dobek je napisal/-a: e, vidis, meni so pa ravno tiste rugobe od balonov dale avtocku toliko karakterja, da je bil prav simpaticno drugacen...ti novi mi prevec dslicijo na tiste "bump-kajle", ki zadnje dve leti rastejo na spodnji polovici vrat renojev (ampak tiste so vsaj poceni, plastik-fantastik, ajd, obcasno celo barvane)
zadnje luci mi pa tudi nekako bolj prislijene zdijo med plocevino, kot prej, ko je med njimi bila plastika, ampak ajd, to je res stvar osebnega okusa...
klopca je tako bila samo za sminko, pa da je mogoce kak mulo lahko svojo boljso polovico lazje pocartal....ampak, spet, je bila tako redka reminiscenca pretekle zgodovine, da je spet bila kul
se najbolj me zanima, kako bo izpadla tista nova kvazi-hidravlika (ker kolikor sem tehnicne renderje gledal in razlage delovanja, nima ama nobene veze s hidravliko, tako ali drugace, razen vsiljenega imena
)
sej meni tudi... je z njimi mel tak, bolj SUV-ovski "štih" in obilo samosvojega karakterja, pa še res koristni so bli tam, čez cel bok... ampak, generalno se ljudem airbumpi niso dopadli
... je pa res, da na sedanjem, premaknjenem mestu, tudi ne zgledajo slabo, čeprav bolj konvencionalno... in žal, nedvomno manj koristno...
kot je tudi fakt, da so zadnje lampe Cactusa bile res uboge... če bi bile res 3d, kot na konceptu, bi blo vse ok, ampak take kot so, so res ena revščina. pri teh novih pa nisem mislil na njihovo obliko, teveč na novo in absolutno bolj izraženo grafiko
. in tudi s klopco kot tako ni bilo nič narobe, "fovšna" je bila le njena izvedba... že električna ročna bi nevrjetno prispevala k "smislu" njenega obstoja
te novi fedri pa tudi mene jako zanimajo! in žal res nimajo nobene zveze s hdravliko, kot smo jo poznali... vendar, če jim je uspelo doseč vsaj približno podobno udobje na cenejši, lažji in enostavnejši način, jim opustitev hidravlike vsaj napol odpustim
! seveda, če se avto zaradi mehkega vzmetenja res ne bo zibal čez ovinke kot Spaček na okrogem sodu
! novinarski testi demonstracijskih vozil pred kakšnim letom so bili polni hvale in navdušenja nad velikim udobjem, brez opaznejšega poslabšanja voznih lastnosti... kakšen bo pa serijski rezultat pa bmo videli čez par mesecev...
kakorkoli... prejšnjega Cactusa so "ubili" slaba realizacija, pretvarjanje s C4 imenom, da gre za crossover C segmenta in neprimerna cena... se bojim, da bo tega, kljub najbrž konkretnejši realizaciji, fentalo pretvarjanje da gre (kljub dimenzijam in očitni crossover silhueti) za kompakt C segmenta
.... ljudje nimajo radi občutka, da jih kdo "nateguje". še posebej ne, kadar kaj kupujejo...