Novosti iz Koenigsegg-a (in stare novice iz TopGear-a)
Objavljeno: So maj 12, 2007 1:41 am
Švedi so v skladu z zanimanjem za bioetanol v lastni deželi (ne pozabimo - dosti lesne biomase kot surovine za bioetanol) svojega že nekaj časa znanega CCX-a priredili na bolj ekološko gorivo - na bencin + bioetanol. Tako prirejen Koenigsegg je pridobil precej konjev - sedaj jih ima 1018, s čemer se pridružuje zelo redkim v eliti 1000+. Avto je bil že predstavljen v Ženevi letos. Po naročilu bodo že kupljene ali nove CCX priredili na bioetanol in s tem tudi stunirali motor.
Do sedaj so naredili samo enega CCXR-a in ga ravnokar tudi razbili. Seveda je spet imel prste vmes TopGear, tokrat sicer ni vozil Stig (ki je že razbil enega CCX-a in Vampire raketni avto), le sovoznik je bil TopGear-ov Peter Grunert. Vozil je Koenigsegg-ov višji inženir, uspelo pa jima je narediti sled dolgo 265 m (!!). Nesreča se je verjetno zgodila zaradi pomanjkanja downforce-a, ker so zaradi zahtev snemanja oz. prostora za kamero sneli Venturijev kanal. Ker je to že 4. supercar (enega Enza jim je razbil avtobus), razbit s pomočjo TopGear-a, bi bil že skrajni čas, da se preimenujejo v TopFear.
več o nesreči tu
http://www.topgear.com/content/features ... /05/1.html
Hkrati so Švedi naredili tudi izpeljanko iz CC-modelne linije, prirejeno za FIA GT1 tekmovanja, poimenovano CCGT (Competition Coupe GT). Ker je v GT1 največja dovoljena moč 600 KM, so motor detunirali - običajnemu motorju so odvzeli turbino in ga povrtali s 4,7 na 5 litrov. Hkrati imajo zaradi najmanjše dovoljene teže 1100 kg še skoraj 100 kg rezerve - CC so namreč zelo lahki, saj so narejeni pretežno iz ogljikovih vlaken - ki jo v obliki balasta lahko po želji premikajo znotraj strukture avtomobila, kar jim daje veliko prednost proti konkurenci. Morajo pa še poravit aerodinamiko, saj imajo serijski CC? več downforce-a.
text o obeh avtih, PR o CCGT tu
http://www.autoblog.com/2007/03/02/koen ... fuel-ccxr/
galerija slik tu
http://www.autoblog.com/photos/koenigsegg-at-geneva-07/

Do sedaj so naredili samo enega CCXR-a in ga ravnokar tudi razbili. Seveda je spet imel prste vmes TopGear, tokrat sicer ni vozil Stig (ki je že razbil enega CCX-a in Vampire raketni avto), le sovoznik je bil TopGear-ov Peter Grunert. Vozil je Koenigsegg-ov višji inženir, uspelo pa jima je narediti sled dolgo 265 m (!!). Nesreča se je verjetno zgodila zaradi pomanjkanja downforce-a, ker so zaradi zahtev snemanja oz. prostora za kamero sneli Venturijev kanal. Ker je to že 4. supercar (enega Enza jim je razbil avtobus), razbit s pomočjo TopGear-a, bi bil že skrajni čas, da se preimenujejo v TopFear.
več o nesreči tu
http://www.topgear.com/content/features ... /05/1.html







Hkrati so Švedi naredili tudi izpeljanko iz CC-modelne linije, prirejeno za FIA GT1 tekmovanja, poimenovano CCGT (Competition Coupe GT). Ker je v GT1 največja dovoljena moč 600 KM, so motor detunirali - običajnemu motorju so odvzeli turbino in ga povrtali s 4,7 na 5 litrov. Hkrati imajo zaradi najmanjše dovoljene teže 1100 kg še skoraj 100 kg rezerve - CC so namreč zelo lahki, saj so narejeni pretežno iz ogljikovih vlaken - ki jo v obliki balasta lahko po želji premikajo znotraj strukture avtomobila, kar jim daje veliko prednost proti konkurenci. Morajo pa še poravit aerodinamiko, saj imajo serijski CC? več downforce-a.
text o obeh avtih, PR o CCGT tu
http://www.autoblog.com/2007/03/02/koen ... fuel-ccxr/
galerija slik tu
http://www.autoblog.com/photos/koenigsegg-at-geneva-07/
