Stran 31 od 34

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 8:47 am
Napisal/-a xxl
Vedno kaj pešalo pri kvaliteti izdelave? No, spet posploševanje, ki se vleče iz preteklosti, saj vemo, da gladko konkurirajo francozom, pri sebi vidim, da tudi nemcem (vw, opel) pri kvaliteti izdelave. Bistvo lastnikov je skupen dobiček in s njim so do zdaj bili očitno zadovoljni, bojim se pa, kot pravi void, da bo FCA počasi začel z razprodajo.

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 9:00 am
Napisal/-a Firediver
Dva Fiata sem sam imel, pa v klapi nas je bilo nekaj s Fiati (Uno, Punto I, II, Bravo, Tempra).
Kvaliteta je pešala, ampak se je oddolžil, ker je bil poceni in nezahteven.

Novejših nisem vozil, sem pa v testih vozil skozi leta (pri novem modelu ali ob prenovi generacije) vedno prebiral, da so "sedaj pa res popravili renome glede zanesljivosti", se je pa na koncu - po nekaj letih - vedno izkazalo, da ne more iz svoje kože.
Fiat ima nekatere res bulletproof motorje, ampak "dober avtomobil" žal ni samo "dober motor"...

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 10:25 am
Napisal/-a xxl
Itak, sam imam tudi izkušnje, tudi z drugimi znamkami, od sredine "80-tih naprej in nisem opazil bistvenih razlik med znamkami podobnih razredov, seveda, tukaj ne mislim na premium.

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 12:29 pm
Napisal/-a Tattoo-
xxl je napisal/-a:Valjda da lažje kupiš Ypsilonko za 10 000, kot Giulio ali Stelvia za 40 000 evra.
Vseeno je precej žalostno, da praktično mrtva znamka uspe prodati več vozil, kot pa tako renomirana znamka kot je Alfa...in to s popolnoma zastarelim modelom (Ypsilon) in s prodajo samo na ene trgu (Italija)!

Pri Alfi je problem še vse kaj drugega, kot pa (samo) visoka cena...poglej koliko Macanov je prodal Porsche v enakem obdobju, pa gre za skoraj še enkrat dražji avto kot je Stelvio!

Slika

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 12:37 pm
Napisal/-a Lignage
Nekaterim se ta nesposobnost Italijanov oživeti fiatov koncern zdi celo zelo smešna, meni se pa ravno nasprotno to zdi kar precej tragično vse skupaj. Ob kupu posiljenih brezveznih novosti, ki jih vidimo lahko danes, bi bil že res čas za kakšno resnično svežo idejo. Recimo tega Centoventija? Daj Bog, da vsaj še tega spravijo uspešno na trg! :)

Slika

Letos je ravno petdeset let odkar je prišel na trg 128, Fiat, ki je spremenil svet.

Slika

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 1:33 pm
Napisal/-a PogachnyK
Upam, da ne umrejo... Zadnjič sem jokal, ko je šel SAAB pod zemljo... Tudi za Fiatom bi potočil solzo...

Slika

Pa niti ni najbolj ikoničen model, samo meni z naskokom najbolj simpatičen...

Po cesti videvam eno Fulvio, bele barve, niti ni rdeča, ampak avtiček pa tako lep...

Kot zanimivost, mogoče zakaj so Taljani, tam kjer so... Jaguar E-type in Fulvia, sta imela kot nova enako ceno :)

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Sr jul 24, 2019 1:57 pm
Napisal/-a Ivan36
Imeli Thena pa Chroma obe 2.0IE letnik 88 Thema in 90 Chroma pa je bila boljša Thema :shock: :lol: Potem kasneje leta 98 Z 128 :roll: :DDD in leta 2006 spet Fiat Marea weekend 1.8 IE leto 2002 bila pocen od 1 lastnika, ker je fasala točo na Ptuju 8) :shock: komaj 125.000km prevoženih! Potem sem leta 2010 kupi prvi PUNTO letnik 99 SOLE iz IT lepo letel za svojih 55 konjičev :lol: 8). Najbolša je bila THEMA cca 6 let pri hiši potem Marea tudi7 let in potem ostali po par let Chroma 3 leta, 128 2 leti, Punto 3 mesece in vmes so bili še 3x UNO Moj letniki 99, 01 in 00 ...

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Pe nov 01, 2019 1:06 pm
Napisal/-a Lignage
Skladno s svežim dogajanjem sem spremenil naslov te teme. In dodajam spodnji link:

Imate radi fiate? Čez noč se jim obeta svetla prihodnost.

Zanimivo se mi zdi tole omenjanje vstopa na ameriški trg. Že pri združevanju Fiata samega s Chryslerjem se je to omenjalo kot dobra prilika, izkazalo se je pa vse skupaj na žalost precej slabo saj Fiat zopet ni zaslužil, da bi lahko razvijal nove produkte. In ne vidim kako bi to lahko Peugeotu zdaj pomagalo? (Saj imata tako Fiat kot tudi Peugeot klavrn ameriški konec). Druga stvar pa je, kaj bodo naredili s toliko blagovnimi znamkami? Enostavno se mi zdi brez smisla, da zdaj naredijo iz Peugeota 208 še novega Punta, ki bo tako podoben 208-ki kot mu je nova Corsa. In tudi dvomim v prodajni uspeh prav vseh, če pomislim, da bo na tej platformi čez dobra tri leta prišel tudi novi C3. Sam sem mnenja, da bi velika skupina FCA morala biti sposobna sama najti rešitev znotraj sebe in da jim preprosto manjka ambicioznosti.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: So dec 28, 2019 4:06 pm
Napisal/-a Lignage
Fiatove novosti:
Slika
Slika
(Vir: worldscoop.forumpro.fr)

V Evropi naj bi se kot konkurent Sanderu konec 2020 pojavil južnoameriški Argo? Neresnična napoved, verjetno.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: So dec 28, 2019 6:49 pm
Napisal/-a dobek
vstop na ameriski trg? hja, psa rine tja, ker je prodaja pokitajscenih novosti v evropi preslaba ocitno, fiat je pa tako ze nekaj casa iskal partnerja za znizanje povprecja emisij in se hoce slepat na kvazi razvito hibridno in elektricno platformo nekoga drugega (aja, a niso svoje 500e kompletno umaknili s prodaje ze pred casom?)

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: So dec 28, 2019 9:27 pm
Napisal/-a limas
Ne vem v katero smer bo šel FIAT, vem pa, da se mu po odhodu Markioneja, ki je bil vizionar, ne obeta nič dobrega.

Če je FIAT izgubil stik s konkurence glede EV, nič slabega, saj menim, da je EV obsedenost in evforija bolj slepo črevo kot realna prihodnost avtomobilizma. Vsi velikani razvijajo tudi tehnologijo gorivnih celic - v zakulisju seveda.

Lahko bi se usmerili v retro smer, saj so uspeli s F500. Fiat 128, fiat ritmo, 1500, športni Dino...

V C segmentu mi je vizualno najboljši FIAT tipo. Skladen, uravnotežen, všečen.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 9:18 am
Napisal/-a matejxx
Zakaj pa niso Argo prodajali v Evropi kot novega puntot? Drugače pa brez veze, da FCA in PSA oživljata FIAT, ker je v Evropi že tako vse skupaj zavozil. Zakaj bi še sploh poleg citroena, opla in peugeot-a, delali še en avto, ki jim bo predstavljal samo strošek.

Če pa jim dodatni stroški ne predstavljajo težave, pa boljše da poskusijo oživeti Alfa Romeo. Ker na ta način bi dobili še eno znamko, ki jim nebi kradla kupce. Ker tisti, ki želijo kupiti Alfa Romeo vsekakor ne bodo kupovali Citroen, Opel, Peugeot.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 9:33 am
Napisal/-a xxl
Fantje, dobro ste to povedali, strinjam se, še posebej z zadnjimi tremi, štirimi posti. Pustiti ameriški del in opustiti evropski, razen Alfe in Maseratija.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 11:48 am
Napisal/-a TihaVoda
Mogoče ne gre zanemariti Fiatovega programa gospodarskih vozil, kjer so v Evropi še vedno močni, za razliko od programa osebnih vozil.

Bo pa zanimivo, kaj bodo naredili s kombijem Fiat Talento, ki je rebadge Trafica. Ali bodo šli enako kot Opel (Vivaro) v opustitev sodelovanja z Renaultom in bodo začeli pod znamko Fiat prodajati rebadge PSA-Toyota kombija (Jumpy, Expert, Proace) ... najbrž.

Vse kaže, da se dogajajo velika prestrukturiranja v avtomobilski industriji. Kar mi ni niti malo všeč, saj se s tem združevanjem zmanjšuje konkurenca in raznolikost ponudbe na trgu.

Če razmišljam za malce dlje naprej, se morda že pripravlja teren za čas, ko bodo začela prevladovati avtonomna vozila in najemanje mobilnosti, ko znamka v bistvu ne bo več pomembna. Tako bo ostalo nekaj velikih proizvajalcev, ki bodo pokrivali vse in nekaj majhnih nišnih za 'stare' ljubitelje avtomobilizma in posebne potrebe.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 1:06 pm
Napisal/-a emozul
Ta zdruzevanja tudi mene motijo. Sedaj, bo res vse isti smorn. To je spet znizevanje stroskov, ter vecanje dobickov, banda.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 4:59 pm
Napisal/-a Tattoo-
TihaVoda je napisal/-a:Vse kaže, da se dogajajo velika prestrukturiranja v avtomobilski industriji. Kar mi ni niti malo všeč, saj se s tem združevanjem zmanjšuje konkurenca in raznolikost ponudbe na trgu.
Definitivno je avtomobilska industrija pred tektonskimi spremembami! Pomenijo pa združevanja ravno nasprotno...na ta način se (vsaj začasno) ohranjajo znamke in pa vsaj malo konkurence, ker v naprostnem primeru bi večina znamk v zelo kratkem času enostavno propadla! :?

McKinsey & Company je napisal/-a:Carmakers would need to invest roughly $70 billion EACH to be optimally positioned in all four future trends Autonomous, Connectivity, Electrified and Shared, estimates @McKinsey. That illustrates industry pressures to combine forces.
Danes so takih investicij sposobni samo 3-4 največji koncerni (Toyota / VAG / Hyundai / GM)...vsi ostali si takih investicij samostojno enostavno ne morejo privoščiti in zato so združevanja nujen ukrep!

Glede "vizionarstva" Marchionneja je pa združitev FCA s PSA evidentni primer...Marchionne je vsaj v tem primeru bil daleč od vizionarja, saj je popolnoma spregledal pomembnost hibridizacije / elektrifikacije prodajne palete! FCA je bil dejansko prisiljen se združiti s PSA in to za vsako ceno in tudi pod ceno...v nasprotnem primeru že čez nekaj let nebi imeli / smeli kaj prodajati in bi lahko samo še zaprli tovarne!

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Ne dec 29, 2019 11:43 pm
Napisal/-a esem
Bo kar držalo.
Sicer pa - kaj je storil Marchionne s FIAT-om - razen da je uvedel uspešno 500-tko? V 15 letih je pokopal Lancio, vlekel profit iz 500-tke in Chryslerja in kaj še?

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Po dec 30, 2019 10:26 am
Napisal/-a IcEm4n
Dejansko je edina svetla točka koncerna FCA le Jeep.

Re: FCA in PSA - Splošno o prihodnosti

Objavljeno: Po dec 30, 2019 12:20 pm
Napisal/-a xxl
Agnellijeve itak zanima samo profit in tega so deležni v veliki meri.

Alfa Romeo in počasen propad te legendarne znamke

Objavljeno: Ne avg 09, 2020 9:15 am
Napisal/-a Panzeraustirol
Pozdravljeni

Sledeče pišem malce v efektu, le malo prej sem izvedel kateri avto bo nasledil Giulietto, ki je že od začetka leta ni več v proizvodnji. Iskreno povedano mi je ratalo slabo. Pustimo pa to kritike za na konec, najprej malo obujanja spominov. :)

Alfa Romeo je skozi svojo bogato zgodovino izdelal avtomobile, ki so jih drugi proizvajalci lahko samo sanjali. Disco Volante, Montreal, Alfasud, Giulia Sprint GT, GTV6, Spider in še bi lahko naštevali. Alfe se ni uklanjala času, kar kaže brezčasnost dizajna. Še sam Henry Ford je rekel: "Vsakič ko gre mimo Alfa Romeo, nagnem klobuk". Da o uspehih na dirkališčih sploh ne govorim. Alfa je dajala vtis, da za volanom sedi nekdo, ki mu ni vseeno kateri avtomobil vozi. Avtomobil pa je kljub muhastim karakteristikam in včasih vprašljivi kakovosti vozniku plačal zvestobo z obrestmi. To je Alfa Romeo, ki jo večina entuziastov pozna in hoče. :D

Danes pa je Alfa Romeo le senca samega sebe. Nobenega Spiderja, nobenega karavana, nobenega coupeja... Ja, dobili smo Giulia GTA (z minimalnim razvojem), ki pa je po vsej verjetnosti sploh ne bi, če ne bi šlo za obletnico Alfe. Ja, motorji so še vedno kolikor tolikor posebni, ampak kaj ko kupca na določenih verzijah prisilijo imeti avtomatski menjalnik. Distanciranje voznika od občutka vožnje z kupom električnih sistemov in potem naknadna umetna reimplementacija tega občutka z uporabo istih električnih sistemov? Nekaj kar se Alfi ne bi smelo zgoditi. Pa se vse to žal je. :?

In kam je duša Alfe odšla? Poniknila je v razvoj SUVjev. Tako bo tudi vstopni in hkrati najcenejši avtomobil po nekaterih navedbah Tonale SUV C segmenta (predstavljen lani kot koncept), ki bo imel tudi hibridno verzijo. Moje osebno mnenje je, da je to eden izmed žebljev v krsto Alfe kot jo danes poznamo. Ali je to prvi, zadnji ali nekje žebelj nekje vmes, presodite sami. :?:

In kje se je zapletlo? Moje mnenje je sledeče. Namesto tega, da ostane v svoji precej visoki kategoriji, se je Alfa Romeo brezglavo spustila v bitko za dobiček z konkurenti (npr. BMW in Mercedes). Te bitke pa Alfa ne more zmagati niti delno, ker je pod okriljem FCA skupine. Če bi vodilni v FCAju hoteli Alfo rešiti pred gotovim propadom, to ne bi bil problem. Namesto tega pa je potrebno Fiat zmeraj bolj reševati zaradi precej butastih napak (Fiat Punto NCAP fiasko npr.), za nagrado pa dobijo 124 Spider, ki se potem izkaže za slabo preobleko Mazde MX-5. Hura... :roll:

Zakaj govorim o propadu te znamke, ki je duša avtomobilskega sveta? Ker smo podobno zgodbo že slišali. Lancia je bila dolgo pojem inovacij in motoršporta, nekaj medijskih napadov ter par let pod Fiatom pozneje in danes prodajajo podaljšan Fiat 500 le Italijanom (govorim o modelu Ypsilon). Ne bom presenečen, če bo Alfa Romeo čez nekaj let prodajala samo še Tonale hibride izključno na Italijanskem trgu. :cry:

Zelo bom vesel, če se moje pretirane domneve v roku nekaj let izkažejo za neresnične. Se mi pa zdi, da nisem edini, ki razmišlja v tej smeri... :?: