Stran 1 od 1

GM Daewoo L4X

Objavljeno: Pe apr 06, 2007 11:02 pm
Napisal/-a esem
Na Seulskem salonu so predstavili predprodukcijski model avta Daewoo L4X, ki pride v prodajo kasno 2008. Dizajn bazira in si deli platformo s Holdni, predvsem Caprice in Statesman sta spodaj, tudi motor je Holdnov 3.6-litrski Alloytec V6 z 258 KM.


Seoul Motor Show: The GM Daewoo L4X

The amortizing of GM's Holden-built rear-drive Zeta platform continues on the Korean Peninsula. It's a rear-drive show car dubbed the L4X, intro'd at the Seoul auto show this week, amid well-dressed salarymen and the prom queens who sweat them. The pre-production model, whose design is based on several Holden models like the Caprice and Statesman, will become the latest GM-Daewoo flagship when the series model arrives in late 2008. It's powered by Holden's 3.6-liter Alloytec V6 (258 hp) hooked to a five-speed automatic transmission. – Mike Spinelli


več in PR tu http://jalopnik.com/cars/concept-cars/s ... 250401.php

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Pe apr 06, 2007 11:32 pm
Napisal/-a dobek
zanimiv, predvsem znotraj. le da mi na limuzino visokega razreda nikakor ne pasejo zbuljeni blatniki in passatovsko ogromni zadnji previs

Objavljeno: So apr 07, 2007 12:40 am
Napisal/-a Eazy-O
Tole oblikovanje mi deluje malo tutti-frutti... No ja, mogoče je Korejcem bolj všeč. Je pa res znotraj precej elegantno všečen.

Objavljeno: So apr 07, 2007 1:37 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Holden je kljub generičnemu oblikovanju kul. Commodore je edini necitroën poleg quattroporteja, ki bi ga dejansko imel in ne samo probal.

Objavljeno: So apr 07, 2007 8:13 am
Napisal/-a Jorgi
Še en avto, ki ,gledano iz boka, izgleda, kot da bi se zaletel in bi mu pri tem sprednjo havbo zabilo v kabino pri tem pa prtljažnik odbilo preveč nazaj. "Meso" pred prednjim kolesom in tisto za zadnjim je v prevelikem nesorazmerju...

Objavljeno: So apr 07, 2007 9:10 am
Napisal/-a Mick Jerry
Kako lepo zavijejo v celofan- Novi daewoo, ki je ''baziran'' na Holdnu. Baziran my ass, to je čisti Commodore. Ah jej.

Edina razlika je, da bi pravega Holdna imel, tegale Daewoo pa niti slučajno. Glede previsov, na Holdnu ne izgledajo tako grozno.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:32 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Jorgi je napisal/-a:Še en avto, ki ,gledano iz boka, izgleda, kot da bi se zaletel in bi mu pri tem sprednjo havbo zabilo v kabino pri tem pa prtljažnik odbilo preveč nazaj. "Meso" pred prednjim kolesom in tisto za zadnjim je v prevelikem nesorazmerju...


Meni pa je ravno to najbolj všeč, klasična limuzina z zadnjim pogonom, kateri se že na daleč vidijo športni geni. In ne kopira ničesar, ne BMW-ja ali lexusa ali česarkoli, Commodore je avstralska špecialiteta, ki po zaslugi spleta doživlja vedno večjo prepoznavnost po Svetu. In eden redkih GM-ov, ki ima rdečo nit že 30, 40 let. GM proizvaja veliko generike, vključno z Oplom.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:29 am
Napisal/-a xandrej
Ja če pa bi mel WV znak pa bi vsi skup popadali... :roll:

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:57 am
Napisal/-a Jorgi
Jah, nesorazmerja, neuravnoteženost različnih segmentov, proporcionalno neskladje enostavno preko mene ne morejo iti (poklicna deformacija, i guess :P ). Sicer se strinjam, da je klasična limuzina, ne vidim pa pretirane športnosti v njej.... Mogoče so ti športni geni recesivne narave in je ostal še kje kak zapis v današnji DNA, vsekakor na zunaj tega ni videti.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 7:23 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Statesman/caprice je pač podaljšan commodore in nekaterim deluje neskladno.

Pravi commodore pa je bomba.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 7:57 pm
Napisal/-a traktor TDI
Zakaj sklepate, da gre za avto višjega razreda? Meni izgleda kot en povprečen avto srednjega razreda izdelan nekje tam 2002 in ne 2007. Recimo primerljiv nekje z mazdo6. Nikakor z zdajšnjim passatom ali celo višjim razredom, recimo phaeton-om, kot je nekdo omenil višji razred, ki ga tu ni.




_________________________
Kot član "traktor TDI" kluba seveda vse avtomobile primerjam s VW-jem, kot osrednjo znamko slovenskega prostora, po kateri hrepeni VSAK.




.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:12 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ta avto je večji od VW fujtona, oba pa sta neprestižna luksuzna avtomobila.

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:36 pm
Napisal/-a traktor TDI
Če bi ga primerjal z mercedesom, je bližje E-klasi ali S-klasi? Glede na velikost. Ni phaeton nekje tak po velikosti ali celo večji kot stara A8? Potem je ta avto večji od audija A8?

Objavljeno: Po apr 09, 2007 1:57 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Holden satesman/caprice je 8-10 cm daljši in par milimetrov širši od MB razreda S, audija A8 ter VW phaetona, edinole slednji je 4 mm širši od Avstralca.

Objavljeno: Po apr 09, 2007 2:01 pm
Napisal/-a traktor TDI
Potem je pa to precej večje, kot izgleda na slikah. Kakšna pa bo kaj cena tega avta? Kakšna je bila cena predhodnika?

Objavljeno: Po apr 09, 2007 8:16 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Z 6.0-litrskim V8 motorjem stane 70.000 AUD, kar je ca. €40.000, skratka 2-3x cenejši od prestižnih evropejcev ali lexusa. Govorim za najnovejši model.

Objavljeno: Če apr 12, 2007 10:41 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Na Kitajskem se bo imenoval Buick Park Avenue...:

Slika

In ima drugačno sredinsko konzolo, ki bi znala biti iz kakega Cadillaca:

Slika

Objavljeno: Če apr 12, 2007 11:15 am
Napisal/-a Agent1
Pri nas bo to chevrolet....?

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 6:34 pm
Napisal/-a martin_krpan
Sicer Chevrolejeva različica že obstaja. Caprice in Lumina se prodajata v arabskih državah.:
Slika
Slika
Slika

A osebno dvomim, da bo avto kdaj prišel v Evropo.