Stran 1 od 4

Prihodnost Zastave

Objavljeno: Po jan 21, 2008 3:39 pm
Napisal/-a Yugo cabrio
vecina vas ve da je ZASTAVA AUTOMOBILI skoraj propala...i da ce verijetno da se zapre,ampak se novi modeli se rihtaju u planovi..

evo nekaj predvidjeno za 2010-tu

Yugo 1.4 16V i 1.6 16V

Objavljeno: Po jan 21, 2008 3:56 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Oprosti, to je staro že, koliko, 10 let?

Poleg tega bo Zastava kmalu prodana kupcem ali pa bo propadla.

Ta tema torej spada v Vozila preteklosti.

Temo bom preimenoval v prihodnost Zastave, mogoče se razvije kaka pametna debata.

Objavljeno: Po jan 21, 2008 4:18 pm
Napisal/-a Yugo cabrio
Zastav je ze propadla...

Prica se da se bi prodala....ampak se gasi proizvodnja YUGA u svakom slucaju... ovaj YUGO je se koncept....i verijetno ne bo nikad izasao u prodaju...

Objavljeno: Po jan 21, 2008 4:33 pm
Napisal/-a blazp
kdo pa potem dela zastavo 10 (punto)?

Objavljeno: Po jan 21, 2008 5:32 pm
Napisal/-a INFINITI
Waw kakšen futurističen "koncept" :lol: :lol:

Objavljeno: Po jan 21, 2008 10:18 pm
Napisal/-a Yugo cabrio
zastava dela punta...ampak prodaja gre jako lose...pa se verijetno i to bo zaprlo

Objavljeno: To jan 22, 2008 3:06 am
Napisal/-a Eazy-O
Zanimivo, da je prodaja Punta tako slaba, Fiatov se je prodajal uredu. Na katerih trgih je prisotna Zastava trenutno?

Objavljeno: To jan 22, 2008 11:43 am
Napisal/-a Eazy-O
Človek hoče povedat da lahko Yugo Cabrio piše v svojem domačem jeziku, vi ga pa takoj napadete... Ajde, moderatorji spucajte temo za spremembo pa naj raje kdo kake prodajne številke najde.

Objavljeno: To jan 22, 2008 4:46 pm
Napisal/-a Yugo cabrio
Eazy-O je napisal/-a:Zanimivo, da je prodaja Punta tako slaba, Fiatov se je prodajal uredu. Na katerih trgih je prisotna Zastava trenutno?


zastava ima samo svoje prodajne objekte u srbiji,hrvaskoj...egiptu...i u se nakaterim drzavama....ne vem tocno katerim....

Objavljeno: To jan 22, 2008 5:37 pm
Napisal/-a wiliamskis
Zastava avto ne more biti ali bo zelo težko konkurenčna drugim znamkam, ker jim je razvoj (če sploh je bil kdaj) zamrl ravno v ključnih trenutkih 90' let, sedaj, ko pa se evropa brezmejno širi, pa je še najboljše, da firmo prestrukturirajo in prodajo velikim firmam, ker bodo imeli vsaj nekaj za delat!
Aja, kaj pa proizvodnja orožja še laufa??- no, tukaj je morda rešitev, saj npr. boljšega kalašnika od M70 ne najdeš :P

Objavljeno: To jan 22, 2008 9:52 pm
Napisal/-a Eazy-O
Zanimivo, na spletni strani http://zastava-automobili.com sploh ne najdem Zastave 10, torej Punta. Ima svojo stran: http://www.zastava10.com/

Ne vem kdo bi si kupil Yugota za bivši miljon tolarjev. Vsaj približno tako sem preračunal. Po drugi strani pa je veliko modernejši Punto na voljo že za dobrih 7 in pol tisoč evrov. To bi skorajda moralo privabiti kakega kupca... Meni niti ne izgleda slabo. A lahko servisiraš na Fiat servisih?

Kaj se je pa zgodilo z idejo o proizvodnji Astre Classic II?

Kolikor vem pa je proizvodnja orožja posebej podjetje in nista odvisna.

Objavljeno: To jan 22, 2008 11:06 pm
Napisal/-a pugi405
Yugo cabrio je napisal/-a:zastava dela punta...ampak prodaja gre jako lose...pa se verijetno i to bo zaprlo

Ali nisu baš jeftini ti auti :? ...

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 11:07 am
Napisal/-a Yugo cabrio
Astra se ze dela u zastavi,ampak se nista ne govori....

ves kako Punto je je ni toliko drag...ampak ljudi v srbiji nimaju toliko denarja da si priljuste 7500e za auto..gdo hoce nov auto kupi yugota...takav je standard a i ko ze hoce dati 7500e za auto svako ce da kupi DACIU LOGAN sa 1.4 renaultovim motorjem,jaz imam jednu i mnogo je dobar auto....imam ABS,SERVO,KLIMO,ON bOARD COMPUTER,EL podizace stakala.PARKING SENZORE

evo i slika: nov kosta isto kao punto...a sve je RENAULT

moja je kostala 9000e zbog opreme

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 11:17 am
Napisal/-a ghandaed
zastava 10 bi po mojem mnenju na našem trgu bila hit. tako kot so že itak clio storia pa tudi astra classic... veliko NOVEGA avta za relativno malo denarja

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 12:17 pm
Napisal/-a avtomobil
Ja, Zastava ima lahko prihodnjost v EU, če prodajo podjetje.
GMC ali Renault bi še najbolj prišla v poštev.

Objavljeno: Sr jan 23, 2008 1:01 pm
Napisal/-a Yugo cabrio
punto bi verijetno bio hit,ali ima sosed enega....Clio je mnogo boljsi od 10-tke a cena je ista v sloveniji

Objavljeno: Če jan 24, 2008 12:21 am
Napisal/-a avtomobil
Punto (zastava 10) v SLO nima prihodnjosti, ker ga že prodajajo. Podaja Zastave 10 bi bila uprašljiva. Sploh a se jih izplača uvažati?
Sploh neki licenčni avti pri nas ne pridejo v poštev.
Kot sem že rekel Zastava mora priti v roke drugim, da bi lahko preživela. Naj gre po vzoru Škode in Dacie pa bo še najboljša rešitev. Menim, da bi bil GMC še najboljša rešitev, boljša kot Renault.
V Zastavi nimajo denarja, da bi bili sploh sposobni razvijati lastno avtomobilsko industrijo. Neka licenčna proizvodnja pa ne pride upoštev.
O.K. Zastava 10, kaj jo bodo izdelovali 20 let?



Slika

Objavljeno: Če jan 24, 2008 8:34 am
Napisal/-a Yugo cabrio
zastava je cist unicena... 4 000 ljudi dela u njej,a pre 10 let je delalo 54 000,place su im 150e.....ili ce se prodati ili ne ce se zaprti.....

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Objavljeno: Če jan 24, 2008 2:48 pm
Napisal/-a Lignage
En članek, preveden v Slovenščino iz revije AUTOCAR o preporodu Zastave:

Se še spomnite yuga? Kljub temu da licenčni Fiat 127 ni bil vrhunec motorizacije, je bil njegov status sčasoma vse bolj kulten. Avtomobil se je namreč prodajal razmeroma dobro, v ZDA so jih pokupili celo 133.000. Yugo še zmeraj vztraja in je eno izmed najcenejših prevoznih sredstev v Evropi. Kljub temu Zastava zdaj ne vzbuja pozornosti zaradi trideset let stare kopije, ampak zaradi dejstva, da gre za eno najbolj perspektivnih avtomobislkih tovarn v vzhodni Evropi. Srbska tovarna je v zadnjem času uspešno prebrodila marsikatero krizo, mednarodne sankcije in celo bombardiranje Nata leta 1999, s čimer je naredila dober vtis na General Motors in Fiat. Po mnenju nekaterih tamkajšnjih avtomobilskih strokovnjakov bo Zastava kmalu prerasla v moderno znamko s sodobno proizvodno linijo. S tem vstopa v novo tisočletje, saj naj bi bil omenjeni obrat celo sodobnejši ter naprednejši od Renaultovega, v katerem izdelujejo Logane. V slednjem namreč proizvajalec izkorišča slab ekonomski položaj v državi, tako da proizvodnja temelji predvsem na množici razmeroma slabo plačanih delavcev. V Zastavi so si posodobitev zamislili precej drugače, saj naj bi v nakup robotov vložili kar petnajst milijonov evrov. V nasprotju z Renaultovim obratom je v srbskem zaposlenih zgolj 240 delavcev, ki nadzorujejo delo strojev. V Kragujevcu izdelujejo kopijo Fiatovega punta (Zastava 10), ki naj bi bil zaradi posodabljanja proizvodnje celo kakovostnejši od originala. Organizacija proizvodnje omogoča preklop na izdelavo opla astre prejšnje generacije, ki je podobno visoke kakovosti kot prej omenjena zastava 10. Poleg tega v Zastavi nastaja najcenejši evropski dizelski avtomobil, saj Florido TDC z agregatom koncerna PSA lahko kupite že za dobrih 8000 evrov. Kljub vsemu napredku in optimizmu pa zahodni strokovnjaki opozarjajo, da Zastave kot znamke verjetno ni na seznamu velikih svetovnih avtomobilskih koncernov, te zanimajo zgolj njene proizvodne zmogljivosti. Tako da obstaja nevarnost, da bi kateri od večjih koncernov Zastavo prevzel, odpravil znamko in izkoristil zgolj posodobljeni obrat.


lp

Objavljeno: Če jan 24, 2008 4:55 pm
Napisal/-a Templar
Ne vem kje sem že to bral ampak tovarno naj bi država prodala in najverjetnejši kupec je baje ravno Fiat, ki je že pokazal zanimanje.