Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Japonci

Napisal/-a martin_krpan Po jul 23, 2007 6:06 pm

Če imamo temo o kitajskih vozilih, odpiram še podobno o Japoncih. Tukaj objavljajmo zanimive avtomobile iz dežele vzahajočega sonca, ki ne bodo nikoli ugledali naših logov, pa tudi druge avtomobilistične novice iz te države.

Kot prvo bom predstavil zanimiv mestni avtomobilček, Toyoto Porte. Vozilo je bilo razvito iz prototipa NLSV, predstavljenega 2003:
Slika
Slika

in uradno predstavljeno julija 2004. Njegova posebnost so daljinsko upravljana električno pomična drsna vrata na sovoznikovi strani. Da, kot pri Peugeotu 1007, ki je na trg prišel dva meseca prej. Ni uradno porjeno, da so Japonci kopirali levčka, vendar je bil Peugeotov koncept (Sesame) predstavljen že 2002, so pa imeli Francozi velike težave pri doseganju varnostnih standardov, zato je serijska proizvodnja obeh stekla skoraj istočasno.
No, med avtomobiloma je ena razlika. Zaradi čim nižjih proizvodnih stroškov ima Porte električna vrata samo na sovoznikovi strani, voznikova so klasična:

Slika

Sicer avto temelji na platformi Yarisa, obstaja v 4 in 5-sedežni varianti. Namenjen je za enostavna parkiranja v natrpanih japonskih velemestih in enostaven izhod iz avta. Pri tem so mislili tudi na sopotnike: sovoznikov sedež je na tračnicah, zato se enostavno premika naprej in nazaj, da gredo lahko zadnji potniki lažje ven, in popolnoma ravna tla, da gre tudi voznik v sili ven skozi ta vrata (če svojih ne more odpreti). Avto je zelo visok (višji od Merive) in širok in ima veliko medosno razdaljo. Motorja sta 1,3 in 1,5 litrska bencinarja, obakrat kombinirana z avtomatskim menjalnikom.
Glavni pomankljivosti sta majhen prtljažnik in mehko, udobju naravnano podvozje, ki ni ustrezno za športno vožnjo.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

In še to: Porte v francoščini pomeni vrata.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 24, 2009 7:50 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Japonci

Napisal/-a dobek Po jul 23, 2007 6:32 pm

martin_krpan je napisal/-a: Njegova posebnost so daljinsko upravljana električno pomična drsna vrata na voznikovi strani.


sovoznikovi ;)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jul 23, 2007 6:48 pm

Popravljeno, hvala!
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
sebek 206
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Ne mar 04, 2007 3:39 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a sebek 206 Po jul 23, 2007 8:40 pm

HEHE

Še en malček........
Je pa res dost podobn peugeotu 1007....

LP
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Po jul 23, 2007 10:08 pm

Bi si mislil, da ima kaj veze s Scionom xB, pa očitno ne... No ja, za v mesto se mi ne zdi švoh.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jul 24, 2007 1:05 am

Martin Krpan, je OK, če tu objavimo tudi kakšno tako novičko (Toyota bo v vse japonske modele serijsko vgrajevala stranske airbage in zavese)?
http://www.theautochannel.com/news/2007 ... 55878.html
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So jul 28, 2007 10:21 pm

Leta 2000 je Toyota predstavila novo znamo - Will. Will je bil ustanovljen z dvema namenoma. Prvič, da ponuja avtomobile za nišne tržne skupine, kot so ženske in mladi ter drugič, da ugotovi, kakšen bi bil odziv na nekonvencionalno oblikovane avtomobile. Ne samo to, Toyota se je povezala tudi z drugimi neavtomobilskimi japonskimi podjetji s katerimi je sklenila dogovor o razvoju številnih izdelkov pod blagovno znamko Will, recimo mobitele, računalnike ali parfume.

Prvi izdelek znamke Will je bil model Vi. Oblikovan po vzoru na stare evropske avtomobile, je temeljil na Toyoti Yaris. Menjalnik je bil seveda avtomatski, dodatna oprema pa je vključevala samo pomično platneno streho in audio sistem. Proizvodnja je prenehala 2002.

Slika
Slika
Slika

Naslednje leto je bil predstavljen večji model - VS, katerega oblika naj bi se zgledovala po letalu Lockheed F-117. Ležal je na platformi Corolle. Avto se je proizvajal do 2005 in bil baje prava uspešnica na Japonskem, kjer je prerasel v kult.

Slika
Slika
Slika
Slika

Tretji, in zadnji avtomobil pa je bil Cypha (2002-2005). Šlo je za naslednika VS, saj je spet temeljil na Yarisu.

Slika
Slika
Slika
Slika

Od 2005 Toyota več ne ponuja avtomobilov Will. Razloga nisem našel, verjetno pa je bil odziv na to idejo pod pričakovanji.
Podobno vlogo kot Will ima v ZDA znamka za mlade Scion.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jul 28, 2007 10:49 pm

Japonci so na domačem tržišču precej zanimivejši kot v tujini.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man So jul 28, 2007 11:07 pm

Zanimivi že mogoče, sm grdi pa tud :bonk Mam pa že raje dolgočasne avte, kot takšne pokveke. Res da imajo japonci precej drugačen okus od našega, ampak če že hočejo delat drugačne avte kao "za mlade", naj raje v serijsko proizvodnjo spravijo kak hudo oblikovan koncept, pa se bo sigurno prijel, in tud nič dolgočasen ne bo. Tako kot je Honda naredila z novim Civicom. Tale ima sicer problem ker je precej drag (vsaj za naše razmere)... a hkrati je drugačen, zanimiv, japonski in, za moj okus, tudi lep.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Ne jul 29, 2007 1:45 pm

grdo. pa ta folk res nima nekega okusa :roll:
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 29, 2007 2:18 pm

RED_line je napisal/-a:grdo. pa ta folk res nima nekega okusa :roll:
... pa jej ti samo riž ... pol boš vedel zakaj :P :P :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne jul 29, 2007 2:32 pm

Na vrhu so prilimani zgolj trije ekstremni primerki. Drugače pa Japonci zase hranijo cel kup silno zanimivih vozil.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne jul 29, 2007 2:35 pm

martin_krpan je napisal/-a:Prvi izdelek znamke Will je bil model Vi. Oblikovan po vzoru na stare evropske avtomobile, je temeljil na Toyoti Yaris.
...
Naslednje leto je bil predstavljen večji model - VS, katerega oblika naj bi se zgledovala po letalu Lockheed F-117. Ležal je na platformi Corolle.
...
Tretji, in zadnji avtomobil pa je bil Cypha (2002-2005). Šlo je za naslednika VS, saj je spet temeljil na Yarisu.


A ni Cypha je naslednik Vi-ja, glede na platformo? :)

VS je pa čisto všečen...
Slika
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Ne jul 29, 2007 3:39 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Na vrhu so prilimani zgolj trije ekstremni primerki. Drugače pa Japonci zase hranijo cel kup silno zanimivih vozil.


sej vozim hondo, kaj ne bom vedel ;)
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jul 29, 2007 4:56 pm

@Eazy-O: Cypha je seveda naslednik Vi-ja. Sem se zatipkal.

Tudi na tem forumu je bila vroča debata o faceliftu Subaru Tribece. Že od predstavitve je bil SUV deležen kritik na račun oblike sprednjega dela. Prav zato je ravno ta del bil najbolj temeljito prenovljen.
Vendar pa Tribeca ni bil prvi Subaru s takšnim nosom. To oblikovalsko smer je začel malček R2, predstavljen 2003, s katerim je Subaru po dolgem času zopet vstopil v razred kei avtomobilčkov. Famozna maska je predstavljaja razpeta krila, s čimer naj bi Subaru poudaril, da izvira iz letalske branže. Vodilni so načrtovali, da bodo tako masko nosili vsi bodoči avti tega proizvajalca.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

2005 je prišla tudi trivratna izvedenka, poimenovana R1:
Slika
Slika
Slika
Slika

No zaradi negativnih kritik, so bili Subarujevi dizajnerji primorani spremeniti hišni stil. Podobno kot Tribeca je bil tudi R2 'popravljen' in sedaj izgleda takole:
Slika
Slika
Slika
Slika


Verjetno bo enaka usoda kmalu doletela tudi R1.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 24, 2009 8:03 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 30, 2007 7:50 pm

Za japonski domači trg so pri Toyoti malce zredili RAV4 in jo poslali v salone kot toyoto vanguard z V6 motorjem:

Slika
Slika

Kaj je fora ne vem, saj sta tu še modela kluger in harrier podobne velikosti. Najbrž hočejo zadovoljiti potrebe različnih verig prodajnih salonov, ki prodajajo samo določene modele avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 30, 2007 8:43 pm

Bo držalo - načrtovana prodaja je res nekam majhna, pač samo za nekatere dilerje

Sales Outline
Sales channels "Toyopet" and "Toyota Corolla" dealers nationwide in Japan
Monthly sales targets in Japan 2,500 units
Dealer launch events September 8 and 9, 2007
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe avg 31, 2007 12:31 pm

Pri Japoncih so zanimive široke prodajne palete pri vsaki znamki. V Evropi smo vajeni 5, največ 10 modelov pri eni znamki, pri Japoncih pa je ta lahko tudi 5x večja. Predvidevam da zaradi tega, ker 95% prodaje predstavljajo domače znamke, ki potem pomanjkanje pestrosti kompenzirajo s pestrostjo v lastnih vrstah, tudi z različnimi emblemi:

Toyota na Japonskem ponuja 40 :!: :!: modelov:
http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=89&g=Toyota

Če upoštevamo še različne modele po drugih koncih sveta, pridemo na še višjo številko.

Podobno je tudi pri ostalih japoncih.

Nissan na domačem trgu ponuja 28 modelov:
http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=89&g=Toyota

Honda ima 25 modelov:
Slika

To pomeni, da je povprečna prodaja na model med 20-30.000 vozili.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 06, 2007 7:04 pm

Še en zanimiv japonski avtomobil. Nissan S-Cargo.
Šlo je za majhen dostavnik, predstavljen 1989 in namenjen samo domačem tržišču. Izdeloval se je do 1992 v skupni količini cca 12.000 vozil.

Oblikovalci so si za vzor vzeli Citroen 2CV, po katerem so prevzeli tudi volan z eno prečko. Zaradi zanimive oblike so ga v oglaševalske namene kot službeno vozilo uporabljala številna podjetja. Možno je bilo doplačilo za okroglo okno v tovornem delu, klima je bila serijska.

Slika
SlikaSlika
SlikaSlika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če sep 06, 2007 8:36 pm

Zanimiv pojav glede japonskih vozil je izvoz rabljenih avtomobilov v Rusijo... Rusi so jih pograbili kot vroče žemljice in sedaj celoten ruski daljni vzhod šofira na desni strani, vozi pa tudi na desni:

Takole so protestirali v Vladivostoku, ko je hotela ruska Duma prepovedati vozila z volanom na desni, seveda zaradi varnostnih pomislekov:
Slika

Mislim da se da razbrati, da je celo policijski voz rabljen Japonec...

V Kazahstanu je prišlo baje celo do nasilnih protestov.

Niti ene lade, niti enega evropejca:
Slika

Podobna situacija tudi v Novosibirsku, pred vrati Evrope:
Slika

Vpliv seže vse do Moskve.

S tem je Sibirija postala ena najbolj "avtomatskih" dežel na svetu, najbrž takoj za ZDA in Japonsko... :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov