Stran 1 od 1

Novosti iz Koenigsegg-a (in stare novice iz TopGear-a)

Objavljeno: So maj 12, 2007 1:41 am
Napisal/-a esem
Švedi so v skladu z zanimanjem za bioetanol v lastni deželi (ne pozabimo - dosti lesne biomase kot surovine za bioetanol) svojega že nekaj časa znanega CCX-a priredili na bolj ekološko gorivo - na bencin + bioetanol. Tako prirejen Koenigsegg je pridobil precej konjev - sedaj jih ima 1018, s čemer se pridružuje zelo redkim v eliti 1000+. Avto je bil že predstavljen v Ženevi letos. Po naročilu bodo že kupljene ali nove CCX priredili na bioetanol in s tem tudi stunirali motor.

Do sedaj so naredili samo enega CCXR-a in ga ravnokar tudi razbili. Seveda je spet imel prste vmes TopGear, tokrat sicer ni vozil Stig (ki je že razbil enega CCX-a in Vampire raketni avto), le sovoznik je bil TopGear-ov Peter Grunert. Vozil je Koenigsegg-ov višji inženir, uspelo pa jima je narediti sled dolgo 265 m (!!). Nesreča se je verjetno zgodila zaradi pomanjkanja downforce-a, ker so zaradi zahtev snemanja oz. prostora za kamero sneli Venturijev kanal. Ker je to že 4. supercar (enega Enza jim je razbil avtobus), razbit s pomočjo TopGear-a, bi bil že skrajni čas, da se preimenujejo v TopFear.

več o nesreči tu
http://www.topgear.com/content/features ... /05/1.html


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Hkrati so Švedi naredili tudi izpeljanko iz CC-modelne linije, prirejeno za FIA GT1 tekmovanja, poimenovano CCGT (Competition Coupe GT). Ker je v GT1 največja dovoljena moč 600 KM, so motor detunirali - običajnemu motorju so odvzeli turbino in ga povrtali s 4,7 na 5 litrov. Hkrati imajo zaradi najmanjše dovoljene teže 1100 kg še skoraj 100 kg rezerve - CC so namreč zelo lahki, saj so narejeni pretežno iz ogljikovih vlaken - ki jo v obliki balasta lahko po želji premikajo znotraj strukture avtomobila, kar jim daje veliko prednost proti konkurenci. Morajo pa še poravit aerodinamiko, saj imajo serijski CC? več downforce-a.

text o obeh avtih, PR o CCGT tu
http://www.autoblog.com/2007/03/02/koen ... fuel-ccxr/
galerija slik tu
http://www.autoblog.com/photos/koenigsegg-at-geneva-07/

Slika

Objavljeno: So maj 12, 2007 12:55 pm
Napisal/-a RED_line
ma kakšne :lol:

kaj je sploh ta venturijev kanal?

Objavljeno: So maj 12, 2007 3:08 pm
Napisal/-a marko01
Se pa ni neke hudo razbit !!!!

Objavljeno: So maj 12, 2007 3:13 pm
Napisal/-a MacTron
RED_line je napisal/-a:kaj je sploh ta venturijev kanal?


Dno dirkalnika - Venturijev kanal z njim dosezejo obratni ucinek letalskega krila.
Tako zrak, ki prihaja pod dirkalnik v ta kanal, ustvaril podtlak in avto z narascanjem
hitrosti dobesedno prisesal k tlom. In v tem primeru ni imel tega ucinka

Objavljeno: So maj 12, 2007 3:31 pm
Napisal/-a RED_line
MacTron je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:kaj je sploh ta venturijev kanal?


Dno dirkalnika - Venturijev kanal z njim dosezejo obratni ucinek letalskega krila.
Tako zrak, ki prihaja pod dirkalnik v ta kanal, ustvaril podtlak in avto z narascanjem
hitrosti dobesedno prisesal k tlom. In v tem primeru ni imel tega ucinka


in bedaki hodijo to dajat stran zaradi kamere? :roll: res pametno ...

marko, ni hudo razbit? ni to yugo ki pridejo kosi en pir.

Objavljeno: So maj 12, 2007 3:54 pm
Napisal/-a marko01
Vrjami da majo dovol dnara da ga bojo zirhtali neem to glih ni neka tragedija saj na avto skor nic ni zlamano kok se pac vidi .....

Objavljeno: So maj 12, 2007 3:58 pm
Napisal/-a im nobody
eh kje sam sprednja aksa je zlomlena :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:11 pm
Napisal/-a RED_line
vem vem jz kaj je to, samo nisem vedel da se temu tako reče. sej sem že študiral da bo to naredil na mojemu, samo računica pa :evil:

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:18 pm
Napisal/-a rhino
Baje da so edinega Koenigsegga prodali direktorju H&M na Švedskem.Po 18 urah ga je razbil.

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:21 pm
Napisal/-a rhino
Malo je prišlo do zmede podatkov (internet je skoraj kot gluhi telefon):
Last year a Norweigan multimillionaire bought a Koenigsegg CCX. He crashed the car after a few days on a track day. Disappointed, he returned the car and Koenigsegg sold the car a few days later to H&M heir Stefan Bengtsson who crashed the car the day after he bought it! The Norweigan guy claims he never got his money back and has now threatened to file for bankrupcy against Koenigsegg. The company has offered him the 6 milion SEK (USD 900K) in stock in Koenigsegg. He wants his money back and since Koenigsegg's cashflow is not that healthy, he will file for in the next few days unless he get his money back! Horrors!

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:22 pm
Napisal/-a C4V4L13R
off topic:
Vampire raketni avto ni razbil The Stig, temveč voditelj oddaje Richard Hammond - Hamster. Za Petra Grunerta prvič slišim (voditelj ni, mora bit kakšen drug član ekipe :?: )

Objavljeno: Če maj 17, 2007 2:32 am
Napisal/-a esem
sori, my bad
Lapsus zaradi prehitrega pisanja. Sicer so pa že na TopGear-ovem linku takole rekli

Thus the Koenigsegg CCXR joins a roll call of the most infamous Top Gear crashes: the Ferrari Enzo that was hit by a bus en route to a cover feature two years ago; the Koenigsegg CCX that ploughed off our track with the Stig on board; and, of course, Richard's 288mph barrel roll in the Vampire jet car, the crash to top all crashes. If not to end them.

Objavljeno: Če maj 17, 2007 7:47 am
Napisal/-a lublancan
stig ga je samo zapelju iz steze, potem so avtu namestili TopGear wing (tm) in je postavu mislm da kr dobr čas

Objavljeno: Če maj 17, 2007 10:51 am
Napisal/-a kljukec
lublancan je napisal/-a:stig ga je samo zapelju iz steze, potem so avtu namestili TopGear wing (tm) in je postavu mislm da kr dobr čas

kokr jst vem najbolšga ;)
klik

Objavljeno: Če maj 17, 2007 5:50 pm
Napisal/-a C4V4L13R
najbolšga je postavu ja ;)

Objavljeno: Po nov 26, 2007 2:54 pm
Napisal/-a esem
Lahko ga kupite za 1575000 € - tovarniška cena


slike http://www.autoblog.com/photos/producti ... segg-ccxr/
več + podatki http://www.motorauthority.com/news/supe ... th-1018hp/

Slika
Slika
0-60 in 2.9 sec: The production 1018-HP CCXR is here

Posted Nov 26th 2007 7:56AM by Jonathon Ramsey
Koenigsegg has released some full-on shots of the production CCXR -- probably a new one, and not the 1-of-a-kind CCXR crashed by Top Gear. The biofuel-powered car has a twin supercharged 4.8-liter V8, and will put out 1,018-HP at 7,200 RPM, and you'll get 740 lb-ft of torque out of it.

And if you want to break those numbers down, you'll get from the stoplight to 60 in 2.9 seconds, and the good Swedes claim you can take it past 248 MPH. However, in order to make any use of those numbers you need to first get past this one: €1,575,000, plus taxes and fees, to take it home. Check out the gallery of pics below, and check out the full specs on the car after the jump.


Koenigsegg CCXR Technical Specifications

Koenigsegg CCXR Special Edition is a Two-door, two-seater with removable hardtop stowable under the front hood lid.

The visible body is carbonfibre.

High performance carbonfibre rear wing

Engine Type: Koenigsegg V8 cast aluminium, 4 valves per cylinder, double overhead camshafts. Sequential, multipoint fuel injection. Twin Rotrex centrifugal superchargers with response system 1.5 bar boost pressure.

Displacement: 4.700 cm3.

Compression: 8.2:1

Lubrication system: Dry sump with oil spray piston cooling, and oil cooler.

Fuel: 98 octane / E85 (biofuel)

Power output: 1018 Bhp at 7.200 rpm.

Maximum torque: 1060 Nm (740ftlb) at 6.100 rpm.

Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 2.9 seconds.

Top speed: 400+ km/h (250+ mph).

Braking distance: 31m (100–0 km/h)

Lateral G-force: 1.4 G

Fuel consumption: Highway travel: 18 l/100 km Combined: 22 l/100 km