :shock: :D
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: martin_krpan in 50 gostov