Stran 1 od 3
2008 Toyota iq
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 5:34 pm
Napisal/-a martin_krpan
Marca na salonu v švicarski Ženevi bo Toyota (že) prikazala serijsko verzijo svojega mikroavtomobila IQ, ki je še v konceptni obliki debitiral lani v Frankfurtu. Dolg je 2980 mm.
Prva fotografija skupaj s skopim uradnim tekstom je že zunaj.

First shown as a concept car at last year's Frankfurt Motor Show, iQ is appearing for the first time as a market-ready design, ahead of production starting towards the end of this year. Although measuring less than three metres long, this compact urban vehicle can carry three people in comfort, with room to spare to accommodate a child or carry luggage.
The ingenious design was created by bringing together six linked, space-saving engineering innovations that mark a revolution in Toyota's vehicle development. iQ is rich in Japanese design elements and signals a radical shift away from the belief that small cars, although kinder to the environment, are inherently basic and less safe.
Pa še kaj piše Autocar:
Toyota markets the iQ as the world’s smallest four-seat car; in fact it’s more of a 3+1, but it certainly is small: at 2980mm long, it’s smaller even than the original Mini.
When the concept car was shown at Frankfurt last year, Toyota remained quiet on the engine that would power it; the likelihood is that it’ll run a compact 1.0-litre triple with auto stop-start functionality, but we’ll find out for certain next month.
We should also get a clearer idea of where Toyota UK sees the iQ fitting in within its model range. Just because it’s their smallest car, it doesn’t necessarily follow that it’ll be Toyota’s cheapest. We’d bet that prices will kick off at around £8500: just above those of the Yaris supermini.
Objavljeno: Sr feb 13, 2008 6:07 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
V Ameriki ga bodo prodajali kot Aygo in bo najbrž povsem zasenčil Smarta.
Objavljeno: To mar 04, 2008 6:44 pm
Napisal/-a martin_krpan
Objavljeno: To mar 04, 2008 7:10 pm
Napisal/-a gold hamster
Lep avtek le sedeži se mi zdijo nekam fency

Objavljeno: To mar 04, 2008 7:26 pm
Napisal/-a modri D.
Toyota by Gucci
Tist bermudski trikotnik na sredinski konzoli je pa zanimiv... Not je avto precej simpl, kar se mi zlo dopade
Lp!
Objavljeno: Sr mar 05, 2008 10:40 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Brez nekih komplikacij a la Smart, le skrajšali so Aygota in tako dobili optimalno mestno vozilo s sprednjim pogonom in celo 2+2 sedeži. Ima ročni menjalnik, kar bo tudi prednost napram Smartu.
Se bo izdeloval na Češkem, je to kaj znano?
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 11:49 am
Napisal/-a Joie de vivre!
Avto je enako širok kot Aygo in zato povsem drugačnih proporcev kot Smart:
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 12:25 pm
Napisal/-a adis
kakšni avtomobili se nam obetajo

Objavljeno: Pe avg 15, 2008 12:37 pm
Napisal/-a martin_krpan
In kaj je narobe z IQ?
To je pač prevozno sredstvo za mesta, kupovali ga bodo kot 2 ali 3 avto v družini. Je tudi lepo oblikovan (ena lepših Toyot), ima zadnjo klop za prevoz otrok v vrtec pred službo, notranjost je zelo moderna... Mislim, da bo še velik hit.
Mestni avtomobilčki niso nobena moderna niša. So vedno obstajali in očitno se dovolj dobro prodajajo, da jih tovarne še naprej razvijajo.
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 12:38 pm
Napisal/-a adis
varnost je tista, ki mene moti pri teh malčkih, predvsem potniki na zadnji sedežih so v zelo veliki nevarnosti, ker če pomisliš ti malčki nimajo tako velikega prtljažnega prostora, ki bi lahko absorbiral udarec od zadaj in posledično se vsa moč trka prenese zato na zadnje sedeže se pravi udarec utrpijo potniki
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 1:39 pm
Napisal/-a esem
martin_krpan je napisal/-a:In kaj je narobe z IQ?
To je pač prevozno sredstvo za mesta, kupovali ga bodo kot 2 ali 3 avto v družini. Je tudi lepo oblikovan (ena lepših Toyot), ima zadnjo klop za prevoz otrok v vrtec pred službo, notranjost je zelo moderna... Mislim, da bo še velik hit.
Mestni avtomobilčki niso nobena moderna niša. So vedno obstajali in očitno se dovolj dobro prodajajo, da jih tovarne še naprej razvijajo.
podpis
Adis, tebi se zdi, da tak avto pri povprečnih hitrostih v mestu (30-40 - v vožnji) ni varen niti pri naletih od zadaj? Imaš v spominu še stare katrce? Nove rešitve, klop (pozicija telesa) in ustrezni otroški sedež naredijo marsikaj.
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 1:57 pm
Napisal/-a adis
jaz že nebi sedel odzadaj v takem avtu še posebej ko pomislim, da te lahko odzadi zadane kar nekaj kupa pleha
žal se mi ne zdi varen ko pomislim, kaki materiali so uporabljeni ( predvsem to mislim za renault clio ki ima pleh kot plastika upogljiv)
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 2:14 pm
Napisal/-a kolesar
a bo tud cabrio, tak avto ni slab da ga maš na morju za med ozke ulice
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 4:10 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
adis je napisal/-a:jaz že nebi sedel odzadaj v takem avtu še posebej ko pomislim, da te lahko odzadi zadane kar nekaj kupa pleha
žal se mi ne zdi varen ko pomislim, kaki materiali so uporabljeni ( predvsem to mislim za renault clio ki ima pleh kot plastika upogljiv)
Kdo pa misliš da bo sedel tukaj odzadaj... Ljudje kupujejo enoprostorce, pa se vozijo sami. Moj sosed, ločenec, si je kupil Xsaro P, za koji k**ac mi ni jasno.
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 7:11 pm
Napisal/-a KARL ABARTH
OFF - sosed bi ti rekel " koji k .... tebe briga kaj jaz vozim "- pa še dobro, da ne živiš v ZDA, kjer bi te "strašil" s kakšnim NAVIGATOR-jem
ON - Avto vreden razmisleka - jasno, da ljudem, ki imajo avtomobile »na metre« na kraj pameti ne pride, da bi se z njim vozili - verjetno bi raje pešačili.
Na drugi strani bo človek/kupec, ki razmišlja praktično »seštel« groba dejstva - v avtomobilih po SLO se vozi večinoma oseba, kvečjemu dve, + malenkost prtljage -čemu torej voziti s seboj dodaten dober meter pločevine + pol tone balasta (cca 700 kg SMART : 1100 razred CLIO oz 1300 kg razred GOLF)
»Problem« takega vozila je cena - od IQ realno ne gre pričakovati polovično ceno (ali vsaj opazno nižjo) modela AYGO, s tem pa je že v startu "pokopana" njegova "svetla prihodnost".
LP
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 7:18 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Meni se zdi, da ima tale iQ višji potencial kot samo nišni mestni frajerček. Največja prednost napram smartu je nekompliciranost: motor in pogon spredaj, klasičen menjalnik, nižji in širši, celo zadnjo klop ima. Tudi ne vidim razloga, da bi bil drag tako kot smart. V nasprotju s smartom prihaja od preverjene in überzanesljive znamke. Tudi timing je pravi. ZDA so čez noč postale največji trg za smart, torej bodo iQ prodali vsaj 2x več - ker je pač Toyota.
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 7:39 pm
Napisal/-a GerŠ
Lep,majhen,zanesljiv,dokaj varen, ko pa še pol rabiš za po mestu šmekat.

Objavljeno: Pe avg 15, 2008 9:58 pm
Napisal/-a modri D.
Jst se tud strinjam z JdV: tale toyota je precej bolj avto kot smart, najbolj sm pa vesel klasičnega menjalnika. Če že, pravi avtomatik, ne pa tista kobilca v smartu... Tud možnost posaditve kakega froca zadi je velka, velka prednost... Jst bi tak avto takoj mel, ker za dva je fenomenalen, sigurno bistveno bol cesta-like in prostoren od smarta. Smart je sicer odlična ideja, tole se mi zdi pa tud prava izvedba.
Lp!
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 10:05 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Enostavnejši in boljši je.
Objavljeno: Pe avg 15, 2008 10:57 pm
Napisal/-a esem
Skoraj 40 let po Miniju je že čas, da nekdo ponovi vajo - pa čeprav Japonci. Morda se bo celo podobno peljal ("športno") - v tem primeru je uspeh zagotovljen. Ni pa nišni iz preprostega razloga - naenkrat (nafta itd) se je "niša" malih avtov z majhno porabo razlezla čez celo tržišče.