Stran 1 od 1

Mitsubishijev novi SST menjalnik

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 10:00 am
Napisal/-a Wolfgang Ullrich
Kot že rečeno tudi mutsubishi razvija avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in sicer imenovan SST, znašel se bo v novem lancerju evolution in je že tudi vgrajen v prototip crossoverja ki bo zasedal v Frnkfurtu, povezan je z 1.8 l Clean Diesel Engine in tem menjalnikom, pa me zanima ali menite oz. veste ali bo v tem avtomobilu poleg tega menjalnika tudi ročni(standardi), kako bo to kaj z temi menjalniki pri mitsubishi-ju, kateri bodo standardni, bodo morda SST-ji edini?
Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno :idea:

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 10:15 am
Napisal/-a Firediver
Mislim, da je rešitev z dvema sklopkama možna (in logična) samo z avtomatskim menjalnikom.

Glede na to, kako tak avtomatski menjalnik deluje, me zanima, kako si zamišljaš ročni menjalnik z dvema sklopkama?

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 10:51 am
Napisal/-a Gnusmas7
ne se bat, rocni bodo na voljo (tako 5 kot 6 stopenjski)
evo x bo imel 5 stopenjskega zaradi sportnih razlogov in ne 6...

[url] http://en.wikipedia.org/wiki/Twin_Clutch_SST

twin clutch SST je narjen za sportne modele, conceptni cx ga bo tudi imel
podoben sistem kot DSG, vendar ima 3 razlicne nacine delovanja (razvil ga je mitsubishi sam, getrag ga bo pa izdeloval)

v povezavi z S-AWC deluje
[url] http://en.wikipedia.org/wiki/S-AWC

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 11:05 am
Napisal/-a Pavel_P
Gnusmas7, a možnosti ročnega prestavlanja pa ne bo?
Tole mi je zanimivo da imaš Sport mode pa S-Sport mode. Razlika je predvsem da S-Sport mode prestavlja še višje, sam nekako ne vidim smisla v tem. Itak v keri koli prestavi imaš (sploh če primerjamo Sport in S-Sport), če boš pritisnil na gas, bo držalo obrate do rdečega polja. Al ni tako? Da prestavlja pač tako kot po gasu tiščiš?

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 11:24 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ročni menjalnik lahko izpodrinejo edinole kupci, kot so ga ŽAL že skoraj dokončno pri Ferrariju.

Princip dvojne sklopke temelji na ročnem menjalniku, avtomatsko pretikanje pa je seveda možno (in serijsko)...

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 12:21 pm
Napisal/-a Gnusmas7
ja tudi moznost ročnega prestavlanja bo, s paddle shifters ob volanu....
pa po moje tudi lahko menjas sekvencno z rocico, nisem siguren

kaj se sploh sekirate za te menjalnike, se strinjam z Joie de vivre....

[url] http://www.netcarshow.com/mitsubishi/20 ... per_3b.htm

Re: Mitsubishi`s new SST transmission to replace standard ma

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 1:33 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Kot že rečeno tudi mutsubishi razvija avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in sicer imenovan SST, znašel se bo v novem lancerju evolution in je že tudi vgrajen v prototip crossoverja ki bo zasedal v Frnkfurtu, povezan je z 1.8 l Clean Diesel Engine in tem menjalnikom, pa me zanima ali menite oz. veste ali bo v tem avtomobilu poleg tega menjalnika tudi ročni(standardi), kako bo to kaj z temi menjalniki pri mitsubishi-ju, kateri bodo standardni, bodo morda SST-ji edini?
Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno :idea:


VW je z DSG-jem v svet avtomobilizma uvedel menjalnik, ki prestavlja hitreje od voznika. V kratkem bo predstavljena naprednejša različica s 7-stopenjskim DSG-jem.

SST je v bistvu "variacija na temo" DSG. Uporabili so isti "trik" - medtem, ko je določena prestava "v pogonu", naslednja "čaka" vklopljena. Razlika je v tem, da pri DSG slednje omogočata dva menjalnika, pri SST-ju pa dve sklopki.
Ali drugače : DSG "obratuje" na račun dveh menjalnikov - en za parne, drugi za neparne prestave, SST pa ima dve sklopki, ki skrbita ena za parne, druga neparne prestave.

SST ne bo izničil ročne menjalnike - v smislu, da bo "pokopal" ročne (v vozilih, kjer bo moč izbirat med ročnim in SST). Ker gre za DSG-ju primerljiv izdelek, bo imel poleg pozitivnih, tudi primerljive negativne lastnosti, ki pa so predvsem
- cena oz doplačilo
- tehnika (navor)
Oboje skupaj zavira možnost možične uporabe v vozilih

LP

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 1:47 pm
Napisal/-a Pavel_P
Mojster Miha, 7-stopenjski dsg ma že veyron naprimer.
Pa tud nisem čisto prepričan v tole:
DSG "obratuje" na račun dveh menjalnikov - en za parne, drugi za neparne prestave, SST pa ima dve sklopki, ki skrbita ena za parne, druga neparne prestave

Povsod se DSG opisuje kot "double-clutch gearbox" oz. "Doppelkupplungsgetriebe" kar pomeni menjalnik z dvojno sklopko. Mislim da bo SST torej deloval na enak princip. Če se motim, prosim pokaži kje si ti prebral tisto...

lp

Re: Mitsubishi`s new SST transmission to replace standard ma

Objavljeno: Sr avg 01, 2007 1:49 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Mojster Miha je napisal/-a:
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Kot že rečeno tudi mutsubishi razvija avtomatski menjalnik z dvema sklopkama in sicer imenovan SST, znašel se bo v novem lancerju evolution in je že tudi vgrajen v prototip crossoverja ki bo zasedal v Frnkfurtu, povezan je z 1.8 l Clean Diesel Engine in tem menjalnikom, pa me zanima ali menite oz. veste ali bo v tem avtomobilu poleg tega menjalnika tudi ročni(standardi), kako bo to kaj z temi menjalniki pri mitsubishi-ju, kateri bodo standardni, bodo morda SST-ji edini?
Upam, da bodo za doplačilo, ter da dobodo v osnovi ročni.
Menite, da bo SSt nadomestil in izničil ročne?
Wolkswagen in ostale skupine niso tega naredile, upam da se bo tudi mitsubishi izkazal primerno :idea:


VW je z DSG-jem v svet avtomobilizma uvedel menjalnik, ki prestavlja hitreje od voznika. V kratkem bo predstavljena naprednejša različica s 7-stopenjskim DSG-jem.

SST je v bistvu "variacija na temo" DSG. Uporabili so isti "trik" - medtem, ko je določena prestava "v pogonu", naslednja "čaka" vklopljena. Razlika je v tem, da pri DSG slednje omogočata dva menjalnika, pri SST-ju pa dve sklopki.
Ali drugače : DSG "obratuje" na račun dveh menjalnikov - en za parne, drugi za neparne prestave, SST pa ima dve sklopki, ki skrbita ena za parne, druga neparne prestave.

SST ne bo izničil ročne menjalnike - v smislu, da bo "pokopal" ročne (v vozilih, kjer bo moč izbirat med ročnim in SST). Ker gre za DSG-ju primerljiv izdelek, bo imel poleg pozitivnih, tudi primerljive negativne lastnosti, ki pa so predvsem
- cena oz doplačilo
- tehnika (navor)
Oboje skupaj zavira možnost možične uporabe v vozilih

LP


Kolikor je meni znano, ima tudi DSG dve sklopki, vsaka ima svojo os, na kateri so po tri brzine (1, 3,5 in 2, 4, 6). Torej je SST in DSG isto sranje, drugo pakovanje :?: