Stran 2 od 4

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 8:39 pm
Napisal/-a esem
Eazy-O je napisal/-a:Kakorkoli že, nova Saga sploh ni slaba, streha je taka zato da se lahko kak normalen človek zadaj usede. Gen2 je pa meni bil vedno prav všečen. :)


Ob tem, da je povprečen Malezijec visok vsega 163,5 cm (and growing), bi lahko bila streha tudi malce nižja - vsaj za njihovo "normalnost". Je pa lepo tu pa tam videt "kvadratasto" streho ob vsej poplavi zaobljenih kupolastih. Malo nostalgije ne škodi :P

Eazy-O je napisal/-a: ....
Misli na to temo?


podpis

Morda imajo zraven prste tudi "globalizacijske" institucije, kot je npr Svetovni trgovinski sporazum (ali kako se že imenuje tisti ledolomec raznih zaščit - za prazne obljube gospodarskega raja)

Objavljeno: Sr maj 21, 2008 9:41 pm
Napisal/-a vugy
Sem malo na hitro spremeno malo streho..samo malo sem jo sploščo (ni neke kvalitetno vem...niti se ne splača na tej slabi kkvaliteti slike) ...meni je taka dosti lepša

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 7:38 am
Napisal/-a martin_krpan
Proton pripravlja večjega enoprostorca. Prve tovarniške skice novosti so že ušle na medmrežje.

Slika

Objavljeno: Sr maj 28, 2008 8:37 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Proton je meni kar simpatična znamka, škoda da so propadli pogovori s VW-jem, bi znala taka zveza biti uspešna.

Tudi Lotusa nimajo v lasti za okras, avstralski novinarji so navdušeni v prvi vrsti nad podvozjem, pa tudi celoten paket se jim zdi v redu:

http://www.caradvice.com.au/12467/2008- ... rst-steer/

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 5:27 pm
Napisal/-a martin_krpan
Kot druga podjetja ima tudi Proton svoj športni oddelek - Race Rally Research division oziroma skrajšano R3, ki se med drugim ukvarja tudi s predelavami serijskih Protonov. V preteklosti so obdelali tri modele, sedaj pa je v njihove roke prišla tudi Satria Neo. Rezultat je Neo R3.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Avto ima 1,6 litrski motor s 135 KM. Podvozje je prilagojeno športnejši vožnji. Platišča so 17 palčna na gumah 205/40R. Narejen bo v omejeni količino, zanimivo pa je, da nima ne ABS ne zračnih blazin (volan je sicer znamke MOMO).

http://paultan.org/archives/2008/02/28/ ... nd-photos/

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 5:32 pm
Napisal/-a snikerson
Zelo všečn...

Objavljeno: Ne jun 22, 2008 11:35 pm
Napisal/-a Eazy-O
Pa ja, sploh ni slabo. :) Styling sicer po eni strani rahlo za časom ampak prekleto simpatičen. Po drugi strani pa niti ni tako daleč od kakega bližnjega Azijca, še bolj zanimiv kvečjemu. Se mogoče vedo kake cene teh zadevščin?

Edit:

Slika

* 2008 Proton Persona Sedan 1.6 litre manual - $16,990 (RRP)
* 2008 Proton Persona Sedan 1.6 litre auto - $18,990 (RRP)

Če so to AUD... Pride prva verzija 10.200€, druga pa 11.406€.

No ja. Sem mogoče pričakoval malce cenejše. Čeprav je solidno opremljena:

* Engine: 1597cc DOHC four cylinder petrol 16 valve
* Power: 82kW @ 6,000rpm
* Torque: 148Nm @ 4,000rpm
* Top Speed: 180km/h
* 0-100km/h: 12.0 seconds (Man) / 14.3 seconds (Auto)
* 0-400m: N/A
* NCAP rating: N/A
* Safety: ABS, EBD, Dual Front Air Bags
* Turning Circle:
* Fuel Tank: 50 litres
* Fuel Type: 95RON Unleaded
* Fuel Consumption: 6.6 litres (Man) / 6.7 litres (Auto)
* Warranty: 3 Year / Unlimited Kilometre
* Service Intervals: 1 Year / 15,000kms
* Wheels: 15″ x 6.0″ Alloy
* Spare Wheel: Space Saver
* Weight: 1,250kg (Man) / 1,275 (Auto)

Je pa res da je zadeva dolga 4477mm, široka 1725mm in ima medosno razdaljo 2600mm. To je skoraj že tam okoli Jette recimo.

Objavljeno: Po jun 23, 2008 9:33 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Persono so testirali Avstralci in jo pohvalili, predvsem podvozje da je špica (Lotus engineering), ostalo pa pač povprečno, vendar nizka cena izniči tudi ta protiargument. Trudijo se na vse pretege, tudi zato je ta znamka meni simpatična.

EDIT: Spet se ponavljam kot pokojni star ata, podobno sem povedal že v zgornjem prispevku ;)

Objavljeno: So jan 24, 2009 7:12 pm
Napisal/-a martin_krpan
Iz Protonove tovarne so pricurljale prove fotografije dokončanega enoprostorca. MPV izgleda precej modeno in je eden lepših Protonov.

Slika
Slika
Slika

http://paultan.org/archives/2009/01/23/ ... uncovered/

Objavljeno: So feb 14, 2009 1:01 pm
Napisal/-a martin_krpan
Proton Satria Neo CPS z novim Campro motorjem, ki razvija 125 konjev. Zunanjost je dobila številne športne dodatke.

The Campro CPS engine is finally in the Proton Satria Neo, something that many have been eagerly waiting for. The CPS is essentially a Campro engine with a few updates and a variable valve lift system called CPS as well as a variable intake manifold. These additions help push up power to 125 PS at 6,500rpm and 150Nm of torque at 4,500rpm, figures which are up from the standard Campro’s 110hp and 148Nm.

The car’s front and rear track has also been updated. While the Proton Satria Neo had a front and rear track of 1,470mm for both, the Satria Neo CPS H-Line has a narrower front track at 1,467mm and a wider rear track 1,483mm.

We didn’t managed to get hold of a Proton engineer to ask this question but we did manage to ask a member of Proton’s Race Rally Research (R3) team who said the change was made because Proton found the standard Neo suffered from slight oversteer, so this change was made to induce a slight understeer to improve handling. Anyway as a result, the rear looks wider but the front tyres looks kind of lost inside the huge wheel arches at certain angles.

As for aesthetics, as you can see there’s a new bodykit and more prominent flared wheel arches that are inspired from the old Satria GTI’s design. The alloy wheels are of the same 16 inch size as the M-Line but feature a different design that looks like a carbon copy of Advanti Racing’s MEDUSA design but without the two-tone design - perhaps it’s licensed or “inspired”. On the interior, the dashboard is now of a darker shade with red lighting on the various air conditioning controls and auto gear position indicators, has a different door trim design, some new trim around the gear shifter area, and leather seats in a black and red combination similiar to the GEN2 CPS.


http://paultan.org/archives/2009/02/13/ ... fications/

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: So feb 14, 2009 3:43 pm
Napisal/-a enzospotenzo
martin_krpan je napisal/-a:Iz Protonove tovarne so pricurljale prove fotografije dokončanega enoprostorca. MPV izgleda precej modeno in je eden lepših Protonov.

Slika
Slika
Slika

http://paultan.org/archives/2009/01/23/ ... uncovered/

Tale enoprostorec precej diši po M. grandisu. Drugače pa zanimivo dogajanje pri Protonu. Ljudje, ki so jih stestirali o njih ne govore slabo...

Objavljeno: Sr apr 15, 2009 8:36 pm
Napisal/-a martin_krpan
Danes je bil malezijski javnosti predstavljen prvi Protonov enoprostorec - Exora. Zelo izčrpen opis Exore z vsemi podatki najdete na:
http://paultan.org/archives/2009/04/15/ ... m-rm69998/

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Na fotografijah je bogatejši H-line. Slabši M-line paket opreme nima meglenk, toliko kroma in črnih stebričkov.

Objavljeno: So jul 11, 2009 1:52 pm
Napisal/-a martin_krpan
Za športne navdušence je Proton pripravil Sago SE s športnimi odbijači ter novo (črno) masko. Na voljo je v rdeči ali beli barvi z črno obarvano streho.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://paultan.org/archives/2009/07/07/ ... th-august/

Objavljeno: So jul 11, 2009 1:58 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Protonov voznik Guy Wilks je v teh dneh kar dobro prdstavljal Protonov znamko na IRC rallyju po Rusiji. Na koncu je s Proton Satrio Neo S2000 zasedel kar peto mesto!
Slika

Objavljeno: Če mar 18, 2010 7:24 pm
Napisal/-a martin_krpan
Prenovljena Persona, po novem imenovana Persona Elegance.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

več info:
http://paultan.org/2010/03/18/proton-pe ... -launched/

Objavljeno: To mar 30, 2010 6:59 pm
Napisal/-a martin_krpan
Proton Satria Neo R3 je model Neo sfriziran pri njihovi podružnici Lotusu. Angleži so ojačali motor za 25 konjev (na 145), izboljšali podvozje, zavore in menjalnik, vgradili motorni pokrov iz karbona (in s tem avto olajšali za 62 kilogramov), itd. Vizualnih sprememb ni treba opisovat, temu so namenjene fotografije:
http://paultan.org/2010/03/30/proton-sa ... ing-145hp/


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Naredli jih bodo samo 25. Mogoče bi kupcem kot darilo lahko podarili še komplet vozniških rokavic, ker bi znal menjalnik biti kar vroč v poletnih dneh.

še en link:
http://paultan.org/2010/03/31/a-closer- ... us-racing/

Objavljeno: So maj 22, 2010 5:14 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: Novice iz Protona

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 7:55 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: Novice iz Protona

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 8:11 pm
Napisal/-a tade320

Re: Novice iz Protona

Objavljeno: Če dec 02, 2010 12:09 am
Napisal/-a tha_man
Ampak res!