Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko To mar 03, 2015 3:30 pm

xxl je napisal/-a:Vsaj za 2000 je precenjen,ampak ni edini.Na zadnji klopi tudi ni ne vem koliko placa.Prodajalcu sem pripomnil,da je osnova C3,pa je rekel,da so dobili uradni dopis,da gre za C4,hm...


2 jurja je premalo.... za to, kar ta avto je (nevljudno rečeno, "spimpan" C-Elysse) in glede na to, kar naj bi ta avto bil (uporabniku "dostopnejši" pri nakupu in uporabi), bi moral njegov cenovni razpon BREZ akcij in popustov bit maksimalno med 11 in 17 jurji! ...to je, med 10990 in 16990, ne 11+ oz. 17+! in še to samo zato, ker gre za "nov" in "crossover" model.... s časom (in glede na svoje "posebnosti"&"šparovne poenostavitve") pa še več!
ceno, kakršno so mu "nabili" pa bi smel imet le, če bi tudi po "vsebini, kvaliteti, prilagodljivosti, uporabnosti in opremi" povsem pariral svojim najbližjim "žlahtnikom" Citroenu C3 in Peugeotom 208/2008!

runkslu v salonu, ki ti trdi, da je to C4 pa povej, da lagati strankam v obraz ni vljudno sploh! ali pa mu prijazno priporoči naj gre prodajat čevlje, pipe al pa zavarovanja... ker o avtomobilih katere prodaja nič ne ve! ali pa noče vedet... kar pa je v bistvu še slabše...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a xxl To mar 03, 2015 4:06 pm

Se strinjam,škoda,ker avto mi je še kar všeč,ampak,kot sem povedal,teh 17200,po predračunu,za dobro naloženega dizla,bi moralo bit vsaj 2000 nižje,da bi me zares pritegnilo,oziroma,da pozabim na pomanjkljivosti zaradi njihovega ¨šparanja¨.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko To mar 03, 2015 4:36 pm

hondas je napisal/-a:Dobr ga biksajo res. Pa C4 npr.: Prihaja nov model in na starega ne dajejo nič posebnega. Ali pa je 17K€. Kr neki. Je pa tud Captur opremljen 16K€. Ne vem no...


ja... novega C4 boš pa čakal še kar lep čas... po moje ga pred 2018 ne bomo vidli... in to iz dveh razlogov.... prvi je tudi razlog zakaj na "starega ne dajo nč posebnega"... brez denarja so! in to zelo. drugi je pa ta, da zaradi krize v kateri se je znašel PSA, že nekaj časa ne vedo, kaj bi s Citroenom kot znamko.... še sploh sedaj, ko so jim "vzeli" DS modele...

Captur pa za razliko od Cactusa ne "glumi" avtomobila C segmenta, pa tudi kakšne posebne "esencialnosti" se ne gre pri opcijah in opremi.... Captur je čist običajen, mainstream crossover, z opremo in opcijami, katere najdemo pri mainstream modelih B segmenta... zato je njegova cena, hajd- "normalna". Cactusova pa žal ni! :(


xxl je napisal/-a:Se strinjam,škoda,ker avto mi je še kar všeč,ampak,kot sem povedal,teh 17200,po predračunu,za dobro naloženega dizla,bi moralo bit vsaj 2000 nižje,da bi me zares pritegnilo,oziroma,da pozabim na pomanjkljivosti zaradi njihovega ¨šparanja¨.


jep, škoda... mu poleg normalnejše cene res tako malo manjka do tega da bi bil super avtek! pa magari skozi opcijsko opremo! sploh bi pa bil fenomenalen avto, če bi ga naredili takega, kot je bil zamišljen in pokazan v konceptni izvedbi.... kot pravi model C segmenta! koncept je mel 4,21x1,76x1,53m in če bi ga naredili na EMP2 platformi bi, z dimenzijami okrog 4,25x1,8x1,6m, "trgal gate"... in to kljub temu, če bi bla zadnja klop v enem kosu, če bi se okna odpirala "na metuljčka" in obratmera še zmeraj ne bi blo.... še posebej pa bi "gate trgal" s takim cenovnim razponom, kot ga ma zdaj.... od 15 do 21 jurjev... ;)
ampak žal nimajo (niso imeli) dnarja, da bi špansko fabriko kjer ga izdelujejo, opremili z novo EMP2 linijo... :(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a hondas To mar 03, 2015 6:19 pm

Tale Cactus ali pa C4 oziroma C3 rang avta bi mi po Xari Picassoju (13 let) kar sedel, (vozičke za otroke bo zamenjala kaka športna torba...) Ampak mojih 100 i kusur kil pa moj križ okoli abrahama se pač ne moreta sprijazniti za kakovostni preskok prostornosti iz Picassa v kak Clio ali pa kaj podobnega. Captur sem omenil, ker sem se presenetljivo dobro počutil, me pa skrbi, če da bo občutek udobja v takem avtu (P2008, Captur, ix20) padel na zelo nizko raven.
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko So sep 23, 2017 11:34 am

ujet restajlani Cactus:

Slika

Slika

kot kaže izgublja lep del svoje originalnosti, saj so mu nataknili nos novega C3 in C3 Aircrossa, airbumpe očitno preselili nižje na vrata (ali celo ostranili) in sneli strešne letve.... je pa zgleda dobil večje zadnje luči, kar mu bo res pasalo bolj kot "budali šamar" :mrgreen: .

še zmerom pa me bega Citroenova "strategija" s tem avtom.... predstavljen je bil kot "esencialnejša" (bolj dostopna) oblika mestenga crossover vozila z "velikansko" airbump inovacijo... pol so ga pa - glede na velikost in uporabljeno tehniko- najprej "usrali" z fovš "C4" imenom, potem pa na identični platform, iz naslednika C3 Picassa, naredili še en crossover enakih dimenzij (vendar brez "revolucionarnih" airbumpov)! zdej pa tudi Cactusu odstranjujejo airbumpe, "natikajo" C3 Aircrossov nos in mu - ne boste vrjeli: zato, da ga "diferencirajo" od tehnološko poplnoma enakega ter praktično enako velikega C3 Aircrossa - jemljejo strešne sani, da bi zgledal manj crossover in bolj "C segmentni kompakt" :shock: :noro :mrgreen:

v glavnem, kompletna strateška zmešnjava, ki pa je - će vprašate mene - samo posledica napake v Cactusovi zasnovi.... in to je, prisiljena "esencializacija" njegove notranjosti, ter posledična (v primerjavi s konkurenco) slabša opremljenost in vidno slabša kakovost izdelave in materialov! zaradi tega je, kljub všečno dizajnirani kabini, občutek v Cactusu cenen, neprilagodlivost, nepraktičnost in nezmožnost opremljenosti pa očitna! če k temu prištejemo še ime, ki implicira za razred večje vozilo in ceno, ki ni nič bolj "esencialna" od enako velike a bolje izdelane in opremljene konkurence - dobimo Cactusov "tržni uspeh"!
zato ne razumem zakaj se pri Citroenu iz Cactusa na vse kriplje spet trudijo delat nekaj kar niti približno NI (surogat za ostareli C4), namesto, da bi odkrito priznali napako in z boljšo opremljenostjo, ter občutno izboljšanimi materiali in kakovostjo izdelave, iz njega naredili tisto, kar bi moral bit (in kar v tehnično&dimenzijskem pogledu tudi je) že od samega začetka - normalen a simpatičen in vesel crossover B segmenta!! 8) ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a Lignage Sr sep 27, 2017 10:28 am

Torej... s C3 Aircrossom so nadomestili Kaktusa. Kaktus pa bo začel nadomeščati že nekoliko ostarelega C4. Torej dve generaciji Kaktusa, prva za posebneže, druga za bolj konservativne kupce. Če kdo želi imeti še pravega kaktusa, naj torej pohiti z nakupom. Je pa zame res pravi Kaktus tisti, ki ima avtomatski menjalnik (da ima spredaj lahko klop). Velik plus pa je še tista žakljevina v notranjosti.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dobek Sr sep 27, 2017 12:37 pm

miuns pa, da tisto ni avtomatik, ampak le robotiziran...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dask Sr sep 27, 2017 2:10 pm

Jap, pa menda še precej slab oz. nenatančen....
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Sr sep 27, 2017 11:38 pm

dask je napisal/-a:Jap, pa menda še precej slab oz. nenatančen....

ne, ni slab... samo narobe razumljen in posledično napačno uporabljan je! ;)

ker... kot je rekel dobek, to NI avtomatik :!: ! to je robotiziran običajni manualni menjalnik! torej menjalnik pri katerem je za spremembo prenosa še zmeraj potrebno popustit gas, stisnit (edino) frikcijsko lamelno sklopko, prestavit ročico menjalnika iz ene stopnje prenosa v drugega, spustit sklopko in spet dodat gas....razlika je le v tem, da pri robotiziranem manualcu večino "dela" opravi elektro-hidravlična "črna škatlica", vozniku pa preostane le še popuščanje in dodajanje plina :idea: .
problem pa je, da ljudje mislijo, da je to pravi avtomatik in med menjavo prenosa ne popuščajo pedala za gas (kot bi to naredili, če bi sami fizično pritiskali sklopko in premikali ročico menjalnika) ampak ga (kot pri pravih avtomatikih) "tiščijo" tudi med spremembo prenosa :roll: .... rezultat je žal ravno dovolj opazno cukajoča vožnja s "kinkanjem" nosa vozila in kratkim "ruljenjem" motorja ko zaradi nepopuščenega gasa narastejo obrati med tem ko je sklopka stisnjena... :(

ko se s časom v "samodejnem" modu naučiš kdaj bo menjal (ali, če ga voziš v "manuelnem" modu s "šaltanjem" z obvolanskimi "šaflicami") in ob menjavi popustiš gas, stvar nič ne "kinka", nič ne "ruli", temveč deluje gladko in- v tej zadnji ETG5/6 verziji- kar spodobno hitro! ;) ....
sicer imaš za te slabe pol sekunde, kolikor traja menjava prenosa, še zmeraj rahlo smešen občutek, da pod haubo "sedijo palčki", ki stisnjo kuplungo, premaknejo ročico menjalnika in popustijo kuplungo :mrgreen: ampak, nič drastičnega ... pa tudi sam program samodejnega moda so kar konkretno "spravili v red", saj zelo dobro predvideva kdaj in v katero "brzino" je treba prestavit in se praktično nikoli ne "zašalta"! no.. vsaj meni se ni v tistih par vožnjah z njim, pa sem se nalašč trudil, da bi ga (z nenadnimi "prehitevanji" ali hitrimi upočasnjevanji in pospeševanji npr. v križiščih) "zmedel"...
z drugimi besedami, nikakor in niti približno ni več tistega občutka prve "sensodrive" verzije izpred 15 let, ko v samodejnem modu nikoli nisi bil ziher kdaj in v katero (višjo ali nižjo) brzino se bodo "palčki" odločli prešaltat! medetem, ko si v "manuelnem" modu, ob pritisku obvolanske "lopatke" mel občutek, da "palčki pod haubo" dremajo in se na ukaz "lopatke" prav nejevoljno in počasi spravijo k svojemu poslu, katerega vsako od treh stopenj si potem prav posebej občutil =P ... ta zadnji "ETG 6" je proti prejšnjim verzijam (ki so robotizirane manjalnike nepovratno spravli na slab glas) v bistvu "bliskovito hiter" in presentlivo natančen v svojih predvidevanjih potrebnega prenosa... =P . seveda, ni primeljiv z "brezšivnimi avtomatiki" ali ultrahitrimi dvosklopičnimi "DSG-ji" (ki, zmotno, tudi niso avtomatiki ampak "dve polovice" dveh manuelnih menjalnikov pvezanih skupaj prek dveh sklopk =P) ... je pa povsem primeren za avtomobile tipa Cactus, namenjene ležernemu "cruisanju" oziroma "običajni", umirjeni vožnji... ;)
ga pa v prenovljenem Cactusu najvrjetneje ne bo več... baje naj bi dobil pravi Aisinov 6 stopenjski torque converterski avtomatik (in, hvala bogu, tudi novega 6 stopenjskega manualca)! enako velja tudi za prihajajoči C3 Aircross in za obstoječi C3...

v bistvu bi skorajda lahko rekli škoda =P... Citroen je spet dolga leta "scal proti vetru" in se na vse pretege trudil spravit v red nekaj, kar so vsi ostali že davno "obesli na kiln" a je, ko mu je že skoraj ratalo, celo stvar opustil :D ... ker, na koncu koncev, prednosti robotiziranih menjalnikov niso povsem "zanemarljive".... v primerjavi z avtomatiki in "DSG-ji" so cenejši za proizvodnjo, kot tudi za nakup. so enostavnejši in cenejši za vzdrževanje, oziroma praktično enaki navadnim manualcem (saj tudi so "navadni" manualci), in imajo v primerjavi s prvima dvema, občutno manjšo maso (ki je od navadnih manualcev težja le za par kg elektro hidravličnega sklopa)...

evo... toliko v takorekoč zadnje pojasnilo eni od najslabše razumljenih in napačno uporabljanih tehničnih rešitev preden odide v zgodovino... :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dobek Če sep 28, 2017 7:45 am

erm, tole s cenejsim vzdrzevanjem napram klasicnim avtomatom se ne bi ravno strinjal, sploh odkar sem na c4gp skuril sklopko v 2m bosanskega snega (in ja, v takih okoliscinah je robotiziran enostavno neuporaben) - okvirni predracun je bil takrat med 700 in 800€, pod pogojem, da bila res samo lamela

da so roboti mrtva veja razvoja, je v isti bajti ze Pizo pokazal, ko je zacel se na tamale motorje klasicne avtomate tiscat
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Če sep 28, 2017 9:00 am

dobro... kaj k*rca si pa delal v "2m" snega :shock: =P ...
in koliko misliš, da bi te koštalo, če bi v tistem snegu z*ebal kej v konverterju navora pravega avtomatika al pa, ne samo ene, temveč kar obe sklopki na DSG-ju ;)? ...kar v bistvu sploh ne bi bil problem... sej veš, najprej eno, ki je vezana na 2., 4. in 6. stopnjo (ker v 1. se v snegu itak ne speljuje), pol pa še drugo, ki je vezana na 1., 3. in 5. stopnjo, ker bi probal speljat v 3. zato, ker v 2. itak ni šlo... :twisted: =P

ne bom "zaprmej" trdil, ker nisem mehanik amapk... če prav razumem (in mislim, da prav), med sklopko ETG menjalnika in sklopko BVM manualca ni neke razlike, zato se mi vsaj dvakratna cena zdi lopovluk! oziroma, če ni tehničnih ali tehnoloških razlik med sklopko manualca in "robotka" jo po dvakratni ceni ceni zaračunajo smo zato, "ker jo lahko" =P.... ker folk itak misli, da ma "avtomatika", avtomatiki so pa "dragi za popravlat"... :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a Tattoo- Če sep 28, 2017 9:56 am

drugmirko je napisal/-a:ne, ni slab... samo narobe razumljen in posledično napačno uporabljan je! ;)

Lepo te prosim....ne bluzi (pa čeprav z rahlo komičnim stilom pisanja)! :roll:

Dejstvo je, da so robotizirani menjalniki od PSA enostavno K-A-T-A-S-T-R-O-F-A! In opravičevanje njihovega delovanja z "napačnim" načinom uporabe voznikov je malodane smešno...niso uporabniki krivi za slabo zasnovo in izvedbo menjalnika!

Ja, če se "naučiš" brati delovanje menjalnika in se mu z odvzemanjem/dodajanjem plina konkretno podrediš, potem lahko omiliš cukanje in zibanje karoserije, ampak (pre)dolgi časi med prestavami pa še vedno ostanejo. Ali pa da pač vseskozi voziš v ročnem načinu, ampak zakaj bi potem sploh kupil avtomatika (oziroma da bo tehnično popolnoma pravilno robotiziran-ročni menjalnik) če ga bom moral za kolikor toliko normalno vožnjo imeti vseskozi v ročnem načinu in prestavljati z obvolanskima lopatkama?! :huh:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Če sep 28, 2017 10:06 pm

ja... sej si v zadnjem odstavku lepo povzel razloge za njihovo opustitev... ampak, to še ne pomeni, da robotiziran manuelni menjalnik ni več manuelni menjalnik! in pri menjavi stopnje prenosa manuelnih menjalnikov je pač treba popustit gas 8) ... drugače ob menjavi cukajo, mašina (če ma zadosti časa) zaruli v prazno, karoserija pa se zaguga... z "robotkom" ali brez :roll: ! v glavnem, same zoprne reči :mrgreen: ...
ti pa iz lastne izkušnje z vsemi tremi generacijami Citroenovih robotizianih menjalnikov lahko povem, da je ta zadnja, ETG verzija, bila že kar spodobno kultivirana in za povprečnega, nepretncioznega uporabnika zelo daleč od kakšne "katastrofe".... menjalnik ima creep mode, program mehkega speljevanja, zmožen se je (do neke mere) učit načina vožnje svojega voznika in (tudi brez učenja) precej dobro predvideva katera stopnja prenosa bo naslednja potrebna!
tudi čas same menjave prenosa so od res katastrofalne 1.2 sekunde pri prvi Sensodrive varianti, spravili na čist spodobne 0,3 ali 0,4 sekunde (žal se točnih specifikacij ne spomnem več)... kar bi recimo bilo primerljivo z res hitro manuelno spremembo! je pa to seveda še zmerom vsaj 2-3 x počasneje kot skoraj brezšivna 150-200ms menjava na pravem avtomatiku in "svetlobna leta" od bliskovite 10-50ms menjave dvosklopičnih "DSG-jev".... sicer pa, evo en sicer "šugav" video "divjega" =P pospeševanja tricilindričnega Puga 208 s to zadnjo verzijo te PSA-jeve 5 stopenjske "katastrofe":
https://www.youtube.com/watch?v=G7HFXbTtPqI

in povsem normalne vožnje Cactusa s "katastrofičnim" ETG6 po zelo zaviti cesti (konstantno od 1. do 3. in nazaj)... :
https://www.youtube.com/watch?v=p7Srs_DB5AA

...kot je videt pri Pugugovem "gas do daske" pospeševanju do 6k obratov, ni neke pretirane drame, čprav se opazi kinkanje nosa (predvsem v nižjih prenosih)! čsar pa pri povsem vsakdanjem vozakanju Cactusa po zaviti cesti ni več ne videt ne slišat... vse kar vidiš je spreminjanje cifre indikatorja prenosa na dipleju! tudi sama hitrost menjave, pri 0-100 pospeševanju Puga, ne zaostaja kej bistveno za ročnim upravljanjem "rogovile" istega v povsem manuelni obliki medtem, ko posnetek Cactusove vožnje po tistih serpentinah deluje celo bolj gladko, kot bi zgledala vožnja polnega manualca...
kakorkoli... robotizirane manualce je v "nepovrat" poslala "nekomotnost" njihove pravilne uporabe! ali bolje rečeno, na slab glas in v odpis jih je spravila voznikova "komotnost" nepopuščanja gasa in njene neprijetne posledice ;). se pa da -kot smo videli celo pri četverici slovenskih entuzijastov- tudi robotizirane maualce "šaltat" s hitrostmi blizu hitrosti dvosklopičnih mnjalnikov:

http://siol.net/avtomoto/tehnika/sloven ... dah-201410

ta "robotek" sicer ni elektro-hidravlični temveč je elektro-pnevmatski in ni namenjen velikoserijskim produkcijskim avtomobilom, temveč dirkaškim "ultrazverinam", pa vseeno... ampak, če malce pazljiveje bereš vidiš, da so tudi oni naleteli na problem nujnosti popuščanja gasa in ga rešili točno s "popuščanjem gasa" :mrgreen: ... oziroma, z elektronsko prekinitvijo vžiga motorja med menjavo prenosa ;)
grem stavit, da bi tudi Citroenovi "robotki" v en od svojih prihodnih verzij prilezli do enake rešitve.... seveda, če to ne bi predrago skompliciralo krmilne elektonike in če jih v vmesnem času ne bi poslali na "smetišče zgodovine"... :roll:


a, ja... pa da ne bo pomote... ne poskušam jih branit, ker jih tudi sam ne maram (da ne rečem glih sovražim)! vendar pa ta moj "osebni dislajk" te vrste menjalnika ne pomeni, da ne opazim napredka v njihovem razvoju! kot tudi, da ne razumem tega, da določenemu (niti ne tako majhnemu) delu voznikov stvari, ki so mene nervirale tudi pri tej zadnji, najboljši verziji robotiziranih manualcev - niso pomembne ;) !
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Če okt 26, 2017 1:15 pm

evo... prezentiralo ga je:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


ne vem... ima cel kup boljših rešitev vendar.... kot bi mu nekaj manjklao :(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a xxl Če okt 26, 2017 2:44 pm

Luči zadaj sta mimo, prenizko.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dobek Če okt 26, 2017 9:26 pm

drugmirko je napisal/-a:ne vem... ima cel kup boljših rešitev vendar....



razen relativno zanimive steklene kapice...kaj recimo? :)
ocitno so mu se prehodno prednjo klopco skenslali v avt. verziji, bi jo drugace sigurno v prezentacijski material dali
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
luko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Ne feb 08, 2009 9:43 pm
Kraj: Ig

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a luko Pe okt 27, 2017 9:09 am

Zgubil je del svoje duše.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Pe okt 27, 2017 3:01 pm

dobek je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:ne vem... ima cel kup boljših rešitev vendar....



razen relativno zanimive steklene kapice...kaj recimo? :)
ocitno so mu se prehodno prednjo klopco skenslali v avt. verziji, bi jo drugace sigurno v prezentacijski material dali


recimo.... boljše zadnje luči... paaa, boljše in večini ljudi občutno manj moteče airbumpe, bolj "odrasel" nos, konkretnejši centralni tunel med prvimi zici, bolj izražene meglenke...
so pa s tem novim nosom popolnoma ubili njegov vesel, "pišmevuh" karakter! in kar je najhuje, z odvzemom strešnih letev in znižanjem podvozja na višino običajnih avtomobilov, iz njega šli na silo delat klasičnega kompakta... :( ! in zdaj še pričakujejo, da bomo vrjeli, da je to dejansko avto C segmenta in kot tak konkurent Golfu, Meganu in kompaniji :huh:
in evoga... dam odrezat kak kos reproduktivnega aparata, da bi zgledal neprimerno bolje, če bi mu pustili strešne lajšne in crossoversko oddaljenost od tal!


kar se pa "klopce" tiče, je pa že prejšnja mela dva eht debilizma! ker je itak bila sestavljena iz dveh navadnih zicev in fiksnega dela med njima, je bil prvi ta, da pod fiksnim srednjim delom ni blo globokega (in uporabnega) predala, drugi pa ta, da je bila ročka ročne zavore, namontirana na njem, moteča v obeh položajih. s tem, da je v "zategnjeni" poziciji še zgledala skrajno debilno...
če bi v "avtomatske" Cactuse montirali električno ročno, bi morda vseskupej melo vsej malo smisla, tako pa tudi ta posebnost Cactusa deluje bolj kot "izgubljena priložnost", kot pa kej drugega... originalnega Cactusa niso "pokopali" airbumpi in ostale "nenavadnosti"... pokopala ga je slaba (in rahlo cenena) realizacija originalnih idej ter kvazi pretvarjanje, da gre za "cenovno ugoden" crossover C segmenta! in ker je bilo oboje očitno že "z aviona", je rezultat takšen, kot je.... zato GLOBOKO dvomim, da bo sedanje pretvarjanje, da gre (kljub očitno crossoverski obliki) za kompakt C segmenta obrodilo kej boljše "sadove".... še posebej, ker so mu (kljub vendarle konkretnejši izvedbi) odvzeli praktično ves originalni karakter...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 651
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a alexwell Pe okt 27, 2017 5:32 pm

še kar dizel in bencin...sem pričakoval hibrida in električnega glede na to, da bo teh 12 let do 2030 hitro tukaj :)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko So okt 28, 2017 2:29 pm

alexwell je napisal/-a:še kar dizel in bencin...sem pričakoval hibrida in električnega glede na to, da bo teh 12 let do 2030 hitro tukaj :)

eeee... težka bo.... glede na to, da je Cactus narejen na prastari PF1 platformi, ki datira iz cajtov, ko je sama misel na električne avtomobile bila vsaj utopija, če že ne "vic denva" (med proizvajalci kot tudi kupci ;) ) česa takega ni glih za pričakovati... oziroma bi najbrž bilo predrago. še posebej, ker je Cactus s tem redizajnom ravnokar stopil v drugo polovico svoje (rahlo klavrne) življenske poti...
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 67 gostov