Toyota je predstavila še enega enoprostorca - Mark X ZiO. Oblikovno izhaja iz koncepta FSC iz 2004:
in ponuja prostor v treh vrstah za 6 ali 7 potnikov. Poleg znanega 2,4 litrskega motorja ga lahko poganja tudi najnovejši 3,5 V6 z kar 280 KM, ki je debitiral v Bladeu. Lahko ima pogon na sprednja ali vsa štiri kolesa. Serijska in dodatna oprema obsega vse, kar ta japonska tovarna trenutno premore (tudi Pre-crash Safety System).
Po navadi so že ob štartu na voljo številne custom verzije:
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 24, 2009 8:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pred tokijskim salonom je splet okužen s poplavo novosti, ki bodo hitro šle v pozabo. Ena izmed bolj zanimivih je Daihatsu Mud Master, ki posnema legendarnega HiJeta in s tem začenja 80s histerijo:
tri pedala, ročni menjalnik v konceptu, skajasti zici, kdaj smo to nazadnje videli, čista 80.:
Definitvno koncept, ki je za moj okus zasenčil vse ostale šlevarije letos v Tokyu:
In Joie, strinjam se s tabo, da je letošnji tokijski salon do sedaj veliko razočaranje. A tovarne verjetno še skrivajo največje adute.
Prikazal pa bom še Lexus LF-Xh, ki naj bi napovedoval obliko naslednika RX:
Na osnovi prve Nissan Micre je ta proizvajalec pripravil tri zanimive avtomobile.
Eden je bil Pao, trivratni retro avtomobilček z kovinsko ali platneno streho. Prodajal se je v obdobju 1989- 1991. Na njem ni bilo nobenega Nissanovege znaka. Tovarna se je vnaprej odločila, da bo proizvedla okoli 10.000 avtomobilov in pričela pobirati naročila. Vendar je bilo zanimanje Japoncev takšno, da so kupce morali določiti z žrebom.
Drugi je bil Nissan Be - 1. Tudi zanj je povpraševanje precej preseglo proizvedeno količino (10.000). Čakalna doba je znašala 1 leto!
Zadnji in najbolj znan pa je bil Figaro, kupe oblikovan po vzoru na evropske avte iz 50. in 60. Oblikoval ga je Shoji Takahashi, sicer avtor tudi Paoja. Opogumljeni s prodajo prejšnjih modelov so zanj načrtovali dvakrat večjo proizvodnjo, a celo to ni zadostovalo - lastniki so bili zopet izbrani z žrebom. Na voljo je bil v štirih zunanjih barvah in precej bogato opremo tudi usnjenimi sedeži in odstanljivo streho.
Suzuki Palette je eden številnih kei avtomobilov tega proizvajalca. Gre za majhni enoprostorček z električnimi (odvisno od paketa) drsnimi vrati na obeh straneh ter ravnim dnom za čim večjo uporabnost. Pogon je spredjni ali 4wd. Seznam opreme je bogat in vključuje ksenon, sistem zagona brez ključa, Bluetooth, avtomatsko klimo, itd. Kot je v navadi so na voljo številni oblikovno različni paketi opreme ter množica karoserijskih dodatkov za personifikacijo in individualizacijo avtomobila. Motor je 0,6 litrski povezan s 4 stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Honda Mobilio je kompaktni sedemsedežni MPV, naprodaj samo na Japonskem. Sodi v Small Max linijo avtomobilov, kjer mu družbo med drugim delajo tudi Jazz in City (Jazz limuzina). Poganjata ga 1,5 i-DSI in 1,5 VTEC motorja. Menajlnik je avtomatski CVT. Zadnja vrata so seveda drsna, a se odpirajo pod tremi različnimi koti za lažji vstop potnikov. Vstop olajša tudi nizka oddaljenost od tal. Notranjost je zelo funkcionalna s številnimi predalčki.
Kasneje je bil predstavljen še Honda Mobilio Spike s 5 sedeži in posledično večjim prtljažnim prostorom, namenjen rekreativcem in osebam, ki potrebujejo velik prtljažnik z množico odlagalnih prostorov. Tovarna tudi pravi, da je možnih 5 različnih ureditev prtljažnega prostora:
http://www.honda.co.jp/MOBILIOSpike/int ... cargo.html
Mazda je tiho, brez posebnega pompa predstavila zanimiv MPV za prevoz potnikov Biante. Trenutno samo za domači trg. Oblikovne poteze so podobne njenima SUV-oma, platišča so pa skopirana Fordova. Prodaja se prične poleti.
Honda je predstavila naslednika Mobila - majhni enoprostorec za 6, 7 ali 8 potnikov, poimenovan Freed. Podvozje je kombinacija tistih iz Jazza in Civica, motor pa 1,5 litrski s 118 konji. Po dimenzijah je manjši od Civica.
Crown je najelitnejši predstavnik Toyote na domačem trgu. Aktualna generacija je bila predstavljena lansko leto. Številne oblikovne poteze si deli z Lexusom LS, od katerega je prevzel tudi vse tehnološke poslastice.
Sama oblika meni ni všeč, se pa opazi sprednja maska po vzoru na FCX Clarity. Podobno, kot že nekaj drugih japonskih enoprostorcev, ima avto sistem kamer za 360 stopinjski pregled okolice vozila.
Še nekaj styling paketov.
Modulo:
Mugen:
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 24, 2009 8:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.