Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4169
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a xxl Če jun 12, 2014 2:09 pm

NoF3ar je napisal/-a:Tudi jaz sem ga vceraj videl na ptujski cesti v mariboru :D Beli z rjavimi bumperji, tako da se ze vozi eden :D


To je eden od testnih,do sobote ga lahko vidiš po MB :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dobek Če jun 12, 2014 6:43 pm

NoF3ar je napisal/-a:Tudi jaz sem ga vceraj videl na ptujski cesti v mariboru :D Beli z rjavimi bumperji, tako da se ze vozi eden :D



kuril ga je kot nor, s ptujske smeri v miklavz, bil pa je tiste li-mun (rumeno/zelen) barve..tako, da sta ze dva =P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a tha_man Po jun 23, 2014 5:51 pm

Danes sem ga fural in je prav simpatičen avto. Za svojo velikost kar prostoren, zgleda v živo res kul in še boljše kot na slikah (sploh zadek, ki je na slikah bolj žalosten). Tudi notranjost se mi je zdela zelo v redu narejena in nikakor ne deluje ceneno. Je pa res, da je bil tale testni kar precej opremljen in zato tudi dejansko ne poceni. Računam na kakšen Citroenovske popuste. Avtomatik je bolj lene sorte, primeren za umirjeno vožnjo, hdi motor pa dokaj uglajen (sploh glede na ne ravno vrhunsko zvočno izolacijo - na avtocesti pri višjih hitrostih postanejo piš vetra in ropot koles kar glasni). Drugače je dokaj udoben avto, sedeži so mehki in prijetni (ne ravno idealni za po ovinkih), sprednja "klop" je prav kul in vseskupaj je zelo minimalistično in enostavno zasnovano, s poudarkom na praktičnosti. Le zadnjo klop je pa nerodno podreti, ker ni deljiva in je treba hkrati pritisniti gumbe na obeh straneh. Toliko na hitro...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Po jun 23, 2014 7:58 pm

e... "avtomatik" ni avtomatik ampak je tista robotizirana manualna "nesreča" ;). ampak so se pri tej zadnji varianti baje jako trudli okrog softverja, ki skrbi za prestavljanje in tako naj bi bla cela zadevščina veliko bolj uglajena, neprimerno manj "cukajoča" in se manjkrat "zašaltala", kot njene prejšnje tri "reinkarnacije"...
kakšno je pa podvozje? v rangu mehkobe njegovih "vintage seventies" zicev al je bolj "konkretno" in se ne ustraši tudi kakšnega ovinka... sem bral par angleških testov, v katerih so bli angležarji kao jako presenečeni nad njegovimi -za Citroena, še sploh Citroena "te vrste", nepričakovanimi- voznimi sposobnostmi in vozno dinamiko (so pa tudi malo pojamrali čez mehkobo zicev, ampak ne preveč)...

in... ali si slučajno pogledal kaj je pod tistim oblazinjenim delom, ki med sprednjima zicema "glumi" klopco.... je fiksno "prbit" al so se pod njega spomli skrit kakšen predal? že od spomladi davim ljudi, ki so meli priliko sedet v njem, pa se še nobeden ni spomnu poštefnarit tudi tam dol... :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a srcnik Po jun 23, 2014 8:18 pm

Mene bolj zanima, če je že kdo stestiru v kolikšnem času si z voznikovega na sovoznikovem sedežu? ;)
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a tha_man To jun 24, 2014 7:37 am

Nisem opazil da bi se kdaj zašaltal, niti cukal ni pretirano (tudi če nisem popuščal plina, kot mi je svetoval prodajalec), le počasi prestavlja. Tudi če to počneš "ročno" z obvolanskimi ročicami. Podvozje je bolj trde sorte, ne neudobno trdo, ampak definitivno ne plavajoče, vsaj meni se ni zdelo. Za po ovinkih vseeno ni ravno idealen avto, že zato ker ni jako nobenega feeelinga na volanu, pa tudi turn-in je bolj počasen (moral bi se navadit). Dodatno k temu pripomorejo sedeži, kjer je bočni oprijem precej ubogi (kljub temu da ni klopca v resnici ni klopca). Mislim da je za to kriva predvsem mehkoba. Pod sredinskim delom pa žal ni nič, sem tudi probal odpret, ampak mi ni uspelo. Razen, če mogoče nisem znal (Citroen) :)
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a dask To jun 24, 2014 8:44 am

Včeraj sem srečal temno sivega na Jesenicah - v živo lahko rečem samo :DDD pa nisem nek navdušenec nad Citroeni, ampak tole je pa luštno.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko To jun 24, 2014 2:32 pm

tha_man je napisal/-a:Nisem opazil da bi se kdaj zašaltal, niti cukal ni pretirano (tudi če nisem popuščal plina, kot mi je svetoval prodajalec), le počasi prestavlja. Tudi če to počneš "ročno" z obvolanskimi ročicami. Podvozje je bolj trde sorte, ne neudobno trdo, ampak definitivno ne plavajoče, vsaj meni se ni zdelo. Za po ovinkih vseeno ni ravno idealen avto, že zato ker ni jako nobenega feeelinga na volanu, pa tudi turn-in je bolj počasen (moral bi se navadit). Dodatno k temu pripomorejo sedeži, kjer je bočni oprijem precej ubogi (kljub temu da ni klopca v resnici ni klopca). Mislim da je za to kriva predvsem mehkoba. Pod sredinskim delom pa žal ni nič, sem tudi probal odpret, ampak mi ni uspelo. Razen, če mogoče nisem znal (Citroen) :)


aha... pol so ga v tej ETG verziji vsej malo popeglali.... hvala bogu :roll: . ko bi mu še malo izboljšali čas prestavljanja bi blo to že skorajda povsem sprejemljivo.... vrjetno ga še zmeraj ne bom kej preveč maral vendar, če so ga -sodeč po tvojim podobnih zapisih- speglali vsaj pol tolko, kot trdi njihov PR, bom čez njega zaradi njegovih ostalih (in dejanskih) prednosti počasi mogoče začel manj "sikat" :mrgreen: .... ker, v primerjavi a klasičnimi avtomatiki (in še posebej z dvojnosklopičnimi) je neprimerljivo manj kompliciran (saj je v bistvu čist navaden manualec z "robotkom" na sklopki in prestavni ročici)! zaradi tega ima tudi neprimerljivo manjše možnosti, da gre pri njem kaj "k hudiču", pa tudi neprimerljivo ceneje je, "če kaj gre" 8)! poleg tega pa je še še izjemno lahek... ETG5 je težek samo 38 kil, ETG6 pa 52 kil... ali 4, oziroma 7 kg več od njihovih popolnoma manuelnih verzij... 8) ! z drugimi besedami, primerljivi 6 stopenjski Aisinov avtomatik ma nekaj čez 90 kil... "DSG" ji pa vrjetno še kej več :?:
jako me tudi veseli, da je podvozje res čvrsto in sposobno dinamičnejše vožnje oziroma, da avto čez ovinke kakšne bolj zavite ceste ni naporen ampak, če hočeš, lahko celo zabaven... seveda ne pričakujem, da bi moral bit kak "gokart" ala Mini ali DS3, sej ne gre za tak tip avtomobila! je pa fajn, če ni več takšna gugajoča se in nagibajoča se bunka, kot je to nekoč veljalo za Citroene... sej je že moj C2 svetlobna leta od tistega, kar široke mase (in novinarska javnost) še zmeraj percipirajo kot "Citroenovsko mehkobo" ampak zgleda, da so pri Citroenu z DS-i in očitno tudi s Cactusom, uspeli najt nastavitev podvozja, ki zmore spodobne vozne lastnosti brez da bi bili "neudobno trde drvarnce"... če to ne bi bilo res, najbrž tudi sledečega sestavka ne bi nikoli napisali... še posebej ne boldanega =P :

autocar.co.uk je napisal/-a:The low kerb weight is demonstrated in decent in-gear acceleration, which is very useful in city driving where the 16in wheels and soft seats make for a good ride – even if it fails to hit the announced target of recovering the famous comfort of Citroëns from the past.
On the other hand, road holding is much better than expected, considering what Citroën said the model would stand for. It enters corners with precision and a sense of lightness, the benefit of a light engine up front.
Even with smaller low rolling resistance tyres, the dynamic balance is better than the diesel C4 Cactus e-HDI 92 Airdream we also tried. There is not much performance available for a more inspired driving, but it holds well in high-speed corners and is capable of sliding the rear a few degrees, if deliberately provoked, with the nicely weighted steering making for an easy and precise trajectory choice. Stability control does not come on too soon but when it does, it is in a safe and authoritative manner.
Motorway cruising is very stable and easy, the engine noise is low but there is some wind noise coming from the roof rails and mirrors.


da pa pod sredinskim delom "klopce" ni nič je pa KRONSKA KOZLARIJA, katero si lahko privošči samo Citroen :x ! debili lobotomni! za kaj za boga milega majo lahko pokrit predal med zici v identičnem avtu z malo drugače "zvitim plehom zunanjosti", ki sliši na ime 2008.... a ročka ročne je pa lahko ista?!?! cepci... :roll:! pa še cool fora bi bla, če bi tam spodaj našel orenk prostorno škatlo za takšno in drugačno šaro, ki se drugače kotali po avtu, saj vseskupaj ne zgleda kot pokrov predala ampak kot - zic!...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a kljukec Sr jun 25, 2014 8:13 am

drugmirko

hec je v tem, da sta si vsaj zame vrhuski dsg in citroenov robotski menjalnik bolj podobna, kot avtomatik - ker kot so meni razložili, gre pri dsgju za dva robotorizirana menjalnika v enem (meni so vw avti več ali manj dolgočasni, vendar se zna zgoditi, da bo kakšen v garaži prav zaradi dsgja)
avta sicer še nisem videl v živo, mi je pa ta retro stajling zelo ql. upam, da dodatna oprema ne bo predraga in če je štart pri 12500 zna biti prodajni hit

lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a esem Sr jun 25, 2014 9:44 am

kljukec je napisal/-a:... in če je štart pri 12500 zna biti prodajni hit.

Brez če - začetna cena je 12400
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=856 ... %2082%20...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Če jun 26, 2014 8:44 pm

kljukec je napisal/-a:drugmirko

hec je v tem, da sta si vsaj zame vrhuski dsg in citroenov robotski menjalnik bolj podobna, kot avtomatik - ker kot so meni razložili, gre pri dsgju za dva robotorizirana menjalnika v enem (meni so vw avti več ali manj dolgočasni, vendar se zna zgoditi, da bo kakšen v garaži prav zaradi dsgja)
avta sicer še nisem videl v živo, mi je pa ta retro stajling zelo ql. upam, da dodatna oprema ne bo predraga in če je štart pri 12500 zna biti prodajni hit

lp


ja... v enem hudem priblizku bi DSG-ju rmorda res lahko rekli tako... :D . fora je pa preprosto v tem, da je DSG manuelni menjalnik z dvema sklopkama na istem zobniskem sistemu. deluje pa tako, da je en zobnik prenosa, prek prve sklopke povezan s kolesi in jih poganja, naslednji zobnik visje prestave pa je tudi ze v "brzini", vendar na drugi sklopki, ki pa je se locena od koles... ko pri DSG-ju "presaltas" visje v bistvu samo zamenjas sklopke...
ETG je pa cist navaden manuelni menjalnik, kateremu so namesto mehanskih vzvodov, preko katerih ob pritisnjeni sklopki "sarimo" po prestavnih razmerjih, nataknili elektro-hidravlicno "skatlico", katera (v avtomatik modu) prek racunalniskega programa sama, ali na "ukaz obvolanske saflice" (vsekvencnem modu), namesto nas "odvzame gas", "stisne kuplungo", "izbere brzino in presalta", "spusti kuplungo" in vrne kontrolo gasa pedalu.... oziroma, naredi vse tisto, kar "rokicami in nogicami" pocnemo med prestavljanjm mi...
ker DSG naslednjo prestavo "aktivira" ze vnaprej, ne rabi izvajat opisanih korakov ampak samo "flipne kuplunge", je neprimerno hitrejsi in ima bolj gladko delovanje...

kar se pa "prodajnega hita" tice pa jaz za teh 12 jurjev in pol ne bi pricakoval kej pretiranega.... Cactusi, ki bodo glede motorjev in opreme kej "vredni", bodo meli cene med 16 in 20 jurjev evrov ;)... oziroma, najmanj tolko kot primerljivi Captur in 2008....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a zany Če jun 26, 2014 10:49 pm

Tudi jaz rahlo dvomim v res odlične prodajne številke cactusa. In me zanima, kako bo sprejet pri ljudeh. Bo po začetnem zanimanju zaradi svoje "posebnosti" še vedno vroča roba na trgu? Nissanu je s podobno "spako" uspelo. Mogoče bo tudi Citroenu. Sem se pa v teh dneh preizkusov dogovarjal najprej preko meila z dvema prodajalcema pa izgleda (po neodzivih prodajalcev) jim ni ravno v interesu privabit kupcev...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a yashica Sr jul 02, 2014 3:20 pm

Me ni ravno prepričal. Generalno gledano je žlahtnik 2008 boljša izbira.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a srcnik Sr jul 02, 2014 7:14 pm

Vprašanje za tiste, kateri ste že sedeli v njem.

Je to dejansko avto velikosti golfa in je konkurenca tiguanu ipd. ali je bolj velikosti 2008ke?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a esem Sr jul 02, 2014 9:34 pm

Danes sem ga videl z napisom "Presenečeni?" Imajo slabe marketingarje - bistveno boljši bi bil napis "(Še vedno) Dolgočasen?"
Zgleda pa v živo res OK.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a tha_man Sr jul 02, 2014 10:34 pm

srcnik je napisal/-a:Vprašanje za tiste, kateri ste že sedeli v njem.

Je to dejansko avto velikosti golfa in je konkurenca tiguanu ipd. ali je bolj velikosti 2008ke?


Ne bi rekel da je ravno konkurenca Tiguanu. Sicer ima res crossoverjevski dizajn, dejansko pa je bolj podoben Golfu in tovrstnim avtomobilom (je npr. celo malenkost nižji od C3, na katerem je drugače baziran). Po velikosti je primerljiv z Golfom, čeprav mislim da ima slednji zadaj vseeno malce več prostora pa tudi prtljažnik je par litrov večji. Je pa Cactus za svojo velikost vseeno precej prostoren avtomobil.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a drugmirko Sr jul 02, 2014 11:36 pm

srcnik je napisal/-a:Vprašanje za tiste, kateri ste že sedeli v njem.

Je to dejansko avto velikosti golfa in je konkurenca tiguanu ipd. ali je bolj velikosti 2008ke?

ma dej no... od kod ti pa te buče? avto razen "C4" v imenu, nima NIČESAR s C segmnetom! in to (razen Citroenove PR službe) čivkajo že vrabci na strehi! normalnim&vsaj malo zainteresiranim pa je blo to jasno v trenutku, ko so objavli njegove dimenzije (4.16x1.73x1.48 metra)... najkasneje pa takrat, ko je njihov PR vendarle "izdavil", da je narejen "na bazi DS3"! ali z drugimi besedami -na PF1 platformi (na kateri je narejen tudi C-Elysse, sam se DS3 "lepše sliši"... :mrgreen:) .
Golf je tako v dolžino, kot tudi v širino, za razredvečji avto... in da, mehansko in dimenzijsko (praktično v centimeter) je Cactus dvojček Pugovega 2008!


yashica je napisal/-a:Me ni ravno prepričal. Generalno gledano je žlahtnik 2008 boljša izbira.


mene tudi ne... čist iskreno, avto je sicer simpatična, vendar ena "trdoplastična" in "rudimetarna", "back to 70-ties" zadevščina.... ena taka... "stoenka z iPadom" =P :(

sem danes preživel eno uro z njim... sicer sem si ga (v malo boljši opremi) na hitro ogledal že pred par dnevi, parkiranega pri Merlaku, vendar nisem vozil... i takrat, na hitro, se mi je v marsičem tudi zdel "bazičen", vendar me (še) ni preveč motlo... ker zgleda res fajn! ampak... ko v njem preživiš malo dlje časa in "prvi vtisi" malo popustijo, začne ta njegova (sicer kao "konceptualna") "esencialnost" malo bolj "bost" v oči... :(.
že ko odkleneš vrata je slišat tisti prav plehnat in cenen "plenk", ki napoveduje bolj švohno zvočno izolacijo, kar se na žalost pokaže tudi med vožnjo... piš vetra čez strešne sanke na avtocesti je kar slišen, kot tudi hrup podvozja... nič posebno drastičnega, vendar moram odkrito povedat, da je moj C2 bolje zvočno izoliran! k "votlemu" občutku zvoka pa prispeva tudi obilje trde plastike v kabini!
ima tudi odločno premehke zice, ki sicer majo "predispozicijo", da bi lahko nudili bočno oporo. pa je žal ne, ker so mehki kot spužva! tisti, v mojem 7 let starem C2 VTR so veliko konkretnejši, boljši in čvrstejši! veliko lažje bi blo tudi najt ugoden položaj za volanom, če bi volan bil nastavljiv po globini! in naj me koklja brcne, če ne bi blo izjemno praktično in -glede na število ostalih mest za odlaganje- tudi potrebno, če bi v tisti plastični škatli, ki med sprednjima sedežema "glumi" klopco, res naredili pokriti predal, kot je to navada v ostalih današnjih vozilih! še posebej, ker je tisti edini (in zaradi airbaga v strehi kao večji) predal vozniku praktično nedosegljiv! zoprno je tudi to, da je strop nad sprednjo šipo zaradi airbaga v njem odebeljen in nizek! in za razliko od C4 Picassa se mi je vmesnik touchscreena tukaj zdel malo počasen... in njegova drugačna grafika, manj pregledna.
ena huda "žalost" je tudi zadnja klop... ravna kot deska, s premehkim oblazinjenjem in naslonjalom v enem kosu, ki se za na povrh niti približno ne podre v kej ravnemu dnu prtljažnika podobnemu, temveč prav nemarno in štengasto štrli "v nebo". občutek v zadnji vrsti pa je nasplošno nekam utesnjen... "deskasta" klopca, nizek strop, ozka in zatemnjena bočna okna in "metuljček šipe"... kot na zadnji klopi kakšnega Fiata 127, sam bolj nizko in temno =P...

so me pa prijetno presenetili zelo direkten in natančen volan, podvozje z zelo korektnimi in konkretnimi voznimi sposobnostmi, na koncu koncev pa tudi ETG6 menjalnik! avto se (za svoj tip in namen) pelje zelo suvereno, na avtocesti deluje izjemno stabilno in ves čas sem, ne glede na vrsto in zavitost ceste, mel občutek, da bi se z njim dalo peljat tudi zelo živahno in dinamično, če le sedeži ne bi funkcionirali kot "ortopedska žoga"! mislim... ni zdej, da je tak "gokart" kot DS3, vendar se za crossoverja pelje presentljivo dobro!
tudi ETG robotizirana kontrapcija je v bistvu bila prijetno presenečenje... še zmeraj prestavlja počasi vendar, če mu med prestavljanjem malo "pomagaš" z odvzemanjem gasa, je že skoraj znosen... med umirjeno vožnjo deluje povsem nemoteče in skorajda neopazno. sicer si za moj okus prestavlja pri malo prenizkih obratih -pri katerih ne vem, ker Cactus nima obratomera (niti med opcijami)- ampak tako, po "ušesu" in "feelingu, bi jaz prestavil malce kasneje in z malo višjimi obrati... ne vem pa, ali bi izklop funkcije "eco" v nastavitvah vozila, imel -poleg izklopa S&S sistema- kak vpliv tudi na to.
počasnost menjalnika pa rata moteča že pri malo bolj živahni vožnji! pri downshiftu itak ni za čakat, da se bo končno sam odločil prešaltat, pri upshiftu pa mu je nujno treba "pomagat z gasom". drugače pri "pohojenem gasu", poleg počasnosti prestavljanja, rata zoprno tudi vzdolžno guganje avtomobila... najbrž bo to tisto, čemur v tujih testih pravijo "jerky shifting"...
no, kakorkoli... ETG menjalnik je za umirjeno vožnjo čist zadosti "uglajen" in je v primerjavi s prvim Sensodrivom in BRM verzijo iz prvega C4 RES veliko napredoval... mel ga pa vseeno ne bi!

pri celi stvari pa je najbolj problematična cena! za Cactusa kakršnega sem vozil, bi hoteli okrog 20 jurjev.... kar pa je -kljub 1.6l dizlu, ETG6 menjalniku, navigaciji, rikverc kameri, parkirnim senzorjem (in še čem kar nisem niti našel/opazil)- zaradi vsega zgoraj napisanega, po mojem mnenju preveč! za vsaj 15-20% preveč! oziroma, za približno enak (če ne celo manjši) denar in brez "esencialnih posebnosti", dobiš njegovega 2008 dvojčka ali Reanultovega Capturja...
za primerjavo... v salonu so 2m od vhodnih vrat pred katera sem po probni vožnji sparkiral Cactusa, imeli razstavljen C3 Picasso Exclusive, z enako 1.6lHDi mašino.... seveda sem se takoj vsedel vanj... in doživel "manjši šok"! dimenzijsko enako velik avto, nakrcan z opremo, z izjemno prijetnim ambientom, dvobarvno motranjostjo, stekleno streho, prijetnimi, natančno obdelanimi materiali lepih tekstur, z boljšimi -proti Cactusu kot kamen trdimi- zici... skratka, očitno "en čist drug nivo"... in ceno: nekaj malega čez 16 jurjev, nalepljeno na sprednji šipi...
hja, boste rekli "C3P je star model s popusti, Cactus je pa nov"... res je, C3P je mel ene 4 jurje popusta... ampak, končna cena je za kupca pač -končna cena! ga prav nič ne briga, kakšna je "cena po ceniku"... zanima ga samo kolikšna je vsota, ki bo "šla iz denarnice" in koliko bo za njo dobil... in čist iskreno, ni ti treba lazit k Peugeotu ali Renaultu, da bi se ti pri presedanju iz Cactusa v drug model, Cactus zazdel drag.... ali pa malo "preosnoven" za svojo ceno!

aja... skorej pozabu... bremze ma pa take, kot se Citroenu pritiče.... tudi ta ne bremza ampak "meče sidro"! in to takšno, "16tonsko" =P :mrgreen: .... benti, sem se na začetku vožnje, pri dokaj nizki hitrosti "za*ebal" in htel "prešaltat" iz prve v drugo... roka je segla "v prazno" med zice, noga pa je avtomatsko "pohodila pedal"... in ker pedala kuplunge ni, sem seveda pohodil zelo širok pedal bremze.... mater, je "ruknlo" :mrgreen: , avto pa se je ustavil, kot bi bil prvezan za ketno =P ! sem mislu, da se bo kar na nos postavu :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a yashica Če jul 03, 2014 5:45 am

Trda plastika niti ni tak problem, če bi bila obdelava ustrezna pa žal ni, tudi čez vijake s katerimi je steklo zadnjih vrat privito na okvir bi lahk nataknili plastične pokrovčke. Podobna zgodba je v prtljažniku kjer so plastično oblogo vezne stene enostavno izpustili tako, da je tam gola pločevina za povrhu pa še visoka stopnica. Za razliko od 2008, ki ima zadaj diske, ima Cactus bobnaste zavore.
Opazil sem tudi to, da je s tesnilno maso zalit samo spodnji zapigan del vrat, drugje pa nič.

Ne vem no, prvi vtis je bil, da Cactus še zdaleč ni enakovreden Peugeotu 2008, ki se mi osebno zdi številka 1 v svojem razredu. Za piko na i si je pa prodajalec privoščil pljuvanje čez konkurenco in Peugeot ni bil pri tem nobena izjema, čeprav si delita tehnično osnovo :lol: To ne moreš verjet kakšni debili se ukvarjajo s prodajo :roll:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
MSrougeZX
Novinec
 
Prispevkov: 357
Pridružen: Če jan 29, 2004 9:45 pm
Kraj: Lendava

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a MSrougeZX Če jul 03, 2014 10:23 pm

Obratomer se baje da vklopit v nastavitvah...bo defaultu je izklopljen.
Laguna coupe 2.0 dci 2013
C4 Cactus Shine 1.2T 110 2018
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4169
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2014 Citroën C4 Cactus

Napisal/-a xxl Po jul 07, 2014 12:22 pm

drugmirko,ne vem koliko si objektiven,ampak,če ti je za verjet,potem me je že minilo do tega Cactusa.Glede bremz,pri katerem koli avtu poskusi s levo nogo pritisnit bremzo in doživel boš enak šok. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 146 gostov