Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Pe okt 16, 2009 11:43 am

Zakaj ne ponudijo bencinarja z 170KM, nemoreš dat mlinčka 1,6 z 120KM v avto težek 1600kil.
Slika
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Pe okt 16, 2009 12:21 pm

Slika
Slika

Hyundai bi loh citroenu posodu mal kroma, k pr hyundaiju ga majo tok preveč, da so ga pr novi sonati/i40 vse tja do sprednih luči potegnil, pr citroenu ga pa za stransko šipo od prtljažnika karavanskega C5 zmanka.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe okt 16, 2009 1:28 pm

stench je napisal/-a:Zakaj ne ponudijo bencinarja z 170KM, nemoreš dat mlinčka 1,6 z 120KM v avto težek 1600kil.


Če dajejo v mal več kot tono težek avto 1.0 motor s 60 konji, bo tud ta avto "zmogu" tako konjenico :P
Slika
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Pe okt 16, 2009 3:11 pm

In če dajejo v Audia A6 2.0 dizel motor da ma pol 12s do 100 ... Zakaj ne 120km v C5 ... Je pa res, da bo mel porabo precej večjo kot 150km THP ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 16, 2009 7:28 pm

modri D. je napisal/-a:In če dajejo v Audia A6 2.0 dizel motor da ma pol 12s do 100 ... Zakaj ne 120km v C5 ... Je pa res, da bo mel porabo precej večjo kot 150km THP ;)

9,9 pa res - in to novi "eco" motor s samo 136ps

K L I K isto piše na konfiguratorju...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po okt 19, 2009 8:30 pm

esem je napisal/-a:V prihodnjih mesecih bo C5 namesto 1.8 in 2.0 motorjev dobil sodobnejše 1.6, ki ustrezajo EURO 5 normativom. 1.6 VTi 120 CV in 160 Nm ter THP 150 CV in 240 Nm sta po moči podobna prejšnjim. Morda se bo kmalu poslovil tudi V6 210 KM.


VIR :?:

Je pa že skrajni čas, poleg tega bi pa lahko vanj dali še 1.6 THP 175 in 200 KM verziji. Glede na to, da je Peugeot 308 prišel prej in je imel že v štartu vse te nove motorje (razen 200 KM verzije), bi jih MORAL! imeti tudi C5. Tako da lahko rečem samo aleluja. :x

BlazR: "Hyundai bi loh citroenu posodu mal kroma, k pr hyundaiju ga majo tok preveč, da so ga pr novi sonati/i40 vse tja do sprednih luči potegnil, pr citroenu ga pa za stransko šipo od prtljažnika karavanskega C5 zmanka."

Se strinjam :P

ponedeljek 19.10.2009, 09:52
Novi motorji za Citroëna C5 in Berlinga

Citroën je nekoliko spremenil oziroma posodobil motorno paleto pri modelih C5 in berlingo. Izbrani modeli imajo sedaj sodobnejše dizelske in bencinske agregate, ki precej manj obremenjujejo okolje.

Na vozilu C5 je motor HDi 160 FAP na voljo z dvema 6-stopenjskima menjalnikoma. Ta nadomešča motor HDi 173 FAP s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in motor HDi 138 FAP BVA s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Namesto bencinskega motorja 2,0i 16v je odslej THP 155 skupaj s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Berlingo je po novem opremljen z motorjem VTi 120, ki nadomešča motor 1,6i 16V.

Klemen Korenjak

Foto: Arhiv Avtomota


http://www.siol.net/avtomoto/novice/2009/10/novi_motorji_za_citroena_c5_in_berlinga.aspx

Očitno tudi Berlingo, kar je ql, ni pa mi všeč, da bo C5 ob 2.0 Hdi (140 KM) in 2.2 Hdi (173 KM), tistega 2.0 Hdi bi morali zgolj dodati in to je to. :roll:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če dec 03, 2009 1:04 am

C5 so začeli prodajati na kitajskem tržišču, ia pa tudi nov 2.3 aluminijski bencinski VTCS motor, več o tem:
News - International

25 November 2009

China: Wuhan 2 opens its doors and starts producing the new Citroën C5

On 17 November, Philippe Varin and his counterpart Xu Ping, President of Dongfeng Motors (DFM) opened the second Dongfeng Peugeot Citroën Automobile Co. (DPCA*) plant at a ceremony attended by a number of government representatives.
The opening of this new production plant also marked the roll-out of the new Citroën C5, which is making its debut on the Chinese market.


Wuhan 2, a highly compact plant, expands the industrial base of DPCA in Wuhan. It has three workshops (body assembly, painting, final assembly) and a capacity of 150,000 vehicles/year. It will produce upper-mid range vehicles based on the Group’s platform 3. Speaking at the opening ceremony, Philippe Varin said, “This new plant is both an end and a commitment. It is the end result of three years of unstinting work by the Chinese and French workforces of DPCA. And it marks a commitment by PSA Peugeot Citroën to our partner DFM, to DPCA staff, to the province of Hubei and, above all, to our customers in China, to always provide our best expertise”.

Philippe Varin also pointed out that the opening of the second DPCA plant and the roll-out of the C5 perfectly illustrate the ambitions he has set for the Group. Laid out in accordance with the best lean practices, the plant boasts the latest Group technologies, including laser welding with individual part inspection, and a fully automated paint line. Wuhan 2 is also one of the few “zero emission” plants in China, making optimum use of natural resources, particularly natural light.

The new C5 reflects the requirements of Chinese customers, with an engine-gearbox offering specific to China. It is also one step ahead of the competition in terms of design (side windows with full chrome surround, etc.), safety and quality (3.5 million km covered for road tests in China). Further, it is available with a new 2.3l VTCS aluminium petrol engine, which is making its world debut in China. Xu Ping, President of DFM, said that the C5 would be “the most emblematic vehicle in the Dongfeng Citroën range” and that it would “sharpen the competitive edge of the joint venture on the upper-mid range segment”, which makes up 20% of the Chinese market.

*DPCA is a 50-50 joint venture founded by PSA Peugeot Citroën and DFM in 1992. To date, DPCA has produced and sold more than 1.4 million vehicles in China.
In the first ten months of the year, PSA Peugeot Citroën reported a 35.6% increase in sales in China, with 211,454 vehicles sold (123,959 Citroën vehicles, an increase of 42%, and 87,495 Peugeot vehicles, an increase of 27.6%).


http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/news/tmp_international_details_a.php?id=588

C5 ima za Kitajsko ob strani vrata oz. okoli stranskih šip v celoti kromirano okoli in okoli, kar za Evropo žal temu ni tako :evil: :/:o:/ Zgleda pa takole:
http://alltomcitroen.files.wordpress.com/2009/08/citroen-c5-china.jpg?w=500&h=365

V tem primeru pa Hyundaju ne bo treba devati kroma za C5, a ne BlazR :?: :lol:
Mnenja :?:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 03, 2009 1:13 am

Mnenja sem, da so ga začeli delat na Kitajskem, kar je več kot "samo prodajat".

Mnenja sem tudi, da žal oba na Kitajskem bogato pušita, saj se je skupna prodaja precej bolj povečala in torej tako Citroen kot Peugeot kljub novim kvalitetnim modelom izgubljata tržni delež.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 03, 2009 8:11 am

Res jim je zelo malo zrasla prodaja. Nekoč je bil ZX Fukang del pekinške vedute, danes novejše modele komaj vidiš.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Če dec 03, 2009 9:28 am

Citroen C5 1.6 THP 155 je že na voljo, 2.0 je samo še v kombinaciji z avtomatikom.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če dec 03, 2009 9:55 am

Pa pride še 3.0 HDI V6... 252 ks...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 03, 2009 11:47 am

3 HDI z 243 konji je že nekaj časa (par mesecev?) na voljo. Verjetno ne bodo delali še 252 verzijo?


Citroën C5 Limuzina Motor ccm KW/KM Cena (EUR) z DDV
Attraction 1.8i 16V Bencin 1749 92/127 22.550,00
Exclusive 2.0i 16V Avt. Bencin 1997 103/143 29.100,00
Attraction HDi 110 FAP Airdrea HDI 1560 80/110 23.650,00
Confort HDi 140 FAP HDI 1997 103/139 26.500,00
Confort HDi 160 FAP Avt. HDI 1997 120/160 29.300,00
Dynamique HDi 110 FAP Airdream HDI 1560 80/110 25.000,00
Dynamique HDi 140 FAP HDI 1997 103/139 26.500,00
Exclusive HDi 140 FAP HDI 1997 103/139 29.900,00
Exclusive HDi 160 FAP HDI 1997 120/160 31.100,00
Exclusive HDi 160 FAP Avt. HDI 1997 120/160 32.700,00
Exclusive V6 HDi 243 FAP Avt. HDI 2993 177/243 40.900,00
Dynamique THP 155 Bencin 1598 115/155 25.400,00

Exclusive THP 155 Bencin 1598 115/155 28.800,00
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če dec 03, 2009 11:54 am

Tskarski škrat.. 243 konjičke ma...
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Če dec 03, 2009 2:11 pm

Po tehničnih podatkih je ta THP 155KM kar poskočen.

Bo treba v živo probat.
Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne dec 06, 2009 6:46 pm

Kaj več o tistem 2.3 literskem bencinskem aluminijastem motorju nisem našel, razen tole:
...In addition, DPCA has created a new engine and transmission production line in Xiangfan, another city in Hubei, introducing a series of high-end engine technologies from PSA Peugeot Citroen.

The new-generation 2.3L VTCS aluminum high efficiency engine installed on the Dongfeng Citroen C5 is better than nearly all 2.4-2.5L engines in China now. The sedan is also equipped with the special Citroen AEB balance system and the Tiptronic six-speed integrated manual and automatic transmission. ...


http://www.sinocast.com/readbeatarticle.do?id=35788

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11009
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 27, 2010 6:48 pm

Autoweek je objavil prve fotografije prenovljenega C5. Vidne so sprednje LED luči in spremenjene zadnje.

http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrbbwmgi_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrcb0cgj_800.jpg

vir:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/15064 ... ij-Citroen
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 27, 2010 7:58 pm

martin_krpan je napisal/-a:Vidne so sprednje LED luči in spremenjene zadnje.
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrbbwmgi_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrcb0cgj_800.jpg


:?

...No ja, vsaj dobro je to da so jih v obstoječe žaromete namestili in ne kam prou posebej.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po sep 27, 2010 8:28 pm

Lignage je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Vidne so sprednje LED luči in spremenjene zadnje.
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrbbwmgi_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrcb0cgj_800.jpg


:?

...No ja, vsaj dobro je to da so jih v obstoječe žaromete namestili in ne kam prou posebej.


Lignage, to zadne cajte za velik avtov trobmo pa še kr nečjo dat miru s temi ledicami ;) Naj jih raj izkoristjo pa začnejo delat spet avte s poklopljivimi žarometi, če lahk že dnevne luči tkole v eno črtico spravjo =)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po sep 27, 2010 9:05 pm

modri D. je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Vidne so sprednje LED luči in spremenjene zadnje.
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrbbwmgi_800.jpg
http://media.autoweek.nl/m/m1ayrrcb0cgj_800.jpg


:?

...No ja, vsaj dobro je to da so jih v obstoječe žaromete namestili in ne kam prou posebej.


Lignage, to zadne cajte za velik avtov trobmo pa še kr nečjo dat miru s temi ledicami ;) Naj jih raj izkoristjo pa začnejo delat spet avte s poklopljivimi žarometi, če lahk že dnevne luči tkole v eno črtico spravjo =)


:tomidelej: :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To sep 28, 2010 12:13 am

modri D. je napisal/-a:Lignage, to zadne cajte za velik avtov trobmo pa še kr nečjo dat miru s temi ledicami ;) Naj jih raj izkoristjo pa začnejo delat spet avte s poklopljivimi žarometi, če lahk že dnevne luči tkole v eno črtico spravjo =)


Se strinjam! Samo dokler časa bodo na Audijih vnebovpijoče bo tudi drugje tako :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 154 gostov