Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a emozul Po mar 01, 2021 9:57 pm

Tattoo- je napisal/-a:Eni ste pa res obremenjeni s VW-jem, da ga morate v vsako temo vlačiti! :roll:

In v zadnjem letu je cel kup znamk prešlo na "flat / retro" look (Opel, BMW, Nissan, Mini, Audi, Citroën, Toyota).


Daj ne bluzi. Bolj je problem, da ga eni hvalite, kljub temu, da ni nič več kot ostale znamke.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Tattoo- To mar 02, 2021 11:12 am

Bluziš predvsem ti oz. bi rad nekaj zapenjal...tako da se malo ohladi! :roll:

1.) Povej mi kaj ima VW veze z naslovom te teme?! Nič!
2.) Povej mi kje sem hvalil VW, da je kaj več kot ostale znamke?! Nikjer!

Če bi se pa že rad na vsak način z nekom prepiral pa poglej v ogledalo! :x
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Alfa Romeo in počasen propad te legendarne znamke

Napisal/-a TrijoAdijo To mar 02, 2021 1:02 pm

Gricko je napisal/-a:
whitee je napisal/-a:Ok, se strinjam, ambient znotraj je nekaj čisto drugega kot ostali, ampak glede vožnje pa ni tako. Volan? pri mojem Focusu je dosti bolj direkten, 156 se mi je zdela kot dober avto za višje hitrosti, se pravi avtocestna križarka, druga ne.

kaj tebi tu ni jasno??
156 za AC?? ti so po mojem vozil 166! in verjetno zluftano.....

156 ( 147, GT ) ima super volan, zelo direkten (malenkost več kot 1 obrat v vsako smer), super povratne informacije ( dovolj trd ) in precizen ( seveda, dokler je vse kot mora biti- brez zračnosti)
to je ena najboljših stvari na 156, ford ( sicer ne fokus) tudi ni slab, ma za mene je 156 bila super
napram današnjim el volanom, ki so za mene katastrofa ( trenutni opel :huh: je glede tega tak BRUH, da sploh ne moraš primerjati)



Focus Mk1 se bulš pele kot 156. Vem, ker prvega sem imel, drugo sm vozil (brez luftov v podvozju). Če pa primerjamo focus mk1 in 159...no ja...ni primerjave. Se 159 dosti boljše pelje. Vem, ker jo imam. In 159 se dosti boljše pelje kot 156. Po drugi stran pa...focus mk1 se dosti boljše pelje kot vsi kasnejši focusi.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Alfa Romeo in počasen propad te legendarne znamke

Napisal/-a Gricko To mar 02, 2021 8:20 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Focus Mk1 se bulš pele kot 156. Vem, ker prvega sem imel, drugo sm vozil (brez luftov v podvozju). Če pa primerjamo focus mk1 in 159...no ja...ni primerjave. Se 159 dosti boljše pelje. Vem, ker jo imam. In 159 se dosti boljše pelje kot 156. Po drugi stran pa...focus mk1 se dosti boljše pelje kot vsi kasnejši focusi.

fokusa nisem vozil, tako da primerjave ne morem dati, ma če praviš, da je 159 bolš, potem mislim, da si falil oz vozil podrto 156ko....čez ovinke govorim

ko pa primerjaš 156 in 159.....kje se 159 bolš pelje? po AC....sigurno, po regionalki normalna vožnja, verjetno tudi, čez ovinke "dinamično".....dvomim....156 je igrača, 159 pa težka krava....bom čez prst rekel cca 250kg raje več.... kar se zelo pozna na legi in odzivnosti

156, če je ok podvozje in amortizerji se skozi ovinke zelo ok pelje, volan ima dokaj direkten ( malo več kot 1 obrat v vsako smer) z veliko povratnimi informacijami, medtem ko je 159 dosti bolši avto kot celota, je le korak naprej , tudi leta (tehnologija) se poznajo, ma je bol "sterilen"

156 je bila igrača, ma ko si se vozil "lepo" in počasi , pa je marsikateri avto bolj fin za vozit ( tudi trenutni opel astra :huh: , dokler se le voziš, ko pa poženeš, pa se stanje obrne za 180°)

sicer pa....vsakemu svoje, meni se je 156ka usedla v srce, 159 mi je bila vedno všeč ampak to ni bilo to.....vse kasneje je bilo kar nekaj....no giulia je pa spet =P .....

aja @TrijoAdijo, zgoraj jaz nisem primerjal lege forda in alfe ampak volan ( direktnost, povratne info) , ker je @whitee napisal, da ima fokus veliko bolj direktnega
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 03, 2021 8:36 am

156 ki sem jo vozil ni bila podrta. In v primerjavi z mojo 159...se pač 159 bolje pelje v vseh pogledih...tko po AC tko po ovinkih.
Focus ima direkten volan, sam alfa ima pač bolj.Sicer če pogledamo, focus je iz leta 98, 159 pa iz 05. Je pa tut res, da pri fordu nimaš problemov z rokami in kuglami tko kot pri alfi, pa čeprav ima alfa kugle takih dimenzij, kot jih ima kakšen traktor.
Forda sem mel na H&R, novih amortizerjih,17 col in powerflexu. 159 sem imel na starih amortizerjih, standard višini in 17 col, pa je bila bolj direktna čez ovinke. Zdej jo imam na eibachu, novih amortizerjih, novem podvozju in 17col pa je še bolj direktna.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
dejanb75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Po sep 17, 2018 3:18 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a dejanb75 Sr mar 03, 2021 10:45 am

Glede ford focusa mk 1 in alfe 156 lahko potrdim kar je napisal Trijoadijo. Imam focusa mk 1, brat je imel 156ko. Vse kupljeno novo, brez luftof in slabih amortizerjev. Enkrat je po sili razmer vozil mojega focusa, se malo spozabil in prehitro pripeljal v ovinek. Kot je povedal se je že videl v jarku, pa je samo obrnil volan in avto je lepo zvozil ovinek. Brez dodajanja volana (prekrmiljenja...). Ni mogel verjet kako avto drži ceste. Z alfo naj bi se težje rešil... To je bilo pred skoraj 20imi leti.
Focusa mk1 imam še vedno, je 16 bencin 100km, imam pa tudi Focusa mk3 diesel. Ne bom rekel, da je mk 1 boljši kot mk 3, novejši ima več navora in moči, boljšo pozicijo za volanom.... , je pa z mk 1 večji užitek vijugati po ovinkih.

Pa še eno off topic vprašanje za TrijoAdijo: Focus mk 1 mi zadnje čase porabi dosti olja. Misliš da bi se z menjavo PCV ventila (oddušnika) stanje izboljšalo?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a TrijoAdijo Sr mar 03, 2021 4:00 pm

Ne govorim o navoru, moči. Govorim o legi na cesti. Z vsakim modelom focusa so se pač poslabšali.
Ne vem. Preveri stanje PCV. Če je zaštekal, pol ti lahk pije olje.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a whitee Če mar 04, 2021 6:45 pm

No jaz sem vozil mk1 in mk2 Focusa, pa mi je mk2 bolj všeč. Bolj trd, kompakten, pa še vedno udoben. Mk1 se poznajo leta. Mogoče res ni imel najboljšega podvozja, ampak tudi moj mk2 je imel sprednje amortizerje, ki so že puščali. Kot pa je uporabnik zgoraj povedal, ko pri Focusu obrneš volan, dejansko gre po tisti poti, se pravi manj understeera kot recimo pri Alfi.
Pa sem sedaj v svoji par letni vozniški karieri prevozil dosti gremo rečt normalnih različic avtov (ne poporane verzije modelov in hudo drage) in se Focus mk2 še vedno pelje najbolje od vseh, no na drugem mestu, prvo mesto zaseda Puma.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1916
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Gricko Če mar 04, 2021 8:30 pm

to je vse tako nasplošno, kar govorite
od kvalitete gum, širine gum, stanjem podvozja, stanje amortizerjev, nastavitev podvozja-optika, motorizacije

sedaj ko primerjaš fokusa in alfo in praviš understeer...in kakšna je bila mašina pri enem in drugem??
verjetno benz 1.6 proti dizlu 1.9 ali celo 2.4......pa se vprašaj zakaj je temu tako
teža igra ogromno vlogo in vsak FWD avto je naravnan na understeer, sploh v osnovi ( govorim za običajne različice), težja je mašina več je understeera sploh v ostrih zavojih ( serpentine recimo).... pač za te stvari so najbolje majhni turbo mlinčki, ko postanejo hitrosti večje pa pride lega bolj do izraza
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a TrijoAdijo Pe mar 05, 2021 7:39 am

whitee je napisal/-a:No jaz sem vozil mk1 in mk2 Focusa, pa mi je mk2 bolj všeč. Bolj trd, kompakten, pa še vedno udoben. Mk1 se poznajo leta. Mogoče res ni imel najboljšega podvozja, ampak tudi moj mk2 je imel sprednje amortizerje, ki so že puščali. Kot pa je uporabnik zgoraj povedal, ko pri Focusu obrneš volan, dejansko gre po tisti poti, se pravi manj understeera kot recimo pri Alfi.
Pa sem sedaj v svoji par letni vozniški karieri prevozil dosti gremo rečt normalnih različic avtov (ne poporane verzije modelov in hudo drage) in se Focus mk2 še vedno pelje najbolje od vseh, no na drugem mestu, prvo mesto zaseda Puma.



Bom ti tkole povedu:
Če primerjam vožnjo na trasi ki jo poznaš: od bistrice čez kozje pa dalje čez kozjanski grobnik in nazaj z mk1 focus in 159.....Je 159 neprimerno boljša v legi in odzivnosti volana. Focus je bil 1.8 tdci, 159 je 1.9 16v jtdm. Focus je bil karavan z 1318kg, 159 je SW z 1665kg. Focus je imel MTX75, 159 pa Q-Tronic.
Kot sem že reku: z vsakim modelom focusa so se poslabšali, tako kot z motorizacijo kot z odzivnostjo,...Vozu se vse mk-je in razen z mk1 me niso prepričali.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a whitee Pe mar 05, 2021 4:01 pm

Seveda, s kot pa si, da poznaš te konce? :D
Focus ki je bil v moji lasti bil 1.6 tdci, Alfa 1.9 jtd. 159 pa nisem vozil. Je pa res, vsak doživi avto drugače. Jaz sem imel velika pričakovanja za 156, sploh glede na vse internetne zapise, pa sem ostal ravnodušen, ker sem pričakoval boljše od Fokusa.
Pa da ne bo kdo rekel, da zagovarjam Forda, z veseljem bi imel tudi kakšno Alfo, ampak so pač okolščine take, da še naprej vozim Forde. Počutje v avtu ima tudi nekaj pri tem.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a TrijoAdijo Po mar 08, 2021 8:44 am

Hehe, nisma tko dalec narazn. Iz Bresc sm. Pr fordih je tko: Enkrat se vsedes vanjga, se zapeljes, ga spoznas. In pol ti je vsak nadaljni ford, ne glede na model, cisto znan. Vozu sem escorta,focuse, mondeote, fieste, C,S-maxe in galaxija. Vsak drugacn, a pod crto ti je pocutje v avtu znano. Direkt pase v roko: volan, salthebl. Pase pozicija za volanom,....
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6393
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a IcEm4n Če avg 05, 2021 8:54 am

Nove napovedi Stellantisa (kratek povzetek iz Siola):
- Alfa Romeo: od 2027 povsem električna, takrat svojo pot zaključita tudi aktualna Giulia in Stelvio; prihodnje leto pride Tonale, leto kasneje še manjši Brennero, ki bo električni (tehnika verjetno ista kot pri e-2008, Mokka-e in DS3 Crossback E-Tense)
- DS: povsem električni od 2024
- Fiat: 2023 naj bi prišla nova generacija Punta z blagohibridno, priključno-hibridno in malo kasneje električno različico, osnova ista kot PSA trojček z nekaj posodobitve
- Lancia: od leta 2026 povsem električna, od 2024 naprej vsi elektrificirani (istega leta, se pravi leto kasneje kot Punto, naj bi prišla nova Ypsilon, ki bo sorodna PSA-jevemu trojčku)
Slika
 
Uporabniški avatar
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 649
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a alexwell Če avg 05, 2021 9:38 am

kr veliko časa bodo rabili za modele, kateri bodo izvirali iz že obstoječih platform...
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 784
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a whitee Če avg 05, 2021 8:54 pm

Giluio bi lahko še en nov model do takrat stisnal
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a cashy Pe avg 06, 2021 1:57 pm

Se kaj ve, ali bo Lancia tudi pod vodstvom PSA ostala v prodaji le v Italiji?
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Stellantis (FCA&PSA) - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a xxl Pe avg 06, 2021 3:07 pm

Dvomim, da bodo razvijali nov model samo za Italijo. Nekako ni logično, predrago.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov