fiatpowered je napisal/-a:Jaz samo upam da tale tanova ipsilon ne bo šla po stopinjah tanove delte. Ker tanova delta cenovno kar precej sili iz golfovega razreda, pač predraga je, hoče bit kao premium, ne da ni vredna denarja, ampak za tak denar se dobi že kaj bolšega. Zato upam da tudi tanova ipsilon en bo premium, fajn bi blo da bi stala tolko kot clio, corsa, punto..pa še nekaj je opaziti, zdajšnaj ipsilon velja za babji avto, v tejle z mal večjimi feltnami, bo pa vsak dec zgledal pravi moški :P , mal šale pal pa tud zares.
Ja da ne bo Delta res stala toliko kot Bravo. In ypsilonka more bit premum tako kot je to že sedaj, sploh cenovno. Sicer pa cena Delte izgleda da ni napačno postavljena, saj Lancia navkljub upadu prodaje večine znamk, ponekod beležine sunkovite skoke. In ja Lancia je že od nekdaj premium, mogoče v v tem trenutku najbolj ne, ampak je že čas, da jo spet nekdo postavi tja. čeprav model y ni ravno model s katerim bi to počel.
primeri prodaje iz Oktobra:
Avstrija +46.1%
Švica +65.3%
Portigalska +143.8%
Nizozemska +78.6%
Francija +51.0%
Nemčija +55.4%
EU+EFTA -Malta, Cyprus +6,9 (takoj za Jaguarjem in Dacio)
primeri iz Novembra:
Nemčija +119.4%,
Francija +26.6%,
Portugalska +115.9%
Sicer še zdaleč ni vsepovsod tako rožnato in številke prodanih modelov niso ravno velike, sploh ne v italiji, kjer prodaja vseh znamk neverjetno pada. Drugače pa je efekt, ki ga Delta prinaša k prodaji lancie vsekakor neverjeten.