Stran 1 od 1
2008 Porsche 911 GT2
Objavljeno: So okt 20, 2007 1:07 pm
Napisal/-a adis
motor: twin turbo flat 6, 3596 ccm
navor: 685 Nm/ 2200-4500
hp: 530
pospešek 0-100 km/h s: 3.6
najvišja hitrost km/h: 328

Objavljeno: So okt 20, 2007 1:58 pm
Napisal/-a FBR
Moja ljubezen.... kako je lepa... Sploh z okroglimi lučmi in hvala bogu da so šli nazaj na te. Mel prec. Polek GT-jke in CTR3-jke.
Objavljeno: So okt 20, 2007 2:01 pm
Napisal/-a el_diablo
svetovn mi je,sploh notranjost.
Objavljeno: So okt 20, 2007 2:12 pm
Napisal/-a menjekul
porš ko porš ...je*en

Objavljeno: So okt 20, 2007 2:57 pm
Napisal/-a gold hamster
strešni spojler je mal čudno oblikovan pa vendarle hud

Objavljeno: So okt 20, 2007 3:05 pm
Napisal/-a martk
Radio s telefonom

V taki izvedbi ga še nisem videl. Pa, je to tista varianta, ko jih bodo (kao) samo200 naredili, pa imajo, vem da imajo, samo ali bo to kje pisalo... akrapovičev izpuh?
Objavljeno: So okt 20, 2007 3:32 pm
Napisal/-a dobek
FBR je napisal/-a:.... kako je lepa... Sploh z okroglimi lučmi in hvala bogu da so šli nazaj na te...
hja, 996 je bil okrog tega res mimo...
je paresnicno lep, se strinjam...pustimo kao vsakodnevno uporabnost ob strani, raje bi ga mel, kot marsikaterega talijana iz tega razreda

ops:
Objavljeno: So okt 20, 2007 4:41 pm
Napisal/-a adis
martk je napisal/-a:Radio s telefonom

V taki izvedbi ga še nisem videl. Pa, je to tista varianta, ko jih bodo (kao) samo200 naredili, pa imajo, vem da imajo, samo ali bo to kje pisalo... akrapovičev izpuh?
zaenkrat je še vse skrito...česar noče povedati niti sam akrapovič
copy/paste:
A Slovenian maker of motorcycle exhausts has reportedly struck a deal with sports car maker Porsche. Daily Dnevnik has reported that the expansion into the car exhaust segment is the next step in the development of Akrapovic.
Akrapovic, which is one of Slovenia's fastest-growing companies, did not want to comment on Tuesday's report by Dnevnik, which quoted well-placed sources. "We do not want to talk about names at this time," the company told Dnevnik.
However, the company confirmed plans to enter the car exhaust market: "Our focus is on quality, which precedes quantity. This is the main direction followed...in the planned entrance into the automobile segment."
vir:
http://www.ukom.gov.si/eng/slovenia/pub ... 4808/4820/
Objavljeno: So okt 20, 2007 5:28 pm
Napisal/-a Sonny
martk je napisal/-a:Radio s telefonom
Saj to ni nič posebnega v kombinaciji z navigacijo
Objavljeno: So okt 20, 2007 9:47 pm
Napisal/-a Templar
Samo armaturke pa imajo porši po moje najgrše v vseh razredih.
Izgleda kot da jim je začetku 80. nekdo v nabavi naročil kak milijon obupnih armaturk preveč in do danes še niso spucal skladišča...
Naj mi nekdo razloži zakaj je že pametno pri avtomobilu ki pospeši do 200 v manj časa kot povprečen avto do 100 imet displej in milijardo malih gumbov z malimi napisi tam kjer je ponavadi pepelnik in vžigalnik za cigarete? Še dobro da niso tega skrili na hrbtno stran voznikovega sedeža...
Objavljeno: So okt 20, 2007 10:16 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Templar je napisal/-a:Samo armaturke pa imajo porši po moje najgrše v vseh razredih.
Izgleda kot da jim je začetku 80. nekdo v nabavi naročil kak milijon obupnih armaturk preveč in do danes še niso spucal skladišča...
Naj mi nekdo razloži zakaj je že pametno pri avtomobilu ki pospeši do 200 v manj časa kot povprečen avto do 100 imet displej in milijardo malih gumbov z malimi napisi tam kjer je ponavadi pepelnik in vžigalnik za cigarete? Še dobro da niso tega skrili na hrbtno stran voznikovega sedeža...
Mislim da je armaturka v Porscheju sekundarnega pomena, sploh pa naj taka ostane. Porsche mora imeti poršejasto armaturko in pika.
Objavljeno: So okt 20, 2007 11:39 pm
Napisal/-a martk
Templar je napisal/-a:Samo armaturke pa imajo porši po moje najgrše v vseh razredih.
Izgleda kot da jim je začetku 80. nekdo v nabavi naročil kak milijon obupnih armaturk preveč in do danes še niso spucal skladišča...
Naj mi nekdo razloži zakaj je že pametno pri avtomobilu ki pospeši do 200 v manj časa kot povprečen avto do 100 imet displej in milijardo malih gumbov z malimi napisi tam kjer je ponavadi pepelnik in vžigalnik za cigarete? Še dobro da niso tega skrili na hrbtno stran voznikovega sedeža...
Zato, ker so vsi spljuvali tisti "enostavni" multifunkcijski gumb, ki ga ima npr BMW. Pa zato, ker pri avtu za toliko denarja pričakuješ kaj več, kot kolesa, zic in volan.
Zato.
Objavljeno: Ne okt 21, 2007 7:55 am
Napisal/-a menjekul
Templar je napisal/-a:Naj mi nekdo razloži zakaj je že pametno pri avtomobilu ki pospeši do 200 v manj časa kot povprečen avto do 100 imet displej in milijardo malih gumbov z malimi napisi tam kjer je ponavadi pepelnik in vžigalnik za cigarete? Še dobro da niso tega skrili na hrbtno stran voznikovega sedeža...
pri ostalih letalih je isto

Objavljeno: Ne okt 21, 2007 9:26 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Ne jemljite Templarja resno, njemu je Seul višek arhitekturne umetnosti...

Objavljeno: Ne okt 21, 2007 9:54 am
Napisal/-a juhica
ta oblika je ze tok zgonena k cespla od stare kurbe... avto drugac hud, ni kej...
Objavljeno: Ne okt 21, 2007 2:26 pm
Napisal/-a adis
juhica je napisal/-a:ta oblika je ze tok zgonena k cespla od stare kurbe... avto drugac hud, ni kej...
no tisti, ki bolj poznate porsche in predvsem njegovo evolucijo boste videli da je ta oblika tista ki je naredila uspeh porsche-ju in ga je povzdignila na vrh, in v evoluciji je jasno prikazano kako je oblika ostala ista razen detaljev ki so se spreminjali skozi leta ( luči....)
naj omenim še, da je prav porsche zrisal linijo/obliko beetla-hrošča ( 1 model)
in dokler bodo ljudje še imeli radi to obliko bo to še zmeraj no.1 športnik, le bolj dostopen množici kot so to ostali "športni avtomobili"