Stran 1 od 1

Colin McRae R4

Objavljeno: So nov 18, 2006 7:50 pm
Napisal/-a Eazy-O
Danes naletu na tole. :shock:

Colin McRae R4
Performance car developed and built by Colin McRae.
Suitable for rallying, rally cross, ice racing and circuit racing.
Designed to enhance both driver and spectator pleasure.
Expected launch: early 2007.

Engine:
Normally aspirated 4 cylinder / 2,5 litre Millington Diamond Engine producing 350 BHP

Drive-train:
Option for 2 or 4 wheel drive format
Mechanical front and rear differentials
Option for a mechanical or active central differential
Six-speed dog box with manual or semi-automatic gear change

Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.colinmcrae.com/r4_car.asp
http://news.caradisiac.com/Colin-McRae- ... tre-garage

LP,
Oskar

Objavljeno: So nov 18, 2006 8:01 pm
Napisal/-a sandek
men osebno ni všeč

Objavljeno: So nov 18, 2006 8:37 pm
Napisal/-a Maxx
Men tud čudn deluje

Objavljeno: So nov 18, 2006 8:52 pm
Napisal/-a gold hamster
Bolj podobno vesoljski ladji... ;)

Objavljeno: So nov 18, 2006 9:32 pm
Napisal/-a Gagi84
Ce se bo pelal tole tko kt treba oblika sploh ne bo tok pomembna na rallyih

Objavljeno: So nov 18, 2006 10:16 pm
Napisal/-a PRODRIVE
že videno ;)

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:16 am
Napisal/-a Eazy-O
PRODRIVE je napisal/-a:že videno ;)


To že, samo na forumu ga še nisem zasledil. Mods, prove me wrong?

Če primerjamo fotke s 3D modelom, manjkajo zračniki pa sprednji del je nekam čuden. Meni osebno je všeč model, fotke malo manj. :)

Bolj me skrbi kako se bo zadeva peljala... Vsaj v primerjavi s konukrenco, predvidevam da nekako cilja na Evota in Imprezo. Ne vem kako lahko tekmuje s toliko izkušnjami velikih tovarn. No, če je primerjava sploh na mestu, R4 ima atmosferski 2.5 literski motor med tem ko so WRC avti menda 2.0 turbaki?

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:36 am
Napisal/-a RegY
ja saj... ne vem kak je lahko spravil iz N/A motorja 140KM na liter, to še hondi ni uspelo na s2000, ki velja za najbolj močan motor po razmerju litraža/konji

meni je pa oblika všeč, če sem čist odkrit... če je karoserija po vsej verjetnosti iz karbona ali PVCja, zaradi teže, bi se znalo zgodit, da niti ni težko naredit zračnikov, kot na modelu ;)

če ne bo drag, kot rally specialke, da bo prišel v proizvodnjo, bi ga kr mel v zbirki :)

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:56 am
Napisal/-a ZeMo gt_punto
RegY je napisal/-a:ja saj... ne vem kak je lahko spravil iz N/A motorja 140KM na liter, to še hondi ni uspelo na s2000, ki velja za najbolj močan motor po razmerju litraža/konji

meni je pa oblika všeč, če sem čist odkrit... če je karoserija po vsej verjetnosti iz karbona ali PVCja, zaradi teže, bi se znalo zgodit, da niti ni težko naredit zračnikov, kot na modelu ;)

če ne bo drag, kot rally specialke, da bo prišel v proizvodnjo, bi ga kr mel v zbirki :)


Folk to je Rally, to so rally specialke, kaj pa primer Punto Grande v letošnji evropskem rally prvenstvu, spada v skupino s2000(2.0 motor) in je atmosferski motor nekje 300 konjev nekje 150KM po litru, že ce pogledaš stare Maxije (Clio, Megane, 306), so imele 2.0 motor v sredini devedesetih okoli 300 konjev


Mislm rečt nobena znanost ni to zdej, me pa zanima kdo izdeluje ta motor, mogoče Ford?

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 1:48 am
Napisal/-a Eazy-O
Opa kaj sm najdu: http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=116111

The heart of the Fiesta-size machine is a 2.5-liter Millington Diamond four-cylinder engine. In normally aspirated form, it produces 350 horsepower, with the twin-turbo version delivering up to 750 hp. A six-speed manual transmission with automated shift capability will be available, but there will be few other accessories.

Na neki strani sem zasledil Millington Diamond Cosworth motor... Go figure.

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 9:19 am
Napisal/-a PRODRIVE
ZemoGt kot si rekel iz 2.0 mašine N/A se da spravit okoli 300KM,nekateri tule odkrivajo toplo vodo, mislijo da obstaja samo Honda S2000, naši dirkači imajo oz. so imeli takšne specialke kar je lahko živ dokaz, npr Deklevina Alfa 156 ST,ki naj bi razvila celo nekaj čez 300KM, Peljhanov Golf IV kit car pribl. 290 KM,bivši Deklevin BMW 320 ST....še b ilahko našteval ;)