Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
m.a.t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne dec 30, 2007 1:37 pm

Napisal/-a m.a.t Pe jan 18, 2008 7:07 pm

Kaj so vsi tolk nori na te krogce. Sicer pa lep avtek
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe jan 18, 2008 10:55 pm

tole pa je že dokaj nevarno za enoprostorce...
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 19, 2008 8:39 am

Saj v bistvu je enoprostorec, le da je nižji in manj okrogel, kar je zame velik plus.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH So jan 19, 2008 9:43 am

C4 PICASSO za "reveže".

TEPEE različica (PEUGEOT) je nedvoumen odgovor kam sodi - na žalost ni za "reveže"

Bo pa poskrbel za dodatno, veliko zmešnjavo-dilemo med kupci v CITROEN salonu - 2xBERLINGO + 2xPICASSO + ostala ponudba.



LP
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg So jan 19, 2008 9:58 am

:?

saj vse lepo in prav zadeva mi je zelo, zelo vsec! ampak obcutek imam, da cene ne bojo prav nic ljudske, kot so bile za prve berlingote, partnerje ipd.. vse skupaj ena velika kozmetika, ki jo na koncu prav nemarno zaracunajo. podobno kot pri terencih, danes ne dobis vec enega klenega stroja brez okraskov. ce ze potem moras pogledati za pickupi, toyota recimo, pa ze tukaj postajajo stvari "nevarne".

v tem primeru pozabljajo na druzine z veliko otroki in omejenim proracunom. kar so kangooji in psa stroji prve generacije definitivno bili. nekaksen remake katrce.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 19, 2008 10:08 am

KARL ABARTH je napisal/-a:C4 PICASSO za "reveže".

TEPEE različica (PEUGEOT) je nedvoumen odgovor kam sodi - na žalost ni za "reveže"

Bo pa poskrbel za dodatno, veliko zmešnjavo-dilemo med kupci v CITROEN salonu - 2xBERLINGO + 2xPICASSO + ostala ponudba.


LP


Prihajata še Nemo in C3 "Picasso", torej jih bo že 6... Za vsakega bo nekaj, od družin z delavskimi plačami (Berlingo First) do bolje situiranih (Grand C4 Picasso).
 
BojcU
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr dec 19, 2007 10:11 am

Napisal/-a BojcU So jan 19, 2008 11:08 am

Kdaj pa prihaja novi Fiat Doblo
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg So jan 19, 2008 11:13 am

se nic se ne govori zato misim, da pred 2010 ne bo
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So jan 19, 2008 1:31 pm

 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11008
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če avg 14, 2008 7:34 pm

Berlingo XTR s črnimi elementi na sprednjem odbijaču.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Kot opažam, ima vsaka verzija neke oblikovne posebnosti, tako da se po videzu vse razlikujejo med seboj.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po feb 16, 2009 10:13 pm

Berlingo in Peugeot Partner sta postala Slovenski dostavnik leta 2009:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=10&id=53

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 24, 2009 2:55 am

Več oprijema za Berlinga
Za enoprostorca C4 Picasso in Grand C4 Picasso ter za Berlinga pri Citroenu namenili nove elektronske sisteme.

Besedilo: Uredništvo

Za vozila C4 Picasso in Grand C4 Picasso je to nov elektronski sistem nadzora pogonskih koles, ki je tovarniško vgrajen z vsemi motorji z mehanskim menjalnikom.

Za izvedenke Berlingo XTR z dizelskim motorjem HDi je za doplačilo na razpolago sistem Grip Control, ki omogoča upravljanje spodrsavanja pogonskih koles na različnih vrstah podlage. Omenjena tehnologija poudarja odzivnost Berlinga.

Berlingo je odslej bogatejši za dizelski motor HDi 92 s filtrom sajastih delcev. Nova ponudba zmanjšuje porabo goriva na 5,3 l/100 km pri kombinirani vožnji, emisijo plina CO2 pa na 140 g/km.


http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5056


Pa še nekaj se za nasmejat:
http://www.youtube.com/watch?v=mk-EnvlRwPU
:P

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11008
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 01, 2009 4:38 pm

Tudi Partner (z 1,6 HDI motorji) na voljo s sistemom Grip Control, ki je debitiral v 3008.

http://www.sarajevo-x.com/auto/clanak/090730028
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare So avg 01, 2009 4:55 pm

Zelo uporaben in prostoren družinski avto. Cene novih pa verjetno ne bodo kaj preveč "družinske". Mislim da se pod 13t€ za kolko tolko opremljen avto pa malo boljso masino nimas kaj za menit. Kateri nov avto v tem segmentu pa je poceni???
lp
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 01, 2009 8:26 pm

Kater družinski avto je pa pocen? Sam dacia, pa še ta ni pocen, če daš vso "nujno" opremo not. Če pa tole primerjaš z primerljivimi enoprostorci je pa velik cenejši, dokler si ne začneš zmišljevat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po avg 03, 2009 2:31 pm

metallic je napisal/-a:Kater družinski avto je pa pocen? Sam dacia, pa še ta ni pocen, če daš vso "nujno" opremo not. Če pa tole primerjaš z primerljivimi enoprostorci je pa velik cenejši, dokler si ne začneš zmišljevat.


Jaz sem interesent za ta avto in z vso mogočo opremo, vključno s tempomatom, park senzorji, stekleno streho, ESP-jem itd. prideš pod 16.000€ Za tako ogromen kos pleha je to še vedno zelo ugodno.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11008
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe nov 13, 2009 5:19 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če nov 19, 2009 1:50 am

En test Berlinga XTR s Grip Control sistemom :twisted: :

Citroen Berlingo XTR HDi FAP 110
Oprijem v praksi


Marsikomu se zdi škoda, da Citroenov priljubljeni enoprostorec ni na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Zdaj je na voljo tudi s sistemom, ki vsaj glede speljevanja nadomešča »vse štiri«.

Besedilo: Marko Hanželič Foto: Marko Hanželič

Z a Berlinga se zdi, da se med triom, ki ga sestavljata še Partner in Fiorino bržkone najbolje med vsemi vklaplja v oblikovno shemo, ki jo prinašajo ostali, bolj avtohnono Citroenovi avtomobili. Verjetno zaradi všečne maske hladilnika, ki dobro ponazarja oblikovni slog, za katerega so se pred nekaj leti odločili na robu francoske prestolnice. V primerjavi s predhodnikom, ki še vedno ni rekel zadnje na tržišču, je novinec zrastel kot na steroidih, saj je daljši kar za 24 centimetrov in tudi na prvi pogled deluje zelo »dostavno« ogromen. Ne glede na ekstremno večje dimenzije pa Berlingo ni izgubil skladnosti, ki ga je krasila tudi generacijo poprej, in ne glede na dejstvo, da temelji na dostavniški osnovi, zaradi svoje prepoznavnosti predstavlja zanimivo alternativo obličajnim enoprostorcem. Oblika sicer ostaja precej kvadrasta, kar pa se nenazadnje odraža tudi v prostornosti potniške kabine.

Slednja ni več niti slučajno tako rustikalna, kot smo tega bili vajeni generacijo poprej, pa tudi občutek za volanskim obročem je bolj blizu običajnim osebnim avtomobilom. K temu precej pripomore na novo zasnovana in očem prijetno oblikovana armaturna plošča z veliko sredinsko konzolo, ki skriva tudi dovolj prostora za številne drobnarije. Nasploh je prostora v notranjosti več kot v izobilju in zelo prostorno se počutijo tudi potniki v drugi sedežni vrsti, ki lahko stopajo skozi drsna vratana obeh straneh, izginila pa je tudi moteča stopnica iz prejšnje generacije. Prostora v prtljažnem prostoru je prav tako na pretek, nekaj več moči je potrebnih le za podiranje sicer fiksne zadnje klopi in odnašanje sedežev iz vozila. Vrata prtljažnika so se na testnem modelu odpirala navzgor, kar je zelo priročno pri nalaganju prtljage in tovora, nekoliko manj pa se izkažejo na ozkih parkiriščih, saj so precej dolga. Kakorkoli že, notranjost je dodelana do te mere, da občutek v notranjosti nikakor ni dostavljaški.

Na testu smo tokrat gostili različico z dobro znanim 1,6-litrskim HDi-agregatom v svoji najmočnejši inkarnaciji, ki ponuja dovolj moči in navora za vsakodnevno uporabo, hkrati pa je med bolj varčnimi, saj smo na testu namerili povprečno porabo 6,7 litra plinskega olja na sto prevoženih kilometrov. Glavni »gimmick« testnega modela z opremo XTR je bil seveda sistem Grip Control, ki ga poznamo tudi iz drugih primerkov koncerna PSA. Njegova funkcija je precej enoznačna, a na neutrjenih terenih in v snegu še kako pomembna. Sistem je namreč nadgradnja sistema proti zdrsevanju pogonskih koles in skrbi za maksimalno trakcijo tudi na terenih, kjer je v običajnem načinu navora na pogonski par koles preveč.

Tvegali smo in sistem preizkusili v blatu ter bili prijetno presenečeni nad njegovim delovanjem, saj kolesa ob ustreznem dodajanju plina tako rekoč ne zdrsnejo, Berlingo pa se je brez bečjih težav uspel izmaza ti iz blatnega (a ravninskega) primeža. Kljub temu sistem noče in ne more biti nadomestilo za štirikolesni pogon, ki bi se Berlingu bržkone prav tako dobro podal.

S svojo dobrodušno obliko, obilico prostora v notranjosti in dinamičnim karakterjem je Berlingo XTR zelo dobra izbira za družine, ki jih utegne zmotiti le nekoliko pomanjkljiva varnostna oprema, saj je za ESP v osnovi še vedno potrebno doplačilo.


http://www.avtomanija.com/fotoz/Testi/2009/oktober/29102009180607_D07055475/title_b.jpg
Slika

http://www.avtomanija.com/fotoz/Testi/2009/oktober/29102009180607_D07055475/end_s.jpg
Slika

http://www.avtomanija.com/fotoz/Testi/2009/oktober/29102009180607_D07055475/9.jpg
Slika

http://www.avtomanija.com/fotoz/Testi/2009/oktober/29102009180607_D07055475/8.jpg
Slika

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=927

Kako se vam zdi zadeva :?:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Novi Berlingo

Napisal/-a Joie de vivre! Če feb 02, 2012 11:59 am

Facelift:

Slika
Slika
Slika
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2008 Citroën Berlingo/Peugeot Partner

Napisal/-a zany Če feb 02, 2012 3:04 pm

Samo, da so ledice.... Pomoje popolnoma nepotrebna prenova.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: McLaren in 101 gostov