Stran 1 od 12
Citroën C2 in C4 "By Loeb"
Objavljeno: To dec 05, 2006 2:36 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Citroën bo s pomočjo svojega simpatičnega voznika končno začel tržiti svoje odlične rezultate na WRC. Prihaja serija C2 in C4 "By Loeb", ki pa ne bo superšportna verzija v stilu WRX STi, ampak bodo avtomobile krasili zgolj nekateri okraski, kot so bela lita platišča, dodatki v notranjosti itd. Motorji pri C2 1,6 16v 110 in 125 konj, pri C4 vsi od 110 konjev naprej:
LP,
Martin
Objavljeno: To dec 05, 2006 2:52 pm
Napisal/-a Martina Navratilova
Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.
70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
Objavljeno: To dec 05, 2006 2:56 pm
Napisal/-a DaDek
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
in v čem je point tvojega posta?
sej pa je avtor lepo napisal da bodo določeni vizuelni dodatki samo kar pa pomoje ne pomeni da bodo kupovali to tisti ki bodo hoteli dirkat z njimi ampak tisti ki so jim taki avti všeč..
Objavljeno: To dec 05, 2006 2:57 pm
Napisal/-a esem
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
A je zato Xsara zadnja leta toliko uspešnejša od namensko delanih avtov, ki naj bi jih bilo torej lažje predelat, vsaj tako sledi iz tvojega posta. Tega pa do zdaj nisem vedel, hvala ti. Vsak dan nekaj novega....
Objavljeno: To dec 05, 2006 3:30 pm
Napisal/-a leoCar
No tole pa ni tako slaba idea, mislim da bo s tem paketom opreme citroen našel dosti kupcev, večinoma mlajših

Ali ma mogoče še kdo kakšne slike teh avtov, več podrobnosti, se bodo prodajali samo v rdeči barvi, kot sta na sliki ali pa ne, kakšna je notranjost .....
Objavljeno: To dec 05, 2006 3:31 pm
Napisal/-a Martina Navratilova
DaDek je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
in v čem je point tvojega posta?
sej pa je avtor lepo napisal da bodo določeni vizuelni dodatki samo kar pa pomoje ne pomeni da bodo kupovali to tisti ki bodo hoteli dirkat z njimi ampak tisti ki so jim taki avti všeč..
Sej sm napisal kot vedno. To naj bi pomenilo da se strinjam.
Hotu sm samo napisat zakaj je ponavadi tko pri evropskih cestnih avtih v kvazi rally verzijah. In meni je zal zaradi tega. Nism se mislu kregat.

Objavljeno: To dec 05, 2006 3:35 pm
Napisal/-a Martina Navratilova
esem je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
A je zato Xsara zadnja leta toliko uspešnejša od namensko delanih avtov, ki naj bi jih bilo torej lažje predelat, vsaj tako sledi iz tvojega posta. Tega pa do zdaj nisem vedel, hvala ti. Vsak dan nekaj novega....
Ne, ne. Cakaj.
Xsara je dobra zaradi super motorja, se boljse spere in najbolsega sportnega teama in soferja. Mitsu in Subi sta v WRCju na istem. Govoril sem o N skupini.
Objavljeno: To dec 05, 2006 3:38 pm
Napisal/-a 69 freak
Se pravi, Isto kot če bi kupil VTS ampak plačaš več ker je na njem nekaj plastičnih dodatkov in loebovo ime...
Kul, let's do it...

Objavljeno: To dec 05, 2006 3:53 pm
Napisal/-a esem
Barva bo samo ta - take nimajo v normalnih serijah
Objavljeno: To dec 05, 2006 4:43 pm
Napisal/-a metallic
Pocen se je prodal poba. Citroen bi pa tut že lahko naredu kkšn hot hatch. Tako ime bi mu velik lepš pristajalo.
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 1:54 am
Napisal/-a dobek
ok, ura je ze taka, da nic cudnega, ampak, metallic, niti 5% se mi ne sanja, kaj si hotel povedat
k vsaki voznikovi pogodbi spada tudi marketing, a ne? pa poceni tudi verjetno ni
hot hatch je samo angleski (dobesedno, z otoka namrec) izraz za za kombilimuzino, ki se dobro prodaja in je sploh priljubljena za styling/tuning. ta "naslov" si je pred leti lastil saxo, recimo
in v kakem smislu ime, da bi mu boljse prisatajalo?

Objavljeno: Sr dec 06, 2006 2:39 am
Napisal/-a bass
Citroen ima trenutno že dovolj problemov, tako da hot hatch po mojem ne pride v poštev zaradi prehude in predvsem v primerjavi preveč zanesljive konkurence(GTI, typeR, ST...).
Malo so pobarvali avto, to je pa to.
Še daljša angleška definicija hot hatcha (Dobek mimo si vsekal) :
http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_hatch
Torej na kratko: hot hatch je hatchback(5vratni ozr. navadno 3vratni avto - srednji nižji razred) z napiljenim motorjem. Golf V(hatch) > GTI(hot hatch) ; ford focus> focus ST; honda civic> typeR...
Hatchback- hatch: loputa, back: zadek>>> torej brez dolgega zadka kot npr. vw passat, temveč odrezan zadek.
Hot-vroč hatch-okrajšava za hatchback, torej dobesedno : "vroč avto z loputastim zadkom".
Žal slovenščina nima izraza za hatchback, bi pa bilo praktično.
Kje je zdaj Toporišič?
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 7:15 am
Napisal/-a Marko_mx-3
by Toporišič: Vroči odbitoritnik

Objavljeno: Sr dec 06, 2006 7:18 am
Napisal/-a dobek
bass je napisal/-a:Žal slovenščina nima izraza za hatchback, bi pa bilo praktično.
kombilimuzina res ni slovenski izraz, opisuje pa tocno to - 3 in 5 vratne avte
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 7:28 am
Napisal/-a zupi13
Marko_mx-3 je napisal/-a:by Toporišič: Vroči odbitoritnik


Objavljeno: Sr dec 06, 2006 10:20 am
Napisal/-a metallic
dobek je napisal/-a:ok, ura je ze taka, da nic cudnega, ampak, metallic, niti 5% se mi ne sanja, kaj si hotel povedat
k vsaki voznikovi pogodbi spada tudi marketing, a ne? pa poceni tudi verjetno ni
hot hatch je samo angleski (dobesedno, z otoka namrec) izraz za za kombilimuzino, ki se dobro prodaja in je sploh priljubljena za styling/tuning. ta "naslov" si je pred leti lastil saxo, recimo
in v kakem smislu ime, da bi mu boljse prisatajalo?

V čem je fora, da daš na navadn avto, ki zgleda točno tko, kot vsi ostali, ime daleč najbolj uspešnega relista zadnega časa? Mislm, men bi blo smiselno to dat ne nekega hot hatcha, tako kot to počne recimo renault. Čeprou, razumum citroenovce, da nimajo kej dost želje po športni vožni,...
Just a thought...
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 10:22 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Jaz pri Citroënu pogrešam malce več športnosti. C2 VTS baje dobro leti, vendar je v primerjavi s Saxojem precej špehat, da ne govorimo o C4 VTS, ki je z veliko težo in 177 konji lahko le malce hitrejši kupe. "By Loeb" verzija bi morala biti bolj strupena, po možnosti s štirikolesnim pogonom, a ostaja vprašanje, če bi bilo to ekonomsko upravičeno. Jaz dvomim. WRC STi in Evoti se prodajajo po celem svetu, a še vedno dvomim, da bi bili kaj prida donosni, tako neposredno kakor posredno. Vsaj Mitsubishi zaradi Evota nima kaj prida večjega ugleda, Subaru pa tudi dviguje drastično svojih prodajnih številk.
Poleg tega Citroën ni prisoten v ZDA, ki so največji trg športnih avtomobilov na svetu.
LP,
Martin
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 11:10 am
Napisal/-a metallic
Nja, to je dons skos večji problem, najprej dnar, pol čustva...

Objavljeno: Sr dec 06, 2006 4:21 pm
Napisal/-a esem
Objavljeno: Sr dec 06, 2006 4:23 pm
Napisal/-a Martina Navratilova
Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz pri Citroënu pogrešam malce več športnosti. C2 VTS baje dobro leti, vendar je v primerjavi s Saxojem precej špehat, da ne govorimo o C4 VTS, ki je z veliko težo in 177 konji lahko le malce hitrejši kupe. "By Loeb" verzija bi morala biti bolj strupena, po možnosti s štirikolesnim pogonom, a ostaja vprašanje, če bi bilo to ekonomsko upravičeno. Jaz dvomim. WRX STi in Evoti se prodajajo po celem svetu, a še vedno dvomim, da bi bili kaj prida donosni, tako neposredno kakor posredno. Vsaj Mitsubishi zaradi Evota nima kaj prida večjega ugleda, Subaru pa tudi ne(?) dviguje drastično svojih prodajnih številk.
Poleg tega Citroën ni prisoten v ZDA, ki so največji trg športnih avtomobilov na svetu.
LP,
Martin
Verjetno si tko mislu...
Mitsubishi nima ugleda? al ga samo EVO ne zvisuje?
Jst mislim da ma kar dobrega. Iz šprtnega vidika rally (4x s prvak z TM), dakar (odkar pomnim

), iz vidika inovacij in naprednosti tut, kvaliteta vemo da je med najbolsimi , razumna cena ( ki mu po mojem mnenju dela skodo) in nenazadnje tut EVO in podobna vozila pridonesejo k boljsem ugledu in prepoznavnosti.
Ne pa kot v tem primeru ko je to neke vrste antireklama.